Ik zie echt geen enkele beweging bij het kabinet om de maatregelen terug te dringen eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Dat kon de vorige keer toch ook niet? Eigenlijk kon hij niet eens worden ingevoerd toch?
Nee. De sluiting van de scholen heeft op een 16-jarige iets meer impact dan op iemand van 35, 55 of 75. De ban op spontane sociale contacten heeft, gemiddeld genomen, ook meer impact op jongere mensen, die hun contacten nog moeten opbouwen dan op iemand die al lang gesetteld is in gezin, woon en werk. Net zoals een bezoekverbod in verpleeghuizen meer impact heeft op iemand van 75 dan op iemand van 15, en de sluiting van de kappers voor mij onhandig is, maar voor de kapper zelf een regelrechte ramp.quote:
Ik ben benieuwd naar de cijfers vanmiddag!quote:Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik werk buiten de deur en hoef in de avond na 21 uur de deur niet zo nodig uit maar ik ben er toch wel klaar mee nu.
Het mooie weer komt eraan, avondklok eraf en de horeca openen, gaat prima met de besmettingen.
Geloof geen tering van die 3de golf in maart, alles gaat naar de klote zo op deze manier.
Een tussentijdse update naar het volk toe zou echt wel heel fijn zijn, het is nu maar stilletjes......quote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie echt geen enkele beweging bij het kabinet om de maatregelen terug te dringen eigenlijk.
En vreemder is dat er nagenoeg ook niemand is die er nog om lijkt te vragen.
Vorig jaar werd er druk gezet op "perspectief" en "versoepelingen", maar in de media zie ik dat beeld nergens meer langskomen eigenlijk.
Dus of er de vraag is er niet, wordt stelselmatig doodgeslagen of totaal genegeerd in de media.
Even een n=1 voorbeeld.quote:
Sowieso is dat effect minimaal in winterperiode, wie gaan er nu ergens heen in de avond als alles dicht is?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef tja77 het volgende:
Virus kan niet klokkijken, eruit met die avondklok.
Fuck die zoveelste bangmaakgolf.
Jawel.quote:
Zoals de sluiting van veel kantoren meer impact heeft op iemand van 35, 55.quote:De sluiting van de scholen heeft op een 16-jarige iets meer impact dan op iemand van 35, 55 of 75.
Bepaal jij niet.quote:De ban op spontane sociale contacten heeft, gemiddeld genomen, ook meer impact op jongere mensen, die hun contacten nog moeten opbouwen dan op iemand die al lang gesetteld is in gezin, woon en werk.
Precies, zo heeft iedereen wel wat, bedankt voor het bevestigen van het punt.quote:Net zoals een bezoekverbod in verpleeghuizen meer impact heeft op iemand van 75 dan op iemand van 15, en de sluiting van de kappers voor mij onhandig is, maar voor de kapper zelf een regelrechte ramp.
nee avondklok dat moet echt hoor..quote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef tja77 het volgende:
Virus kan niet klokkijken, eruit met die avondklok.
Fuck die zoveelste bangmaakgolf.
Ja, op detail niveau zal er best wat verschillen. Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Even een n=1 voorbeeld.
Van mijn werkgever moet alles thuis, volgende week zit ik een jaar op zolder te werken. Ik voetbal maar dit jaar hebben we welgeteld 10? wedstrijden kunnen spelen.
Mijn vriendin werkt bij een lease bedrijf, die zit 4 dagen gewoon op kantoor. Ze doet aan fitness en dat mag nu "tijdelijk" niet meer sinds eind december.
Een vriend werkt in de horeca, die heeft überhaupt geen fuck te doen.
Inderdaad, bijna niet te geloven maar hij zei het echt.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef Abyss33 het volgende:
zegt iemand hier nu werkelijk dat de neven effecten van de corona maatregelen voor iedereen hetzelfde is?
Ja dat gaan ze in de zomer ook wel doen en volgend jaar ook nog. Gaan we jongeren verbieden om samen te drinken?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
nee avondklok dat moet echt hoor..
want anders gaan er groepjes jongeren samen drinken..
ofzo
Jij kwam zelf met de stelling " die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde"quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, op detail niveau zal er best wat verschillen. Daar gaat het niet om.
doe je goed....quote:Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik werk buiten de deur en hoef in de avond na 21 uur de deur niet zo nodig uit maar ik ben er toch wel klaar mee nu.
Het mooie weer komt eraan, avondklok eraf en de horeca openen, gaat prima met de besmettingen.
Geloof geen tering van die 3de golf in maart, alles gaat naar de klote zo op deze manier.
Heb zelf al Corona gehad en ben een roker, 50kg overgewicht en ben longpatient.
Paar dagen benauwd en wat koorts en doorrrrr
Je kan me ook gewoon quoten ipv dit quasi 'jongens, laten we even iemand uitlachen om zijn of haar mening'.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef Abyss33 het volgende:
zegt iemand hier nu werkelijk dat de neven effecten van de corona maatregelen voor iedereen hetzelfde is?
Jawel, dat zijn ze wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Jij kwam zelf met de stelling " die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde"
Nou niet dus.
Leeftijd voor alcoholverkoop 'tijdelijk' verhogen naar 30.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef popje het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze in de zomer ook wel doen en volgend jaar ook nog. Gaan we jongeren verbieden om samen te drinken?
Nou ik vond je manier van schrijven nou niet echt uitnodigend. je komt hier scheldend binnen over tering jongeren ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon quoten ipv dit quasi 'jongens, laten we even iemand uitlachen om zijn of haar mening'.
Dan reageer je niet. Of je quote me en gaat de discussie aan. Of donder gewoon op.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Nou ik vond je manier van schrijven nou niet echt uitnodigend. je komt hier scheldend binnen over tering jongeren ofzo.
En roept vervolgens de grootste onzin
Ik heb de hooivork al in het vet liggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef Noek het volgende:
Maar die opstand in Klazienaveen.
Zal Nederland gaan volgen?
Ik bepaal het niet..quote:Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Of je quote me en gaat de discussie aan. Of donder gewoon op.
Of iets onzin is bepaal jij niet.
word tijd voor een deurtje verder ....BNWquote:Op maandag 15 februari 2021 13:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leeftijd voor alcoholverkoop 'tijdelijk' verhogen naar 30.
Jongens een beetje lief zijn...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ik bepaal het niet..
maar toch..
complete onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |