Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
Mike heeft niet op Jerrel, Nick of Michel gestemd, maar "neutraal".
Dan kaap je toch sukkelquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moment dat ze net terug is uit de DBK nadat ze haar keuze heeft moeten maken, ze zegt
tegen Liese dat het om een Nederlander ging, geen Belg ....![]()
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Jammer, had wel zin in wat zelfkastijding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet opgenomen ....
Dan waren er dus 4 met 5 stemmen, alleen denk ik dat Zoey er maar een heeft mogen savenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrel
Hij is dus de verzakerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef Was-beer het volgende:
Mike heeft op Liese gestemd zegt hij
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astroquote:
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.
About timequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Was-beer het volgende:
Het kwartje valt in de sauna..."Dat zal ze ons toch niet aandoen?" over Zoey
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Update. Mike zegt op Liese te hebben gestemd.
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Mike: Liese en ??
Jerrel: Michel en Nick
Jerrel: 5
Jill: 5
Nick: 5
Michel: 5
Mijn gedachte ook zoals ik net schreefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en ??
de keuze van zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
op wie zouden naomi en julie kwaad worden voor de 100.000%
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Als Mike op Liese heeft gestemd en niet op Michel, Jerrel of Nick, dan heeft Zoey wellicht moeten kiezen
[..]
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astro
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.
Of ben ik de enige die het bondje in de sauna aan het volgen is?
dat was ook mijn vraag ik vermoed zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah, dat verklaart veel hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ok.
Niet iedereen heeft stream 2
correct, dan de vraag welke 2 heeft Zoey gekozen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en "neutraal"
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen hadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Windhapper het volgende:
Mike gooit Zoey alvast onder de K3 tourbus?
Als ze slim is heef ze dat niet gedaan want ze valt door de mand bij allebei de groepen en als ze een van hun 2 save heeft gemaakt en jerrel laten staan dan is ze bij allebei nog geloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Kinga het volgende:
Ik zou Zoey an sich respecteren als ze Michel tegen Jill heeft gezet. Iemand van elk kamp, en ze is sowieso af van 1 sterke speler.
Met een 3e erbij, lijkt me heel onwaarschijnlijk dat HM er 2 mag veilig stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Dan gaat er wel een bommetje ontploffen hoor....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Ja behoorlijk hypocriet dit. Erg slap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Godver ik heb die stream niet. Verslag graag!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kwartje is gevallen in de sauna.
Naomi is laaiend.
Dubbel genaaid.
Mag ik sturen????quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Windhapper het volgende:
Mike gooit Zoey alvast onder de K3 tourbus?
vreselijk, ze zijn super hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.
Dan is ze heel erg hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kwartje is gevallen in de sauna.
Naomi is laaiend.
Dubbel genaaid.
Maar hij wist dat de "kinderen" op Michel zouden stemmen, en hij zei in de sauna gestemd te hebben op iemand die geen stemmen zouden pakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef BB-King het volgende:
Als Mike Liese heeft genomineerd dan denk ik dat hij alsnog Michel heeft gedaan.
Paar dagen terug zei hij dat hij Liese en Michel liever gisteren kwijt was dan vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dan was het wel een goede TT. Ik trek mijn commentaar in!quote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja behoorlijk hypocriet dit. Erg slap.
Jerrelen Zoey zijn wel goed samen. Weet K3 ook, dat zullen ze haar niet heel kwalijk nemen denk ik. Wel als ze Nick naast Michel heeft gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze slim is heef ze dat niet gedaan want ze valt door de mand bij allebei de groepen en als ze een van hun 2 save heeft gemaakt en jerrel laten staan dan is ze bij allebei nog geloofwaardig.
Doet me denken aan paar weken terug toen Liese ziedend buiten in het zonnetje zat. Haar doppen draaiden bijna 180º in haar oogkassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een zure reactie, ze stemmen allemaal samen en nu komen ze er achter dat de rest dat ook heeft gedaan en zijn ze boos.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Die laat zich ook heel erg kennen
Het is meer dat zoey eerst bij hun in het groepje zat en nu keihard michel en nick naaitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Andere mogen er niet omheen draaien van naomi maar zij zelf wel. Wat een dom gedoe. Waarom zien ze niet dat die andere hetzelfde hebben gedaan als hun groep van 5. Maar nu kan het backfire en dan is het niet eerlijk
Nick noemt Matt als 2e veilige keus van Mike. Ik vul 'm even in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
nick is juist aan het tellen zoals hier in topic staat 5 5 5 5
Sowieso onbegrijpelijk dat ze zo zeker wisten dat Jerrel erop kwam terwijl Zoey en Jerrel redelijk close zijn. Kunnen die mensen niet verder tellen dan 5?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Andere mogen er niet omheen draaien van naomi maar zij zelf wel. Wat een dom gedoe. Waarom zien ze niet dat die andere hetzelfde hebben gedaan als hun groep van 5. Maar nu kan het backfire en dan is het niet eerlijk
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Ja precies!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.
Dat weten we nog niet zeker, maar ze wilde wel dat iedereen op die twee zou gaan stemmen dus eigenlijk kan ze er niet onderuit dat ze die op de bank zet. Maar ik hoop dat jerrel erop zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is meer dat zoey eerst bij hun in het groepje zat en nu keihard michel en nick naait
die word door julie wel ingelichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef AliensExist182 het volgende:
Mooi dat liese nog niets doorheeft en gezellig met zoey aan het kletsen is
Maar gisteren in de hottub zei hij ook dat hij op geen van K5 zou stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar hij wist dat de "kinderen" op Michel zouden stemmen, en hij zei in de sauna gestemd te hebben op iemand die geen stemmen zouden pakken.
Maar dat kan eigenlijk niet want Zoey weet 1 naam niet. Dus één persoon moet meer stemmen gehad hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick noemt Matt als 2e veilige keus van Mike. Ik vul 'm even in.
Mike: Liese en Matt(?)
Bullshit, gelijk al donderdagavond in de slaapkamer na het vertrek van Patrick. Michel begon ermee en nick vulde aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Nu elkaar versterken met :'wij hebben niets afgesproken![]()
Uhu
Echt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef Mjelleke het volgende:
Tuurlijk niet Nick... Jullie hebben niets afgesproken
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
als nick de deur uit gaat gaat naomi erachteraan
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick reageert nog wel relaxed, terwijl hij (mogelijk) op de bank zit.
I know!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bullshit, gelijk al donderdagavond in de slaapkamer na het vertrek van Patrick. Michel begon ermee en nick vulde aan.
Nick is altijd rustig. Toen ook in die ruzie met Jerrel. Echt een hele relaxte gast. Mijn winnaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Dat vind ik juist zo walgelijk, hij blijft het de nederlanders van het begin kwalijk nemen en ook thomas. Maar zelf flikt hij dit ook. Kom er gewoon in ieder geval op de streams vooruit ipv zo zitten liggen voor de kijkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesproken
Ochja we vroegen ons gisteren nog af hoelang die belofte stand zou houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar gisteren in de hottub zei hij ook dat hij op geen van K5 zou stemmen.
En Liese zat daar ook bij. Oftewel, hij lult maar wat dus wat moeten we geloven?
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou, donderdag de uittocht van de Belgen.
Noami en Julie gaan mee als Nick en Michel tegen elkaar staan.
Doet ie al een paar weken. En dan heel verontwaardigd reageren als bepaalde mensen wel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesproken
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know!!![]()
Maar het is makkelijker om Zoey de schuld te geven![]()
team Zoey
Oh dat heb ik gemist dat ze dat zei. Mike dus weer aan het liegen, want dan moet hij dus wél op Michel of Jerrel hebben gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan eigenlijk niet want Zoey weet 1 naam niet. Dus één persoon moet meer stemmen gehad hebben.
hahah ik zeg net hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo zwak dat dreigen elke keer van dan stap ik er uit. Dat was ook met het gedoe met Jerrel al elke keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
yooooo en julie gaat er dan ook achteraan
Niet dreigen maar DOENquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese gaat er voor de finale uit. Te zelfverzekerd over haar doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef AliensExist182 het volgende:
Mooi dat liese nog niets doorheeft en gezellig met zoey aan het kletsen is
Eens!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Doet ie al een paar weken. En dan heel verontwaardigd reageren als bepaalde mensen wel genomineerd worden.
Kijk, ik snap wel dat het kut als iemand genomineerd wordt die je graag mag, maar een beetje zelfreflectie zou ook goed zijn in die sauna
Hij voelt zich ongenaakbaar, tot hij op die bank zit. Peentjes zweten zeggen ze dan in nederland denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Liese vroeg dat eerder toen ze op de bank zaten te praten. Zit ook in het filmpje wat hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dat ze dat zei. Mike dus weer aan het liegen, want dan moet hij dus wél op Michel of Jerrel hebben gestemd.
Arrogance is ignorancequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hoho, dat is niet hypocriet... Dat is Belgisch liefelijk spel. Allemaal heel vriendelijk en gezellig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!!Zo heilig is Naomi niet blijkt wel .
![]()
dat lieflijke meisje wat moeite heeft met mensen die niet eerlijk zijn , niet tegen spanningen kan en altijd verdrietig is als mensen mot met elkaar hebben . En dat schattige mesje die een bondje met jowie had en daarnaast ook afspraken heeft met haar eigen groepje
Hypocriet ...
Zoey heeft wel altijd gedaan of ze bij K5 hoorde, dus ik snap die boosheid welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Dan waren ze voor julie gegaan, hadden ze al besprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.![]()
Heeft zich laten beïnvloeden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij juist leuk om die groep te zien veranderen. Die fronten van mensen moet doorbroken worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Als k5 geëlimineerd gaat worden zal mijn interesse om te kijken wel afnemen, want de overige bewoners boeien mij veel minder. Van mij geen gedreig dat ik stop, maar ik denk dat het gewoon wel minder erg wordt om een keer niet te kijken...
Ja, volgens mij net in de sauna. Dat hij niet op Jerrel heeft gestemd en ik dacht ook niet op Nick en Michel. Maar ik ga nu twijfelen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liese vroeg dat eerder toen ze op de bank zaten te praten. Zit ook in het filmpje wat hier geplaatst is.
Al vind ik liegende Mike niet zo verrassend
Heeft Mike gezegd niet op Michel gestemd te hebben? Wel gehoord dat hij niet op Jerrel gestemd heeft.
Dit is vermakelijkquote:
Okay ja kan...heb niet het hele gesprek gehoord. Alleen gehoord dat hij niet op Nick, Naomi, Julie of Jerrel gestemd heeft. En ja wel op Liese dus. Maar goed, die zegt sowieso wel meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, volgens mij net in de sauna. Dat hij niet op Jerrel heeft gestemd en ik dacht ook niet op Nick en Michel. Maar ik ga nu twijfelen...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie is woest!
De rapen zijn gaar morgen.
Net filmpje geplaatst, was rond 1930 uur ofzo, ze was terug om 1951 uur ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Dit is vermakelijk![]()
Ik heb alleen gemist hoe dat zit met Zoey , en dat zij de DBkamer in werd geroepen om een keuze te maken.
Weet jij hoe dat zit , en wanneer dat was vandaag?
Als je met verschillende mensen bondjes hebt gemaakt en nu doet alsof jij oprechte keuzes maakt ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet hypocriet... Dat is Belgisch liefelijk spel. Allemaal heel vriendelijk en gezellig.
Hij zei wel "neutraal" te hebben gestemd en wist dat de anderen op Michel en Nick gingen. Dus als hij toch op Michel heeft gestemd zou dat niet "neutraal" zijn. Maargoed, het is Mike die het zegt.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ja kan...heb niet het hele gesprek gehoord. Alleen gehoord dat hij niet op Nick, Naomi, Julie of Jerrel gestemd heeft. En ja wel op Liese dus. Maar goed, die zegt sowieso wel meer.
altijd 2quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef Toweler het volgende:
2 op de bank altijd toch? Of kan 3 ook?
hier idem, ik zou het jammer vinden want de kleuterschool interesseert me echt niet. krijg ik mijn werk wel weer beter gedaan, das wel een voordeel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Als k5 geëlimineerd gaat worden zal mijn interesse om te kijken wel afnemen, want de overige bewoners boeien mij veel minder. Van mij geen gedreig dat ik stop, maar ik denk dat het gewoon wel minder erg wordt om een keer niet te kijken...
Zoey kan met beide groepen goed opschieten , dat die groepen allebei vinden dat zij moet handelen naar wat zij willen .. dan ben je niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey heeft wel altijd gedaan of ze bij K5 hoorde, dus ik snap die boosheid wel
er zullen altijd fronten blijven bestaan, omdat het in het begin is begonnen door een bepaalde groep. ze zitten in dat stramien en komen daar niet meer uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt mij juist leuk om die groep te zien veranderen. Die fronten van mensen moet doorbroken worden.
ze zijn in de badkamer nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:50 schreef Windhapper het volgende:
HOe lang zitten ze inmiddels in die sauna?
Sterk persoon. Hij weet dat hij die erin blijftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij zei wel "neutraal" te hebben gestemd en wist dat de anderen op Michel en Nick gingen. Dus als hij toch op Michel heeft gestemd zou dat niet "neutraal" zijn. Maargoed, het is Mike die het zegt.....
Nope, Zoey werkt zich als een slang in iedere groep in. En als een venijn spuwt zij haar mening in die groepen. Serpent gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey kan met beide groepen goed opschieten , dat die groepen allebei vinden dat zij moet handelen naar wat zij willen .. dan ben je niet helemaal lekker.
Ze zitten in een spel en gebruiken allemaal tactiek
Ik deed er toch een knipoog bij. Maar bij deze: zeer vette knipoogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je met verschillende mensen bondjes hebt gemaakt en nu doet alsof jij oprechte keuzes maakt ...
Dan ben je hypocriet
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind naomi toch elke keer heel zuur reageren met dat iets niet eerlijk is. Of dat Jill wordt voorgetrokken. En meer van dat soort dingen. Zolang ze zelf maar geen tegenslag heeft.
Ik kan niet wachten tot dat groepje uit elkaar wordt gehaaldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Hoe danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, ik denk nog steeds Michel en Jerrel op de bank morgen ....![]()
Ik hoop op Michel en Nick!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, ik denk nog steeds Michel en Jerrel op de bank morgen ....![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef puzziepie het volgende:
Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat groepje uit elkaar wordt gehaald
Maar...wat trekt je aan in de rest dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dat groepje uit elkaar wordt gehaald
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef Poezewoes het volgende:
Julie is al twee keer gesaved, van de nominatielijst!
Julie moet niet zo janken ... vermoeiend wijf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef Poezewoes het volgende:
Julie is al twee keer gesaved, van de nominatielijst!
Thnx!! Ben em nu aan het kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net filmpje geplaatst, was rond 1930 uur ofzo, ze was terug om 1951 uur ...
Ze trappen er wel inquote:
Zoey moest kiezen tussen Jerrel en Jill, en heeft Jill veilig gesteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Hoe dan
Er zijn echt maar heel weinig scenario's waarin dat zou lukken...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:49 schreef jameshond7 het volgende:
Nick: wij hebben niets afgesproken
Julie: nee, wij zeggen gewoon op wie wij stemmen maar wij hebben niets afgesproken
ja hallo, ga toch vliegen ofzo
lefgozer, wie vertrouwd hem nou? Als hij echt Jerrel er uit wilde had hij toch op hem gestemd?quote:
Dat zou wel episch zijn. Dan is ze wel de zak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zoey moest kiezen tussen Jerrel en Jill, en heeft Jill veilig gesteld.
Ik denk dat ik er een fragment van heb, moet alleen goed zoeken ...
Ze worden helemaal gek terwijl ze nog niks wetenquote:
Zowie gaat nog wel een keer praten tegen iemand...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze worden helemaal gek terwijl ze nog niks weten
Dit is wel goed
Niet eens .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope, Zoey werkt zich als een slang in iedere groep in. En als een venijn spuwt zij haar mening in die groepen. Serpent gewoon.
En wij, mensen met 1 stream, mochten er niks van zien.quote:
Amai hé, ik zeg jullie niet wat te stemmen, tis gewoon mijn gevoel hé... psst stem maar gewoon jill en jerrel. Gewoon mijn gevoel hé.quote:
Maar wat is er dan leuk aan sportende Michel, in de hoek van de bank hangende Nick, Liese die haar make-up doet, naïeve Naomi en nors kijkende Zoey?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
Het is een beetje Belgen met kiespijn zo. Tja. Hadden ze maar beter op moeten letten. Wat je er ook van vindt, de andere kant speelt het spel technisch beter.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand zit te wachten op een veelslaper Zowi - boerende Jerrel - monotoompje Matt - Jill-lispelende Thomas en JankieJill overblijfsel. Sterkte. De rest kan je misschien saai vinden, maar wat mij betreft zou dat nog wel te kijken zijn.
Vanuit tactisch oogpunt kan ik me voorstellen dat je degenen waarvan je verwacht dat ze je de baas zullen zijn er uit gooit. Ik vraag me af of Zowie niet te snel piekt. Want uit eigen gelederen kan ze ook een keer wat verwachten.
Maar. Misschien niet op de zaken vooruit lopen. Er is al vele malen bewezen dat zaken anders uitpakten dan gedacht. Ben benieuwd. Zit wel wat spanning in zo.
Ahhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:52 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik deed er toch een knipoog bij. Maar bij deze: zeer vette knipoog
Ook niet perse boeiend, maar wel een beetje normaal. Van de anderen komen er een paar mijn neus uit, vind ik echt onwenselijk qua gedrag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Maar wat is er dan leuk aan sportende Michel, in de hoek van de bank hangende Nick, Liese die haar make-up doet, naïeve Naomi en nors kijkende Zoey?
Vind overigens Matt, Mike en Jerrel ook niks. Jill vind ik ook minder.
Oh, FOK is traag? Nee toch? Excuses.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
AhhIk ben al blij als ik eindelijk kan reageren ... FOK is traag
Nietsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:56 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
[..]
Maar...wat trekt je aan in de rest dan?
Een paar snap ik wel, maar de rest .... pfoehhh
Ik word hier zo ziek van. Bewoners die dreigen met het verlaten van het huis als ze een keer een tegenslag hebben. Man man manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is best goed gedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel nu ook al pissed, dit gaat nog een klap geven
Ik stem nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Amai hé, ik zeg jullie niet wat te stemmen, tis gewoon mijn gevoel hé... psst stem maar gewoon jill en jerrel. Gewoon mijn gevoel hé.
Laat ze allemaal maar vertrekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik word hier zo ziek van. Bewoners die dreigen met het verlaten van het huis als ze een keer een tegenslag hebben. Man man man
Eens!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Maar wat is er dan leuk aan sportende Michel, in de hoek van de bank hangende Nick, Liese die haar make-up doet, naïeve Naomi en nors kijkende Zoey?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zoek nu echt naar spelden in de hooiberg ....
Nou ja, mooi toch. Eerst een bende NL watjes er uit, nu het Belgische Big Brother Bondje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik word hier zo ziek van. Bewoners die dreigen met het verlaten van het huis als ze een keer een tegenslag hebben. Man man man
Zoey kan volgende week nog is hetzelfde doen. Ze denken aan de andere kant toch niet na.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef Keep_on_Track het volgende:
Inderdaad, Julie loopt vol de Zowi val in.
Zijn de stemmen al bekend dan.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:08 schreef Toweler het volgende:
Jill staat ook misschien op en is vrolijkkl Michel en nick staan er op en zijn al de heledag pissig
Jerrel weg is ook prima..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef Jockari het volgende:
Dat zou nu natuurlijk de joke zijn. Iedereen wil Jerrel er uit, maar blijken dan 2 totaal anderen te zijn die op de bank zitten. Nice gedaan BB.
Heeft gisteren gezegd noooooit op K5 te stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef aswesleep het volgende:
Waarom is Michel kwaad op Mike? Snap er niks van, heeft Mike laten uitschijnen met Michel mee te stemmen?
Dat is ook zo. Ze hebben nooit effectief afgesproken om op 2 namen te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Nu elkaar versterken met :'wij hebben niets afgesproken![]()
Uhu
Ja die zei dat hij ook wel op Jerrel zou stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef aswesleep het volgende:
Waarom is Michel kwaad op Mike? Snap er niks van, heeft Mike laten uitschijnen met Michel mee te stemmen?
Vandaag is het echt drama qua traagheid, ..nu gaat het wat beter en snellerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:03 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oh, FOK is traag? Nee toch? Excuses.
Misschien eens stream 2 kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ze hebben nooit effectief afgesproken om op 2 namen te gaan.
ja die is goed pissigquote:
Hij is er nog steeds over bezig. Boos dat Mike niet op Jerrel gestemd heeft hahaha.quote:
Oeps...ik denk niet dat hij daar blij mee is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie : ik ben mee weg als gij weg gaat (Michel)
Mooi zo. Die is echt nietszeggend. Dan liever Liese er nog in. Ja, echt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Ik vind Mike een mafklapper, maar Zoey is de Queen! Echt top hoe zij het doet, wat ze dan ook heeft gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja die zei dat hij ook wel op Jerrel zou stemmen.
Zoey en Mike zijn heel goed in snake spelen
Grapjasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ze hebben nooit effectief afgesproken om op 2 namen te gaan.
welke stream?quote:
Haha 1 iemand gaat weg kijk wie jill en Thomas allemaal al hebben moeten laten gaan die zijn er ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Beterrrquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het is zo’n aardige jongen he. Zo empathisch. Als je in ieder geval in het gareel loopt... excuus, hem volgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds over bezig. Boos dat Mike niet op Jerrel gestemd heeft hahaha.
En wellicht wel op Michel.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Misschien eens stream 2 kijken.
Was te voorspellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:14 schreef Yolk het volgende:
Die gezichten van Julie en Michel, nu al mooi. Hopelijk maakt Zoey het feest compleet
Dat moeten ze laterquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:14 schreef Yolk het volgende:
Die gezichten van Julie en Michel, nu al mooi. Hopelijk maakt Zoey het feest compleet
Ze zijn boos over iets dat ze niet weten. Dan laat je jezelf wel kennen hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:15 schreef Tamiro het volgende:
TT is hier wel waarheid aan het worden.
Circlejerk anti K5, maar jullie vergeten wel dat het bondje nu puur aan het stemmen is om Jerrel eruit te krijgen hè. Niet voor niets kiezen ze een sterke Jill ertegenover.
Ja dat liet die doorschemeren, dat zou wel een bazenactie zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:15 schreef Kefke04 het volgende:
zegt julie nu dat mike op Jill heeft gestemt
Ja... in elke situatie omdat hij goed met beide kampen om gaat. Heeft hij al een aantal keer gezegd.quote:
Michel is gewoon heel open en eerlijk... mja juist ja...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:15 schreef Harry het volgende:
Michel: Ik wil geen bondjes, maar ga niet dingen zeggen...... Je hebt hier geen neutrale stemmen. Ga niet zeggen, ik ga dit en dit doen.
Tegen Jill zei hij vanmiddag dat hij nooit op haar zou stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja dat liet die doorschemeren, dat zou wel een bazenactie zijn
Maar ik geloof nooit dat hij dat gedaan heeft
dus samengevat vinden jullie niemand wat maar toch kijken julliequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar dan moet je ze niet afrekenen op “bondje” want de kinderclub heeft ook niets met Jerrel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn boos over iets dat ze niet weten. Dan laat je jezelf wel kennen hoor.
Nee, je moet stream 2 kijken. Daar gaat de TT over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:15 schreef Tamiro het volgende:
TT is hier wel waarheid aan het worden.
Circlejerk anti K5, maar jullie vergeten wel dat het bondje nu puur aan het stemmen is om Jerrel eruit te krijgen hè. Niet voor niets kiezen ze een sterke Jill ertegenover.
Ik kijk voor de drama tussen mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus samengevat vinden jullie niemand wat maar toch kijken jullie![]()
Ik kom er nog steeds niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk voor de drama tussen mensen
lukt goed
Ze zijn er uiteindelijk achtergekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:14 schreef aswesleep het volgende:
Ik, die niets van de sauna heb gezien, begrijp het dus goed dat Mike ze wat heeft wijsgemaakt over wat er aan de andere kant werd gestemd.
Jawel. Juist de combi van al die karakters. Het gekonkel rond de nominaties. Dat is ook wanneer ik de stream kijk haha. Lees hier mee en als er actie is start ik met kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus samengevat vinden jullie niemand wat maar toch kijken jullie![]()
Heb ik niet, maar weet ik wel. Lees hier de laatste pagina’s enkel maar ecochamber anti K5 zonder dat ze even nadenken dat het puur over Jerrel gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee, je moet stream 2 kijken. Daar gaat de TT over.
Oh ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar weet ik wel. Lees hier de laatste pagina’s enkel maar ecochamber anti K5 zonder dat ze even nadenken dat het puur over Jerrel gaat.
heb op de tv gewoon het programma op laptop op schoot het forum en dan boven op het scherm eroverheen hangend mijn telefoon met streamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef Ireth het volgende:
Wat was nou de eindconclusie voor er iemand binnen kwam? Zit streams en tv te volgen en das niet handig
Onder de bewoners is er vanalles bekend. Wij weten nog niksquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:24 schreef D. het volgende:
Is er al iets bekend?
Als ik Nick en Michel nu hoor is dat wel zo
Als die twee kunnen schaken... dat kan gewoon niet. Die snappen de stappen van het paard toch niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef BB-King het volgende:
De 2 genomineerden gaan een schaakspel spelen.
Letterlijk he?
Ja, je spelt Nick dan ook met de N van Naïefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nick is er zeker van dat Zoe voor hun heeft gekozen want anders krijgt ze de hele groep tegen zich en dat ze dat weet.
Ik wacht wel af tot morgen danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de bewoners is er vanalles bekend. Wij weten nog niks
Ze doen alsof ze het weten.
Vorige week ook allemaal Thomas gestemd toch? Het is geen bondje dat vinden ze vals, ze kunnen het gewoon zo fijn vinden samen en als de eerste 2 namen oppert om op te stemmen gaan ze daar toevalligerwijs allemaal in mee. Hypocriet gelul, ze willen gewoon met z'n 5en overblijven, daar is verder niks mis meerder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar weet ik wel. Lees hier de laatste pagina’s enkel maar ecochamber anti K5 zonder dat ze even nadenken dat het puur over Jerrel gaat.
Morgen gaan we zien wie er 7 kleuren stront schijtenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Ze schijten allemaal 7 kleuren stronttttttt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |