Liese alweer?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
kindertjes verhongeren in afrika, en ik jank om me bultjes
Zou ook kunnen , ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
denk elke keer dat ze aan het 31-en zijn..
gezapige ellende is hetquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vond de streams vorige week boeiender. Saaie bende nu.
daar hoef je niet voor naar afrika hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het niet gezien maar ze had het er wel steeds over dat ze smokey eyes wilt heel graag hij had al aangegeven dat hij daar niet zo goed in was dus dit is het resultaat het is wel mooi maar leuk voor savonds als je gaat stapen je kan het ook met lichte kleuren doenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
Jerrel lijkt maar één stijl te hebben: overdosis.
Je zou van een "make up artist" (whatever the fuck that may be) toch verwachten dat hij ook subtiel te werk kan gaan, in plaats van overal gewoon een hele emmer tegenaan te gooien.
Die kindertjes in Afrika verhongeren sinds het op tv is. Het geld wat daar aan gespendeerd word, komt nooit op de juiste plek, waar het terecht moet komen. Rowena had daar een mooi nummer voor in Utopia. Gebed zonder end.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
ik heb me kop niet in de grondquote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar afrika hoor
schrijnende gevallen genoeg in Ned
nee toepen hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
denk elke keer dat ze aan het 31-en zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit willen de mensen graag zien. We hadden een eikel, maar die is gevloerd door de kijkers/streamers. Het kan verkeren.quote:
Hij zit er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:22 schreef Toweler het volgende:
Matt niet aan het toepen dan is die duidelijk jill af wss heeft de dagboekkamer iets gezegd dan
Dat we het van Mike moeten hebben. Kun je nagaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef Whuzz het volgende:
Mike, COS verveelt zich. Doe nog eens een sterk verhaal!
Niets aan toe te voegen. Amen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar afrika hoor
schrijnende gevallen genoeg in Ned
Oplettend zoals altijdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog eentje voor @:Benny ....![]()
[ afbeelding ]
Op iets wat misschien helemaal niet komen gaat vandaag. Zou mij niet verbazen als het morgen gebeurt.quote:
Heb je daar ook een filmpje van dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kwam ik tegen op zoek naar het filmpje Michel bij Julie in bed ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel bij Julie in bed ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel bij Julie in bed ......
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Netjes OP de deken.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal prima
En die "date" was ook nog die broekpoe... euhh knul van twintig.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal prima
waaruit begrijp je dat, is toch altijd batterijwissel rond deze tijd en dan straks rond 23 uurquote:
OOh ok, dan is het helemaal goed! Hij lag OP de deken! Dat zij lekker tegen hem aan lag gekropen is niet erg, want er zat deken tussenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Netjes OP de deken.
Gewoon knuffelmaatjes.
Dan niet ,kan ook .quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waaruit begrijp je dat, is toch altijd batterijwissel rond deze tijd en dan straks rond 23 uur
bEETJE??quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Whuzz het volgende:
ze niet met iemand aan één tafel wil zitten, want dat is niet leuk voor haar vriend op valentijnsdag, maar dat het wél prima is als Michel bij haar op bed ligt. Beetje hy
Niet zo ouderwets denken kerel. Ik lig ook wel eens met een andere vrouw in bed. Ow wacht, dat is de Mike modus.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Twoface is er niks bijquote:Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Kefke04 het volgende:
die Ferrel zijn ogen zien er weer uit vandaag
Ze had waarschijnlijk geen zin in die jongen. Zou ik ook niet hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OOh ok, dan is het helemaal goed! Hij lag OP de deken! Dat zij lekker tegen hem aan lag gekropen is niet erg, want er zat deken tussen
Waar het mij om gaat is dat ze niet met iemand aan één tafel wil zitten, want dat is niet leuk voor haar vriend op valentijnsdag, maar dat het wél prima is als Michel bij haar op bed ligt. Beetje hypocriet, niet?
Allemaal zo stereotype ,Jerrel met make-up, Jowi met nagellak.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Kefke04 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OOh ok, dan is het helemaal goed! Hij lag OP de deken! Dat zij lekker tegen hem aan lag gekropen is niet erg, want er zat deken tussen
Waar het mij om gaat is dat ze niet met iemand aan één tafel wil zitten, want dat is niet leuk voor haar vriend op valentijnsdag, maar dat het wél prima is als Michel bij haar op bed ligt. Beetje hypocriet, niet?
Wat is het nuquote:
Ik let er niet eens meer op. Laat dat ventje lekker zijn ding doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Kefke04 het volgende:
Precies. En dat mag hoor. Wel een beetje triest, want Matt heeft het wat moeilijk, dus ze had hem wel een dinertje kunnen gunnen, maar goed, dat is haar eigen keus. Maar wees daar dan gewoon eerlijk over en kom niet met een slappe kutsmoes aan.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk geen zin in die jongen. Zou ik ook niet hebben.
Jij houd van 50 decibel aan geluid aan je orenquote:
dat waren dr eigen woordenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey met haar verhalen over haar geweldige loft.
Zat ze niet ergens op een kamertje met een uitkering?
50???, dat is helemaal niets, gaat al snel naar de 80 toe hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij houd van 50 decibel aan geluid aan je oren
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij houd van 50 decibel aan geluid aan je oren
Okayquote:Op maandag 15 februari 2021 16:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
50???, dat is helemaal niets, gaat al snel naar de 80 toe hoor
Haar stem is zo schel. Mijn oren kunnen dat niet aan.quote:
Twee zwarte ogen geslagenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:46 schreef Kinga het volgende:
Ik slinger nu de stream aan. Let me guess.. Jerrel heeft Jill toegetakeld?
Maar Michel vind zoey wel wat toch? Julie en Michel zeggen beide dat het vriendschappelijk isquote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is dan 50 decibel? Vind haar de rustige stille met een leuke uitstraling. Oh, en sowieso belgisch accentquote:Op maandag 15 februari 2021 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar stem is zo schel. Mijn oren kunnen dat niet aan.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat waren dr eigen woorden
geen /huis..geen inkomen ..
BB kwam als geroepen
lkkr warm graties eteh en drinken
met een kans op de pot
Mwah, dat kan de beste overkomen als je diarree hebt toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Kinga het volgende:
En ik kan kindje Matt nu helemaaaaal niet meer serieus nemen, nu ik weet dat ie in zijn broek gepoept heeft.
Serieus? Hebben we dat niet allemaal wel eens gehad? Dat je aan de race bent en het toilet niet hebt gehaald? Ik wel tenminste. Ben overigens wel blij dat daar geen filmpje van is gemaakt;)quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Kinga het volgende:
En ik kan kindje Matt nu helemaaaaal niet meer serieus nemen, nu ik weet dat ie in zijn broek gepoept heeft.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgt zometeen, eerst deze nog even ....![]()
Matt krijgt straf van Zoey - 14 februari 2021.Heeft Matt toch nog gedouchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat helemaal niet zo.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Kinga het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgt zometeen, eerst deze nog even ....![]()
Matt krijgt straf van Zoey - 14 februari 2021.Jerrel komt aan de capuchon van Jill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd gezegd , omwille van mijn capuchon obsessie als er ooit een bewoner aan iemand zijn capuchon komt dat die een zware boost krijgt in mijn Lijstje.
Jerrel bengelt nu in de middenmoot bij me
Maar zal wel in de loop van tijd terugzakken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja .. beetje binnengekomen als Patje .. en daarna heel gezapig geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Jerrel is ook wel uitgepoept, zit alleen nog maar te make-uppen en te schilderen
Yep, lekker de hele dag bezig met zijn hobby en op zn nest liggen (wat vast ook een hobby is voor hem)quote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Jerrel is ook wel uitgepoept, zit alleen nog maar te make-uppen en te schilderen
En dat naomi kusjessoldaten niet kent.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grappig dat Michel ze nu ook K3 gaat noemen!
Dat is in Utopia nog nooit gelukt meen ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind eigenlijk wel uniek hoorDat een FOK!ker er in is geslaagd om een kaartje tot bij de bewoners te brengen.
En er nog eens erin is geslaagd om "FOK" te vernoemen
weten we dat zeker?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Kinga het volgende:
Utopia nooit gevolgd (helaas) ik zou het niet wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is in Utopia nog nooit gelukt meen ik.
Was bij DGK een nog groter ding. Huub en die ene meid, ben de naam even kwijt, kregen toen zakken vol.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind eigenlijk wel uniek hoorDat een FOK!ker er in is geslaagd om een kaartje tot bij de bewoners te brengen.
Was niet mijn ding. Ben afgehaakt.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Utopia nooit gevolgd (helaas) ik zou het niet weten
je zou je wat kunnen inlezenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is wel eens eerder gebeurd, weet niet meer of dat DGK of SST was, ik dacht bij DGK en weet niet meer van wiequote:Op maandag 15 februari 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ken 0,0 geschiedenis wat FOK en vorige RLS betreft.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is wel eens eerder gebeurd, weet niet meer of dat DGK of SST was, ik dacht bij DGK en weet niet meer van wie
Hebben ze al gestemd dan?quote:
Nee .quote:Op maandag 15 februari 2021 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hebben ze al gestemd dan?
Alleen denkt Michel nu dat die kaart voor hem was.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
De photoshop skills van @:Benny worden nog maar weer eens geroemd door Michel
Drama!quote:Op maandag 15 februari 2021 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem heeft nog steeds iets leuks gevonden qwa werk
ze is nog ant denken ..steeds ze weet ut niet
o iets op afstand..
oh schrijveh iets
Mies denk dat ie editeh van Film leuk vnd
en voor de camera's vnd ie ook leuk
heel leuk
leuke dingen
geld klots tegen de plinten
maak je niet druk
als het maar leuk is
Zullen vanaf nu misschien het schema van vorige week aanhouden. Ook pas stemmen vanaf woensdag voor het publiek.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk niet dat en nog genomineerd gaat worden vandaag ,verleden week werd het tenminste nog gemeld dat het dinsdag werd
Okquote:Op maandag 15 februari 2021 17:16 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zullen vanaf nu misschien het schema van vorige week aanhouden. Ook pas stemmen vanaf woensdag voor het publiek.
Zorgt voor een iets rustigere sfeer in het huis.
heb ik geen weet van!quote:Op maandag 15 februari 2021 17:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb die kleine botsing tussen Julie en Mike ook gevonden, volgens mij is die gemist in de COS ....
quote:Op maandag 15 februari 2021 17:17 schreef Oranos het volgende:
Hopelijk vanavond in de uitzending
"Beste kijkers, deze week mogen jullie nomineren"
Omgekeerde nominatie, jaaaaa!!quote:Op maandag 15 februari 2021 17:17 schreef Oranos het volgende:
Hopelijk vanavond in de uitzending
"Beste kijkers, deze week mogen jullie nomineren"
Onder de dekens ?? Zet dan even je bril op.....Eentje met dikke kleren eronder en eentje met dikke kleren er boven....quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Af en toe denk ik van euhhh toch niet en af en toe met bepaalde shots denk ikquote:
En nog vraagt wie staat er dan achter,,,,die meiden GERT.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grappig dat Michel ze nu ook K3 gaat noemen!
Zonder dikke kleren is Julie ook net vies van dichtbij Big Boss zitten ...quote:Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onder de dekens ?? Zet dan even je bril op.....Eentje met dikke kleren eronder en eentje met dikke kleren er boven....
dat denk ik niet want hij heeft er bij zijn bed maar dat het zo t spraken kwam weer wat omdat er ook zo'n kaart bij die puzzel staat waar alles staat voor iedereen want hij pakte hem vast ookquote:Op maandag 15 februari 2021 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen denkt Michel nu dat die kaart voor hem was.
Nee kloptquote:Op maandag 15 februari 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ook wel flensje. Dat verschil legde Jerrel dan weer niet uit.
Ach ze zijn toch al slapquote:Op maandag 15 februari 2021 17:30 schreef aswesleep het volgende:
Laat de frieten maar lekker koud worden.
ik had hem al geclaimt hahahhaquote:
Wat gaan ze doen?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef danilel het volgende:
belachelijk, de dames in zo'n speelpakje en de mannen alleen een schort.
Dan moet het ook alleen het schort zijn en geen andere kleding er onder
Goeie... waar komt die Febo vandaan... van Febo?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat ze patat eten en ook Nick niet met voorbereidingen bezig was voor hun normale avondeten.
Ze wisten dat het vanavond zou komen, hebben ze nog speciaal nagevraagd zodat Nick er rekening mee kon houden met koken.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat ze patat eten en ook Nick niet met voorbereidingen bezig was voor hun normale avondeten.
Ze wisten het al eerderquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Ferdinand Bolstraatquote:Op maandag 15 februari 2021 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie... waar komt die Febo vandaan... van Febo?
ik ben het zo waar met je eensquote:Op maandag 15 februari 2021 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Febo is nog een list aan het verzinnen voor de nominaties deze week denk ik.
Hebben gevraagd wanneer het kwam.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
is vanochtend besteldquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Omdat dit de opdracht ballen opvangen was. Konden ze alleen maar iets van de febo verdienen.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Ok, dat was niet duidelijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat dit de opdracht ballen opvangen was. Konden ze alleen maar iets van de febo verdienen.
dat doet michel zonder probleemquote:Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef danilel het volgende:
belachelijk, de dames in zo'n speelpakje en de mannen alleen een schort.
Dan moet het ook alleen het schort zijn en geen andere kleding er onder
Dat was de weekopdracht?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat dit de opdracht ballen opvangen was. Konden ze alleen maar iets van de febo verdienen.
gisteren begonnen ze ook laatquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Oh ja!quote:Op maandag 15 februari 2021 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal het boodschappenspel zijn. Altijd op maandag.
Febo was genoemd hoorde ik... maar dan de frieten zijn wel Niet-Febo bruin gebakken en die burger lijkt wel Kingquote:Op maandag 15 februari 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Het ziet er niet uit alsof het van de Febo komt
febo staat daar even verder op op het plein bij het stadionquote:Op maandag 15 februari 2021 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie... waar komt die Febo vandaan... van Febo?
mag ik vragen welke leeftijd jij bent?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
MCDonalds of Burger king niet even Big Brother sponsoren?
Zou een goede week opdracht zijn heel de week, 3 maaltijden mcdonalds eten.
De eerste die afhaakt, of stiekem snoept -250 euro van het te winnen 5000 euro.
Maar weekopdracht? Of snap ik het niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die van extra boodschappen....Was maar een klein bedrag dus ieder een ding met patat.
nee daar komt dit niet vandaan maar bij het stadion staat ook een feboquote:Op maandag 15 februari 2021 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best een eindje rijden nog...
Nee ,komt door de patat vandaag gok ikquote:Op maandag 15 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick en Michel een dagje rust
Chez Patrick zijn ze precies vergeten
Godsamme....quote:Op maandag 15 februari 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ,komt door de patat vandaag gok ik
Bij Secret story was Wagner een sponsor. Ze aten vaker pizza dan de gemiddelde pizzaverslaafde.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
MCDonalds of Burger king niet even Big Brother sponsoren?
Zou een goede week opdracht zijn heel de week, 3 maaltijden mcdonalds eten.
De eerste die afhaakt, of stiekem snoept -250 euro van het te winnen 5000 euro.
Eens, er was geen gehakt (weet niet meer hoe die heet) met uistaaf bij en dat is het lekkerste bij de febo. Heet die niet speciaaltje.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo was genoemd hoorde ik... maar dan de frieten zijn wel Niet-Febo bruin gebakken en die burger lijkt wel King
[ afbeelding ]
Helder licht.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Zoey ontdekt dat een bitterbal ongeveer hetzelfde smaakt als een kroket
Lekker ver weg is het koud als het daar is.quote:
Wat is er met z'n gebit gebeurd?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:45 schreef zodeju het volgende:
Is het gebit al gemaakt want hij kauwt er goed op.....??
Zijn onderlip is nog te zienquote:Op maandag 15 februari 2021 17:45 schreef zodeju het volgende:
Is het gebit al gemaakt want hij kauwt er goed op.....??
Daar begonnen, maar het is nu een hele keten. Vlakbij het huis zit er een op het plein naast de JC Arena.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker ver weg is het koud als het daar is.
Snackbar met meerdere vestigingen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is FeBo in Nederland soort mcdonalds dan in Nederland?
Of eerder een snackbar met meerdere vestigingen?
Nooit gehoord van febo als Belg.
En zonder komt hij amper uit zijn woordenquote:
Onder zit 1 scheur, als hij door en door is moet hij eruit want vier dagen duurt het dan dat hij zonder zit...Ze zouden hem proberen te maken en dan ff zonder.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er met z'n gebit gebeurd?
Ook bekend om zijn "eten uit de muur".quote:Op maandag 15 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Febo is inderdaad een grote snackbar vestiging. Onderscheidend met een snackmuurquote:Op maandag 15 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een openstaande gierputquote:Op maandag 15 februari 2021 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En zonder komt hij amper uit zijn woorden
Met gebit komt er ook onzin uit , daar niet van
Altijd goed. Maar waarom?quote:
Die kan heel slecht tegen stiltes jaquote:Op maandag 15 februari 2021 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
god wat een aandachtshoer die mike
hou je muil eens 5min
De gemiddelde snackbar in België levert 100 keer beter kwaliteit op. Een bedrijf zoals FeBo zou nooit van de grond komen in België.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:50 schreef Poefbank het volgende:
Febo is echt ruk. Verkeerde troep om aan de Belgen te introduceren
Net wat je lekker vindt.....geef mij de febo maar met die heerlijke hamburgertjes die lekker plat zijn en zijn saus ipv dikke homp vlees.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies over Febo..geen kwaliteit eigenlijk
je trekt wat uit de muur
nee daar komt dit niet vandaan maar bij het stadion staat ook een feboquote:Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker ver weg is het koud als het daar is.
Ja ja bij jullie is alles beter dan in Nederland .quote:Op maandag 15 februari 2021 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De gemiddelde snackbar in België levert 100 keer beter kwaliteit op. Een bedrijf zoals FeBo zou nooit van de grond komen in België.
Behalve de wegenquote:Op maandag 15 februari 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ja bij jullie is alles beter dan Nederland .
Okay ik dacht alquote:Op maandag 15 februari 2021 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee daar komt dit niet vandaan maar bij het stadion staat ook een febo
Zie het al voor mequote:Op maandag 15 februari 2021 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee daar komt dit niet vandaan maar bij het stadion staat ook een febo
Behalve de wegenquote:Op maandag 15 februari 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ja bij jullie is alles beter dan in Nederland .
Dit is wel de beste Belgengrap die ik dit jaar heb gehoorquote:Op maandag 15 februari 2021 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ja bij jullie is alles beter dan in Nederland .
Echt niet normaal. woep eentje staat op en weg allemaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Stel aso’s daar, Mies heeft in deze gelijk.
Daar moet ik je gelijk in geven, en zo brengt het op evenwichtquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill boozig over de tutu's
"maar voor jezelf wel het beste pakken ! ""
sneer naar..Liese?
Jill vnd het niks de pakjes
jill ; ik lijk wel een snolletje zo
Belgie heeft nog enigszins een standaard qua frituur. Bij jullie wordt er tenminste nog in ossewit gefrituurd. Al zijn er in Nederland ook nog wel ‘kwalteitszaken’quote:Op maandag 15 februari 2021 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De gemiddelde snackbar in België levert 100 keer beter kwaliteit op. Een bedrijf zoals FeBo zou nooit van de grond komen in België.
Half uur schoonmaken, ja. De stagiair heeft bedacht dat dat sexy aangekleed moestquote:Op maandag 15 februari 2021 17:55 schreef Sestra666 het volgende:
waar is dit voor? half u schoonmaken? of carnaval
Ik word een beetje moe van die strijdquote:Op maandag 15 februari 2021 17:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is wel de beste Belgengrap die ik dit jaar heb gehoor
In het huis? Of in het algemeen?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die strijd
Nou nouquote:Op maandag 15 februari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey lijkt op een huisslavin met dit pakje
Wel een beetje een verkeerd beeld dit en niet echt politiek correct.
Hierquote:Op maandag 15 februari 2021 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
In het huis? Of in het algemeen?
Ik zie de strijd in het huis niet zo tussen Belgen en Nederlanders. Er zijn wel 2 kampen, maar die versta ik niet als een strijd tussen 2 nationaliteiten eigenlijk
Ging over de beste friet, omdat bewoners friet aten in bb huisquote:Op maandag 15 februari 2021 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
In het huis? Of in het algemeen?
Ik zie de strijd in het huis niet zo tussen Belgen en Nederlanders. Er zijn wel 2 kampen, maar die versta ik niet als een strijd tussen 2 nationaliteiten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |