Ik snap dat het spel aan twee kanten gespeeld wordt, maar bij K5 zit er wel een gevoel van vriendschap achter waarom ze samen klonten. Aan de andere kant is dat alleen bij Thomas en Jill, de rest wordt gewoon gebruikt en gebruikt elkaar...quote:
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:21 schreef BB-King het volgende: [..] Mike speelt enkel voor zichzelf en lult met iedereen mee om verder te komen. Kan hem geen ongelijk geven. Winnen gaat hij het toch niet met zijn persoonlijkheid.
![]()
Openlijke racist, asociaal tot en met, zowat de uitvinder van #metoo, dief en what have you, maar god.. wat missen we zulke figuren in dit duffe slappe aftreksel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wow.. E10, die zat heel diep in een vakje, ik zie hem weer helemaal voor me
Nee dit is allemaal voorspel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nominaties zijn nog niet bekend toch
Gevoel van vriendschap én gezamenlijke vijand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat het spel aan twee kanten gespeeld wordt, maar bij K5 zit er wel een gevoel van vriendschap achter waarom ze samen klonten. Aan de andere kant is dat alleen bij Thomas en Jill, de rest wordt gewoon gebruikt en gebruikt elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was toch die anti-homo die toen ie wat gedronken had met Rik(?) in bed sprong?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Openlijke racist, asociaal tot en met, zowat de uitvinder van #metoo, dief en what have you, maar god.. wat missen we zulke figuren in dit duffe slappe aftreksel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.
nee niet eerlijker maar geraffineerder want die hoort iedereen uit en speelt het zo dat ze precies krijgt wat ze geroepen heb, dat ze net als liese ook wil kiezen tussen mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd eruit geflikkerd, gesprek in de sauna, aanrader ....
maar het bewuste Zoey stelt Jill veilig filmpje gaat er definitief niet meer komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk Liesequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike heeft dus Thomas gestemd
Mike is niet te peilen..
En toch hoor ik het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Zoey heeft Jill veilig gesteld gaat wel viral ...
genoeg wijn gehad?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee niet eerlijker maar geraffineerder want die hoort iedereen uit en speelt het zo dat ze precies krijgt wat ze geroepen heb, dat ze net als liese ook wil kiezen tussen mensen
gelukkig heb ik geen geurstreamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill vindt haar eigen scheetjes lekker ruiken
Ik weet dat ik het heb, ben nog aan het zoeken naar een speld in een hooiberg ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:30 schreef waxmask het volgende:
maar het bewuste Zoey stelt Jill veilig filmpje gaat er definitief niet meer komen?
Huh, Jill veilig? Ferrel veilig toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Zoey heeft Jill veilig gesteld gaat wel viral ...
Dan word hij weer boos en gaat hij weer mauwen dat het oneerlijk isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Man3 Miesjel is echt een mentaal wrak. Wat als hij echt op het bankje zit?
Ik wil niemand beīnvloeden maar wil wel Jerrel er uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel lult ook maar wat: "ik wil niet iemand beinvloeden"
Echt insane. Hoe langer dit duurt, hoe pathologischer het wordt..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:32 schreef TRiXeS het volgende:
Laten we hopen dat Mike zijn lulverhalen ergens een keer naar buiten komen. Natte lie en Daan logen ook de boel bij elkaar, maar hij maakt het wel heel bond. Zijn verhaal veranderd continu.
*zuchtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik wil niemand beīnvloeden maar wil wel Jerrel er uit.
Dit is echt bizar ja, al moet ik wel zeggen dat ie nu zijn kamp wel gekozen lijkt te hebben: Hij heeft zo gestemd dat Team Thomas zijn zin heeft gekregen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt insane. Hoe langer dit duurt, hoe pathologischer het wordt..
Hehehe, Mike ruttequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike zijn straatje aan het schoon lullen. Lijkt Mark Rutte wel.
Matt is Maddquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef waxmask het volgende:
viel ze flauw in de shoeby tegen zoń stalen kledingrek, iemand nog een theetje? wtf zit die matt te lullen
dat gun ik hem wel en dan dat ie naar buiten moet voor zijn prothesequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
morgen weer zijn prothese stukgeluld
"Echt iedereen zegt dat ze deze keuken gaan kopen! ... huh? Niemand koopt deze keuken? DAT WIST IK NIETquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef Kinga het volgende:
Mike, fuck off, ga een keuken verkopen.
Mike doet het beterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike zijn straatje aan het schoon lullen. Lijkt Mark Rutte wel.
Ze willen ook bepalen voor hem...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
Sneu om te zien dat iedereen in zijn verhaal trapt. Anderzijds ook wel hilarisch om te zien!! Ze zijn te goed gelovig. Het is ook een fout van K5 geweest om niet oprecht interesse te tonen in de nieuwe mensen en 1 van hen voor hun te winnen.
Jij bent het (rel)nichtje van Ferrel zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je hebt er maar moeilijk mee he. Komt goed meisje.
Jawel, Nick sprak het uit. Dat ze op hem en Michel gestemd heeft waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:36 schreef aswesleep het volgende:
Ze zijn dus nog steeds niet verder dan dat Zoey haar stemmen nooit deelt, meer zoeken ze er nog steeds niet achter.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent het (rel)nichtje van Ferrel zeker?
Het mag nu wel duidelijk zijn, nadat ze ongeveer drie keer dezelfde fout maken, dat ze het spel niet tactisch kunnen spelen. Ze overleggen alleen met diegene waar ze zich goed bij voelen. Heel nobel maar dat wordt natuurlijk afgestraft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
Sneu om te zien dat iedereen in zijn verhaal trapt. Anderzijds ook wel hilarisch om te zien!! Ze zijn te goed gelovig. Het is ook een fout van K5 geweest om niet oprecht interesse te tonen in de nieuwe mensen en 1 van hen voor hun te winnen.
Geloof niet dat ze erin trappen, maar enkel de confrontatie nog even uitstellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent het (rel)nichtje van Ferrel zeker?
Oh en haar nemen ze niks kwalijk, want "zij doet haar eigen ding".quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel, Nick sprak het uit. Dat ze op hem en Michel gestemd heeft waarschijnlijk.
Ik zat meer aan Liese en Julie te denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel, Nick sprak het uit. Dat ze op hem en Michel gestemd heeft waarschijnlijk.
is toch een brabantse keukenboer die er dubieuze praktijken op na houden net als met seats en sofa, is meerdere keren bij tros opgelicht/radar geweest jaren terug, dat klanten verhaal kwamen halen en dat de directeur ze agressief de deur uitgooide?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Echt iedereen zegt dat ze deze keuken gaan kopen! ... huh? Niemand koopt deze keuken? DAT WIST IK NIET"
Maak me blijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Dus als Michiel of Nick er uit moet , gaan zowel Naomi als Julie mee
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
haha, Michel kan Mike nu niet afbranden, anders loopt hij over
Staking!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Drie nieuwe Belgen erin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Finale met 10.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Drie nieuwe Belgen erin.
Week later dezelfde situatie.
Maar echt he, de FEBO helpt ze godverdomme om ze die shit in de schoot te werpen en wat doen zijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Naomi heeft het ook niet slim gespeeld vandaag, door haar immuniteit niet aan Nick of aan Michel te geven, maar aan Julie..
Dus dat heeft hij dan al wel door, dat Zoey niet zo leuk en snoezig is als ze doet voorkomen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Michel prijst Zoey nu wel voor haar tactiek... maar die is wel uit de gratie
quote:
Zoey maakte haar wijs dat er op Julie gestemd zou worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Naomi heeft het ook niet slim gespeeld vandaag, door haar immuniteit niet aan Nick of aan Michel te geven, maar aan Julie..
Julie maakte dat zichzelf wijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey maakte haar wijs dat er op Julie gestemd zou worden.
Ze waren echt zo overtuigd van zichzelf. "Maar als je aan schaken doet enje denkt een paar pionnetjes vooruit."quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarschuwing en daarna koude douchequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dit kan toch niet. Gaan weer dezelfde bepalen hoe de huisregels uitgevoerd mogen worden. Die zijn zo arrogant
Michel ook, wou heel nobel doen en zijn Julie beschermen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey maakte haar wijs dat er op Julie gestemd zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoezo dan, dan had julie erop gestaan en die maakt veel minder kans dan michel of nick of wie dan ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zoey's keuze kwalijk nemenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar echt he, de FEBO helpt ze godverdomme om ze die shit in de schoot te werpen en wat doen zij
Dit is dus de arrogantie van k5 .. stonden er niet bij stil dat er nog 6 personen zijn die het spel kunnen spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar echt he, de FEBO helpt ze godverdomme om ze die shit in de schoot te werpen en wat doen zij
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker op naar de 1K views binnen twee uur .....![]()
Filmpjes van vandaag:Zoey heeft Julie veilig gesteld, niet Jill, verder helemaal top weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps nvm, ik zit fout![]()
Filmpjes van vandaag:Kijk later nog wel ff .. als iedereen slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhh !
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:45 schreef engine het volgende:
Voor de vriend van Julie...knuffelen in bedMet Michel maar toch.
Filmpjes van vandaag:Het is je gegund topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
En staat hopelijk/misschien door haar eigen aanstel gedrag Michel op de nominatiequote:
Nee, dat was Naomi ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Zoey heeft Julie veilig gesteld, niet Jill, verder helemaal top weer
Oeps nvm, ik zit fout![]()
Vrijdagochtend mag hij haar weer op komen halen, ze stapt eruit als Michel eruit moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:45 schreef engine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
En staat hopelijk/misschien door haar eigen aanstel gedrag Michel op de nominatie
Ja zo wat .. Thomas doet dat ook bij Jill en Sjerrel en de 2 Matt en Mikes .. is soms gezellig tochquote:
Filmpjes van vandaag:kun je daar ook monitizen net als op YT of moet je dan zelf een sponsor in je filmpjes verwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vrijdagochtend mag hij haar weer op komen halen, ze stapt eruit als Michel eruit moet.
Mike weet dondersgoed wat hij aan het doen isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:34 schreef freaky40 het volgende:
Mike weet volgens mij nu helemaal zelf niet meer op wie en wat hij gestemd heeft, laat staan in welk bondje hij zit...
ah Mario toch, knuffelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
ik kunnt de hele dag geen stream
kijken
De stream heeft niks met Fok! te maken mario... check je instellingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
ik kunnt de hele dag geen stream
kijken
Heel gezellig maar misschien niet als je een vriend thuis hebt zitten, en niet willen eten met Matt op Valentijn omdat dat niet leuk was voor der vriend!! Vind ik dit naarder voor der vriend om te zien..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo wat .. Thomas doet dat ook bij Jill en Sjerrel en de 2 Matt en Mikes .. is soms gezellig toch
Dat lijkt me gevoelsmatig gewoon echt vele malen erger dan haar af en toe zien knuffelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kloptmaar ze heeft niks gezegd over ophalen
Ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heel gezellig maar misschien niet als je een vriend thuis hebt zitten, en niet willen eten met Matt op Valentijn omdat dat niet leuk was voor der vriend!! Vind ik dit naarder voor der vriend om te zien..
Mike is toch zo'n keukenverkoper waarvan je achteraf denkt wat moet ik met dit apparaat in mn keuken ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike weet dondersgoed wat hij aan het doen is... Eindelijk een echte speler
Hij piepelt de "alfa mannetjes "in een handomdraai ...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
De koptelefoon staat op 100procent hier. Als er nu een bikkelhard geluid komt, heb ik naast mijn tinnitus een driedubbele oor afwijking. Wat een gefluister
Het is allemaal best wel bewust. Waarom moet je iedere keer aan elkaar zitten?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat lijkt me gevoelsmatig gewoon echt vele malen erger dan haar af en toe zien knuffelen.
Dat dus ... K5 ...errug!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
Een echte marinierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij wilde pitten
zou hij hier werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike is toch zo'n keukenverkoper waarvan je achteraf denkt wat moet ik met dit apparaat in mn keuken ..
Hier ook, geen zendercheck aubquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
De koptelefoon staat op 100procent hier. Als er nu een bikkelhard geluid komt, heb ik naast mijn tinnitus een driedubbele oor afwijking. Wat een gefluister
Nee, tot een paar jaar geleden verdiende ik daar 100 Euro per maand ( ...) voor 150 uur werk per maand,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef waxmask het volgende:
kun je daar ook monitizen net als op YT of moet je dan zelf een sponsor in je filmpjes verwerken?
Tuurlijk niet, die 2 willen elkaar keihard. Enige reden dat het er niet van gaat komen is dat er cameras opstaan en een gebrek aan alcohol.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het is allemaal best wel bewust. Waarom moet je iedere keer aan elkaar zitten?
Geloof er niks van alleen vrienden
Ja helemaal mee eens. Maar gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die 2 willen elkaar keihard. Enige reden dat het er niet van gaat komen is dat er cameras opstaan en een gebrek aan alcohol.
Ik vind Julie wel leukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
Het wisselt elkaar hard af maar op dit moment vind ik Julie de minst leuke persoon in het huis
Mooiboy is mijn favoriet om eruit ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
Het wisselt elkaar hard af maar op dit moment vind ik Julie de minst leuke persoon in het huis
Het wijzigt hier ook per dagdeel op het momentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
Begint steeds meer Daan 2 te worden voor mij. Alleen maar zeiken en zeuren. Ze doet zelf nooit iets leuks.quote:
Gaat nergens heen, jammer joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mooiboy is mijn favoriet om eruit ..
owww edit gemist...ja wel geile tietenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Julie wel leuk
Edit: Dat was mijn lul die dat zei
Dat kan niet, want dan hadden Michel en Nick 6 stemmen gehad en had Zoey niet hoeven kiezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
michel en nick dus, heeft mike gestemt
Olala!!!! Dat gaat backfire wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
Mike liegt tegen iedereen, deze klopt ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
We weten een ding zeker denk ik, dat Mike niet op Michel én Nick gestemd heeft, want dan zouden ze er allebei 6 hebben...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:58 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nu zegt Mike tegen Matt dat ie op Nick heeft gestemd.. ik ben echt benieuwd naar zijn stemmen
jij typt het , ik dacht hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mike liegt tegen iedereen, deze klopt ook niet
De 2 die het niet konden begrijpen dat Nat en Daan samen met Joey gingen ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Michel heeft dit gekregen: https://www.nhg.org/actue(...)schaadt-mogelijk-welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
Michel heeft 3 pillekes gepakt![]()
Juli: DRIE!??
Mies: is allemaal natuurlijk
Hij gaat naar eigen bed
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
Mike heeft ondertussen het halve huis genomineerd naar eigen zeggen
Schaamteloosquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heel gezellig maar misschien niet als je een vriend thuis hebt zitten, en niet willen eten met Matt op Valentijn omdat dat niet leuk was voor der vriend!! Vind ik dit naarder voor der vriend om te zien..
aannames, schattingen, gokkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef Windhapper het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat Zoey heeft moeten kiezen?
ja hepert zo ergquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De stream heeft niks met Fok! te maken mario... check je instellingen
Gelijk spel, Zoey moet beslissen - 16 februari 2021.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef Windhapper het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat Zoey heeft moeten kiezen?
Kan niet. Dan had Zoey niet hoeven kiezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef odie22 het volgende:
Jill wordt nooit een Britt Dekkerquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Thomas geef haar eens geen valse hoop om presentatrice te worden.
heeft ie al op de laagste staan, hoe anders kan hij niet zien dat liese een vent is?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
wijzig de kwaliteit naar iets lager
Tenzij iemand anders van dat clubje anders heeft gestemd. En ik durf te zeggen dat Matt het niet is, want die schijt spontaan zijn broek vol en die zou uit elkaar klappen van ellende...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan niet. Dan had Zoey niet hoeven kiezen.
Precies, ik ben er ook mee gestoptquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:05 schreef chufi het volgende:
Wacht toch gewoon op de officiele resultaten morgen in de uitzending ...
Ik ben een beelddenker ... dus plaatje erbij ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:45 schreef engine het volgende:
ja hij zegt het net tegen matt, maar niets is wat het lijktquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan niet. Dan had Zoey niet hoeven kiezen.
ik heb 666 accounts klaar staan om hem erin te houden, en jij?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
Sowieso Jerry is genomineerd en die ligt eruit, gelijk.
Mike heeft vrijwel zeker strategisch gestemd, blijkt wel uit dit gesprek met Matt, geloof niet dat hij op michel en nick heeft gestemd, dat zou geen ex aequo geven (Michel 6, Nick 6, Jill 5 en Jerrel 5).quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hij zegt het net tegen matt, maar niets is wat het lijkt
mies had vaker trios waarbij de man toekeekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit lijkt me toch best raar om te zien ja... dat je vriendin intiem ligt te knuffelen met iemand anders
nopequote:Op woensdag 17 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
Sowieso Jerry is genomineerd en die ligt eruit, gelijk.
Bij mij wisselt het ook met de dagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gelijk spel, Zoey moet beslissen - 16 februari 2021.Is wel een conclusie die ze zelf trekken. Wat Thomas zegt staat me ook iets van bij, dat dat vorige keer op het beeldscherm kwam. Maar zal idd wel zo zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mike laat hier duidelijk zien aan welke kant hij staat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Mike en Matt vertrouwen Zoey dus niet...
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed gesprek, Michel en Julie over de nominaties ....
nu nog een speciaal filmpje voor haar vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen gaan in shock zijn van haar keuze zei ze vanavondquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan hadden Michel en Nick 6 stemmen gehad en had Zoey niet hoeven kiezen.
Tenzij Zoey zelf afwijkend heeft gestemd.
Toppie en nee ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb 666 accounts klaar staan om hem erin te houden, en jij?
Welke 2?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
De 2 die het niet konden begrijpen dat Nat en Daan samen met Joey gingen ...
Ik Naomiquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het ook met de dag
De enige die ik vanaf het begin leuk/chill en redelijk oprecht vind is Liese .
Vorige week zei hij juist van welquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Mike gelooft niet in open nominaties... ik zie hier een mogelijkheid :FeBo
En matt vindt dit heel slimquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Mike wil nu verkopen dat K5 (Michel of Nick) de ander onder de bus heeft gegooid
Goede verkoper dus!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike is toch zo'n keukenverkoper waarvan je achteraf denkt wat moet ik met dit apparaat in mn keuken ..
Wat een gozer, niet te geloven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Hij probeert nu te verkopen dat michel op nick heeft gestemd![]()
Gaat niet helemaal eerlijk nee ... Jill krijgt tig zender checks en die Julie kan door blijven fluisteren ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Uiteindelijk gaat daar ook een kip pikorde ontstaan ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof steeds meer dat Mike beide kampen aan het verneuken is
Waarom?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, weer filmpjes verwijderd ....
is bitchute geen optie als backup?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, weer filmpjes verwijderd ....
nu slapende michel, en bedankt hequote:Op woensdag 17 februari 2021 00:18 schreef odie22 het volgende:
man ik val in slaap van die saaie streams
Naomi geloof ik niet meer ... dat hoge stemmetje ,.., verdrietig zijn als anderen mot hebben ..niet tegen spanningen kunnen ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik Naomi![]()
Vond Liese in het begin niet leuk maar nu welZegt niet alleen de sfeer in de groep te willen bewaren maar doet daar ook haar best voor.
Jer gaat weg ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
Deze nominatie-ronde is een farce, Jerry gaat sowieso weg, BB heeft helemaal geen zin dit gezeik. Lekker voortkabbelen, beetje neukie neukie, polonaise
Oh ze was vandaag wel hypocriet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi geloof ik niet meer ... dat hoge stemmetje ,.., verdrietig zijn als anderen mot hebben ..niet tegen spanningen kunnen ...
Zich alles aantrekken ...en dan vervolgens doodleuk vertellen dat ze een bondje met Jowie had , en vandaag boos zijn en roepen dat ze weg wil omdat Zoey een andere keuze heeft gemaakt , terwijl ze zelf de keuze kreeg om iemand immuun te maken.
Dat is hypocriet ,... en dan moet je niet janken als het anders loopt
Ze is ook lief en schattigquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ze was vandaag wel hypocriet hoor
Ik vind haar lief en schattig
Tis wel een soort Finger head hoofd dat van Jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Met verteld nog maar ons dat hij het houthakkershoofd van Djill mooi vind.
Yes!! BB gaat nu echt beginnen ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De mensen gaan in shock zijn van haar keuze zei ze vanavond
quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ze was vandaag wel hypocriet hoor
Ik vind haar lief en schattig
Welke mensen! Dit was haar keuze tussen de kleuters en K5.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Yes!! BB gaat nu echt beginnen ...
Is et programma op de helft ,.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Yes!! BB gaat nu echt beginnen ...
Absoluut helemaal waar ... hoop zo dat het morgen andersom is ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
de 3 die er uit waren wisten dat ze aangeschoten wild waren volgens Mike
Whutt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
deurklink was ook een lul blijkbaar
Ik denk eigenlijk juist dat Jerrel niet genomineerd isquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is et programma op de helft ,.![]()
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren .
Van mij mag Michel weg![]()
Maar ik gok dat Jer weggaat ..
Michel zou wel een leuke zijn![]()
Dat K3 clubje +Michel moet uit elkaar,
![]()
Zou op zich wel een briljante move zijn, maar overschat je Mike niet een beetje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Zonder de stemmen van Mike is het 4 man met 5, dus hij heeft zelf niet allebei zijn stemmen op die 2 gezet, ik denk dat ie Zoey bewust voor het blok heeft gezet en haar de keuze heeft laten maken zodat zij ontmaskerd wordt en in de wetenschap dat zij Jerrel zou saven. Zitten er altijd twee sterke spelers op de bank en het is niet zijn schuld.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje laat om een stagiaire in te werken he ?
Maar is de keuze al bekend? ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Welke mensen! Dit was haar keuze tussen de kleuters en K5.
Hierna is er geen weg meer terug.
Ze kan er niet langer tussendoor glibberen.
BB2 dacht ik, Ed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
was dat bb3 waar iemand weigerde te gaan? nog ruim 24uur gebleven of heb ik het mis?
Van mij mag hij blijven , daar niet van . maar hij is wel ingekaktquote:
Ik heb zelf gebokst, maar M1 was mij even ontgaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/M-1_Global
Ah!quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
jouwe liepen toch achter? zo meteen een zoom op de deurklink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |