Is niet nodig, was overduidelijk dat Nick aan het geinen was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef danilel het volgende:
Oeh
[..]
@:DGKtegengas, kun jij dit nakijken?
jup wilde ik al tikken maar toen was het topic dichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is niet nodig, was overduidelijk dat Nick aan het geinen was.
dat riskeert BB zich nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Als het Nick vs Michel wordt, vermoed ik dat Michel naar huis gaat.
Kun je je de kop van Jerrel al inbeelden als dat gebeurt? Mijn god, die gaat helemaal los
Laatste poster vindt je TT helemaal goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bende loopt steeds vast hier
@:Benny .. was niet mijn taak te openen
graag laatste poster vragen mbt TT
Zit hoogstwaarschijnlijk weer morgenavond aan het einde van de tv-uitzending. De bewoners horen het dan kort daarna.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Jockari het volgende:
Wanneer is de echte uitslag van de nominatie bekend ?
Als het zo is, hoop ik echt dat Michel naar huis gaat. Eigenlijk zou ik altijd Michel eruit willen... behalve als hij tegenover Mike komt. Die Mike mag ook de eerste trein naar huis nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Kun je je de kop van Jerrel al inbeelden als dat gebeurt? Mijn god, die gaat helemaal los
Ja totaal nutteloze immuniteit als er in bondjes gestemd wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat die immuniteit bekend wordt terwijl er gestemd wordt... wie hadden er al gestemd vóór Julie? Want die hebben dan misschien ook maar niet op Michel gestemd
Niet gaan wedden met haar hoor.quote:
Ik vermoed dat de bewoners in de DBK bij het stemmen gehoord hebben dat ze niet op Julie konden stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat die immuniteit bekend wordt terwijl er gestemd wordt... wie hadden er al gestemd vóór Julie? Want die hebben dan misschien ook maar niet op Michel gestemd
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Oranos het volgende:
Facebook poll geeft wel aan dat Nick het vrij eenvoudig zou winnen van Michel
Nee voor jill maar dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Ohh Matt is daar niet alleen om sfeer te maken![]()
wat zeker isquote:
Ze horen in de DBK op wie ze niet kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Deze stemming klopt van geen kanten. Nog net eerder meegemaakt de helft al weet dat Juli een vrijstelling heeft voordat er iedereen gestemd heeft. Vlug door Thomas aan Jill doorgeven tijdens de stemming. Streams heb ik al uit en denk dat ik vanavond weer eens lekker tv ga kijken of een heerlijk filmpje.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Zij weet niet wat wij weten helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:51 schreef Kinga het volgende:
Omg heeft ze Julie immuniteit gegeven?! Dan is ze echt oerdom.
Zoey is toch ook wel duidelijk: Nick en Michel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zeker is
Julie Ferrel en Jill
Michel Ferrel en Jill
Nick Ferrel en Jill
Thomas Nick en Michel
Jill Nick en michel
ferrel Nick en michel
al de rest is onzeker
Slaat echt als kut op Dirk inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom zou je de 2 sterkste spelers nu al tegen elkaar willen zetten, veel te vroeg voor.
Waarom die 2 de zekerheid geven dat ze safe zijn tot de finale ? Ik vind Nick sowieso arrogant praten over de finale, geef hem maar een flinke knauw of gooi hem er uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom zou je de 2 sterkste spelers nu al tegen elkaar willen zetten, veel te vroeg voor.
Michel is op dit moment te belangrijk om te missen voor BB.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:47 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Als het zo is, hoop ik echt dat Michel naar huis gaat. Eigenlijk zou ik altijd Michel eruit willen... behalve als hij tegenover Mike komt. Die Mike mag ook de eerste trein naar huis nemen.
Misschien is het in de Dagboekkamer gezegd dat ze niet op Julie konden stemmen dan is het zo rondquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze stemming klopt van geen kanten. Nog net eerder meegemaakt de helft al weet dat Juli een vrijstelling heeft voordat er iedereen gestemd heeft. Vlug door Thomas aan Jill doorgeven tijdens de stemming. Streams heb ik al uit en denk dat ik vanavond weer eens lekker tv ga kijken of een heerlijk filmpje.....![]()
Moa, dat had ze wel kúnnen bedenken. In de sauna is al meerdere malen besproken dat K3+M+N vermoeden dat Nick en Michel genomineerd zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij weet niet wat wij weten helaas
Die gaat ook zeker niet weg. En Nick zie ik ook niet vertrekken eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel is op dit moment te belangrijk om te missen voor BB.
Al 2 dagen op rij filmpjes van Michel op Insta en FB.
ik zou niet schrikken als zoey thomas in t zak heeft gezet nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zoey is toch ook wel duidelijk: Nick en Michel.
Of ze heeft echt alles en iedereen een loer gedraaid en als enige op Julie gestemd
Maar ze hebben geen enkel idee dat Mike hun wellicht keihard voorliegt. Ik denk dat Naomi's redenering is geweest dat Julie de minste kans zou maken als ze tegenover Jerrel zou komen te staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, dat had ze wel kúnnen bedenken. In de sauna is al meerdere malen besproken dat K3+M+N vermoeden dat Nick en Michel genomineerd zouden kunnen worden.
Michel doet af en toe leuke en aardige dingen, maar is echt niet onmisbaar. Ik zou graag willen geloven dat BB wel eerlijk is en ... laat maar eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
van mij mag hij ook wegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Michel doet af en toe leuke en aardige dingen, maar is echt niet onmisbaar. Ik zou graag willen geloven dat BB wel eerlijk is en ... laat maar eigenlijk.
Michel mag weg wat mij betreft.
Jups weg ermee. zelf ingenomen gastquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Michel doet af en toe leuke en aardige dingen, maar is echt niet onmisbaar. Ik zou graag willen geloven dat BB wel eerlijk is en ... laat maar eigenlijk.
Als dat het geval is... Dan zeg ik: hypocriet en bondjes, vreselijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik zou niet schrikken als zoey thomas in t zak heeft gezet nee.
Michel gaat nooit meer naar huis.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Liever die valse nicht eruit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:00 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Thomas....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nick??? Michel???? Wie bedoel je?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:06 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nick??? Michel???? Wie bedoel je?
De muziek erbij helpt ook. Toch iets meer vrolijk schoonmaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
vind het een van de schoonste RLS-en, maar Zoey hwweft dit goed ebdacht... schoonmaken met zn allen
zoey muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis dit voor koekieloekie muziek ?
Ik dacht toen Zoey binnenkwam. Wat is dat voor rare muts, maar ze is ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
vind het een van de schoonste RLS-en, maar Zoey hwweft dit goed ebdacht... schoonmaken met zn allen
Ja hoor....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:11 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Valse neef dus... Dat we dat maar even duidelijk hebben.
Veel wishful thinkers op Twitter dusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
Uurtje tijd deze stemmen op twitter
[ link | afbeelding ]
ligt er net aan welke fb paginaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Oranos het volgende:
Facebook poll geeft wel aan dat Nick het vrij eenvoudig zou winnen van Michel
julie is ook bezigquote:
quote:
Ja sorry hoor, mensen valse 'nicht' noemen kan niet meer hé. Tenzij diegene daadwerkelijk jouw nicht is. 2021 Joh.quote:
Ja hoor sneeuwvlokjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:16 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, mensen valse 'nicht' noemen kan niet meer hé. Tenzij diegene daadwerkelijk jouw nicht is. 2021 Joh.
Zou wel dom zijn van Mike. Ik neem aan dat hij snapt dat Michel er uit zal moeten wil hij überhaupt kans maken op de winst?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
Uurtje tijd deze stemmen op twitter
[ link | afbeelding ]
heb jij een andere michel erin zitten?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jups weg ermee. zelf ingenomen gast
Als iemand een nicht is en vals is t een vaLse nicht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:16 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, mensen valse 'nicht' noemen kan niet meer hé. Tenzij diegene daadwerkelijk jouw nicht is. 2021 Joh.
moet Matt morgen weer opzoek naar een schoon broekjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
met een beetje mazzel
doet de Peen & Ui maaltijd flink wat blazen straks
jill ,aar jerrel kan ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nick wil morgenochtend Thomas zijn kledingkast leeghalen en bij jerrel slagroom in zijn hand spuiten.
Niet bij jill ipv sjerrel??... wraak op stelen bekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
Nick wil morgenochtend Thomas zijn kledingkast leeghalen en bij jerrel slagroom in zijn hand spuiten.
Jammer ik schat Nick hoger opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
Allez bruur, da's ne leuk mopkequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
hylarischquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
En dit is zeker niet kinderachtig?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
Ik weet nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Stomme grapjes. Moet kunnen.
Jawel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dit is zeker niet kinderachtig?
Misschien kan hij Matt inhurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:21 schreef Blackprinces het volgende:
naomi maar er van mij ook bijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef Astro_boy het volgende:
Droomscenario finale: Thomas, Jill en Zoey.
Gij bent een dwarsliggerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef Astro_boy het volgende:
oh dat eten is al geweest zie ik net, gisteren hadden mike en naomi vrijstelling van het kuisenquote:
Wie zegt dat het sterke spelers zijn .. vind Zoey een sterke speler.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Over 4 weken is dat Nieuwe 1 Nieuw 2 en Nieuwe 3 speculeren over de huidige saaie sukkels heeft totaal geen nutquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:30 schreef Astro_boy het volgende:
Dat zit er heel dik in ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef Kinga het volgende:
GELIJKE STAND. NEEEEEEEE
DUS ZOEY MOET KIEZEN
DAT IS NICK VS MICHEL HE GVD
Ja heel graag. Of in ieder geval vanavond na de uitzending.quote:
had jij het haar ook horen zeggen op huismeesterzeg dagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef Ireth het volgende:
Dit was hét droomscenario voor Zoey. De beslissende stem mogen geven... die zit nu te soppen
Kan niet kloppenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:33 schreef Kinga het volgende:
GELIJKE STAND. NEEEEEEEE
DUS ZOEY MOET KIEZEN
DAT IS NICK VS MICHEL HE GVD
Volgens mij niet. Vorige keer heeft Liese het zelf verteldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef D. het volgende:
Komt de keuze trouwens uit, als de huismeester het zelf niet bekend maakt?
Twee seconden binnen en het barst losquote:
Hoe niet? Als er 1 bekend is, en 1 plek moet nog ingevuld worden, dan mag Zoey waarschijnlijk gewoon kiezen wie er genomineerd is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan niet kloppen
Zijn er 5 voor Jerrel, 5 voor Jill en ? voor Nick.
Neem aan dat ze niet zoveel macht krijgt om er 2 te saven.
welke dag krijgen we het normaal donderdag tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel graag. Of in ieder geval vanavond na de uitzending.
Ik geloof nooit dat Zoey daar openlijk voor uit gaat komen... die houdt dat voor zichzelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef D. het volgende:
Komt de keuze trouwens uit, als de huismeester het zelf niet bekend maakt?
Vorige week donderdochtend jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke dag krijgen we het normaal donderdag toch
en jillquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Kinga het volgende:
Duidelijk Nick en Jerrel gelijke stand. Rara wie kiest Zoey dan naast Michel.
Ben zo fucking annoyed. Na donderdag kijk ik dus niet meer. Het was gezellig COSsers!
nee dat zie je verkeerd ze overleggen en reflecterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Twee seconden binnen en het barst los
Dat is ook zo'n beetje mijn laatste hoop.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef maxelu het volgende:
Ik denk/hoop dat Jerrel de meeste stemmen heeft. Dus mss moet Zoey nu kiezen tussen Nick of Michel.
Zou kunnen als Mike op Jerrel gestemd heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef maxelu het volgende:
Ik denk/hoop dat Jerrel de meeste stemmen heeft. Dus mss moet Zoey nu kiezen tussen Nick of Michel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd ze overleggen en reflecteren
Same here, als dat inderdaad de uitslag isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Kinga het volgende:
Duidelijk Nick en Jerrel gelijke stand. Rara wie kiest Zoey dan naast Michel.
Ben zo fucking annoyed. Na donderdag kijk ik dus niet meer. Het was gezellig COSsers!
Misschien zegt ze het tegen 'haar' team, en lult iemand het verderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Zoey daar openlijk voor uit gaat komen... die houdt dat voor zichzelf.
Je lijkt wel een bb bewoner zo kort door de bochtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same here, als dat inderdaad de uitslag is
whoep whoepquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Julie: "Zoey heeft nooooit op 1 van ons 4 (julie, naomi, liese, nick) gestemd!"
Oh Julie... how you have been deceived....
Tenzij matt niet op nick heeft gestemd dan is het sjerrel nick en jill 5 stemmenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same here, als dat inderdaad de uitslag is
Maar echt! Dit soort mensen.. Krijgen op de één of andere manier altijd hun zin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Even reflecteren over eigen gedrag. Het is ook belangrijk dat je straks met de sterksten overblijft... Reflectie dus...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd ze overleggen en reflecteren
Hoezo kort door de bocht? Ik heb gewoon geen zin om nog een week naar die relnicht en zoey te kijken. Da's niet kort door de bocht, dat is gewoon kiezen hoe je je vrije tijd besteed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Je lijkt wel een bb bewoner zo kort door de bocht
OMG als je dit al blote tieten noemt, hoe moeten vrouwen met kinderen zich dan zomers op het strand en zwembad kleden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Jockari het volgende:
Zou niet graag hebben dat mijn mama met haar tetten bloot op TV kwam. Zeker niet met kleuters van 4 jaar en dergelijke.
[ afbeelding ]
In dit scenario wordt het nog altijd Nick VS Michel. Want, kut Zoey.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef Oranos het volgende:
[..]
Zou kunnen als Mike op Jerrel gestemd heeft.
Maar ben bang dat Mike gewoon op twee willekeurige mensen gestemd heeft waar niemand op gestemd heeft.
Jerrel, Michel, Nick, Jill allemaal 5 stemmen
En Thomas niet op Michel...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tenzij matt niet op nick heeft gestemd
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Even reflecteren over eigen gedrag. Het is ook belangrijk dat je straks met de sterksten overblijft... Reflectie dus...
Ze heeft toch een keurig badpak aan? Hoe denk je dat ze erbij loopt als ze 's zomers lekker met haar kinders naar het strand of zwembad gaat ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef Jockari het volgende:
Zou niet graag hebben dat mijn mama met haar tetten bloot op TV kwam. Zeker niet met kleuters van 4 jaar en dergelijke.
[ afbeelding ]
Tenzij het je moeder is natuurlijk. Dit is nog een braaf gifje. Daarvoor vielen ze er net niet uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
OMG als je dit al blote tieten noemt, hoe moeten vrouwen met kinderen zich dan zomers op het strand en zwembad kleden?
dus als Michel en NIck op de bank komen ben je weg?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo kort door de bocht? Ik heb gewoon geen zin om nog een week naar die relnicht en zoey te kijken. Da's niet kort door de bocht, dat is gewoon kiezen hoe je je vrije tijd besteed.
Er is nog niemand genomineerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo kort door de bocht? Ik heb gewoon geen zin om nog een week naar die relnicht en zoey te kijken. Da's niet kort door de bocht, dat is gewoon kiezen hoe je je vrije tijd besteed.
Wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over 4 weken is dat Nieuwe 1 Nieuw 2 en Nieuwe 3 speculeren over de huidige saaie sukkels heeft totaal geen nut
2 redden is wat overpoweredquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:45 schreef maxelu het volgende:
Als het 4 mensen zijn met 5 stemmen, en zoey mag er 2 redden zijn we screwed.
Volgens mij is mike op jerrel gegaan. Met deze actie zorgt ie er dan voor dat we allemaal verder blijven kijken.
Als ze alle 6 op dezelfde 2 waren gegaan was er geen gelijkstand. Er is hoop mensen. Het is pas voorbij als er donderdag effectief michel vs nick op het scherm staat.
K5 speelt wel dommer dan thomas en zoey. Mogen eens wakker worden.
Jill gaat enorm blij zijn dan. "kijk hoeveel stemmen ik heb gekregen, dank je wel ! Mijn opa gaat blij zijn."quote:
In ieder geval tot sjerrel eruit is jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Same hier .. en ik doe het ook. Als Michel en Nick erop komen, ben ik klaar met BB
Hoop dat je gelijk hebt, maar zelfs in dat geval zie ik K5 Zoey nog steeds vertrouwen na de nominaties, dan gaan ze denken dat Mike hun genaait heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:45 schreef maxelu het volgende:
Als het 4 mensen zijn met 5 stemmen, en zoey mag er 2 redden zijn we screwed.
Volgens mij is mike op jerrel gegaan. Met deze actie zorgt ie er dan voor dat we allemaal verder blijven kijken.
Als ze alle 6 op dezelfde 2 waren gegaan was er geen gelijkstand. Er is hoop mensen. Het is pas voorbij als er donderdag effectief michel vs nick op het scherm staat.
K5 speelt wel dommer dan thomas en zoey. Mogen eens wakker worden.
Yup. Een week Jerrel was nog te doen, maar als Nick of Michel er uit gaat is het verloop verder duidelijk. Dan gaan Liese, Naomi, Nick en Julie er één voor één uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als Michel en NIck op de bank komen ben je weg?
21:20 .. maar de uitzending van morgen bevat pas de nominatiesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:47 schreef Toweler het volgende:
Hoelaat komt de uitzending op videoland online?
Als jill eruit ligt?? nee joh, ik denk namelijk dat zoey sjerrel laat blijven en jill michel en nick op de bankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
wordt stil hierin de Cos volgende week
van hottubclub naar hobbitclub, tis maar een klein stapjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Een week Jerrel was nog te doen, maar als Nick of Michel er uit gaat is het verloop verder duidelijk. Dan gaan Liese, Naomi, Nick en Julie er één voor één uit.
Jill vond ik leuk, maar sinds de hobbitclub is de lol er daar vanaf. Ik erger me rot aan Zoey en Jerrel en daar ga ik niet nog een week naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hoop het. Vind het spannend hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dit scenario:
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Mike: Jerrel en ?
Jerrel: Michel en Nick
Jerrel: 6
Jill: 5
Nick: 5
Michel: 5
Zoey moet kiezen tussen Jill, Nick of Michel naast Jerrel.
Mijn posts kopieëren is niet gratis he!quote:
Hahaha helemaal eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar verder niet zo belangrijk wie er naast Jerrel komt.
Mag Mike ook wat van die drugs aub?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:55 schreef D. het volgende:
Matt praat alsof ie drugs heeft gehad die 'm rustig moeten houden
We mogen Mike bedankenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef danilel het volgende:
als ze alleen wil zijn, raar..............ze had alle scenario's uitgedokterd
Misschien even net doen alsof ze het lastig vond om Nick onder de bus te gooienquote:
Naomie daarnet in de sauna, bevestigt dat ze ook op Jerrel en Jill gestemd heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zeker is
Julie Ferrel en Jill
Michel Ferrel en Jill
Nick Ferrel en Jill
Thomas Nick en Michel
Jill Nick en michel
ferrel Nick en michel
al de rest is onzeker
moeten ze in de sauna gaan zitten.. daar mogen zde wel fluisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:57 schreef puzziepie het volgende:
Jill en Jer aan het fluisteren
Stem:'Jill controleer je zender'
Die is bezet door het andere groepjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten ze in de sauna gaan zitten.. daar mogen zde wel fluisteren
Ja, trage Fok bij een livestream topic is echt klotequote:
wasbak kapotquote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
Kraan lekt. BB huis heeft het ook opgegeven.
hoe kom je op 2 hahaquote:
Net doen of ze een hele moeilijke keuze heeft moeten maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:54 schreef danilel het volgende:
als ze alleen wil zijn, raar..............ze had alle scenario's uitgedokterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |