Liese alweer?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
kindertjes verhongeren in afrika, en ik jank om me bultjes
Zou ook kunnen , ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
denk elke keer dat ze aan het 31-en zijn..
gezapige ellende is hetquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vond de streams vorige week boeiender. Saaie bende nu.
daar hoef je niet voor naar afrika hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het niet gezien maar ze had het er wel steeds over dat ze smokey eyes wilt heel graag hij had al aangegeven dat hij daar niet zo goed in was dus dit is het resultaat het is wel mooi maar leuk voor savonds als je gaat stapen je kan het ook met lichte kleuren doenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
Die make-up van Jill
Jerrel lijkt maar één stijl te hebben: overdosis.
Je zou van een "make up artist" (whatever the fuck that may be) toch verwachten dat hij ook subtiel te werk kan gaan, in plaats van overal gewoon een hele emmer tegenaan te gooien.
Die kindertjes in Afrika verhongeren sinds het op tv is. Het geld wat daar aan gespendeerd word, komt nooit op de juiste plek, waar het terecht moet komen. Rowena had daar een mooi nummer voor in Utopia. Gebed zonder end.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef suzi1 het volgende:
ik heb me kop niet in de grondquote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar afrika hoor
schrijnende gevallen genoeg in Ned
nee toepen hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
denk elke keer dat ze aan het 31-en zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit willen de mensen graag zien. We hadden een eikel, maar die is gevloerd door de kijkers/streamers. Het kan verkeren.quote:
Hij zit er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:22 schreef Toweler het volgende:
Matt niet aan het toepen dan is die duidelijk jill af wss heeft de dagboekkamer iets gezegd dan
Dat we het van Mike moeten hebben. Kun je nagaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef Whuzz het volgende:
Mike, COS verveelt zich. Doe nog eens een sterk verhaal!
Niets aan toe te voegen. Amen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar afrika hoor
schrijnende gevallen genoeg in Ned
Oplettend zoals altijdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog eentje voor @:Benny ....![]()
[ afbeelding ]
Op iets wat misschien helemaal niet komen gaat vandaag. Zou mij niet verbazen als het morgen gebeurt.quote:
Heb je daar ook een filmpje van dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kwam ik tegen op zoek naar het filmpje Michel bij Julie in bed ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel bij Julie in bed ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel bij Julie in bed ......
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Netjes OP de deken.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal prima
En die "date" was ook nog die broekpoe... euhh knul van twintig.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie wilde geen "date diner" met een man op valentijnsdag, want zou niet netjes zijn tegenover haar vriend. Maar met een andere vent onder de deken vind die natuurlijk helemaal prima
waaruit begrijp je dat, is toch altijd batterijwissel rond deze tijd en dan straks rond 23 uurquote:
OOh ok, dan is het helemaal goed! Hij lag OP de deken! Dat zij lekker tegen hem aan lag gekropen is niet erg, want er zat deken tussenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Netjes OP de deken.
Gewoon knuffelmaatjes.
Dan niet ,kan ook .quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waaruit begrijp je dat, is toch altijd batterijwissel rond deze tijd en dan straks rond 23 uur
bEETJE??quote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Whuzz het volgende:
ze niet met iemand aan één tafel wil zitten, want dat is niet leuk voor haar vriend op valentijnsdag, maar dat het wél prima is als Michel bij haar op bed ligt. Beetje hy
Niet zo ouderwets denken kerel. Ik lig ook wel eens met een andere vrouw in bed. Ow wacht, dat is de Mike modus.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Twoface is er niks bijquote:Op maandag 15 februari 2021 16:40 schreef Kefke04 het volgende:
die Ferrel zijn ogen zien er weer uit vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |