Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
Mike heeft niet op Jerrel, Nick of Michel gestemd, maar "neutraal".
Dan kaap je toch sukkelquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moment dat ze net terug is uit de DBK nadat ze haar keuze heeft moeten maken, ze zegt
tegen Liese dat het om een Nederlander ging, geen Belg ....![]()
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Jammer, had wel zin in wat zelfkastijding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet opgenomen ....
Dan waren er dus 4 met 5 stemmen, alleen denk ik dat Zoey er maar een heeft mogen savenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Mike heeft Liese gestemd en niet op Jerrel
Hij is dus de verzakerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:24 schreef Was-beer het volgende:
Mike heeft op Liese gestemd zegt hij
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astroquote:
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij vraagt Liese "was het de Belg", Zoey "nee de Nederlander".
Gaat denk ik over met wie ze gesproken heeft en niet over haar keuze.
About timequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Was-beer het volgende:
Het kwartje valt in de sauna..."Dat zal ze ons toch niet aandoen?" over Zoey
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Update. Mike zegt op Liese te hebben gestemd.
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Mike: Liese en ??
Jerrel: Michel en Nick
Jerrel: 5
Jill: 5
Nick: 5
Michel: 5
Mijn gedachte ook zoals ik net schreefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en ??
de keuze van zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
op wie zouden naomi en julie kwaad worden voor de 100.000%
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Als Mike op Liese heeft gestemd en niet op Michel, Jerrel of Nick, dan heeft Zoey wellicht moeten kiezen
[..]
Aankunnen? Dit topic staat bol val allemaal verschillende meningen. Is niets echochamber aan. Daarnaast, de TT slaat niet op BB. Gewoon matig. Volgende keer beter Astro
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Godallemachtig. Als ik het moet gaan uitleggen dan is het idd een matige TT. Of je bent niet heel intelligent. Dat kan ook.
Of ben ik de enige die het bondje in de sauna aan het volgen is?
dat was ook mijn vraag ik vermoed zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
Ah, dat verklaart veel hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ok.
Niet iedereen heeft stream 2
correct, dan de vraag welke 2 heeft Zoey gekozen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: Liese en "neutraal"
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen hadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Windhapper het volgende:
Mike gooit Zoey alvast onder de K3 tourbus?
Als ze slim is heef ze dat niet gedaan want ze valt door de mand bij allebei de groepen en als ze een van hun 2 save heeft gemaakt en jerrel laten staan dan is ze bij allebei nog geloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:30 schreef Kinga het volgende:
Ik zou Zoey an sich respecteren als ze Michel tegen Jill heeft gezet. Iemand van elk kamp, en ze is sowieso af van 1 sterke speler.
Met een 3e erbij, lijkt me heel onwaarschijnlijk dat HM er 2 mag veilig stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Dan gaat er wel een bommetje ontploffen hoor....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds in Michel en Nick te resulteren
Ja behoorlijk hypocriet dit. Erg slap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Ja en dat is zo schijnheilig van haar. Ze spelen allemaal met elkaar en als een ander het doet is het niet goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leuke is dat Naomi nu al kwaad is . Naomi die zelf ook bondjes met diverse mensen had
Godver ik heb die stream niet. Verslag graag!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kwartje is gevallen in de sauna.
Naomi is laaiend.
Dubbel genaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |