Ik zou Ienie doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je uit elkaar laten trekken alsof je het laatste kaakje op de schaal bent !
Is 1 grote clusterfuck geworden, 9 collega´s besmet. KOEKOEK. En dan werkt mijn vriendin niet eens op een groepquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan komt ze er goed van af
Eng geslapen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eng
[..]
enginenee hoo
[..]
R. Ff in de schuur bezig geweest.
Hebben ze bij haar onderzocht welke variant het is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Is 1 grote clusterfuck geworden, 9 collega´s besmet. KOEKOEK. En dan werkt mijn vriendin niet eens op een groep
Klas basisschool ook dicht, 3 klasgenootjes besmet.
is ze in voor een trio? kunnen we samen eiffeltoren doenquote:
Jemig bestaat dat ook al, slaafvrije chocoladequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:50 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)vrije-chocolade.html
Ja is al een paar dagen baggerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:50 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat heb fok nou? Supertraag en de letters doen raar met quoten
Geen idee, ze is gewoon getest en het enige dat ze te horen kreeg was dat ze positief getest was. Niet welke variant van corona. Zullen ze ook niet zomaar doen denk ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze bij haar onderzocht welke variant het is?
Haha, wilde antwoorden op engine maar fok is erg traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eng geslapen?![]()
Lekker aan het knutselen in de schuur. Ging het wel met je rug?
Best wel vreemd eigenlijk. Vooral omdat ze nu mensen gaan vaccineren met Astra Zenica die niet helpt tegen de Zuid-Afrikaanse variant.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, ze is gewoon getest en het enige dat ze te horen kreeg was dat ze positief getest was. Niet welke variant van corona. Zullen ze ook niet zomaar doen denk ik?
Das minder, sterktequote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, ze is gewoon getest en het enige dat ze te horen kreeg was dat ze positief getest was. Niet welke variant van corona. Zullen ze ook niet zomaar doen denk ik?
En dan high five.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is ze in voor een trio? kunnen we samen eiffeltoren doen
Mooi is dat dan he, kunnen dan best leuke antwoorden uit komenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, wilde antwoorden op engine maar fok is erg traag
quote:
Krijgen we zo een verontwaardigde Grapperhaus te zienquote:
Ga ik doen dank jequote:
Wil jij FOK! gaan hosten? Ik hoorde dat je gigabit verbinding had. En FOK! is nu retetraag namelijkquote:
quote:
Ja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel vreemd eigenlijk. Vooral omdat ze nu mensen gaan vaccineren met Astra Zenica die niet helpt tegen de Zuid-Afrikaanse variant.
Thanks maat.quote:
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijgen we zo een verontwaardigde Grapperhaus te zien
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |