Sowieso is de hele invoering van de avondklok ongegrond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al in november is er gesproken over een avondklok waarmee dus de spoedeisende aard niet van toepassing is.
Wordt je allemaal niet vrolijk van.quote:
JIj bent een lekker bekkiequote:
Zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.
Lekker, maak je de bodem ook zelf?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.
Dat is ook mijn mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Sowieso is de hele invoering van de avondklok ongegrond.
jazekerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, maak je de bodem ook zelf?
quote:
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
quote:
Je kent wel pita broodjes toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekker
Hmmm ik was vroeger best wel eens wappie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens de kenners in dit topic zijn wij nu wappies.
Ik woonde vroeger vlakbij een echte Italiaanse pizzeria. Zeker weten dat die lekker waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pita pizza ken ik niet maar pizza is niet echt lekker
Haagse wappiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens de kenners in dit topic zijn wij nu wappies.
Ten onder gegaan aan eigen succesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
DTS begint een stille dood te sterven vriend. Ik vind dat mooi.
Ja maar dat was nadat we heel Zuid-Amerika door ons neus hadden gesnoven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmmm ik was vroeger best wel eens wappie.
Klinkt niet heel lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kent wel pita broodjes toch?
Daar pizza van maken
Ik had al gegoogledquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kent wel pita broodjes toch?
Daar pizza van maken
Alle chemicaliën die geproduceerd waren op moerdijk waren ook wel zo'n beetje opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dat was nadat we heel Zuid-Amerika door ons neus hadden gesnoven.
Niet geheel onbelangrijk detail.
Je moet er van houden, ik vind het geen eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger vlakbij een echte Italiaanse pizzeria. Zeker weten dat die lekker waren.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alle chemicaliën die geproduceerd waren op moerdijk waren ook wel zo'n beetje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |