Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je allemaal niet vrolijk van.
En dan lees je dit wanneer houdt het op
'Vleesetende bacterie rukt op in Australië' in de telegraaf, maar is een premium
Hier kan je het wel lezen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-australie~aad6285f/
positief nieuws is dat JIJ er bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.
Is het wel hoorquote:
Stiekem wel benieuwd.quote:
Gewoon een keer maken danquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
positief nieuws is dat JIJ er bent![]()
![]()
Positief nieuws is ook beter nieuws. Ik heb er niet zo moeite om dingen te volgen. DIngen die ik niet wil lezen lees ik niet in de krantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Alles is toch ellende in het nieuws? Het houdt namelijk nooit op. Dat is altijd al zo geweest. Als dit weg is, dan is er wel weer iets anders. Ik heb er moeite mee om constant het nieuws te volgen, omdat het bijna altijd negatief en ellende is. Dat verkoopt ook gewoon beter. En ik probeer meer te kijken naar het positieve nieuws, ook al is dat soms lastig.
Vroeger keek ik Pownews voor ander nieuws maar ook dat is niks meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel kleine pizzaatjesquote:
Dubbel en dwars meer dan 110% eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk weer even weggaan.
Ik zei gewoon dat ik er extra knoflook op wil, dan kreeg ik dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het geen eten.
als ik geen zin heb gooi ik er wel eens in de oven en met heel veel knoflook saus nog wel te doen
Als je wel terug komt heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk weer even weggaan.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik er extra knoflook op wil, dan kreeg ik dat.
Ja gaat wel weer lekker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kan niet klagen. Met jou ook alles in orde ?
Zeker, daar gebruikte ze ook een houtoven.quote:
zandkasteelquote:
Toppie. Het enige dat we nu nog missen is dus dat de kroegen open zijn tot 04.00 elke nachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer lekker de laatste tijd.
Dit is z`on mooi nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |