Binnenkort komen die welquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel leuk, mijn neefje heeft ook twee treinen van lego, gaan nog best hard ook
En wanneer komen de kindjes?
Ik krijg sowieso minimaal een zoon om mijn naam door te blijven gevenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet krijg je ooit een zoontje.
Dat is super zonde!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow, dat is wel zonde.. geloof ik best ja dat het snel weg was
Dan moet je komijnekaas nemen, daar zitten zwarte puntjes in.quote:
Brie me t honing en walnotenquote:
Past beter op een bolletjequote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Hamburger met uitje ook lekker op een puntje
Lekkere kaas .quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
iig nooit saai kneuterig hollands met slechts een plak kaas
Hamburger door de helft en het past 😛quote:
Dat kan ook jaquote:Op maandag 15 februari 2021 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamburger door de helft en het past 😛
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamburger door de helft en het past 😛
Een wat???quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!![]()
Ik doe alles op volkoren, er moet immers goed gehoopt worden!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed gebakken hamburger met bijbehoren heurt op een brioche!![]()
Een culinair barbaar zijn en dit niet wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |