Drenthe maakt zich gevechtsklaar en komt uit de bunkers, ik zeg het je.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb de hooivork al in het vet liggen.
Maar vooral omdat het gros van degenen die nu lopen te janken over de jongeren, dat helemaal niet voor de jongeren zelf in kwestie doet. Die interesseert ze verder namelijk niet zoveel, maar het is wel een fijne, emotionele schaamlap om je met enige morele toevoeging tegen de maatregelen te kunnen verzetten.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Als ik nog 1 artikel zie over 'die arme jongeren' hoop ik dat we nog een jaar in lockdown zitten. Krijg de tering maar met je slachtoffer gejank.
O ja Klazienaveen is Drenthe. Ik dacht dat het Groningen wasquote:Op maandag 15 februari 2021 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Drenthe maakt zich gevechtsklaar en komt uit de bunkers, ik zeg het je.
we doen het voor de jongeren..quote:Op maandag 15 februari 2021 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar vooral omdat het gros van degenen die nu lopen te janken over de jongeren, dat helemaal niet voor de jongeren zelf in kwestie doet. Die interesseert ze verder namelijk niet zoveel, maar het is wel een fijne, emotionele schaamlap om je met enige morele toevoeging tegen de maatregelen te verzetten.
Simpel rekensommetje: gaan de scholen open, volgt de rest vanzelf. Dat is hun redenatie, en daarom vinden we de laatste tijd ineens een scala aan lieden die zich heel, heel erg zorgen maken over 'de jongeren'.
En ook voor onszelfquote:Op maandag 15 februari 2021 13:09 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
we doen het voor de jongeren..
en de zorg
Een andere mening weg zetten als complete onzin is natuurlijk wel wat makkelijk. Je kan ook gewoon de discussie aangaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ik bepaal het niet..
maar toch..
complete onzin
Over het algemeen vorm je je sociale netwerk en je persoonlijkheid voor een belangrijk deel in die fase. Natuurlijk hebben rigide vrijheidsbeperkende maatregelen dan een grotere invloed op je leven dan als je Volvo station voor de deur staat, het gezeur van je kinderen je grootste ergernis is en je salaris van de baan die je al hebt wordt betaald door Wopke.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Maar kom op, die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde?
Ik denk juist dat andere versoepelingen alleen maar langer op zich laten wachten omdat ze de scholen prioriteit geven. Maar dat ben ik. Kans is vrij aannemelijk dat de daling (als we al zo gelukkig mogen zijn dat we blijven dalen - wat ik betwijfel) een stuk langzamer gaat door deze versoepeling. Waardoor de rest langer moet wachten. Was denk ik beter geweest om nog een tijdje door te dalen en om dan bij een bepaalde grens weer wat meer versoepelingen in te voeren.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar vooral omdat het gros van degenen die nu lopen te janken over de jongeren, dat helemaal niet voor de jongeren zelf in kwestie doet. Die interesseert ze verder namelijk niet zoveel, maar het is wel een fijne, emotionele schaamlap om je met enige morele toevoeging tegen de maatregelen te kunnen verzetten.
Simpel rekensommetje: gaan de scholen open, volgt de rest vanzelf. Dat is hun redenatie, en daarom vinden we de laatste tijd ineens een scala aan lieden die zich heel, heel erg zorgen maken over 'de jongeren'.
Jep. Ik zal me aan de wetten houden vooralsnog.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terecht. Het is klaar sinds de invoering van de symboolmaatregelen.
En dan doen we even alsof die fase nu compleet overgeslagen gaat worden?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef nostra het volgende:
Over het algemeen vorm je je sociale netwerk en je persoonlijkheid voor een belangrijk deel in die fase.
Hij zegt dat de bijwerkingen/neven effecten van de maatregelen voor iedereen hetzelfde is. Ik vind dat complete onzin.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een andere mening weg zetten als complete onzin is natuurlijk wel wat makkelijk. Je kan ook gewoon de discussie aangaan.
Ik snap wel wat Scrummie zegt. De maatregelen raken iedereen (maar iedereen op andere manieren) en er is bij iedereen kans op bijwerkingen; dat is niet enkel het geval bij ouderen. De kans is groter, maar dat is het dan ook wel.
Nou mensen, jullie hebben allemaal weer goed geluisterd. Hopenlijk luisteren jullie de volgende keer ook weer.quote:"Geen grote problemen door ijzel: 'Er is goed naar code rood geluisterd'
Zitten we al aan de 170k besmettingen?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Gommers trending. Ongevraagd advies dat verkiezingen 4-6 weken uitgesteld moeten worden want 'modellen'.
Ik ben een beetje klaar met de modellen voor maart.
Je bent eigenlijk alleen maar zuur aan het doen hier, ondersteund met stukjes tekst die je selectief post om zo je punt enige onderbouwing te geven.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hou dat beeld in stand? Haha.
Not this shit again.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Gommers trending. Ongevraagd advies dat verkiezingen 4-6 weken uitgesteld moeten worden want 'modellen'.
Hier de podcast. Vanaf 16:20. Koopmans hintte daar gisteren in Op1 ook al op.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer wordt die Gommers tegen zichzelf in bescherming genomen?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Ja, ik vind mezelf ook niet al te leuk op dit moment. Maar aangezien ieder voorstel om eens op een andere manier naar deze crisis te kijken, of iedere optie tot het loslaten van een maatregel, direct door het bevoegd gezag door het putje wordt getrapt blijft er weinig anders over. Mijn vertrouwen in een fatsoenlijke belangenafweging is tot het minimum gedaald.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk alleen maar zuur aan het doen hier, ondersteund met stukjes tekst die je selectief post om zo je punt enige onderbouwing te geven.
Er was blijkbaar een paar maanden terug door Ollongren aan het RIVM gevraagd hoe de verkiezingen veilig georganiseerd kunnen worden, coronaproof.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Daar heb je ook zélf een rol in.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik vind mezelf ook niet al te leuk op dit moment. Maar aangezien ieder voorstel om eens op een andere manier naar deze crisis te kijken, of iedere optie tot het loslaten van een maatregel, direct door het bevoegd gezag door het putje wordt getrapt blijft er weinig anders over. Mijn vertrouwen in een fatsoenlijke belangenafweging is tot het minimum gedaald.
Ik vind alles goed zolang ze de avondklok er maar niet om gaan verlengen om de middelbare scholen te openen...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat andere versoepelingen alleen maar langer op zich laten wachten omdat ze de scholen prioriteit geven. Maar dat ben ik. Kans is vrij aannemelijk dat de daling (als we al zo gelukkig mogen zijn dat we blijven dalen - wat ik betwijfel) een stuk langzamer gaat door deze versoepeling. Waardoor de rest langer moet wachten. Was denk ik beter geweest om nog een tijdje door te dalen en om dan bij een bepaalde grens weer wat meer versoepelingen in te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |