Wat ben je aan het behangen, nog steeds dat kamertje?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Ik lees het wel op nu.nl. Ga weer een stukje behangen
Haha, ik verzend razendsnel idd(zie dtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wil jij FOK! gaan hosten? Ik hoorde dat je gigabit verbinding had. En FOK! is nu retetraag namelijk
Nog steeds? Ben vanmiddag pas begonnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je aan het behangen, nog steeds dat kamertje?
ik ken nog wel een DTS-er die ik achter het behang wil plakkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Ik lees het wel op nu.nl. Ga weer een stukje behangen
Dus dat Fogel, iedereen die daar over jankt spoort niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, is die avondklok nou echt een groot probleem (wie gaat er normaal gesproken na 21u naar buiten als toch alles dicht is en je verder geen geldige reden hebt?) of gaat het vooral om het principe?
Hoe dan ook moet iedereen zich aan de wet houden, incl de staat.
Het zijn denk ik groningers. Daar betekent 'zo'quote:
Haags vriend heb je gemist hier.quote:
Zonder haags geen dtsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Haags het volgende:
_____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was je dan al niet met een kamertje bezig waar je lekkage had? Of is dit een andere. Of je was er gewoon nog niet aan begonnen dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds? Ben vanmiddag pas begonnen.
geen last van die avondklok hoor,, mag na negen toch de deur niet meer uit van hetvrouwtjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, is die avondklok nou echt een groot probleem (wie gaat er normaal gesproken na 21u naar buiten als toch alles dicht is en je verder geen geldige reden hebt?) of gaat het vooral om het principe?
Ik voor een drankje met mijn mede avondploeg matties omdat alcohol op werk verboden is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Geen last van die avondklo
[..]
geen last van die avondklok hoor,, mag na negen toch de deur niet meer uit van hetvrouwtje
Straks in een berwarrend woord hier. In het Noors is straks vrijwel meteen, zeg maar binnen nu en max 5 minutenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn denk ik groningers. Daar betekent 'zo'
nu
straks
over een uur
alles er tussenin
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Ast van, druk zat toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Genoeg mensen die dan nog een bezoekje brengen of een wandelingetje maken zodat ze kunnen slapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Fogel het volgende:
Waarom is het illegaal dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef Haags het volgende:
Het zou redelijk absurd zijn om de avondklok nu nog te verlengen. Het zou me niets verbazen, hij is immers ook zwaar illegaal ingevoerd. Dus dat verlengen kunnen ze natuurlijk ook wel nu,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |