En wie stoer doet .....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:05 schreef D. het volgende:
Maakt me niet uit wie van Zoey's groep op de bank zit, mijn stem gaat naar de andere partij
Dat speelt ze goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Zoey was geschrokken tussen wie ze moest kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En een waarschuwing aubquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef BB-King het volgende:
Regie, geef eens een zendercheck voor Jill.
Versta er geen kut van.
En dan ook niet meer terugkomen hè!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Kinga het volgende:
Duidelijk Nick en Jerrel gelijke stand. Rara wie kiest Zoey dan naast Michel.
Ben zo fucking annoyed. Na donderdag kijk ik dus niet meer. Het was gezellig COSsers!
bitchquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
was et een Belg, nee een Nederlander...
Waarom geen Michel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dus tussen jerrel en jill heeft zoey moeten kiezen
Jill of Nickquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:04 schreef danilel het volgende:
Zoey was geschrokken tussen wie ze moest kiezen.
Als je niks te verbergen hebt dan fluiter je nietquote:
Maar wel eentje met vrij weinig schaamte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is ook maar een mens met gevoelens
Die heeft waarschijnlijk al de meeste stemmen?quote:
of mike, of matt, of michelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dus tussen jerrel en jill heeft zoey moeten kiezen
Er is een probleem met FOk Mario.. Iedereen heeft er last van ..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
de posts van laatste halfe ur heb
ik nu erst gekregt,wat is dat
vor en mist hier?
Niks mis met Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Speelt Zoey nu zo goed of was het echt anders dan verwacht.
Geloof dat kreng voor geen meter.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel heeft er wel 6quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef Oranos het volgende:
[..]
Kan niet, dan moest Jerrel er ook bij staan met allemaal 5
Ah okay ja mogelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk al de meeste stemmen?
Ja ook waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen moeite mee gehad zou hebben
Of is dit de doodsteek voor Mike ???quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Zoey:'Ze gaan in shock zijn
[ afbeelding ]
Dan wint Jill...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie nog meer stemmen had misschien . Dus Michel tegen Jill
Als er 1 6 heeft gehad dan zijn er meerdere met 5 geweest. Jill en Jerrel hebben er 5 van de K5 groep. Matt of Mike heeft dus niet aan de afspraak gehouden. Die kunnen op niet op michel of nick gestemd hebben. Maar hoop dat ze het vanavond bekend maken want dit gezeik duurt veel te lang allemaal.quote:
ze speelt het heel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Speelt Zoey nu zo goed of was het echt anders dan verwacht.
Geloof dat kreng voor geen meter.
Ik heb geen idee ,maar Liese heeft alle vertrouwen in Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of is dit de doodsteek voor Mike ???
Daarmee werd gevraagd of het de nl of be medewerker in de dbk wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:06 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Denk dat ze daar de mensen om haar heen bedoeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:15 schreef D. het volgende:
Jill zit in een bondje om Nick en Michel eruit te werken
Nu zit ze zelf misschien op de bank: "je kunt echt niemand vertrouwen hier"
Van alle theorieën vind ik dit de minst logischequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef BB-King het volgende:
Het zijn volgens mij gewoon Michel en Nick geworden.
Kan niet anders.
Mike heeft meegestemd met Zoey's bondje en daar bedankt ze hem voor.
Ze weet ook wel dat K5 het haar kwalijk gaat nemen en daar is ze mee bezig.
Is ook zo, maar dat is wat ik denk.. het is redelijk gokken door mike en mattquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeft niet persé als Mike niet op hem heeft gestemd, dan heeft Michel ook 5 stemmen.
Als Mike heeft meegestemd, dan had ze niet hoeven kiezen. Want dan waren het sowieso Michel en Nick geweest met beiden 6 stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:16 schreef BB-King het volgende:
Het zijn volgens mij gewoon Michel en Nick geworden.
Kan niet anders.
Mike heeft meegestemd met Zoey's bondje en daar bedankt ze hem voor.
Ze weet ook wel dat K5 het haar kwalijk gaat nemen en daar is ze mee bezig.
Ik denk dat het dat is..want ik kan niet geloven dat Zoey Nick en Michel eruit laat stemmen. Ze weet dat ze dan de volgende week zelf aan de beurt is..Ze heeft dus Mike gevraagd uiteindelijk toch op Jerrel te stemmen denk ik...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien heeft Zoey toch Jerrel onder de bus gegooid.
Dat hoop ik maar.
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mijn voorspelling:
michel :jerrel jill
jerrel : michel nick
jill : michel nick
matt : michel nick
mike : michel jerrel
zoey : michel jill
liese : jerrel jill
naomi : jerrel jill
julie : jerrel jill
nick : jerrel jill
thomas : michel nick
Jill, Michel en Jerrel krijgen 6 stemmen, Zoey heeft dan een keuze moeten maken, waarschijnlijk spaart ze Jerrel en komen Jill en Michel op de bank.
Jill mag wel blijven, ze zit hoog in mijn irritatie en dat is goed.quote:
dan krijgen Michel en Jerrel 6 stemmen en is er geen ex aequo wat er zeker wel is...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?
Zo heel close is ze met beide niet. Jerrel kan ze beter gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat Zoey Jill kiest ipv Jerrel?
Welneequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is..want ik kan niet geloven dat Zoey Nick en Michel eruit laat stemmen. Ze weet dat ze dan de volgende week zelf aan de beurt is..Ze heeft dus Mike gevraagd uiteindelijk toch op Jerrel te stemmen denk ik...
Dan is het exit Jill.quote:
Niks is zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dan krijgen Michel en Jerrel 6 stemmen en is er geen ex aequo wat er zeker wel is...
Omdat niets mag zijn wat het lijkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Zoey niet Nick & Michel zou hebben gestemd?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als Mike heeft meegestemd, dan had ze niet hoeven kiezen. Want dan waren het sowieso Michel en Nick geweest met beiden 6 stemmen.
Welke keuzequote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een slimme keuze van die muts Naomi, je wordt bedankt .....
En die lul gaat zijn batterij checkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
haha, weer Thomas zendercheck. Regie is klaar met het gefluister
Die gast denkt echt dat alles om HEM draaitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel over 'de kink in de kabel' maw als iemand iets anders heeft gestemd dan hij had afgesproken
Ik denk dat Zoey toch wel iets bedacht moet hebben, waardoor het haar niet aangerekend zal worden en ze niet bang hoeft te zijn voor de volgende nominatiequote:
Dat hoort het hele huis toch? Dan weten de anderen dus ook dat er weer gekonkeld wordt...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef Whuzz het volgende:
haha, weer Thomas zendercheck. Regie is klaar met het gefluister
Dat is jouw zieke geestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoey toch wel iets bedacht moet hebben, waardoor het haar niet aangerekend zal worden en ze niet bang hoeft te zijn voor de volgende nominatie
Hoe neem je dat Naomi kwalijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een slimme keuze van die muts Naomi, je wordt bedankt .....
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....quote:
Denk je datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoort het hele huis toch? Dan weten de anderen dus ook dat er weer gekonkeld wordt...
Zijn we samen team Jerrelquote:
Precies. En Noopje Naiëf gaat daar natuurlijk meteen in mee. Schat van een meid hoor, maar is een beetje goedgelovigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....
Ik denk dat ze slimmer is dan je denktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. En Noopje Naiëf gaat daar natuurlijk meteen in mee. Schat van een meid hoor, maar is een beetje goedgelovig
Achteraf is mooi wonenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
naomi is ook niet slim dus met juli de vrijstelling geven
Die heeft dus gewoon Nick naast Michel op de bank gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Ireth het volgende:
Zoey denk dat mensen morgen boos op haar gaan zijn
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft op aandringen van Zoey Julie de vrijstelling gegeven, want die zou volgens de Black Cobra zogenaamd veel stemmen krijgen ....
'Jerrel probeert het , praat in wij , ons .. verraden , en wraak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Zoey gaat niet uitspreken wie ze moest kiezen
Boeiendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu maar weer even naar de sauna.
Heb genoeg van die lui.
Hoezo? Ze heeft gekozen waar zij zich goed bij voelt . Dat is het belangrijkste toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
naomi is ook niet slim dus met juli de vrijstelling geven
zowel hij en matt lullen zo alsof ze er al vanaf begin er in zitten vind ik ook zo irritantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Jerrel probeert het , praat in wij , ons .. verraden , en wraak.
Dat zegt genoeg
Gelukkig gaat Zoey hier niet op in ,want 'ze mag er niet over zeggen'
die is er helaas nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu maar weer even naar de sauna.
Heb genoeg van die lui.
Jij gelooft dat Naomi zelf heeft bepaaldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft gekozen waar zij zich goed bij voelt . Dat is het belangrijkste toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |