Heb je haar weer.quote:
Hoiquote:
MrsL.quote:
Hey Mrslquote:
Hoi Dotquote:
Zo is het om in een rechtsstaat te wonen. Soms komt het wat minder goed uit maar de wetten moeten nageleefd worden.quote:
The point of no return ...quote:
Misschien had die rechter wel gewraakt moeten worden en as hij zelf tegen die klokquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo is het om in een rechtsstaat te wonen. Soms komt het wat minder goed uit maar de wetten moeten nageleefd worden.
Als jij ooit voor iets in hoger beroep moet ben je blij dat het kan, en als je dan denkt dat de rechter gewraakt moet worden ben je ook blij dat het kan.
Hele punt hier is dat iedereen, incl de staat, de wetten na moet leven en dat lijkt op het eerste gezicht niet zo te zijn met die avondklok, aldus de eerste rechter.
Heb je gelezen dat er een nieuwe mutant is?quote:
quote:
quote:Come gather 'round, people
Wherever you roam
Chemical Brothers.quote:
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien had die rechter wel gewraakt moeten worden en as hij zelf tegen die klok![]()
Ik weet het allemaal niet meer allemaal verschillende dingen lees je nu
Noodverordening zou wel mogelijk zijn per gemeente maar daar willen verschillende burgemeesters niet aan meewerken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.
Ik weet niet of er nog steeds noodwetten van toepassing zijn, maar die zouden ook nog wat kunnen betekenen over de legaliteit van de avondklok.
Ik lees het net.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat er een nieuwe mutant is?
Voor het invoeren van de avondklok is gebruikgemaakt van de Wet buitengewone bevoegdheden burgerlijk gezag (Wbbbg). Die wet biedt het kabinet de mogelijkheid om in zeer spoedeisende en buitengewone omstandigheden te handelen. Brouwer oordeelt - anders dan de rechter - dat er met de besmettingscijfers en de dreiging van de Britse variant van het coronavirus sprake was van zo’n bijzondere situatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eerste, had gekund, maar is niet gedaan.
Ik weet niet of er nog steeds noodwetten van toepassing zijn, maar die zouden ook nog wat kunnen betekenen over de legaliteit van de avondklok.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chemical Brothers.
Afro Jack is live.
terecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Noodverordening zou wel mogelijk zijn per gemeente maar daar willen verschillende burgemeesters niet aan meewerken.
Het gebruik van de noodwet was volgens de rechter van vanmorgen niet de weg die begaan moest worden.
Smakelijkquote:
Al in november is er gesproken over een avondklok waarmee dus de spoedeisende aard niet van toepassing is.quote:
Dank u,en goede bekomst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
Thnxquote:
Morgen of overmorgen maak ik ook weer eens pizza.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb net pita pizza op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |