Achter af toch geen zere plekken?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
En ik al tweemaal van de fiets afgeflikkerd
Ja beetje welquote:Op maandag 15 februari 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter af toch geen zere plekken?
De hele winter door sneeuw wordt ook vervelend. Of valt dat wel mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg sneeuw om sneeuw niet als attractie te zien, zelfs in die hoeveelheden.
Die hebben het goed voor elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Yamanouchi, Nagano Prefecture.
[ afbeelding ]
Lekker met de aapjes in de hot springs chillen en van de sneeuw genieten!
Kusje der opquote:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil Japan ook wel bezoeken een keer
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.quote:
De tropen trekt mij niet zo eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.Dat laatste zal waarschijnlijk als eerste gebeuren i.v.m. corona en financiën.
Haha ik hou er juist van, zeker met oude ruïnes enzo!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
De tropen trekt mij niet zo eerlijk gezegd
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik hou er juist van, zeker met oude ruïnes enzo!
En 10x gevaarlijker.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.![]()
Spinnen, slangen zijn daar 10 keer groter dan hier
Als je naar Indonesië gaat en je kent iemand die meegaat die een beetje de lokale taal kan spreken zeker de grote toeristische plekken vermijden en land in waard trekken! En zo veel mogelijke de toeristische plekken als Jakarta en Bali vermijden!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen nog naar Vietnam en Thailand en misschien nog wat meer landen in die regionen (Indonesië ooit waarschijnlijk ook), Zuid-Afrika (krijgen we gratis een appartement toegewezen en kunnen gratis op safari via een goede vriend van mevrouw ToT), wat Zuid-Amerikaanse landen, en mevrouw ToT wil nog naar Amerika en wat Europese landen.Dat laatste zal waarschijnlijk als eerste gebeuren i.v.m. corona en financiën.
Ja tijdens onze laatste vakantie in de Filipijnen nam mevrouw ToT me naar een lagune in een grot waar ze vroeger altijd graag kwam, maar toen we door de bossen er naar toe liepen, hoorden we gekraak en een harde plof en mevrouw ToT schoot behoorlijk in paniek; dat bleek dus een gifslang te zijn die interesse in ons had gekregen!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
De hitte wel, maar al het ongedierte daar.![]()
Spinnen, slangen zijn daar 10 keer groter dan hier
Valt reuze mee! 90% zijn van die kleine schattige reptieltjes van 1.50 to 2 meterquote:
Toch wel?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Indonesië gaat en je kent iemand die meegaat die een beetje de lokale taal kan spreken zeker de grote toeristische plekken vermijden en land in waard trekken! En zo veel mogelijke de toeristische plekken als Jakarta en Bali vermijden!
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'quote:
Ik vind dat echt niksquote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tijdens onze laatste vakantie in de Filipijnen nam mevrouw ToT me naar een lagune in een grot waar ze vroeger altijd graag kwam, maar toen we door de bossen er naar toe liepen, hoorden we gekraak en een harde plof en mevrouw ToT schoot behoorlijk in paniek; dat bleek dus een gifslang te zijn die interesse in ons had gekregen!
Heb tijdens die tocht een klein krasje aan m'n achillespees opgelopen en een paar dagen later zat ik met hoge koorts in het ziekenhuis voor antibiotica. Een lymfeklier was ook zeer pijnlijk opgezwollen; schijnt daar heel normaal te zijn bij infecties.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |