En wie stoer doet .....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef D. het volgende:
Maakt me niet uit wie van Zoey's groep op de bank zit, mijn stem gaat naar de andere partij
Dat speelt ze goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Zoey was geschrokken tussen wie ze moest kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En een waarschuwing aubquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef BB-King het volgende:
Regie, geef eens een zendercheck voor Jill.
Versta er geen kut van.
En dan ook niet meer terugkomen hè!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Kinga het volgende:
Duidelijk Nick en Jerrel gelijke stand. Rara wie kiest Zoey dan naast Michel.
Ben zo fucking annoyed. Na donderdag kijk ik dus niet meer. Het was gezellig COSsers!
bitchquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
was et een Belg, nee een Nederlander...
Waarom geen Michel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dus tussen jerrel en jill heeft zoey moeten kiezen
Jill of Nickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Zoey was geschrokken tussen wie ze moest kiezen.
Als je niks te verbergen hebt dan fluiter je nietquote:
Maar wel eentje met vrij weinig schaamte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is ook maar een mens met gevoelens
Die heeft waarschijnlijk al de meeste stemmen?quote:
of mike, of matt, of michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dus tussen jerrel en jill heeft zoey moeten kiezen
Er is een probleem met FOk Mario.. Iedereen heeft er last van ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
de posts van laatste halfe ur heb
ik nu erst gekregt,wat is dat
vor en mist hier?
Niks mis met Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Speelt Zoey nu zo goed of was het echt anders dan verwacht.
Geloof dat kreng voor geen meter.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel heeft er wel 6quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef Oranos het volgende:
[..]
Kan niet, dan moest Jerrel er ook bij staan met allemaal 5
Ah okay ja mogelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk al de meeste stemmen?
Ja ook waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen moeite mee gehad zou hebben
Of is dit de doodsteek voor Mike ???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Zoey:'Ze gaan in shock zijn
[ afbeelding ]
Dan wint Jill...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie nog meer stemmen had misschien . Dus Michel tegen Jill
Als er 1 6 heeft gehad dan zijn er meerdere met 5 geweest. Jill en Jerrel hebben er 5 van de K5 groep. Matt of Mike heeft dus niet aan de afspraak gehouden. Die kunnen op niet op michel of nick gestemd hebben. Maar hoop dat ze het vanavond bekend maken want dit gezeik duurt veel te lang allemaal.quote:
ze speelt het heel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Speelt Zoey nu zo goed of was het echt anders dan verwacht.
Geloof dat kreng voor geen meter.
Ik heb geen idee ,maar Liese heeft alle vertrouwen in Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of is dit de doodsteek voor Mike ???
Daarmee werd gevraagd of het de nl of be medewerker in de dbk wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Denk dat ze daar de mensen om haar heen bedoeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef D. het volgende:
Jill zit in een bondje om Nick en Michel eruit te werken
Nu zit ze zelf misschien op de bank: "je kunt echt niemand vertrouwen hier"
Van alle theorieën vind ik dit de minst logischequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef BB-King het volgende:
Het zijn volgens mij gewoon Michel en Nick geworden.
Kan niet anders.
Mike heeft meegestemd met Zoey's bondje en daar bedankt ze hem voor.
Ze weet ook wel dat K5 het haar kwalijk gaat nemen en daar is ze mee bezig.
Is ook zo, maar dat is wat ik denk.. het is redelijk gokken door mike en mattquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeft niet persé als Mike niet op hem heeft gestemd, dan heeft Michel ook 5 stemmen.
Als Mike heeft meegestemd, dan had ze niet hoeven kiezen. Want dan waren het sowieso Michel en Nick geweest met beiden 6 stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef BB-King het volgende:
Het zijn volgens mij gewoon Michel en Nick geworden.
Kan niet anders.
Mike heeft meegestemd met Zoey's bondje en daar bedankt ze hem voor.
Ze weet ook wel dat K5 het haar kwalijk gaat nemen en daar is ze mee bezig.
Ik denk dat het dat is..want ik kan niet geloven dat Zoey Nick en Michel eruit laat stemmen. Ze weet dat ze dan de volgende week zelf aan de beurt is..Ze heeft dus Mike gevraagd uiteindelijk toch op Jerrel te stemmen denk ik...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien heeft Zoey toch Jerrel onder de bus gegooid.
Dat hoop ik maar.
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mijn voorspelling:
michel :jerrel jill
jerrel : michel nick
jill : michel nick
matt : michel nick
mike : michel jerrel
zoey : michel jill
liese : jerrel jill
naomi : jerrel jill
julie : jerrel jill
nick : jerrel jill
thomas : michel nick
Jill, Michel en Jerrel krijgen 6 stemmen, Zoey heeft dan een keuze moeten maken, waarschijnlijk spaart ze Jerrel en komen Jill en Michel op de bank.
Jill mag wel blijven, ze zit hoog in mijn irritatie en dat is goed.quote:
dan krijgen Michel en Jerrel 6 stemmen en is er geen ex aequo wat er zeker wel is...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?
Zo heel close is ze met beide niet. Jerrel kan ze beter gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat Zoey Jill kiest ipv Jerrel?
Welneequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is..want ik kan niet geloven dat Zoey Nick en Michel eruit laat stemmen. Ze weet dat ze dan de volgende week zelf aan de beurt is..Ze heeft dus Mike gevraagd uiteindelijk toch op Jerrel te stemmen denk ik...
Dan is het exit Jill.quote:
Niks is zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dan krijgen Michel en Jerrel 6 stemmen en is er geen ex aequo wat er zeker wel is...
Omdat niets mag zijn wat het lijkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als Mike heeft meegestemd, dan had ze niet hoeven kiezen. Want dan waren het sowieso Michel en Nick geweest met beiden 6 stemmen.
Welke keuzequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een slimme keuze van die muts Naomi, je wordt bedankt .....
En die lul gaat zijn batterij checkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
haha, weer Thomas zendercheck. Regie is klaar met het gefluister
Die gast denkt echt dat alles om HEM draaitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel over 'de kink in de kabel' maw als iemand iets anders heeft gestemd dan hij had afgesproken
Ik denk dat Zoey toch wel iets bedacht moet hebben, waardoor het haar niet aangerekend zal worden en ze niet bang hoeft te zijn voor de volgende nominatiequote:
Dat hoort het hele huis toch? Dan weten de anderen dus ook dat er weer gekonkeld wordt...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
haha, weer Thomas zendercheck. Regie is klaar met het gefluister
Dat is jouw zieke geestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoey toch wel iets bedacht moet hebben, waardoor het haar niet aangerekend zal worden en ze niet bang hoeft te zijn voor de volgende nominatie
Hoe neem je dat Naomi kwalijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een slimme keuze van die muts Naomi, je wordt bedankt .....
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....quote:
Denk je datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoort het hele huis toch? Dan weten de anderen dus ook dat er weer gekonkeld wordt...
Zijn we samen team Jerrelquote:
Precies. En Noopje Naiëf gaat daar natuurlijk meteen in mee. Schat van een meid hoor, maar is een beetje goedgelovigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....
Ik denk dat ze slimmer is dan je denktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. En Noopje Naiëf gaat daar natuurlijk meteen in mee. Schat van een meid hoor, maar is een beetje goedgelovig
Achteraf is mooi wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
naomi is ook niet slim dus met juli de vrijstelling geven
Die heeft dus gewoon Nick naast Michel op de bank gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Ireth het volgende:
Zoey denk dat mensen morgen boos op haar gaan zijn
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....
'Jerrel probeert het , praat in wij , ons .. verraden , en wraak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Zoey gaat niet uitspreken wie ze moest kiezen
Boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu maar weer even naar de sauna.
Heb genoeg van die lui.
Hoezo? Ze heeft gekozen waar zij zich goed bij voelt . Dat is het belangrijkste toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
zowel hij en matt lullen zo alsof ze er al vanaf begin er in zitten vind ik ook zo irritantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Jerrel probeert het , praat in wij , ons .. verraden , en wraak.
Dat zegt genoeg
Gelukkig gaat Zoey hier niet op in ,want 'ze mag er niet over zeggen'
die is er helaas nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu maar weer even naar de sauna.
Heb genoeg van die lui.
Jij gelooft dat Naomi zelf heeft bepaaldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft gekozen waar zij zich goed bij voelt . Dat is het belangrijkste toch?
Je kunt naar Mike luisterenquote:
Ze zei tegen liese op haar vraag of het over belgen ging nee ging over nederlandersquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft dus gewoon Nick naast Michel op de bank gezet.
Nee, dat is wel het domste we ze had kunnen doen, hoop dat morgen haar ogen open gaan en Zoey doorziet ...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
ja hij heeft nu dit keer wel netjes gewacht kan matt nog wat van lerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: Jullie zeiden 5 minuten en ik lig helemaal alleen!![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat het sarcastisch wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Maar Mike is gang-gang" en loopt happy weg.
Mike heeft dus ook Nick + Michel gestemd.
Lijkt me verdomde lastig als alles afhangt van bewoners waar je hoe dan ook toch een band mee hebt opgebouwdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef engine het volgende:
Zoey begint al min of meer aan de excuses
dan heeft die anders gestemdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Zoey zegt mike is gang gang... dus toch gepraat
Dat stoort mij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zowel hij en matt lullen zo alsof ze er al vanaf begin er in zitten vind ik ook zo irritant
Jij denkt dat Michel haar stiekem dingen in zat te fluisteren ? Of Jerrel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Naomi zelf heeft bepaald
Oh ja hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me verdomde lastig als alles afhangt van bewoners waar je hoe dan ook toch een band mee hebt opgebouwd
Dat mensen telkens proberen info van haar los te peuteren zegt meer over die mensen dan over haar.
Je zal het nooit goed doen in iemands ogen .
Ik vind dat ze het prima doet![]()
Volgens noemt Zoey haar clubje altijd "ganggang"... En bedoelt ze dus dat Mike zich aan de "clubregels" heeft gehouden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:37 schreef D. het volgende:
Zoey zei 'Mike is ganggang'?
Vertaal ik dat goed als Mike speelt met 2 groepen mee?
Zoey is ok olé oléquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me verdomde lastig als alles afhangt van bewoners waar je hoe dan ook toch een band mee hebt opgebouwd
Dat mensen telkens proberen info van haar los te peuteren zegt meer over die mensen dan over haar.
Je zal het nooit goed doen in iemands ogen .
Ik vind dat ze het prima doet![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:37 schreef D. het volgende:
Zoey zei 'Mike is ganggang'?
Vertaal ik dat goed als Mike speelt met 2 groepen mee?
Dus heeft ze Jer gesavedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Zoey:'Ze gaan in shock zijn
[ afbeelding ]
Duurde ff ,maar FOK is nogal traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja hoor![]()
Ben gewoon nieuwsgierig of haar gedrag iets verklapt maar niet echtOf in ieder geval, voor mij onduidelijk.
nu niet of ook na de nominatie uitslag niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Zoey gaat niet uitspreken wie ze moest kiezen
Dat ga ik ook denkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:42 schreef Angelflush het volgende:
Dus heeft ze J
[..]
Dus heeft ze Jer gesaved
Tegen wie zei Zoey dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens noemt Zoey haar clubje altijd "ganggang"... En bedoelt ze dus dat Mike zich aan de "clubregels" heeft gehouden.
Vorige week zelfs pas op donderdachtochtend volgens mij?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef Windhapper het volgende:
Wanneer werd vorige week de nominatie bekend in de uitzending? Dinsdag of woensdag?
Woensdag, maar toen was patje zijn goede nieuws net binnen gekomen op dinsdagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:43 schreef Windhapper het volgende:
Wanneer werd vorige week de nominatie bekend in de uitzending? Dinsdag of woensdag?
Jill is boos omdat ze met gym als laatste gekozen werdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Waar Jillie's Debiele Gedrag op dit moment de enige is die door heeft "TV maken" telt, iets wat elke acteur in Utopia al op dag één wist noodzakelijk te zijn
Wat? Wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
de posts van laatste halfe ur heb
ik nu erst gekregt,wat is dat
vor en mist hier?
Ik denk van alles.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Michel haar stiekem dingen in zat te fluisteren ? Of Jerrel?
hoop dat dat vanavond in de uitzending komtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill is boos omdat ze met gym als laatste gekozen werd
Gelul, Jillie speelt de Dorpsgek in de hoop dat niemand op dat zwakzinnig spelende kutje gaat stemmen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill is boos omdat ze met gym als laatste gekozen werd
En maar roepen "er is geen verkeerde keuze"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Duurde ff ,maar FOK is nogal traag![]()
Zoey zei het net zelf ook heel mooi
Twee groepen , en zij staat er tussenin... niemand weet waar zij staat ,
Er zijn geen groepen maar er zijn wel groepen ...en
beide groepen roepen :'make me proud'
Wat ze ook kiest : mensen gaan het niet leuk vinden
Ja, voor een gangbang komt Zoey niet in aanmerking. Te sletterig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens noemt Zoey haar clubje altijd "ganggang"... En bedoelt ze dus dat Mike zich aan de "clubregels" heeft gehouden.
Ik ook niet ze is de leukste sympathieke daar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met haar.
Mensen snappen er geen kut van he. Anders had je het nomineren en wegstemmen ook achterwege kunnen laten. Geen geldprijs niks. Gewoon, mensen in een huis filmen. Alledaagse dingetjes. Working from home. ‘Het nieuwe normaal’. :’)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
'
[..]
Niks mis met Zoey
het is een spel
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mensen snappen er geen kut van he. Anders had je het nomineren en wegstemmen ook achterwege kunnen laten. Geen geldprijs niks. Gewoon, mensen in een huis filmen. Alledaagse dingetjes. Working from home. ‘Het nieuwe normaal’. :’)
Denken is goed voor je hersenen. Ik raad het je aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien wat minder denken dan.
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
En maar roepen "er is geen verkeerde keuze"
Dat zullen we nog wel eens zien
Ik ook niet sinds ze HM is, daarvoor deed ze niets behalve veel in bed en hangen... ik vind het wel mooi dat haar plan niet helemaal gelukt isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met haar.
Ze willen allemaal winnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mensen snappen er geen kut van he. Anders had je het nomineren en wegstemmen ook achterwege kunnen laten. Geen geldprijs niks. Gewoon, mensen in een huis filmen. Alledaagse dingetjes. Working from home. ‘Het nieuwe normaal’. :’)
Met de 3 biggetjes aan der kontquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, Jillie speelt de Dorpsgek in de hoop dat niemand op dat zwakzinnig spelende kutje gaat stemmen...
Lukt aardig tot nu toe
Way too much credits. Dan krijgt ze een Oscar na BB.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, Jillie speelt de Dorpsgek in de hoop dat niemand op dat zwakzinnig spelende kutje gaat stemmen...
Lukt aardig tot nu toe
Waar gaat het om? een lullig 30.000 euro ofzo ?quote:
Niks mis met denken , voor een ander denken is dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denken is goed voor je hersenen. Ik raad het je aan
Tijd dat Regie begint met de Show "Wat zijn mensen bereidt te doen voor Poen"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wie van die twee je ook wegstemt, het resulaat is dat je over een week of 3 allen nog Mike, Matt, Jerrel en Thomas hebt om naar te kijken, dus veel plezierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:52 schreef Flow3r het volgende:
Als het tussen Michiel en Nick moet gaan, gooi dan Nick er maar uit, vind hem zo onappetijtelijk om naar te kijken en het oog wil ook wat
Lol dat dus, maar ze valt wel door de mandquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lukt aardig tot nu toe
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja preciesIk denk dat je het hoe dan ook nooit goed kan doen , en als mensen je je keuze kwalijk nemen jammer dan
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze hebben ook wel een goede week gekozen voor Zoey als huismeester. Alleen die huisregels van haar zijn echt saai.
Ja, Jill uitlachen met haar lachtherapie, maar een uur lang nepcomplimenten elke dag is een stuk erger dan 5 minuten cringequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze hebben ook wel een goede week gekozen voor Zoey als huismeester. Alleen die huisregels van haar zijn echt saai.
100.000 euro ? Ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het om? een lullig 30.000 euro ofzo ?
Knuffelen vind vreselijk , en continu complimenten geven is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet michel + nick anders zou zoey niet zo balen, waarschijnlijk moest ze tussen jill en sjerrel kiezen, 2 veilig zetten zal niet mogen, dat zou iets te veel power voor HM zijn, dus op de bank Michel + nick? jill? sjerrel? (mijn prognose)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef Windhapper het volgende:
Dus Michel 6. Jerrel, Jill en Nick 5 en Zoey Nick op de bank gezet is de voorlopige prognose hier? Of alle 4 5 en Zoey Michel en Nick op de bank gezet?
Hoe vaak moet je dat melden? Je kan ook niet kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:56 schreef danilel het volgende:
ben benieuwd hoe lang de creche geopend blijft daar
Nee hoor, Liese, Zoey en Naomiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wie van die twee je ook wegstemt, het resulaat is dat je over een week of 3 allen nog Mike, Matt, Jerrel en Thomas hebt om naar te kijken, dus veel plezier
er zijn 22 stemmen, dus waarschijnlijk is dat je een verdeling van 6, 6, 6, 4 krijgt of 7, 5, 5, 5, ik zie persoonlijk niet iemand 7 stemmen krijgen, maar alles kan...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef Windhapper het volgende:
Dus Michel 6. Jerrel, Jill en Nick 5 en Zoey Nick op de bank gezet is de voorlopige prognose hier? Of alle 4 5 en Zoey Michel en Nick op de bank gezet?
Remember: ze zouden wat gaan meemaken :’)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Balen? Ze liep net nog huppelend weg bij haar clubje nadat ze zei "Mike is ganggang".quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet michel + nick anders zou zoey niet zo balen, waarschijnlijk moest ze tussen jill en sjerrel kiezen, 2 veilig zetten zal niet mogen, dat zou iets te veel power voor HM zijn, dus op de bank Michel + nick? jill? sjerrel?
Hoe dan ook komt er één van K5 in de finale, die krijgt dan alle steun van de supporters van oud-K5'ers. Sterker nog, die maakt dan flinke kans om te winnen (denk ik). Zei Nick laatst ook, dat het in principe voor hem ideaal zou zijn om met Jill én Thomas in de finale te staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wie van die twee je ook wegstemt, het resulaat is dat je over een week of 3 allen nog Mike, Matt, Jerrel en Thomas hebt om naar te kijken, dus veel plezier
Veel plezier met naar Zoey kijken! (Die andere twee zijn over 3 weken namelijk ook weg)quote:
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Veel plezier met naar Zoey kijken! (Die andere twee zijn over 3 weken namelijk ook weg)
Of Zoey heeft zelf een safe stem uitgebracht door een ander te nomineren ipv Nick zoals ze af had gesprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet michel + nick anders zou zoey niet zo balen, waarschijnlijk moest ze tussen jill en sjerrel kiezen, 2 veilig zetten zal niet mogen, dat zou iets te veel power voor HM zijn, dus op de bank Michel + nick? jill? sjerrel? (mijn prognose)
Droom lekker verder? Hoe zie jij het dan verlopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Droom lekker verder
Hoe dan ook , Michiel of Nick er uit aub
Dat gang gang huppeltje was redelijk nep vrolijk,.. paar minuten daarvoor zat ze in haar ééntje te janken namelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Balen? Ze liep net nog huppelend weg bij haar clubje nadat ze zei "Mike is ganggang".
Dat hele "balen" was een act denk ik, om te doen alsof ze het er allemaal zo moeilijk mee had.
Er gebeurd wel weer iets om het een beetje gelijk te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Droom lekker verder? Hoe zie jij het dan verlopen?
Zoeys gang heeft de meerderheid, die wordt nog groter als Nick of Michel weg is. Ze heeft dan geen vrienden meer bij K3 want haar dubbelspel is dan bekend.
Dus wordt het Zoeys gang (6) tegen de rest (4). Die 4 gaan er dan dus 1 voor 1 uit en kun jij lekker kijken naar Zoey. (En Matt, Mike, Thomas, Jerrel en Jill)
Maar dan snap je wel toch dat k3 er vervolgens ook uitgaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Droom lekker verder
Hoe dan ook , Michiel of Nick er uit aub
Nah, vond ik niet. En "Ganggang" is slang voor "one of us". Leek mij vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat gang gang huppeltje was redelijk nep vrolijk
Ja wel dat geforceerde gedoe in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Knuffelen vind vreselijk , en continu complimenten geven is ook niet mijn ding
Dan verzint BB wel weer een twist hoor. Komt vast goed:)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoeys gang heeft de meerderheid, die wordt nog groter als Nick of Michel weg is. Ze heeft dan geen vrienden meer bij K3 want haar dubbelspel is dan bekend.
Dus wordt het Zoeys gang (6) tegen de rest (4). Die 4 gaan er dan dus 1 voor 1 uit en kun jij lekker kijken naar Zoey. (En Matt, Mike, Thomas, Jerrel en Jill)
We zullen zien, er kan nog van alles veranderenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Maar dan snap je wel toch dat k3 er vervolgens ook uitgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Je wil wel wat terugzien voor het laten filmen van je dagelijkse beslommeringen. Naast je #instafamous natuurlijk. Heb je een sabbatical opgenomen van 4 maanden, zegt je werkgever tegen je: “Joh, ik heb je op tv gezien, lijkt me beter dat het hier eindigt...”quote:
Over de rooiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd dat Regie begint met de Show "Wat zijn mensen bereidt te doen voor Poen"
En stoppen met 14 mensen 3 maanden uit de wind te houden met kost en inwoning gratis leven
Grote vraag is wat Mike gedaan heeft. Als hij met kindertijd mee was gegaan had Zoey niet naar de DBK gehoeven want Michel+Nick allebei op 6 tenzij Jerrel niet op Nick heeft gestemd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, vond ik niet. En "Ganggang" is slang voor "one of us". Leek mij vrij duidelijk.
Mara goed, we zullen het zien. Ik hóóp dat het niet zo is natuurlijk
En dat maakt haar niets uit. Ze heeft dan namelijk al "gewonnen" (Niet heel BB, maar in ieder geval de volgende weken). Ze snapt ook wel dat K3 haar dan uitkotst, maar met een 6-tegen-4 voorsprong voor haar clubje heeft ze die ook niet nodig en zal het haar een zorg zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey snijdt zich dubbel in de vingers als ze Nick erop heeft gezet tegen Michel.
Eerst Naomi overtuigt om Julie te saven.
Dan naait ze ze dubbel.
Ja dat gehang naar fame snap ik sowieso nooit zo , maar goed ik snap wel dat als je meedoet je wil winnen . Iig maak je meer kans door mee te doen. Verder ben ik niet zo bezig met welke bewoner straks hoeveel volgers heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En terecht. Je wil wel wat terugzien voor het laten filmen van je dagelijkse beslommeringen. Naast je #instafamous natuurlijk. Heb je een sabbatical opgenomen van 4 maanden, zegt je werkgever tegen je: “Joh, ik heb je op tv gezien, lijkt me beter dat het hier eindigt...”
Ze krijgt wel spijt omdat het grote gedeelte van de kijkers haar gaat uitkotsen nu, die gaat nooit meer winnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat maakt haar niets uit. Ze heeft dan namelijk al "gewonnen" (Niet heel BB, maar in ieder geval de volgende weken). Ze snapt ook wel dat K3 haar dan uitkotst, maar met een 6-tegen-4 voorsprong voor haar clubje heeft ze die ook niet nodig en zal het haar een zorg zijn.
Enige waar ze wellicht spijt van krijgt is wanneer ze doorheeft dat ze écht met een kleuterklas zit opgescheept.
Terwijl ik tactische Thomas juist ook leuk vindt. Die zie je helaas niet op tv.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik weet niet hoe ik foto's via een url plaats, maar Thomas is Harstikke populair zie ik op fb groep BB 2021..
1052 stemmen en Nick 538..volgend op Thomas. Maar Thomas komt ook leuk over in de uitzendingen.
Ja, íemand van het clubje heeft denk ik één stem anders gedaan dan de rest. Als het Mike niet is, dan zie ik Thomas er nog wel voor aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Grote vraag is wat Mike gedaan heeft. Als hij met kindertijd mee was gegaan had Zoey niet naar de DBK gehoeven want Michel+Nick allebei op 6 tenzij Jerrel niet op Nick heeft gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moment dat ze net terug is uit de DBK nadat ze haar keuze heeft moeten maken, ze zegt
tegen Liese dat het om een Nederlander ging, geen Belg ....![]()
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.heb je de date van Juli en Matt voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nog een paar weken, en ik zeg je er gaan niemand over de rooie , eerder moet de ambulance komen naar BB voor sterfgevallenuit verveling , mazzel. het AMC is om de hoekquote:
Ook nog kans dat Zoey zélf afwijkend heeft gestemd t.o.v. wat ze haar "gang" heeft opgedragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Grote vraag is wat Mike gedaan heeft. Als hij met kindertijd mee was gegaan had Zoey niet naar de DBK gehoeven want Michel+Nick allebei op 6 tenzij Jerrel niet op Nick heeft gestemd?
Ja ik vind dat zo zwak van haar om dat aan te blijven voeren. DIe mensen zijn weg op Thomas na.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie weer over dat week 1 tactisch is gestemd aan NL kant (die bewoners zijn er al niet meer behalve Jill), en wat doen ze week na week zelf, schijnheiligheid, get over it...
Of Zoey zelf.. Als de stemming volgens plan was gegaan, kon ze geen kant meer op. Nu heeft ze de 5 “kleuters” laten stemmen op sterke spelers. Zij kiest zelf nu uit wie ze erbij zet. jill, Jerel of of Nick. Misschien dat ze daar nog een twist aan kan geven zodat ze zelf er niet heel slecht uit komt..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, íemand van het clubje heeft denk ik één stem anders gedaan dan de rest. Als het Mike niet is, dan zie ik Thomas er nog wel voor aan.
Cognitieve dissonantie. Tegen bondjes zijn maar zelf in een bondje zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:11 schreef Koos1958 het volgende:
Die drie in de sauna zijn hun eigen afspraken maken aan het goed praten. Ze hebben vorige week al overlegd over de stemming van vandaag.
Ja maar ze vergeten steeds dat de andere ook kunnen samen spannen tegen hun.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef Toweler het volgende:
Sauna wil zo snel mogelijk Thomas tegen jill nomineren
Het is al een aantal weken heel sneu idd. Jezus, halen ze Els er ook nog bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie weer over dat week 1 tactisch is gestemd aan NL kant (die bewoners zijn er al niet meer behalve Jill), en wat doen ze week na week zelf, schijnheiligheid, get over it...
Naomi is net zo erg..
Thomas denk ik niet, dan zet hij Jill wellicht op het hakblok. Denk nu dat Mike met K3 meewilt en Jerrel en Matt heeft gedaan en Zoey moest kiezen tussen Michel en Jill. Maar ik weet niet wat ganggang betekent.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, íemand van het clubje heeft denk ik één stem anders gedaan dan de rest. Als het Mike niet is, dan zie ik Thomas er nog wel voor aan.
De nominaties worden bekend nadat we alle stemmen in de DBK hebben gezien. Valt weinig aan te speculeren verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:15 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo dat ze de nominaties zsm bekend maken, dan kunnen we daarna gaan speculeren wie er op wie heeft gestemd
Moment dat ze net terug is uit de DBK nadat ze haar keuze heeft moeten maken, ze zegt
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.Bedoelt Liese niet de stem van de DBK met of het een Belg of Nederlander was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Het AMC rukt niet uit voor sterfgevallen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog een paar weken, en ik zeg je er gaan niemand over de rooie , eerder moet de ambulance komen naar BB voor sterfgevallenuit verveling , mazzel. het AMC is om de hoek
krijgen wie die eerder te zien ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominaties worden bekend nadat we alle stemmen in de DBK hebben gezien. Valt weinig aan te speculeren verder.
mies gaat naar erotische feesten he, die ziet dingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nee michel een slokdarm is ongeveer een doorsnee van 2 cm en niet de dikte van een pink.
Ik heb/had meer met Snapjuh dan met Snaptequote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Terwijl ik tactische Thomas juist ook leuk vindt. Die zie je helaas niet op tv.
Oh god... Julie zegt weer “Snapte”...
Hadden we eerst een “Snapjuh” in de hot tub, nu hebben we een “Snapte” in de sauna.
"We" U zit ook in de Regie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De nominaties worden bekend nadat we alle stemmen in de DBK hebben gezien. Valt weinig aan te speculeren verder.
Zoey heeft een moeilijke keuze moeten maken - 16 februari 2021.Met de Belg vs Nederlander doelden ze op wie van BB in de DBK sprak, niet op waar de stemming over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liese vraagt eerst nog "Was het BB zélf?", later in het gesprek zegt Zoey: "Hij zei ik laat u nu met buikpijn vertrekken". Daarop vraagt Liese: "Was het de belg of de nederlander?". Zoey zegt dan "De nederlander".'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dan zou jerrel er 6 hebben en dan had ze niet hoeven kiezen want dan waren er 2 met 6 geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:17 schreef JimLaFleur het volgende:
Maar wat het ook is, als het Michel vs Nick is waarom was ze dan zo verdrietig toen ze de dbk uit kwam? Want haar plannetje was dan toch geslaagd? Dus denk echt dat Mike op Jerrel heeft gestemd.
dat idee had ik ook, anders had Zoey wel een sanctie gekregenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bedoelt Liese niet de stem van de DBK met of het een Belg of Nederlander was?
Nee, helaas niet opgenomen ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:11 schreef Windhapper het volgende:
heb je de date van Juli en Matt voor mij?![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, ook Liese ziet het gevaar niet aankomen ....
Tja. Ik kan Zoey niet uistaan vanwege haar achterbakse gedoe (ook al is dat het spel), maar je moet haar wel meegeven dat ze het héél sluw heeft gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, ook Liese ziet het gevaar niet aankomen ....
Liese is zo naief als ze er uit ziet. Verpleegster van gat mijn kloten, die nog niet eens een vinger kan verzorgen van Jill. Gaat het absoluut niet winnen, zolang ze met Zoey om gaat. Zij gaat het moeten afleggen tegen Naomi die de looks mee heeft aan BE en NL zijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What else is new. Wees blij dat ze geen wattenschijfjes bij de hand heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |