Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
Mike heeft niet op Jerrel, Nick of Michel gestemd, maar "neutraal".
Dan kaap je toch sukkelquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moment dat ze net terug is uit de DBK nadat ze haar keuze heeft moeten maken, ze zegt
tegen Liese dat het om een Nederlander ging, geen Belg ....![]()
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Jammer, had wel zin in wat zelfkastijding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet opgenomen ....
Dan waren er dus 4 met 5 stemmen, alleen denk ik dat Zoey er maar een heeft mogen savenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrel
Hij is dus de verzakerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef Was-beer het volgende:
Mike heeft op Liese gestemd zegt hij
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astroquote:
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.
About timequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Was-beer het volgende:
Het kwartje valt in de sauna..."Dat zal ze ons toch niet aandoen?" over Zoey
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Update. Mike zegt op Liese te hebben gestemd.
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Mike: Liese en ??
Jerrel: Michel en Nick
Jerrel: 5
Jill: 5
Nick: 5
Michel: 5
Mijn gedachte ook zoals ik net schreefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en ??
de keuze van zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
op wie zouden naomi en julie kwaad worden voor de 100.000%
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Als Mike op Liese heeft gestemd en niet op Michel, Jerrel of Nick, dan heeft Zoey wellicht moeten kiezen
[..]
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astro
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.
Of ben ik de enige die het bondje in de sauna aan het volgen is?
dat was ook mijn vraag ik vermoed zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah, dat verklaart veel hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ok.
Niet iedereen heeft stream 2
correct, dan de vraag welke 2 heeft Zoey gekozen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en "neutraal"
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen hadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Windhapper het volgende:
Mike gooit Zoey alvast onder de K3 tourbus?
Als ze slim is heef ze dat niet gedaan want ze valt door de mand bij allebei de groepen en als ze een van hun 2 save heeft gemaakt en jerrel laten staan dan is ze bij allebei nog geloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Kinga het volgende:
Ik zou Zoey an sich respecteren als ze Michel tegen Jill heeft gezet. Iemand van elk kamp, en ze is sowieso af van 1 sterke speler.
Met een 3e erbij, lijkt me heel onwaarschijnlijk dat HM er 2 mag veilig stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Dan gaat er wel een bommetje ontploffen hoor....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Ja behoorlijk hypocriet dit. Erg slap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Godver ik heb die stream niet. Verslag graag!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kwartje is gevallen in de sauna.
Naomi is laaiend.
Dubbel genaaid.
Mag ik sturen????quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Windhapper het volgende:
Mike gooit Zoey alvast onder de K3 tourbus?
vreselijk, ze zijn super hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.
Dan is ze heel erg hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kwartje is gevallen in de sauna.
Naomi is laaiend.
Dubbel genaaid.
Maar hij wist dat de "kinderen" op Michel zouden stemmen, en hij zei in de sauna gestemd te hebben op iemand die geen stemmen zouden pakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef BB-King het volgende:
Als Mike Liese heeft genomineerd dan denk ik dat hij alsnog Michel heeft gedaan.
Paar dagen terug zei hij dat hij Liese en Michel liever gisteren kwijt was dan vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dan was het wel een goede TT. Ik trek mijn commentaar in!quote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja behoorlijk hypocriet dit. Erg slap.
Jerrelen Zoey zijn wel goed samen. Weet K3 ook, dat zullen ze haar niet heel kwalijk nemen denk ik. Wel als ze Nick naast Michel heeft gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze slim is heef ze dat niet gedaan want ze valt door de mand bij allebei de groepen en als ze een van hun 2 save heeft gemaakt en jerrel laten staan dan is ze bij allebei nog geloofwaardig.
Doet me denken aan paar weken terug toen Liese ziedend buiten in het zonnetje zat. Haar doppen draaiden bijna 180º in haar oogkassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een zure reactie, ze stemmen allemaal samen en nu komen ze er achter dat de rest dat ook heeft gedaan en zijn ze boos.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Die laat zich ook heel erg kennen
Het is meer dat zoey eerst bij hun in het groepje zat en nu keihard michel en nick naaitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Andere mogen er niet omheen draaien van naomi maar zij zelf wel. Wat een dom gedoe. Waarom zien ze niet dat die andere hetzelfde hebben gedaan als hun groep van 5. Maar nu kan het backfire en dan is het niet eerlijk
Nick noemt Matt als 2e veilige keus van Mike. Ik vul 'm even in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
nick is juist aan het tellen zoals hier in topic staat 5 5 5 5
Sowieso onbegrijpelijk dat ze zo zeker wisten dat Jerrel erop kwam terwijl Zoey en Jerrel redelijk close zijn. Kunnen die mensen niet verder tellen dan 5?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Andere mogen er niet omheen draaien van naomi maar zij zelf wel. Wat een dom gedoe. Waarom zien ze niet dat die andere hetzelfde hebben gedaan als hun groep van 5. Maar nu kan het backfire en dan is het niet eerlijk
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Ja precies!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.
Dat weten we nog niet zeker, maar ze wilde wel dat iedereen op die twee zou gaan stemmen dus eigenlijk kan ze er niet onderuit dat ze die op de bank zet. Maar ik hoop dat jerrel erop zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is meer dat zoey eerst bij hun in het groepje zat en nu keihard michel en nick naait
die word door julie wel ingelichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef AliensExist182 het volgende:
Mooi dat liese nog niets doorheeft en gezellig met zoey aan het kletsen is
Maar gisteren in de hottub zei hij ook dat hij op geen van K5 zou stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar hij wist dat de "kinderen" op Michel zouden stemmen, en hij zei in de sauna gestemd te hebben op iemand die geen stemmen zouden pakken.
Maar dat kan eigenlijk niet want Zoey weet 1 naam niet. Dus één persoon moet meer stemmen gehad hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick noemt Matt als 2e veilige keus van Mike. Ik vul 'm even in.
Mike: Liese en Matt(?)
Bullshit, gelijk al donderdagavond in de slaapkamer na het vertrek van Patrick. Michel begon ermee en nick vulde aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Nu elkaar versterken met :'wij hebben niets afgesproken![]()
Uhu
Echt hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef Mjelleke het volgende:
Tuurlijk niet Nick... Jullie hebben niets afgesproken
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
als nick de deur uit gaat gaat naomi erachteraan
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick reageert nog wel relaxed, terwijl hij (mogelijk) op de bank zit.
I know!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bullshit, gelijk al donderdagavond in de slaapkamer na het vertrek van Patrick. Michel begon ermee en nick vulde aan.
Nick is altijd rustig. Toen ook in die ruzie met Jerrel. Echt een hele relaxte gast. Mijn winnaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Dat vind ik juist zo walgelijk, hij blijft het de nederlanders van het begin kwalijk nemen en ook thomas. Maar zelf flikt hij dit ook. Kom er gewoon in ieder geval op de streams vooruit ipv zo zitten liggen voor de kijkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesproken
Ochja we vroegen ons gisteren nog af hoelang die belofte stand zou houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar gisteren in de hottub zei hij ook dat hij op geen van K5 zou stemmen.
En Liese zat daar ook bij. Oftewel, hij lult maar wat dus wat moeten we geloven?
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou, donderdag de uittocht van de Belgen.
Noami en Julie gaan mee als Nick en Michel tegen elkaar staan.
Doet ie al een paar weken. En dan heel verontwaardigd reageren als bepaalde mensen wel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ook de excuus truus met zijn 'wij hebben niets afgesproken
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know!!![]()
Maar het is makkelijker om Zoey de schuld te geven![]()
team Zoey
Oh dat heb ik gemist dat ze dat zei. Mike dus weer aan het liegen, want dan moet hij dus wél op Michel of Jerrel hebben gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan eigenlijk niet want Zoey weet 1 naam niet. Dus één persoon moet meer stemmen gehad hebben.
hahah ik zeg net hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo zwak dat dreigen elke keer van dan stap ik er uit. Dat was ook met het gedoe met Jerrel al elke keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
yooooo en julie gaat er dan ook achteraan
Niet dreigen maar DOENquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese gaat er voor de finale uit. Te zelfverzekerd over haar doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:37 schreef AliensExist182 het volgende:
Mooi dat liese nog niets doorheeft en gezellig met zoey aan het kletsen is
Eens!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Doet ie al een paar weken. En dan heel verontwaardigd reageren als bepaalde mensen wel genomineerd worden.
Kijk, ik snap wel dat het kut als iemand genomineerd wordt die je graag mag, maar een beetje zelfreflectie zou ook goed zijn in die sauna
Hij voelt zich ongenaakbaar, tot hij op die bank zit. Peentjes zweten zeggen ze dan in nederland denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Liese vroeg dat eerder toen ze op de bank zaten te praten. Zit ook in het filmpje wat hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dat ze dat zei. Mike dus weer aan het liegen, want dan moet hij dus wél op Michel of Jerrel hebben gestemd.
Arrogance is ignorancequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Hoho, dat is niet hypocriet... Dat is Belgisch liefelijk spel. Allemaal heel vriendelijk en gezellig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies!!Zo heilig is Naomi niet blijkt wel .
![]()
dat lieflijke meisje wat moeite heeft met mensen die niet eerlijk zijn , niet tegen spanningen kan en altijd verdrietig is als mensen mot met elkaar hebben . En dat schattige mesje die een bondje met jowie had en daarnaast ook afspraken heeft met haar eigen groepje
Hypocriet ...
Zoey heeft wel altijd gedaan of ze bij K5 hoorde, dus ik snap die boosheid welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor![]()
![]()
Dan waren ze voor julie gegaan, hadden ze al besprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.![]()
Heeft zich laten beïnvloeden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als Naomi nu gewoon Michel immuun had gemaakt dan was dit probleem er niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij juist leuk om die groep te zien veranderen. Die fronten van mensen moet doorbroken worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Als k5 geëlimineerd gaat worden zal mijn interesse om te kijken wel afnemen, want de overige bewoners boeien mij veel minder. Van mij geen gedreig dat ik stop, maar ik denk dat het gewoon wel minder erg wordt om een keer niet te kijken...
Ja, volgens mij net in de sauna. Dat hij niet op Jerrel heeft gestemd en ik dacht ook niet op Nick en Michel. Maar ik ga nu twijfelen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Liese vroeg dat eerder toen ze op de bank zaten te praten. Zit ook in het filmpje wat hier geplaatst is.
Al vind ik liegende Mike niet zo verrassend
Heeft Mike gezegd niet op Michel gestemd te hebben? Wel gehoord dat hij niet op Jerrel gestemd heeft.
Dit is vermakelijkquote:
Okay ja kan...heb niet het hele gesprek gehoord. Alleen gehoord dat hij niet op Nick, Naomi, Julie of Jerrel gestemd heeft. En ja wel op Liese dus. Maar goed, die zegt sowieso wel meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, volgens mij net in de sauna. Dat hij niet op Jerrel heeft gestemd en ik dacht ook niet op Nick en Michel. Maar ik ga nu twijfelen...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie is woest!
De rapen zijn gaar morgen.
Net filmpje geplaatst, was rond 1930 uur ofzo, ze was terug om 1951 uur ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Dit is vermakelijk![]()
Ik heb alleen gemist hoe dat zit met Zoey , en dat zij de DBkamer in werd geroepen om een keuze te maken.
Weet jij hoe dat zit , en wanneer dat was vandaag?
Als je met verschillende mensen bondjes hebt gemaakt en nu doet alsof jij oprechte keuzes maakt ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet hypocriet... Dat is Belgisch liefelijk spel. Allemaal heel vriendelijk en gezellig.
Hij zei wel "neutraal" te hebben gestemd en wist dat de anderen op Michel en Nick gingen. Dus als hij toch op Michel heeft gestemd zou dat niet "neutraal" zijn. Maargoed, het is Mike die het zegt.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ja kan...heb niet het hele gesprek gehoord. Alleen gehoord dat hij niet op Nick, Naomi, Julie of Jerrel gestemd heeft. En ja wel op Liese dus. Maar goed, die zegt sowieso wel meer.
altijd 2quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef Toweler het volgende:
2 op de bank altijd toch? Of kan 3 ook?
hier idem, ik zou het jammer vinden want de kleuterschool interesseert me echt niet. krijg ik mijn werk wel weer beter gedaan, das wel een voordeel dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Ireth het volgende:
Als k5 geëlimineerd gaat worden zal mijn interesse om te kijken wel afnemen, want de overige bewoners boeien mij veel minder. Van mij geen gedreig dat ik stop, maar ik denk dat het gewoon wel minder erg wordt om een keer niet te kijken...
Zoey kan met beide groepen goed opschieten , dat die groepen allebei vinden dat zij moet handelen naar wat zij willen .. dan ben je niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey heeft wel altijd gedaan of ze bij K5 hoorde, dus ik snap die boosheid wel
er zullen altijd fronten blijven bestaan, omdat het in het begin is begonnen door een bepaalde groep. ze zitten in dat stramien en komen daar niet meer uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt mij juist leuk om die groep te zien veranderen. Die fronten van mensen moet doorbroken worden.
ze zijn in de badkamer nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:50 schreef Windhapper het volgende:
HOe lang zitten ze inmiddels in die sauna?
Sterk persoon. Hij weet dat hij die erin blijftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij zei wel "neutraal" te hebben gestemd en wist dat de anderen op Michel en Nick gingen. Dus als hij toch op Michel heeft gestemd zou dat niet "neutraal" zijn. Maargoed, het is Mike die het zegt.....
Nope, Zoey werkt zich als een slang in iedere groep in. En als een venijn spuwt zij haar mening in die groepen. Serpent gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey kan met beide groepen goed opschieten , dat die groepen allebei vinden dat zij moet handelen naar wat zij willen .. dan ben je niet helemaal lekker.
Ze zitten in een spel en gebruiken allemaal tactiek
Ik deed er toch een knipoog bij. Maar bij deze: zeer vette knipoogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je met verschillende mensen bondjes hebt gemaakt en nu doet alsof jij oprechte keuzes maakt ...
Dan ben je hypocriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |