Ze trekt al de hele tijd een chagrijnige kop.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Jill is wel opmerkelijk stil.
Zij is juist degene die het over 2 kampen steeds heeft , nu zijn ze met zn allen en zij is erg stil.
Doet ze al dagen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze trekt al de hele een chagrijnige kop.
Nu kan ze niet de show stelen, wel mekkeren maar nu niet gezellig meedoen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja viel me ook op, je hoort haar helemaal niet, maar als ze met haar baby's is dan is ze superdruk, beetje raar.
Als ik eerlijk benquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
"De kijker heeft beslist..." op het scherm
Nou lijkt me nietquote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef Benny het volgende:
De kijker heeft beslist
Julie en Naomi
zijn de sterkste vrouwelijke bewoners
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Ireth het volgende:
Nu mogen naomi en Liese een extra stem uitbrengen(whisfull thinking....
)
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef BB-King het volgende:
Krijgen ze allebei een dubbele stem hopelijk.
Jawel:quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef Benny het volgende:
Er kan gestemd worden wie de sterkste leider is: Julie, Naomi, Zoey, Liese of Jill
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Liese en Naomiquote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef Benny het volgende:
De kijker heeft beslist
Julie en Naomi
zijn de sterkste vrouwelijke leiders
ze denkt dat ze heel popi isquote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Jill lacht als een boer met kiespijn 🙄🙄
Nou, dat viel me ook op.....totaal niet op haar gemak.......quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Ze kan toch oprecht niet denken dat zij een goede leider is?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Haar muil ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Tamiro het volgende:
Naomi begint steeds meer open te bloeien
waar konden we voor stemmen danquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
"De kijker heeft beslist..." op het scherm
Vorige weekquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Lrod01 het volgende:
Is hier een stemming voor geweest? Ik heb niets gezien.
quote:
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Naomi de sterkste vrouw. Nooit niet
Dát is wat mij betreft ook haar enige (zeer aanwezige!quote:
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshowquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Lrod01 het volgende:
Is hier een stemming voor geweest? Ik heb niets gezien.
genieten ditquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Angelflush het volgende:
Op stream 2 de hele tijd Jill in beeld .
Dat valt wel mee. Maar als ze druk doet is het niet goed en als ze stil is ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze trekt al de hele een chagrijnige kop.
Whuttquote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.
Ah oke. heb ik gemist dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshow
Naomie is wel tofquote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.
Ze is verder idd wel te doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dát is wat mij betreft ook haar enige (zeer aanwezige!) minpunt....
Omdat hij had gezegd Het maakt mij niet uit.....Wat hem niet uitmaakt weet ik niet en ook niet wat voor compliment Michel aan Jerel heeft gegeven.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
jerr gaf mies een compliment.. maar waarover
Echt, dit is HET beeld dat bij dat gezegde past!quote:
haha helemaal met die make up nuquote:
Hoe dan? Naomi?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
[..]
voor mij niet, deze 2 had ik gestemd
Koekkoekquote:
ja ik vond jill altijd heel leuk dit is volgens mijn veranderd toen die 3 in huis kwam want ervoor kwam ze juist ook bij die meidengroep en met binnenkomst van die 3 was het meteen over en is ze in negatieve veranderdquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Nu kan ze niet de show stelen, wel mekkeren maar nu niet gezellig meedoen.
Thomas al bezig met hulp aan Jill, maar die reageert haast niet. Hij stoot haar aan maar zij draait haar hoofd weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef Angelflush het volgende:
Thomas naast Jill en ze is helemaal niet happy !!!
Het verschil is dat zij ermee zit dat er 2 kampen zijn. Terwijl zij zelf die kampen creert.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar als ze druk doet is het niet goed en als ze stil is ook niet.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Die subtiele, maar veelzeggende, wenkbrauw
Getuned door Ferrelquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey heeft kamp 2 georganiseerd deze keer en k5 is dat al 2 wekenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:46 schreef Angelflush het volgende:
M
[..]
Het verschil is dat zij ermee zit dat er 2 kampen zijn. Terwijl zij zelf die kampen creert.
Nu doen ze met zn allen een spel en is ze opmerkelijk stil.
De komst van die 3 nieuwen is echt het omslagpunt geweest ja, wereld van verschil. Net als dat Nick helemaal opbloeide toen Theo wegging, maar nu andersom.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond jill altijd heel leuk dit is volgens mijn veranderd toen die 3 in huis kwam want ervoor kwam ze juist ook bij die meidengroep en met binnenkomst van die 3 was het meteen over en is ze in negatieve veranderd
ik zei net ook al dit is juist leuk met de hele groep en de enige die niet meedoet is Jill zo jammer
Naomi is er wel 1 met een pippi langkous mentaliteit. "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan".quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe dan? Naomi?
Een van de liefste, maar 'sterke leider'?
Je kon maar tot middernacht stemmen ... dus minder dan een uur ..quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshow
Je ziet spokenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Wat een onzin weer dit...
BB is weer dingen aan het verzinnen voor de nominatie
Op maandag is maandag stemmen...
Nu wordt het gewoon later om nick en Michel veilig te stellen bullshit dit
Vorige week eender.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Ik zie niet in wat enthousiasme met sterk leiderschap te maken heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi is er wel 1 met een pippi langkous mentaliteit. "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan".
Elke opdracht benadert ze enthousiast en nog nooit van te voren lopen zanikken over iets.
Qua enthousiasme is ze wel een sterke leider
Het is wel vaker op dinsdag geweest. Niks bijzonders aan de zonquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Het ziet er allemaal niet uit wat sjerrel op die gezichten smeertquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die make-up is echt lelijk bij jill. Als die jerrel op deze manier reclame wil genereren voor zichzelf is hij niet best bezig.
ik denk dat Jill gewoon moe is. Ze was in 1 klap de enige Nederlandse vrouw en had al niet veel aansluiting met K4. Daarna kwamen Matt en Mike binnen, Matt met een vooropgesteld doel, Jill veroveren en Mike valt ook vies tegen.quote:
Vorige week ook op dinsdag, stop maar met huilen!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
“Beste bewoners, Liese, controleer je microfoon”
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kon maar tot middernacht stemmen ... dus minder dan een uur ..
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meerquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat enthousiasme met sterk leiderschap te maken heeft
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder een enthousiaste leider zal een team ook niet enthousiast en gemotiveerd zijn. Qua leiderschap kan je op meerdere manieren sterk zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Haha, laten we hopen van niet. Tot nu toe denk ik gewoon dat de dames beiden één team moeten aanvoeren met iets. Niets van betekenis, vermoed ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Vandaar ook mijn keuze voor Juliequote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meer
Edit: toch leider... ik had deze nog
[ afbeelding ]
het was iets met vrouwen en leiden en sterk, weet het ook niet meer precies, maar djedrol stond er niet tussen in het lijstje, dat weet ik nog welquote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meer
[ afbeelding ]
dat moet je maar kunnen hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt mij te zweverigquote:Op maandag 15 februari 2021 19:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zonder een enthousiaste leider zal een team ook niet enthousiast en gemotiveerd zijn. Qua leiderschap kan je op meerdere manieren sterk zijn
Je was niet de enige (of is dit jouw account?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Shit. Die bedoelde ik ook. Maar hoorde op de streams "Julie". Onbewust getypt. Nu aangepast
Is er iets gebeurd dan? Waarom kijken ze zuur?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Zooooooo. Thomas en Jill kijken me een partij zuur
Waarom staat Liese er niet bij??quote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dus!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je was niet de enige (of is dit jouw account?)
[ twitter ]
Neuhj. Is een copy-paster. Die heeft hier al vaker dingen letterlijk vandaan gehaaldquote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je was niet de enige (of is dit jouw account?)
[ twitter ]
ze deed net nog idioot met een gitaarquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Jockari het volgende:
Jill opvallend stil vandaag. Ziet de bui hangen of is ongesteld, en deze nacht weer naar het ziekenhuis.
Die Matt toch met zijn ondergescheten broek. Zal de douche inderdaad wel geweldig vinden.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt kickt wel op de complimentjes douche he hij zegt steeds dat het nog moet gebeuren
Ze hebben dan ook weer hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Ireth het volgende:
Zo aan het gegaap te zien liggen ze allemaal voor 10en in hun mand![]()
Niet helemaal, er staat bewoners i.p.v. leiders.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dus!
Zelfs met alle spaties letterlijk dezelfde post
Is aangepast. Ik had eerst ook bewoners staanquote:Op maandag 15 februari 2021 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet helemaal, er staat bewoners i.p.v. leiders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goud waard. Haar blik ATM nog steeds zuur.quote:
Hij heeft maar één blikquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die blik zegt genoeg van Mike
Ik zie het ja, een post van mij van eerder vandaag zelfs gescreenshot.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Neuhj. Is een copy-paster. Die heeft hier al vaker dingen letterlijk vandaan gehaald
ja en zo jammer want ze begon ook binding te krijgen met die meiden die 3 hadden er nooit in moeten komen week ervoor was reuze gezelligquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De komst van die 3 nieuwen is echt het omslagpunt geweest ja, wereld van verschil. Net als dat Nick helemaal opbloeide toen Theo wegging, maar nu andersom.
Is die nou als een hond tegen elke deur aan het pissenquote:
niksquote:Op maandag 15 februari 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben de winnaars gekregen van sterkste vrouwelijke leider?
Screenshots van hier worden ook veelvuldig gedeeld. Naast dit account is er nog een die niet zelf lijkt te kijken, maar alles van hier kopieert. Ach ja...quote:Op maandag 15 februari 2021 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie het ja, een post van mij van eerder vandaag zelfs gescreenshot.![]()
![]()
[ twitter ]
ik moet keuzes makenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is die nou als een hond tegen elke deur aan het pissen
Echt, ik moet toegeven hij is en verrijking voor de streams. heb niemand ik herhaal niemand zo naar douche zien lopen met tegen elke deur een plasje achter te laten.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is die nou als een hond tegen elke deur aan het pissen
is toch ergens wel brutaal net zoals jou plaatje ookquote:Op maandag 15 februari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Screenshots van hier worden ook veelvuldig gedeeld. Naast dit account is er nog een die niet zelf lijkt te kijken, maar alles van hier kopieert. Ach ja...
Dag 9, ik ben ongezien naast Jill gaan zitten. De bewoners hebben nog niets in de gaten...quote:Op maandag 15 februari 2021 20:08 schreef D. het volgende:
Matt denkt dat ze hem gaan nomineren
Kennelijk denkt ie dat de andere bewoners hem al hebben opgemerkt
Gloeiende gloeiendequote:Op maandag 15 februari 2021 20:11 schreef Ireth het volgende:
@:Benny volgens mij heb ik net per ongeluk dit topic gerapporteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zo werkt het internet. Al is het flauw om geen credits te geven maar net te doen of je het zelf hebt gemaakt/geschreven.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is toch ergens wel brutaal net zoals jou plaatje ook
Nou Thomas je hebt hem in je pocket......quote:Op maandag 15 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas is weer aan het gamen. Eventjes Matt manipuleren
Iedereen een ban dadelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 20:11 schreef Ireth het volgende:
@:Benny volgens mij heb ik net per ongeluk dit topic gerapporteerd
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nou hij heeft het door hehequote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zegt dat Jill afstandelijker is geworden tegenover Matt
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Benny het volgende:
Matt: "Weet jij wat er met Jill is? Ze is de laatste 2 a 3 dagen wat afstandelijker naar mij"
En nog zegt Thomas neee dat is het niet, nee dat doet ze niet, nee ze neemt geen afstand, nee je mag overal bij zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaja, MAtt zijn lul is aan het woord tegen Thomas
Dat heeft hij al vaker gezegd en het zal niet de laatste keer zijn vandaagquote:Op maandag 15 februari 2021 20:16 schreef Harry het volgende:
Matt heeft aanThomas nu nadrukkelijk toegezegd dat hij Nick gaat nomineren. Hij zegt dat er geen twijfel meer is.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
ja matt, als je er nu toch uitgestemd gaat worden moet je voor donderdag nog je move maken
al gedouched vandaag, btw?
Matt kleedt zich 's nachts omquote:Op maandag 15 februari 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft al 3 keer veranderd van kledij
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
ja matt, als je er nu toch uitgestemd gaat worden moet je voor donderdag nog je move maken
al gedouched vandaag, btw?
Kan niet wachten totdat hij door de mand valt....nu ga je het ook steeds beter zien op de streams en kan hij het niet meer verbergen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wordt dat gemanipuleer van Thomas zo zat.
Die Matt is gewoon helemaal para aan het worden. Triest.
Onder die sympathieke vetlaag, is het een manipulatieve egoist.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wordt dat gemanipuleer van Thomas zo zat.
Die Matt is gewoon helemaal para aan het worden. Triest.
je geeft uiteindelijk elkaar een compliment wat dus 110 complimentjes oplevertquote:Op maandag 15 februari 2021 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas rekent de koppels dubbel, hij zei 11x11=121 complimentjes. Jerrel corrigeerde, maar wel verkeerd “je geeft jezelf geen compliment, dus 11 eraf”.
Maar je moet de koppels ook nog door 2 delen. Het zijn dus (121-11)/2 = 55 complimentenrondjes.
oh hebben ze al het gesprek? ik ben nog bij de complimentjes op welk stream zit je ?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zegt dat Jill afstandelijker is geworden tegenover Matt
Ja, zie edit. Bedacht me net ook dat hij dat misschien bedoelde.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je geeft uiteindelijk elkaar een compliment wat dus 110 complimentjes oplevert
Heerlijk lig helemaal in een deuk....Liese heeft zo'n leuk humor......quote:Op maandag 15 februari 2021 20:24 schreef Jockari het volgende:
Kijk Souf dit is Liese in haar vrije tijd !
[ afbeelding ]
nou weet je wat het is de meeste weten dat niet mensen denken alles te kunnen pakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het internet. Al is het flauw om geen credits te geven maar net te doen of je het zelf hebt gemaakt/geschreven.
ze mot je niet !!!!!!!!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Benny het volgende:
Matt: "Weet jij wat er met Jill is? Ze is de laatste 2 a 3 dagen wat afstandelijker naar mij"
Thomasquote:Op maandag 15 februari 2021 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze mot je niet !!!!!!!!
aan wie vraagt die dat
Leuke humor?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
...Liese heeft zo'n leuk humor......
Slaat toch helemaal nergens op :’)quote:Op maandag 15 februari 2021 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een horrorscenario zou zijn :
Liese en Naomi battlen om hun stemrecht. Wie verliest mag niet stemmen
Dan voel ik me echt in mijn gat gepakt door bb
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Onzeker en begint al aardig para te worden na 1,5 week
in zijn hoofd had hij haar alquote:Op maandag 15 februari 2021 20:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Onzeker en begint al aardig para te worden na 1,5 week
Ja klinkt zo stom maar vindt haar leuk.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Leuke humor?
In tegenstelling tot stomme humor?
voor de combinatorisch onderlegden hier, wat is de kans dat je een natte droom en natte scheet hebt in dezelfde nacht?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je geeft uiteindelijk elkaar een compliment wat dus 110 complimentjes oplevert
Er valt helaas weinig aan te doen, tenzij je een copyrightclaim kunt maken met hulp van een goede advocaat. In dit geval zou het nog onder citaatrecht vallen, maar dan is bronvermelding wel verplicht en dat gebeurt ook niet. Brutaal is het zeker!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou weet je wat het is de meeste weten dat niet mensen denken alles te kunnen pakken
ik deed altijd heel veel met PSP en had eigen website en leerde wel dat alles netjes met toestemming en credit werkte e ik merkte op als ik het wel eens zei tegen iemand die wisten dan helemaal niet dus dat is het probleem gewoon
Aan Matt vragen !quote:Op maandag 15 februari 2021 20:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
voor de combinatorisch onderlegden hier, wat is de kans dat je een natte droom en natte scheet hebt in dezelfde nacht?
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:32 schreef Fikkert2 het volgende:
Matt aan het douchen ofzo ????
[ afbeelding ]
van mijn had die al een hele grote bek en snauw gekregenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:27 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als ik Jill was, zou ik er vrijwillig uitstappen met die Matt de hele dag om me heen. Die man jonge, godverdomme. Als een fucking teek met de ziekte van Lyme. Je wordt er dood en dood moe van. Maar echt alles he. Gisteren ging die het beertje van Jill onderspuiten met zijn geurtje. Booooh
Paniekvoetbal met grote gevolgen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
heb even terug gespoeld naar gesprek matt en thomas en zijn redenatie van de andere hun nominatie wat een fantasie hahahaha
die gast is echt lachuh
Dan zou hij zeggen: "Nou, moet dat nou? Waarom doe je nou zo? Heb ik wat verkeerds gedaan? Waar denk je aan?"quote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn had die al een hele grote bek en snauw gekregen
alle 3 hadden thuis moeten blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Paniekvoetbal met grote gevolgen.
Die kleuter hadden ze nooit in het huis moeten halen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef danilel het volgende:
Jill wil dat mensen naar haar opkijken,.................
Die 700 kaartjes stellen niets voor voor haar?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik wil ook een keer dat mensen tegen mij opkijken, in plaats van ik alleen maar tegen mensen op kijk"
Waarom zegt Jill dan ook ik wil een jongensslucht op mijn beertje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn had die al een hele grote bek en snauw gekregen
dear lordquote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik wil ook een keer dat mensen tegen mij opkijken, in plaats van ik alleen maar tegen mensen op kijk"
😂🤣😂🤣😂quote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef danilel het volgende:
Jill wil dat mensen naar haar opkijken,.................
Nope Gewoon een mededelingquote:Op maandag 15 februari 2021 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens.. om het streamverslag aan te kunnen vullen .. is er nog verteld wat het betekent dat de 2 dames de sterkste leider zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |