Ik snap dat het spel aan twee kanten gespeeld wordt, maar bij K5 zit er wel een gevoel van vriendschap achter waarom ze samen klonten. Aan de andere kant is dat alleen bij Thomas en Jill, de rest wordt gewoon gebruikt en gebruikt elkaar...quote:
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:21 schreef BB-King het volgende: [..] Mike speelt enkel voor zichzelf en lult met iedereen mee om verder te komen. Kan hem geen ongelijk geven. Winnen gaat hij het toch niet met zijn persoonlijkheid.
![]()
Openlijke racist, asociaal tot en met, zowat de uitvinder van #metoo, dief en what have you, maar god.. wat missen we zulke figuren in dit duffe slappe aftreksel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wow.. E10, die zat heel diep in een vakje, ik zie hem weer helemaal voor me
Nee dit is allemaal voorspel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nominaties zijn nog niet bekend toch
Gevoel van vriendschap én gezamenlijke vijand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat het spel aan twee kanten gespeeld wordt, maar bij K5 zit er wel een gevoel van vriendschap achter waarom ze samen klonten. Aan de andere kant is dat alleen bij Thomas en Jill, de rest wordt gewoon gebruikt en gebruikt elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was toch die anti-homo die toen ie wat gedronken had met Rik(?) in bed sprong?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Openlijke racist, asociaal tot en met, zowat de uitvinder van #metoo, dief en what have you, maar god.. wat missen we zulke figuren in dit duffe slappe aftreksel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Haha eens, maar om dan nu mensen zwart te gaan maken en glashard te liegen... gaat ver. Zegt een hoop over zijn persoonlijkheid. Dan speelt Zoey met spel wat dat betreft eerlijker.
nee niet eerlijker maar geraffineerder want die hoort iedereen uit en speelt het zo dat ze precies krijgt wat ze geroepen heb, dat ze net als liese ook wil kiezen tussen mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd eruit geflikkerd, gesprek in de sauna, aanrader ....
maar het bewuste Zoey stelt Jill veilig filmpje gaat er definitief niet meer komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk Liesequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike heeft dus Thomas gestemd
Mike is niet te peilen..
En toch hoor ik het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Zoey heeft Jill veilig gesteld gaat wel viral ...
genoeg wijn gehad?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee niet eerlijker maar geraffineerder want die hoort iedereen uit en speelt het zo dat ze precies krijgt wat ze geroepen heb, dat ze net als liese ook wil kiezen tussen mensen
gelukkig heb ik geen geurstreamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill vindt haar eigen scheetjes lekker ruiken
Ik weet dat ik het heb, ben nog aan het zoeken naar een speld in een hooiberg ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:30 schreef waxmask het volgende:
maar het bewuste Zoey stelt Jill veilig filmpje gaat er definitief niet meer komen?
Huh, Jill veilig? Ferrel veilig toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Zoey heeft Jill veilig gesteld gaat wel viral ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |