Waar lach je om??quote:
Wat is dit voor vertoning?quote:
Ja kan hoor ik net op de radioquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:35 schreef Fogel het volgende:
En als er een nieuwe rechter komt, mogen ze die dan ook weer wraken?
De woordkeuze zegt al genoeg. Het blijft een inschatting en is niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Dotteke het volgende:
De avondklok werkt. In combinatie met de maatregel van maximaal één bezoeker per huishouden per dag scheelt de spertijd 10 procent aan nieuwe coronabesmettingen en opnames op de intensive care, schat RIVM-topvrouw Aura Timen dinsdag in gesprek met NU.nl.
https://www.nu.nl/coronav(...)uidelijk-effect.html
Ja dat kan maar dat moet dan wel gefundeerd zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:35 schreef Fogel het volgende:
En als er een nieuwe rechter komt, mogen ze die dan ook weer wraken?
Je zit terug te luisteren of zoquote:
Het vreemde is dat de scholen wel weer open mogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
De woordkeuze zegt al genoeg. Het blijft een inschatting en is niet te bewijzen.
Ze kunnen het al doen als ze maar denken dat ze hun zin niet krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dat moet dan wel gefundeerd zijn.
Maar ook niet dat het niet werkt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
De woordkeuze zegt al genoeg. Het blijft een inschatting en is niet te bewijzen.
Bovendien is het geen topvrouw. Maar is het slechts een nobuddy.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Klopt toch niet, dan kunnen ze bezig blijven als een rechter anders denkt dan hun denken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen het al doen als ze maar denken dat ze hun zin niet krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de scholen wel weer open mogen.
Ze kunnen dus in theorie gewoon aan de gang blijven en het lekker rekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dat moet dan wel gefundeerd zijn.
Ja dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze kunnen dus in theorie gewoon aan de gang blijven en het lekker rekken.
Belachelijk zoiets tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze kunnen dus in theorie gewoon aan de gang blijven en het lekker rekken.
Heb je haar weer.quote:
MrsL.quote:
Hey Mrslquote:
Zo is het om in een rechtsstaat te wonen. Soms komt het wat minder goed uit maar de wetten moeten nageleefd worden.quote:
The point of no return ...quote:
Misschien had die rechter wel gewraakt moeten worden en as hij zelf tegen die klokquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo is het om in een rechtsstaat te wonen. Soms komt het wat minder goed uit maar de wetten moeten nageleefd worden.
Als jij ooit voor iets in hoger beroep moet ben je blij dat het kan, en als je dan denkt dat de rechter gewraakt moet worden ben je ook blij dat het kan.
Hele punt hier is dat iedereen, incl de staat, de wetten na moet leven en dat lijkt op het eerste gezicht niet zo te zijn met die avondklok, aldus de eerste rechter.
Heb je gelezen dat er een nieuwe mutant is?quote:
quote:
quote:Come gather 'round, people
Wherever you roam
Chemical Brothers.quote:
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien had die rechter wel gewraakt moeten worden en as hij zelf tegen die klok![]()
Ik weet het allemaal niet meer allemaal verschillende dingen lees je nu
Noodverordening zou wel mogelijk zijn per gemeente maar daar willen verschillende burgemeesters niet aan meewerken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.
Ik weet niet of er nog steeds noodwetten van toepassing zijn, maar die zouden ook nog wat kunnen betekenen over de legaliteit van de avondklok.
Ik lees het net.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat er een nieuwe mutant is?
Voor het invoeren van de avondklok is gebruikgemaakt van de Wet buitengewone bevoegdheden burgerlijk gezag (Wbbbg). Die wet biedt het kabinet de mogelijkheid om in zeer spoedeisende en buitengewone omstandigheden te handelen. Brouwer oordeelt - anders dan de rechter - dat er met de besmettingscijfers en de dreiging van de Britse variant van het coronavirus sprake was van zo’n bijzondere situatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.
Ik weet niet of er nog steeds noodwetten van toepassing zijn, maar die zouden ook nog wat kunnen betekenen over de legaliteit van de avondklok.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chemical Brothers.
Afro Jack is live.
terecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Noodverordening zou wel mogelijk zijn per gemeente maar daar willen verschillende burgemeesters niet aan meewerken.
Het gebruik van de noodwet was volgens de rechter van vanmorgen niet de weg die begaan moest worden.
Al in november is er gesproken over een avondklok waarmee dus de spoedeisende aard niet van toepassing is.quote:
Dank u,en goede bekomst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
Sowieso is de hele invoering van de avondklok ongegrond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al in november is er gesproken over een avondklok waarmee dus de spoedeisende aard niet van toepassing is.
Wordt je allemaal niet vrolijk van.quote:
JIj bent een lekker bekkiequote:
Zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.
Lekker, maak je de bodem ook zelf?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.
Dat is ook mijn mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Sowieso is de hele invoering van de avondklok ongegrond.
jazekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, maak je de bodem ook zelf?
quote:
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
quote:
Je kent wel pita broodjes toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekker
Hmmm ik was vroeger best wel eens wappie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens de kenners in dit topic zijn wij nu wappies.
Ik woonde vroeger vlakbij een echte Italiaanse pizzeria. Zeker weten dat die lekker waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekker
Haagse wappiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens de kenners in dit topic zijn wij nu wappies.
Ten onder gegaan aan eigen succesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Ja maar dat was nadat we heel Zuid-Amerika door ons neus hadden gesnoven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm ik was vroeger best wel eens wappie.
Klinkt niet heel lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kent wel pita broodjes toch?
Daar pizza van maken
Ik had al gegoogledquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kent wel pita broodjes toch?
Daar pizza van maken
Alle chemicaliën die geproduceerd waren op moerdijk waren ook wel zo'n beetje opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dat was nadat we heel Zuid-Amerika door ons neus hadden gesnoven.
Niet geheel onbelangrijk detail.
Je moet er van houden, ik vind het geen eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger vlakbij een echte Italiaanse pizzeria. Zeker weten dat die lekker waren.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alle chemicaliën die geproduceerd waren op moerdijk waren ook wel zo'n beetje op
Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je allemaal niet vrolijk van.
En dan lees je dit wanneer houdt het op
'Vleesetende bacterie rukt op in Australië' in de telegraaf, maar is een premium
Hier kan je het wel lezen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-australie~aad6285f/
positief nieuws is dat JIJ er bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.
Stiekem wel benieuwd.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
positief nieuws is dat JIJ er bent![]()
![]()
Positief nieuws is ook beter nieuws. Ik heb er niet zo moeite om dingen te volgen. DIngen die ik niet wil lezen lees ik niet in de krantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.
Vroeger keek ik Pownews voor ander nieuws maar ook dat is niks meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel kleine pizzaatjesquote:
Dubbel en dwars meer dan 110% eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk weer even weggaan.
Ik zei gewoon dat ik er extra knoflook op wil, dan kreeg ik dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het geen eten.
als ik geen zin heb gooi ik er wel eens in de oven en met heel veel knoflook saus nog wel te doen
Als je wel terug komt heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk weer even weggaan.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik er extra knoflook op wil, dan kreeg ik dat.
Ja gaat wel weer lekker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kan niet klagen. Met jou ook alles in orde ?
Zeker, daar gebruikte ze ook een houtoven.quote:
zandkasteelquote:
Toppie. Het enige dat we nu nog missen is dus dat de kroegen open zijn tot 04.00 elke nachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer lekker de laatste tijd.
Dit is z`on mooi nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |