Incoming quote van hugo de faler:quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ha, en of mijn tuin straks vol zit met vrienden en familie.
Hopelijk is dan de avondklok eraf ivm chillen bij de vuurkorf.
quote:We verlengen de spertijd nog even, want ja het warmere weer komt er aan en wij denken dat daardoor meer mensen gaan afspreken. Dat kan niet aangezien de aankomende 2 weken cruciaal zijn.
En we openen nog een extra online escaperoom, daarmee komen ze de maand maart wel door.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We gaan in gesprek met de jongeren.
Niet met je eens. Je post heel selectief twee regels, maar er staat meer in. O.a. over versoepeling van de scholen en voortgang van het vaccineren:quote:Op maandag 15 februari 2021 12:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NOS Liveblog.
Veel staat er niet in verder. Het gebruikelijke ramptoerisme.
Door zo selectief te posten, hou je zelf bewust een bepaald beeld in stand.quote:Britten vaccineerden 15 miljoen kwetsbaren; 'maar nog weinig uitzicht op versoepeling'
Groot-Brittannië heeft als een van de eerste landen de meest kwetsbare bevolking gevaccineerd, maar toch kan het volgens NOS-correspondent Arjen van der Horst nog maanden duren voor de maatregelen versoepeld worden. "Het vooruitzicht is wel dat de basisscholen op 8 maart weer open gaan en de middelbare scholen een week later", zei hij in het Radio 1 Journaal.
De niet- essentiële winkels en de horeca blijven gesloten en de reisbeperkingen en het advies om thuis te werken blijven van kracht. "Dit om te voorkomen dat de premier opnieuw burgers moet teleurstellen met voorbarige toezeggingen", zegt Van der Horst.
Gisteren maakte de Britse premier Johnson op een persconferentie bekend dat de doelstelling waarmee de Britten op 8 december begonnen met vaccineren, is gehaald. De eerste 15 miljoen mensen kregen een vaccinatie, en er wordt nu dag en nacht geprikt om voor eind april alle 50-plussers in te enten.
Rubbertegelgeneratie....quote:Op maandag 15 februari 2021 12:49 schreef popje het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens, maar wat ik bedoel is dat je bijna een beetje wanhopig moet lachen omdat het allemaal zo triest is met alle mogelijke bangmaakredenen die je kunt maken. Ik had het er gisteren nog over met een vriendin; vroeger werden de scholen niet gesloten als het vroor of glad was... dan zorgde je er gewoon voor dat je op school kwam. Nu gaan de scholen gelijk weer dicht.
Nogmaals, het gaat om beiden (besmettingen én opnames), maar het hoogste cijfer bepaalt de categorie.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal wel allemaal. Morgen verschuiven de doelpalen weer naar besmettingen.
Op facebook!quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We gaan in gesprek met de jongeren.
Rule of six is altijd nog beter dan rule of 2...quote:Op maandag 15 februari 2021 12:50 schreef eragon2890 het volgende:
Emergence from lockdown will be 'cautious but irreversible,' PM says
https://f7td5.app.goo.gl/DZqqfR
Goed van Johnson om te zien dat ook daar de exitstrategie geen weg terug gaat hebben, zo te zien bepalen de terreurexperts niet alles daar.
Nu hopen dat de rule of six daar ook weggaat en niet blijft rest van het jaar.
We zijn een virus aan het bestrijden hè. De bijwerkingen vinden we niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:43 schreef nostra het volgende:
Goed stuk in de NYT.
[..]
https://cutt.ly/jkNubAq
Dat wordt een volle woonkamer met bedjes danquote:Op maandag 15 februari 2021 12:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Incoming quote van hugo de faler:
[..]
Daarom wordt ik ook zo cynisch.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:49 schreef popje het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens, maar wat ik bedoel is dat je bijna een beetje wanhopig moet lachen omdat het allemaal zo triest is met alle mogelijke bangmaakredenen die je kunt maken. Ik had het er gisteren nog over met een vriendin; vroeger werden de scholen niet gesloten als het vroor of glad was... dan zorgde je er gewoon voor dat je op school kwam. Nu gaan de scholen gelijk weer dicht.
Maar kom op, die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zijn een virus aan het bestrijden hè. De bijwerkingen vinden we niet interessant.
Ik hou dat beeld in stand? Haha.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet met je eens. Je post heel selectief twee regels, maar er staat meer in. O.a. over versoepeling van de scholen en voortgang van het vaccineren:
[..]
Door zo selectief te posten, hou je zelf bewust een bepaald beeld in stand.
Terecht. Het is klaar sinds de invoering van de symboolmaatregelen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat wordt een volle woonkamer met bedjes dan
Door selectief te posten, zeker.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hou dat beeld in stand? Haha.
Maar ze zouden de avondklok toch niet echt nog met 3 weken kunnen verlengen als de cijfers zo blijven als nu?? Dan gaan we echt de lente in met de avondklok...quote:Op maandag 15 februari 2021 12:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Incoming quote van hugo de faler:
[..]
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar kom op, die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde?
De maatregelen hebben per persoon/bedrijf natuurlijk wel een andere impact.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar kom op, die bijwerkingen zijn toch verdorie, nog steeds, voor nagenoeg alle mensen hetzelfde?
Waarom zou dat niet kunnen? Dat kon de vorige keer toch ook niet? Eigenlijk kon hij niet eens worden ingevoerd toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef popje het volgende:
[..]
Maar ze zouden de avondklok toch niet echt nog met 3 weken kunnen verlengen als de cijfers zo blijven als nu?? Dan gaan we echt de lente in met de avondklok...
Hoe dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De maatregelen hebben per persoon/bedrijf natuurlijk wel een andere impact.
Dat we er allemaal last van hebben ja, maar de hoeveelheid is wel onevenredig verdeeld.
Wat ook wel ligt aan het feit dat AZ 12 weken tussen de prikken heeft zitten, dat is krap 3 maand. Dus voor april heeft iedereen de eerste al wel gehad volgens jou.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en wij zijn nog tot en met juni bezig met de kwetsbaren vaccineren
Ze kunnen het niet maken nee, maar wel doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef popje het volgende:
[..]
Maar ze zouden de avondklok toch niet echt nog met 3 weken kunnen verlengen als de cijfers zo blijven als nu?? Dan gaan we echt de lente in met de avondklok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |