Kusje der opquote:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil Japan ook wel bezoeken een keer
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.quote:
De tropen trekt mij niet zo eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.Dat laatste zal waarschijnlijk als eerste gebeuren i.v.m. corona en financiën.
Haha ik hou er juist van, zeker met oude ruïnes enzo!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
De tropen trekt mij niet zo eerlijk gezegd
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik hou er juist van, zeker met oude ruïnes enzo!
En 10x gevaarlijker.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.![]()
Spinnen, slangen zijn daar 10 keer groter dan hier
Als je naar Indonesië gaat en je kent iemand die meegaat die een beetje de lokale taal kan spreken zeker de grote toeristische plekken vermijden en land in waard trekken! En zo veel mogelijke de toeristische plekken als Jakarta en Bali vermijden!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.Dat laatste zal waarschijnlijk als eerste gebeuren i.v.m. corona en financiën.
Ja tijdens onze laatste vakantie in de Filipijnen nam mevrouw ToT me naar een lagune in een grot waar ze vroeger altijd graag kwam, maar toen we door de bossen er naar toe liepen, hoorden we gekraak en een harde plof en mevrouw ToT schoot behoorlijk in paniek; dat bleek dus een gifslang te zijn die interesse in ons had gekregen!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.![]()
Spinnen, slangen zijn daar 10 keer groter dan hier
Valt reuze mee! 90% zijn van die kleine schattige reptieltjes van 1.50 to 2 meterquote:
Toch wel?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Indonesië gaat en je kent iemand die meegaat die een beetje de lokale taal kan spreken zeker de grote toeristische plekken vermijden en land in waard trekken! En zo veel mogelijke de toeristische plekken als Jakarta en Bali vermijden!
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'quote:
Ik vind dat echt niksquote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tijdens onze laatste vakantie in de Filipijnen nam mevrouw ToT me naar een lagune in een grot waar ze vroeger altijd graag kwam, maar toen we door de bossen er naar toe liepen, hoorden we gekraak en een harde plof en mevrouw ToT schoot behoorlijk in paniek; dat bleek dus een gifslang te zijn die interesse in ons had gekregen!
Heb tijdens die tocht een klein krasje aan m'n achillespees opgelopen en een paar dagen later zat ik met hoge koorts in het ziekenhuis voor antibiotica. Een lymfeklier was ook zeer pijnlijk opgezwollen; schijnt daar heel normaal te zijn bij infecties.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'![]()
Cambodja is een stuk veiliger, met name Siem Reap waar al die mooie ruïnes staan. Het is een in het algemeen zeer goed betaalbare tourist trap waar je je 3 dagen echt goed kunt vermaken, maar daarna moet je wel echt wat anders opzoeken.quote:
Canarische eilanden is wel leukquote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'![]()
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket listquote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
Een wens moet toch wat te mensen hebben?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Nicequote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket list
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.
Van de noord- naar de zuidpool?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje als vlug ff wat coke je neus in te zien krijgen voor iemand de wc in komt, zo'n hoge snelheids lijn.quote:
Snowpiercer ooit gezien?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de noord- naar de zuidpool?Of over de evenaar rond?
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staan![]()
Dat is waar. Als je van reizen houdt is het mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een wens moet toch wat te mensen hebben?
Of andersom.
Moet het nog eens opbouwen, maar ik wil het wel bewaren voor als ik kindjes hebquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
Heb je ondertussen al een tl buis?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |