Is niet nodig, was overduidelijk dat Nick aan het geinen was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef danilel het volgende:
Oeh
[..]
@:DGKtegengas, kun jij dit nakijken?
jup wilde ik al tikken maar toen was het topic dichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is niet nodig, was overduidelijk dat Nick aan het geinen was.
dat riskeert BB zich nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Als het Nick vs Michel wordt, vermoed ik dat Michel naar huis gaat.
Kun je je de kop van Jerrel al inbeelden als dat gebeurt? Mijn god, die gaat helemaal los
Laatste poster vindt je TT helemaal goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bende loopt steeds vast hier
@:Benny .. was niet mijn taak te openen
graag laatste poster vragen mbt TT
Zit hoogstwaarschijnlijk weer morgenavond aan het einde van de tv-uitzending. De bewoners horen het dan kort daarna.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Jockari het volgende:
Wanneer is de echte uitslag van de nominatie bekend ?
Als het zo is, hoop ik echt dat Michel naar huis gaat. Eigenlijk zou ik altijd Michel eruit willen... behalve als hij tegenover Mike komt. Die Mike mag ook de eerste trein naar huis nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Als het Nick vs Michel wordt, vermoed ik dat Michel naar huis gaat.
Kun je je de kop van Jerrel al inbeelden als dat gebeurt? Mijn god, die gaat helemaal los
Ja totaal nutteloze immuniteit als er in bondjes gestemd wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat die immuniteit bekend wordt terwijl er gestemd wordt... wie hadden er al gestemd vóór Julie? Want die hebben dan misschien ook maar niet op Michel gestemd
Niet gaan wedden met haar hoor.quote:
Ik vermoed dat de bewoners in de DBK bij het stemmen gehoord hebben dat ze niet op Julie konden stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat die immuniteit bekend wordt terwijl er gestemd wordt... wie hadden er al gestemd vóór Julie? Want die hebben dan misschien ook maar niet op Michel gestemd
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Oranos het volgende:
Facebook poll geeft wel aan dat Nick het vrij eenvoudig zou winnen van Michel
Nee voor jill maar dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:48 schreef Flow3r het volgende:
Ohh Matt is daar niet alleen om sfeer te maken![]()
wat zeker isquote:
Ze horen in de DBK op wie ze niet kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Deze stemming klopt van geen kanten. Nog net eerder meegemaakt de helft al weet dat Juli een vrijstelling heeft voordat er iedereen gestemd heeft. Vlug door Thomas aan Jill doorgeven tijdens de stemming. Streams heb ik al uit en denk dat ik vanavond weer eens lekker tv ga kijken of een heerlijk filmpje.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Zij weet niet wat wij weten helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:51 schreef Kinga het volgende:
Omg heeft ze Julie immuniteit gegeven?! Dan is ze echt oerdom.
Zoey is toch ook wel duidelijk: Nick en Michel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zeker is
Julie Ferrel en Jill
Michel Ferrel en Jill
Nick Ferrel en Jill
Thomas Nick en Michel
Jill Nick en michel
ferrel Nick en michel
al de rest is onzeker
Slaat echt als kut op Dirk inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom zou je de 2 sterkste spelers nu al tegen elkaar willen zetten, veel te vroeg voor.
Waarom die 2 de zekerheid geven dat ze safe zijn tot de finale ? Ik vind Nick sowieso arrogant praten over de finale, geef hem maar een flinke knauw of gooi hem er uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom zou je de 2 sterkste spelers nu al tegen elkaar willen zetten, veel te vroeg voor.
Michel is op dit moment te belangrijk om te missen voor BB.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:47 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Als het zo is, hoop ik echt dat Michel naar huis gaat. Eigenlijk zou ik altijd Michel eruit willen... behalve als hij tegenover Mike komt. Die Mike mag ook de eerste trein naar huis nemen.
Misschien is het in de Dagboekkamer gezegd dat ze niet op Julie konden stemmen dan is het zo rondquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze stemming klopt van geen kanten. Nog net eerder meegemaakt de helft al weet dat Juli een vrijstelling heeft voordat er iedereen gestemd heeft. Vlug door Thomas aan Jill doorgeven tijdens de stemming. Streams heb ik al uit en denk dat ik vanavond weer eens lekker tv ga kijken of een heerlijk filmpje.....![]()
Moa, dat had ze wel kúnnen bedenken. In de sauna is al meerdere malen besproken dat K3+M+N vermoeden dat Nick en Michel genomineerd zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij weet niet wat wij weten helaas
Die gaat ook zeker niet weg. En Nick zie ik ook niet vertrekken eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel is op dit moment te belangrijk om te missen voor BB.
Al 2 dagen op rij filmpjes van Michel op Insta en FB.
ik zou niet schrikken als zoey thomas in t zak heeft gezet nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:52 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zoey is toch ook wel duidelijk: Nick en Michel.
Of ze heeft echt alles en iedereen een loer gedraaid en als enige op Julie gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |