Ze trekt al de hele tijd een chagrijnige kop.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Jill is wel opmerkelijk stil.
Zij is juist degene die het over 2 kampen steeds heeft , nu zijn ze met zn allen en zij is erg stil.
Doet ze al dagen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze trekt al de hele een chagrijnige kop.
Nu kan ze niet de show stelen, wel mekkeren maar nu niet gezellig meedoen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja viel me ook op, je hoort haar helemaal niet, maar als ze met haar baby's is dan is ze superdruk, beetje raar.
Als ik eerlijk benquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
"De kijker heeft beslist..." op het scherm
Nou lijkt me nietquote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef Benny het volgende:
De kijker heeft beslist
Julie en Naomi
zijn de sterkste vrouwelijke bewoners
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Ireth het volgende:
Nu mogen naomi en Liese een extra stem uitbrengen(whisfull thinking....
)
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef BB-King het volgende:
Krijgen ze allebei een dubbele stem hopelijk.
Jawel:quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef Benny het volgende:
Er kan gestemd worden wie de sterkste leider is: Julie, Naomi, Zoey, Liese of Jill
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Liese en Naomiquote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef Benny het volgende:
De kijker heeft beslist
Julie en Naomi
zijn de sterkste vrouwelijke leiders
ze denkt dat ze heel popi isquote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Jill lacht als een boer met kiespijn 🙄🙄
Nou, dat viel me ook op.....totaal niet op haar gemak.......quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Ze kan toch oprecht niet denken dat zij een goede leider is?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Angelflush het volgende:
Haar muil ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef Tamiro het volgende:
Naomi begint steeds meer open te bloeien
waar konden we voor stemmen danquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
"De kijker heeft beslist..." op het scherm
Vorige weekquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Lrod01 het volgende:
Is hier een stemming voor geweest? Ik heb niets gezien.
quote:
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Naomi de sterkste vrouw. Nooit niet
Dát is wat mij betreft ook haar enige (zeer aanwezige!quote:
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshowquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Lrod01 het volgende:
Is hier een stemming voor geweest? Ik heb niets gezien.
genieten ditquote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Angelflush het volgende:
Op stream 2 de hele tijd Jill in beeld .
Dat valt wel mee. Maar als ze druk doet is het niet goed en als ze stil is ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze trekt al de hele een chagrijnige kop.
Whuttquote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.
Ah oke. heb ik gemist dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshow
Naomie is wel tofquote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nooit nirt, dus altijd wel.
Ze is verder idd wel te doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dát is wat mij betreft ook haar enige (zeer aanwezige!) minpunt....
Omdat hij had gezegd Het maakt mij niet uit.....Wat hem niet uitmaakt weet ik niet en ook niet wat voor compliment Michel aan Jerel heeft gegeven.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
jerr gaf mies een compliment.. maar waarover
Echt, dit is HET beeld dat bij dat gezegde past!quote:
haha helemaal met die make up nuquote:
Hoe dan? Naomi?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
[..]
voor mij niet, deze 2 had ik gestemd
Koekkoekquote:
ja ik vond jill altijd heel leuk dit is volgens mijn veranderd toen die 3 in huis kwam want ervoor kwam ze juist ook bij die meidengroep en met binnenkomst van die 3 was het meteen over en is ze in negatieve veranderdquote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Nu kan ze niet de show stelen, wel mekkeren maar nu niet gezellig meedoen.
Thomas al bezig met hulp aan Jill, maar die reageert haast niet. Hij stoot haar aan maar zij draait haar hoofd weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef Angelflush het volgende:
Thomas naast Jill en ze is helemaal niet happy !!!
Het verschil is dat zij ermee zit dat er 2 kampen zijn. Terwijl zij zelf die kampen creert.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar als ze druk doet is het niet goed en als ze stil is ook niet.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Die subtiele, maar veelzeggende, wenkbrauw
Getuned door Ferrelquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey heeft kamp 2 georganiseerd deze keer en k5 is dat al 2 wekenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:46 schreef Angelflush het volgende:
M
[..]
Het verschil is dat zij ermee zit dat er 2 kampen zijn. Terwijl zij zelf die kampen creert.
Nu doen ze met zn allen een spel en is ze opmerkelijk stil.
De komst van die 3 nieuwen is echt het omslagpunt geweest ja, wereld van verschil. Net als dat Nick helemaal opbloeide toen Theo wegging, maar nu andersom.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vond jill altijd heel leuk dit is volgens mijn veranderd toen die 3 in huis kwam want ervoor kwam ze juist ook bij die meidengroep en met binnenkomst van die 3 was het meteen over en is ze in negatieve veranderd
ik zei net ook al dit is juist leuk met de hele groep en de enige die niet meedoet is Jill zo jammer
Naomi is er wel 1 met een pippi langkous mentaliteit. "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan".quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe dan? Naomi?
Een van de liefste, maar 'sterke leider'?
Je kon maar tot middernacht stemmen ... dus minder dan een uur ..quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Werd aangekondigd aan het einde van de liveshow
Je ziet spokenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Wat een onzin weer dit...
BB is weer dingen aan het verzinnen voor de nominatie
Op maandag is maandag stemmen...
Nu wordt het gewoon later om nick en Michel veilig te stellen bullshit dit
Vorige week eender.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Ik zie niet in wat enthousiasme met sterk leiderschap te maken heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi is er wel 1 met een pippi langkous mentaliteit. "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan".
Elke opdracht benadert ze enthousiast en nog nooit van te voren lopen zanikken over iets.
Qua enthousiasme is ze wel een sterke leider
Het is wel vaker op dinsdag geweest. Niks bijzonders aan de zonquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Het ziet er allemaal niet uit wat sjerrel op die gezichten smeertquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die make-up is echt lelijk bij jill. Als die jerrel op deze manier reclame wil genereren voor zichzelf is hij niet best bezig.
ik denk dat Jill gewoon moe is. Ze was in 1 klap de enige Nederlandse vrouw en had al niet veel aansluiting met K4. Daarna kwamen Matt en Mike binnen, Matt met een vooropgesteld doel, Jill veroveren en Mike valt ook vies tegen.quote:
Vorige week ook op dinsdag, stop maar met huilen!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
“Beste bewoners, Liese, controleer je microfoon”
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kon maar tot middernacht stemmen ... dus minder dan een uur ..
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meerquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat enthousiasme met sterk leiderschap te maken heeft
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder een enthousiaste leider zal een team ook niet enthousiast en gemotiveerd zijn. Qua leiderschap kan je op meerdere manieren sterk zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Haha, laten we hopen van niet. Tot nu toe denk ik gewoon dat de dames beiden één team moeten aanvoeren met iets. Niets van betekenis, vermoed ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
Vandaar ook mijn keuze voor Juliequote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meer
Edit: toch leider... ik had deze nog
[ afbeelding ]
het was iets met vrouwen en leiden en sterk, weet het ook niet meer precies, maar djedrol stond er niet tussen in het lijstje, dat weet ik nog welquote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De vraag was toch: sterke vrouwen en niet sterk leiderschap ?,... ik weet het niet meer
[ afbeelding ]
dat moet je maar kunnen hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Klinkt mij te zweverigquote:Op maandag 15 februari 2021 19:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zonder een enthousiaste leider zal een team ook niet enthousiast en gemotiveerd zijn. Qua leiderschap kan je op meerdere manieren sterk zijn
Je was niet de enige (of is dit jouw account?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Shit. Die bedoelde ik ook. Maar hoorde op de streams "Julie". Onbewust getypt. Nu aangepast
Is er iets gebeurd dan? Waarom kijken ze zuur?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Zooooooo. Thomas en Jill kijken me een partij zuur
Waarom staat Liese er niet bij??quote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dus!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je was niet de enige (of is dit jouw account?)
[ twitter ]
Neuhj. Is een copy-paster. Die heeft hier al vaker dingen letterlijk vandaan gehaaldquote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je was niet de enige (of is dit jouw account?)
[ twitter ]
ze deed net nog idioot met een gitaarquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Jockari het volgende:
Jill opvallend stil vandaag. Ziet de bui hangen of is ongesteld, en deze nacht weer naar het ziekenhuis.
Die Matt toch met zijn ondergescheten broek. Zal de douche inderdaad wel geweldig vinden.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt kickt wel op de complimentjes douche he hij zegt steeds dat het nog moet gebeuren
Ze hebben dan ook weer hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Ireth het volgende:
Zo aan het gegaap te zien liggen ze allemaal voor 10en in hun mand![]()
Niet helemaal, er staat bewoners i.p.v. leiders.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dus!
Zelfs met alle spaties letterlijk dezelfde post
Is aangepast. Ik had eerst ook bewoners staanquote:Op maandag 15 februari 2021 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet helemaal, er staat bewoners i.p.v. leiders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goud waard. Haar blik ATM nog steeds zuur.quote:
Hij heeft maar één blikquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die blik zegt genoeg van Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |