SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kzou ook pissed zijn als 1 van je maatjes je een mes in de rug steektquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:23 schreef Jockari het volgende:
De vreugde bij de Belgen is ver zoek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Als jill niet gesafe is door zoey dan zal het wel denk ik spijtig genoeg de laatse dagen voor jill zijnVolgens de wezel stapt Thomas ook de deur uit als Jill weg moet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 voor de prijs van 1!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappig dat Mike ineens zo'n belangrijke rol heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
De wezel is benieuwd naar de nominaties van Mike...
Ja wij allemaal
Niet als alleen Michel en Nick genomineerd zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef brasta het volgende:
[..]
Kijkers gaan nooit Jerrel boven Nick verkiezen
Jerrel gaat er uit
Nog 6 uur wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou BB, maak die nominaties eens bekend. Beetje leven in de brouwerij
Die kans zal er altijd in zitten jill is zijn enige maatje die er nog is bij de rest kan thomas niet zo praten als bij jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens de wezel stapt Thomas ook de deur uit als Jill weg moet..
2 voor de prijs van 1!!
Het is saaiheid troef. Gooien ze het er nu in, dan zijn de rapen gaar.quote:
Vorige week werd het maar op donderdagmorgen bekend gemaakt aan de bewonersquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:29 schreef viseenoptie het volgende:
Ze moeten toch vandaag de nominaties te horen krijgen? morgen live iemand weg. iemand hoelaat?
Thomas blijft wel als Jill onverhoopt weg moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:27 schreef Toweler het volgende:
[..]
Die kans zal er altijd in zitten jill is zijn enige maatje die er nog is bij de rest kan thomas niet zo praten als bij jill
Als hij vrijdag thuis is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:30 schreef brasta het volgende:
Wanneer zien we Ronny Retro nog eens?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Als jill niet gesafe is door zoey dan zal het wel denk ik spijtig genoeg de laatse dagen voor jill zijnDat zit er zomaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
We gaan het zien hij zal het wel moelijk krijgen danquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:31 schreef Yolk het volgende:
[..]
Thomas blijft wel als Jill onverhoopt weg moet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zit er zomaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit dat in bed?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Batacuda het volgende:
Jerrel: "Als er één iemand hier vleermuisoren heeft dan ben ik het wel, hè Matt. Denk maar niet dat je een poepje kan laten daar achter in de hottub want ik hoor alles."
Ze zaten in de kamer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat Jerrel op bed lag terwijl Nick en K3 aan het roddelen waren
Welnee Thommie moet al vanaf dag één nix hebben van dat paranoia kleefgedrag ½Debieltje Jilliequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
We gaan het zien hij zal het wel moelijk krijgen dan
Gisteren in Chez Patrick vertelde hij tegen Julie dat hij ambities had een grote, bekende BN'er te worden. Hij noemde als voorbeeld André van Duin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik wil zo min mogelijk op de voorgrond zijn en zoveel mogelijk op de achtergrond"
Minstens 40x per dag per ongelukquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarel ..krijgt aandacht zat in de media
helaas ook in een Cos TT
zukels![]()
klikkon jullie wel ff op de adv van fok conjo's
voor niks gaat de zon op he hier
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
En dan doet een mens zo zijn best...wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik koop 4 sterren.. tipjequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarel ..krijgt aandacht zat in de media
helaas ook in een Cos TT
zukels![]()
klikkon jullie wel ff op de adv van fok conjo's
voor niks gaat de zon op he hier
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:36 schreef Batacuda het volgende:
[..]
Gisteren in Chez Patrick vertelde hij tegen Julie dat hij ambities had een grote, bekende BN'er te worden. Hij noemde als voorbeeld André van Duin.
Dat heb ik niet gehoord, wel dat ze zei dat de anderen in shock zouden zijn van haar keusquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey heeft wel gezegd dat ze Jerrel zou saven en gisteren zei ze toch iets van "dit gaan ze niet leuk vinden "
Ben maar even overgeschakeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef tasebi het volgende:
zitten die twee snotters lariepraat te verkopen alsof ze al een heel leven achter de rug hebben en alles beter weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze toen op de slaapkamer tegen hem gezegdquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, wel dat ze zei dat de anderen in shock zouden zijn van haar keus
Tssssk. Is toch Amsterdamquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoor op de achtergrond:
Hoofdstad van België
Jill: Antwerpen
+1quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgende week Mike eruit.
Irritante opdringer.
Niet gehoord, wel dat hij het goed deedquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heeft ze toen op de slaapkamer tegen hem gezegd
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef jameshond7 het volgende:
Grote broer mag wel wat eerder de nominaties bekend maken. Hoe meer tijd tot aan de liveshow, hoe meer drama. Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze er mee willen wachten, omdat het anders alleen nog maar in huis over de nominaties gaat.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
8 mensen in de fam van Jerrel hebben een maagverkleining gehad man man man
Nee, K3 en Kinderkamer is beter, dat is meer inclusief voor de kleurenblinde FoKers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben het over de rodekamer of blauwekamer....
Vindt dat beter dan elke keer K3 of kinderkamer.... De rooie of blauwe klinkt wat vriendelijker.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Zegt een hoop over die betreffende beroerd zwakke karakters , waarvan er één in het BB huis Tokkie mag spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Nah ik wed dat ie veel te kort isquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij hangt de lul van Mike uit zijn broek als hij met Naomi praat.
En ook allemaal die tanden....??quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Ik weet niet wie waar ligtquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben het over de rodekamer of blauwekamer....
Vindt dat beter dan elke keer K3 of kinderkamer.... De rooie of blauwe klinkt wat vriendelijker.
Zag wel dat Thomas zijn gulp vergeten is dicht te doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij hangt de lul van Mike uit zijn broek als hij met Naomi praat.
Inderdaad. Als ze dat niet doet, zou dat heel dom zijn. Als ze Jerrel redt, is ze de steun van beide groepen kwijt. Veel te riskant.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor Michel is genomineerd Maar Zoey kon maar 1 persoon saven (tussen Nick, Jerrel en Jill
Ze kiest om Jill te saven.
Had ie gisteren al???quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:44 schreef Batacuda het volgende:
Mike krijgt via de voorraadkamer zijn gebit terug.
Zoey mag dat he, daar mag je ook niks van zeggen....heeft nachtmerries .quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
Begrijp niet dat die bewoners overdag in bed mogen liggen. Zoey woont in dat bed !
Het Orakel van BB is hót , iedereen ligt aan zijn voeten ... Straks gaat Mikkie een braamstruik aansteken en Water in Wijn veranderenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
Mike staat deze week wel echt in de schijnwerpers bij de regie he?
Ja, een belangrijke, dus Michel kan niet gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Stargazing het volgende:
deze nominaties zouden ook wel eens meteen beslissen welke nederlander zo goed als zeker in de finale staat Michel of toch Jill?
Nogal..quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
Mike staat deze week wel echt in de schijnwerpers bij de regie he?
Dat zal Jill zijn. En dan valt alles op zijn plek....het terug mogen komen het niet hoeven stemmen of genomineerd worden het huismeester zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Stargazing het volgende:
deze nominaties zouden ook wel eens meteen beslissen welke nederlander zo goed als zeker in de finale staat Michel of toch Jill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |