Cambodja is een stuk veiliger, met name Siem Reap waar al die mooie ruïnes staan. Het is een in het algemeen zeer goed betaalbare tourist trap waar je je 3 dagen echt goed kunt vermaken, maar daarna moet je wel echt wat anders opzoeken.quote:
Canarische eilanden is wel leukquote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar Bali wil, boek een midweek Tenerife. Scheelt je een heule hoop geld en je krijgt dan minder van die hippie meiden die 'naar zichzelf op zoek zijn'![]()
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket listquote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Canarische eilanden is wel leuk
Een wens moet toch wat te mensen hebben?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Nicequote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso ook ooit nog eens heen. Qua reizen staan alle (oud) koloniën van NL op mijn bucket list
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Jullie hebben nogal wat plannen. Allemaal
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een treinbaan bouwen.
Van de noord- naar de zuidpool?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje als vlug ff wat coke je neus in te zien krijgen voor iemand de wc in komt, zo'n hoge snelheids lijn.quote:
Snowpiercer ooit gezien?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de noord- naar de zuidpool?Of over de evenaar rond?
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staan![]()
Dat is waar. Als je van reizen houdt is het mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een wens moet toch wat te mensen hebben?
Of andersom.
Moet het nog eens opbouwen, maar ik wil het wel bewaren voor als ik kindjes hebquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
Heb je ondertussen al een tl buis?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best zonde toch, dat het op zolder staat te verstoffen
Of een Simpsons monorail!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
Even alle grote steden met een magneetzweefbaan verbinden
Is wel leuk, mijn neefje heeft ook twee treinen van lego, gaan nog best hard ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet het nog eens opbouwen, maar ik wil het wel bewaren voor als ik kindjes heb![]()
Wie weet krijg je ooit een zoontje.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk grote treinbaan van lego in dozen op de zolder bij mijn ouders staan![]()
Wow, dat is wel zonde.. geloof ik best ja dat het snel weg wasquote:Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb een jaar of 15 geleden alle dozen met Playmobil en Suske&Wiske's enzo aan de straat gezet omdat ik dacht toch nooit meer kinderen te krijgen.
Dat was echt allemaal binnen een half uurtje weg!
Binnenkort komen die welquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel leuk, mijn neefje heeft ook twee treinen van lego, gaan nog best hard ook
En wanneer komen de kindjes?
Ik krijg sowieso minimaal een zoon om mijn naam door te blijven gevenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet krijg je ooit een zoontje.
Dat is super zonde!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow, dat is wel zonde.. geloof ik best ja dat het snel weg was
Dan moet je komijnekaas nemen, daar zitten zwarte puntjes in.quote:
Brie me t honing en walnotenquote:
Past beter op een bolletjequote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Hamburger met uitje ook lekker op een puntje
Lekkere kaas .quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
iig nooit saai kneuterig hollands met slechts een plak kaas
Hamburger door de helft en het past 😛quote:
Dat kan ook jaquote:Op maandag 15 februari 2021 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamburger door de helft en het past 😛
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamburger door de helft en het past 😛
Een wat???quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!![]()
Ik doe alles op volkoren, er moet immers goed gehoopt worden!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!![]()
Een culinair barbaar zijn en dit niet wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |