Cambodja is een stuk veiliger, met name Siem Reap waar al die mooie ruïnes staan. Het is een in het algemeen zeer goed betaalbare tourist trap waar je je 3 dagen echt goed kunt vermaken, maar daarna moet je wel echt wat anders opzoeken.quote:
Canarische eilanden is wel leukquote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'![]()
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket listquote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
Een wens moet toch wat te mensen hebben?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Nicequote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket list
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.
Van de noord- naar de zuidpool?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje als vlug ff wat coke je neus in te zien krijgen voor iemand de wc in komt, zo'n hoge snelheids lijn.quote:
Snowpiercer ooit gezien?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de noord- naar de zuidpool?Of over de evenaar rond?
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staan![]()
Dat is waar. Als je van reizen houdt is het mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een wens moet toch wat te mensen hebben?
Of andersom.
Moet het nog eens opbouwen, maar ik wil het wel bewaren voor als ik kindjes hebquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
Heb je ondertussen al een tl buis?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
Of een Simpsons monorail!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
Even alle grote steden met een magneetzweefbaan verbinden
Is wel leuk, mijn neefje heeft ook twee treinen van lego, gaan nog best hard ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet het nog eens opbouwen, maar ik wil het wel bewaren voor als ik kindjes heb![]()
Wie weet krijg je ooit een zoontje.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staan![]()
Wow, dat is wel zonde.. geloof ik best ja dat het snel weg wasquote:Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb een jaar of 15 geleden alle dozen met Playmobil en Suske&Wiske's enzo aan de straat gezet omdat ik dacht toch nooit meer kinderen te krijgen.
Dat was echt allemaal binnen een half uurtje weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |