De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:01 schreef BB-King het volgende:
Iemand een idee wat die Mike in de douche staat te vertellen?
ja na 4 keer herluisteren en heel hard kwam ik ook op dat met haar kan die het wel iddquote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas legt buiten aan Jill uit dat hij soms even alleen wil zijn, om gewoon even nergens aan te denken. Dat betekent niet dat er iets is, maar gewoon. Hij vindt het niet erg als Jill er dan bij is, want dan kan hij het ook heel goed, maar meer mensen vind Thomas te druk. Zoals net op de slaapkamer, toen Matt er bij kwam, vraagt Jill.
Thomas zegt: "ja, ik snap het van Matt, maar dat vind ik te druk. Als jij andersom met iemand zit en ik kom binnen, dan moet je dat gewoon zeggen hoor" (ongeveer)
Ik verdacht hem ervan meteen aan Thomas door te vertellen wat hij met Naomi besprak.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellen
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef Toweler het volgende:
Thomas en jill hebben elkaar egt gevonden in BB kunnen bijna alles tegen elkaar zeggen als ze ergens mee zitten
Ja. Dat is ook wel een kunst op zichquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Hij is de oudste, dat is de leeftijdquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Michel moet standaard pissen om een uur of 5.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
En ik ben bijna iedere dag wakker voordat er daar iemand wakker is. Zonder wekker. Zo indrukwekkend is dat niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Denk liever Mike dan Mattquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill weer op bed. Nu stoort Mike ze
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.
Die vriendschap blijft denk ik ook wel buiten het huis
op die kaart staat dat over het fluiten in de orenquote:
Slechte actie van haar valt me echt tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zit de kaarten van Matt voor te lezen . Ze komen bij een kaartje van Bart 27 jaar. Matt is Bart heel positief opgevallen... Bart heeft ook z'n 06 opgegeven, welke Jill vrolijk wil gaan voorlezen. Thomas heel hard er doorheen ..'NIET VOORLEZEN HIHI'
Stemmen willen ronselenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doen
Ja kansloos weer inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.
Verbaast me niks.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Slechte actie van haar valt me echt tegen
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.
Ah oké, dan is het wel knap om zonder wekker zo vroeg wakker te worden, ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doen
Kind is gewoon domquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Slechte actie van haar valt me echt tegen
Pestgedragquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kinderen. Thomas, Jill en Mike willen alle kaartjes en valentijnsspullen van Matt gaan verstoppen....
Dacht dat alles toch boven de twintig was daar en vindt dit zo respectloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zitten in princiepe Matt in de zeik te nemen met die kaarten voor te lezen zoals die kaart van die jongen lachen ze om het feit dat matt als homo overkomt dus dus niet de schrjivers nemen ze in de zeik
Mike en Matt hebben ook zinquote:Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik wil best seksgeluiden maken, maar dan moet er ook wat gebeuren'
Want dat is wat de 'kids' dus aan het doen zijn
u loopt voor met de stream en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik wil best seksgeluiden maken, maar dan moet er ook wat gebeuren'
Want dat is wat de 'kids' dus aan het doen zijn
Dit is wel waar inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De volwassenen in de woonkamer horen de 'kids' schreeuwen.
Liese zegt dat ze eigenlijk helemaal geen contact meer heeft met Jill. Ze zegt dat ze wel eens aanbiedt om de haren van Jill te doen, en Jill zegt, dat is goed. Maar dan komt ze nooit. Liese : 'Misschien ligt het ook aan mij'
Dan zal het dus van Mike afhangen.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt dus Jerrel en Jill vanuit kamp Belgie
Heeft ze dat al verteld?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Juli had gehoord dat Nick en Michel genomineerd zouden gaan worden.
Ze staat nog boven de wezel bij mij, maar dat bied geen garantie...quote:Op zondag 14 februari 2021 22:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Bij mij stond ze op 1 nou is zwaar gekelderd
Eigenlijk bedoelde ze dus met 'het is moeilijk' dat ze op Michel en Nick overweegt te stemmen om haar eigen **** te redden?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Juli had gehoord dat Nick en Michel genomineerd zouden gaan worden.
ze is al ver hahahaquote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
Heeft Nathalie op haar insta staan![]()
[ afbeelding ]
Dat zou een rare actie zijn. Ze weet nu dan toch dat ze vrijwel geen stemmen gaat krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ze dus met 'het is moeilijk' dat ze op Michel en Nick overweegt te stemmen om haar eigen **** te redden?
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Da's ook weer waarquote:Op zondag 14 februari 2021 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou een rare actie zijn. Ze weet nu dan toch dat ze vrijwel geen stemmen gaat krijgen
Vraag me af met welke gedachte hij het huis in is gegaanquote:Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Schrijnend hoe Met keer op keer (lichamelijk) contact zoekt met Djill, en vervolgens wordt afgewezen.
Hij doet me dan ook denken aan die Alex uit Secret Story die elke keer kansloos werd afgewezen door Laura.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Schrijnend hoe Met keer op keer (lichamelijk) contact zoekt met Djill, en vervolgens wordt afgewezen.
Misschien bij een gelijk spel? Dan saved Zoey Jill.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
Ze gaan op Jill stemmen, denkend dat ze het wel gaat winnen van Michel?
Dus nu komt Michel tegen Jill?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
Ze gaan op Jill stemmen, denkend dat ze het wel gaat winnen van Michel?
Denk het niet, de kinderen hebben samen meer stemmenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Kinga het volgende:
Jerrel zit sowieso op de bank, das wel duidelijk.
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michelquote:Op zondag 14 februari 2021 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien bij een gelijk spel? Dan saved Zoey Jill.
laten we dat niet hopen zeg, dat is een horrorscenario!quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus nu komt Michel tegen Jill?
Het wordt steeds beroerder.
Ik kan leven met dit scenarioquote:Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michel
Tv kijkers stemmen massaal voor Jill helaas. Vrij kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michel
Jill naar huis zou wel een spreekwoordelijke bom in huis zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En anders houd BB Djill er wel inquote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tv kijkers stemmen massaal voor Jill helaas. Vrij kansloos.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tv kijkers stemmen massaal voor Jill helaas. Vrij kansloos.
Of kiest toch voor jerrel.... want ze weet dat michel ook populair is in buitenwereld door de brieven. Als ze jerrel kiest dan weet ze 100 procent zeker dat jill wintquote:
Dan moet Zoey waarschijnlijk kiezen tussen Jerrel en Jill, of tussen Jerrel, Jill en Nick. Of als Mike of Matt alsnog op Jerrel stemmen dan worden het Michel en Jerrel.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft lang genoeg geduurd. Die 2 vermijden elkaar als de pest.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had wel even de complimenten van liese en jill willen zien, en wat zenden ze uit tand poetsende michel en julie
ja daarom had ik het wel willen zienquote:Op zondag 14 februari 2021 22:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heeft lang genoeg geduurd. Die 2 vermijden elkaar als de pest.
Idemquote:Op zondag 14 februari 2021 23:01 schreef Kinga het volgende:
Voor mij zou Michel vs Nick het horror scenario zijn. Dan kijk ik niet meer.
Same, toch wel mijn 2 favorietenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan moet Zoey waarschijnlijk kiezen tussen Jerrel en Jill, of tussen Jerrel, Jill en Nick. Of als Mike of Matt alsnog op Jerrel stemmen dan worden het Michel en Jerrel.
Horror niet. Ik zou het niet tof vinden. Er zijn zoveel andere mindere bewonersquote:Op zondag 14 februari 2021 23:01 schreef Kinga het volgende:
Stuk of tienquote:Op zondag 14 februari 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Horror niet. Ik zou het niet tof vinden. Er zijn zoveel andere mindere bewoners
Ik wil ook meer duidelijkheid. Ga vrij slecht op dat getwijfel van Mike en Matt.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
K5 zouden Jerrel en Jill doen.
De kleuters Michel.
Het laatste lijkt logischquote:Op zondag 14 februari 2021 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan moet Zoey waarschijnlijk kiezen tussen Jerrel en Jill, of tussen Jerrel, Jill en Nick. Of als Mike of Matt alsnog op Jerrel stemmen dan worden het Michel en Jerrel.
Geloof niet dat er iemand is waar Ferrel van zou kunnen winnenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:07 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Jerrel is sowieso Jerrel eruit
nee maar de tv uitzendingen kunnen dan wel naar een kinderzenderquote:Op zondag 14 februari 2021 23:07 schreef suzi1 het volgende:
houdt iemand de stand bij van wie er cos verlaat als nick en michel genomineerd staan?
Bekend bij mensen met (een vorm van) autisme.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef odie22 het volgende:
jerrol kan dus niemand iemand recht in zijn gezicht kijken, dat moet via de spiegel
Cos verlaten nooit, vind de COS leuker dan BB 🤣 maar ik denk dat ik wel serieus minder zal gaan kijken... omdat ik het dan gewoon minder leuk zal gaan vinden..quote:Op zondag 14 februari 2021 23:07 schreef suzi1 het volgende:
houdt iemand de stand bij van wie er cos verlaat als nick en michel genomineerd staan?
op dat tijdstip kan je vast wel wat anders kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
nee maar de tv uitzendingen kunnen dan wel naar een kinderzender
Als de andere 6 bij hun plannetje blijven hebben Michel en Nick allebei 6 stemmen en zijn genomineerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
K5 zouden Jerrel en Jill doen.
De kleuters Michel.
ben jij iemand die diagnoses mag geven, of een 'gewone' hulpverlener?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Bekend bij mensen met (een vorm van) autisme.
Dat zou het beste zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als de andere 6 bij hun plannetje blijven hebben Michel en Nick allebei 6 stemmen en zijn genomineerd.
Maar zowel Matt als Mike lijken nog te twijfelen op hun tweede stem (Michel 6 stemmen lijkt vrijwel zeker). Dan kunnen er dus een aantal op 5 stemmen uitkomen waarbij Zoey moet kiezen.
Maar als Mike of Matt toch Jerrel nomineren heeft hij ook 6 (of zelfs 7) stemmen.
Van mij mag iequote:Op zondag 14 februari 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben jij iemand die diagnoses mag geven, of een 'gewone' hulpverlener?
niet neerbuigend bedoelt verder!
Kan maar hoeft niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Bekend bij mensen met (een vorm van) autisme.
nou ja, ik heb ze jerrel hier al diverse stempels zien geven. dit is de 5e. ergens houdt het op hequote:
Ik denk dat we zeker tot donderdag nog even doorstempelen hierquote:Op zondag 14 februari 2021 23:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ja, ik heb ze jerrel hier al diverse stempels zien geven. dit is de 5e. ergens houdt het op he
en matt viel het ook op: je zat zo te staren, misschien is er iets?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill probeert stare contest te winnen van een camera![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook geen autistquote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
en een echte autist gaat niet in bb zitten, teveel prikkels en aandacht. houdt niet van veel aangeraakt worden. en zo verder
Beetje een dode blik...quote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat dat zomaar een camera is achter de spiegel, die haar aankijkt ipv andersomquote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
wie?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is ook geen autist
Hij is o.a. een egoïst en een narcist
En er zitten meerdere steekjes los
Weet ik niet, als BB Jerrel erin willen houden gebeurt dat toch wat ook de kijkers willen.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel en jerrel zal wel een droomsenario zijn voor me.
Nee is camera in de hoek van badkamerquote:Op zondag 14 februari 2021 23:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat dat zomaar een camera is achter de spiegel, die haar aankijkt ipv andersom
ahhhhhhhhhhhhhhhh okquote:
zie nu dat er ook eentje aan de andere kant in de hoek hangt jaquote:Op zondag 14 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee is camera in de hoek van badkamer
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Jill overtuigt Matt nu om niet op Nick te stemmen in de douche als ie het niet wil?
Of is Jill nu pissed op Matt omdat hij niet mee wil doen aan hun plan en past omgekeerde psychologie toe
Dat zou ik zo erg vinden....quote:Op zondag 14 februari 2021 22:57 schreef Kinga het volgende:
Jill vs Michel....hmmm, dat verliest ie.
Wat is een echte autist. Iemand met klassiek autisme? Dat kan.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
en een echte autist gaat niet in bb zitten, teveel prikkels en aandacht. houdt niet van veel aangeraakt worden. en zo verder
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 14 februari 2021 23:20 schreef Poefbank het volgende:
Is niet gezond hoor hoe met achter sjil aanhuppelt
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
hij is echt dom hoor hij blijft het proberen pfffquote:Op zondag 14 februari 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Matt tegen Jill: "Jij ruikt lekker"
En dan totaal genegeerd worden
ik ken het verschil goed tussen klassiek autisme en aspergerquote:Op zondag 14 februari 2021 23:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat is een echte autist. Iemand met klassiek autisme? Dat kan.
ASS (zoek maar op) is zeer breed. Susan Boyle (BgT) trad met haar Asperger op voor een miljoenenpubliek, om maar eens iemand te noemen.
Ja maar het is nog niet genoeg, dan hebben Jill, Nick en Jerrel 5 stemmen en komt Nick alsnog op de bankquote:
Heb je wat gedaan met het gifje of knippert ze echt zo raar met haar ogen.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel sneu om te zien eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Hij zit in BB! Zoveel kansen om zich te profileren, en het enige wat ie doet is schoothondje spelen
Tegen?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet genoeg, dan hebben Jill, Nick en Jerrel 5 stemmen en komt Nick alsnog op de bank
Julie van volgens mij ook eerst het plan, maar dat wil Zoey niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:23 schreef KnalPoenani het volgende:
Die ‘kinderen’ zouden Matt tegemoet moeten komen. Misschien dat hij er minder moeite mee zou hebben om op Michel en Julie te stemmen ipv Nick. Mike zou dat ook beter vinden heb ik de indruk en Thomas stemt sowieso niet graag op Nick. Zoëy wil speciaal Nick maar die zal wel moeten volgen.
Michel tegen Julie... Michel gaat boos zijn
en dat michel zich vandaag wel geschoren had en mij vrouw niet en dat op de 14equote:Op zondag 14 februari 2021 23:23 schreef Yolk het volgende:
De afkeer van Matt is wat ons verbroedert, volgens mij
Nick vs Michelquote:
Hij denkt vast dat aanpappen met 'het populaire meisje' goed voor 'm isquote:Op zondag 14 februari 2021 23:24 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Best wel sneu om te zien eigenlijk.
ik heb al een paar keer gehoord dat hij zei juist een goede band met hem te hebben en goed met hem kan pratenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Matt heeft flinke woordenwisselingen gehad met Nick
Er bestaat geen standaard "echte autist". Mijn dochter heeft een vorm van autisme maar die herken ik niet in jouw lijstje.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
Inderdaad. Hij wil echt het risico niet lopen dat Jill en co boos op hem zullen zijn want bij de Belgen heeft hij sowieso geen aansluiting.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:27 schreef Kinga het volgende:
Fuck off Matt, je volgt hun toch. WANT DAT DOE JE AL DE HELE WEEK. LETTERLIJK.
Die zitten er ook niet op te wachten hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 23:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een click met Nick, twee goeie weken met hem gehad. Donder dan lekker op naar het andere kamp![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:28 schreef Windhapper het volgende:
Dat ventje staat 5 minuten geleden zijn tanden te poetsen en nu z'n bek weer vol te stouwen met vreten.
Ja blijkt dat ie het positief bedoeldequote:Op zondag 14 februari 2021 23:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb al een paar keer gehoord dat hij zei juist een goede band met hem te hebben en goed met hem kan praten
Gesprekken bedoelt hij, hij gebruikte ‘woordenwisselingen’ verkeerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Matt heeft flinke woordenwisselingen gehad met Nick
doet er verder ook niet toe (bedoel niet dat het niet rot is!). ik kan een rijtje van mijn broertje opnoemen. de ander van zijn zus of vader of moeder. het is ondertussen zo breed.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:28 schreef Ireth het volgende:
Er bestaat geen standaard "echte autist". Mijn dochter heeft een vorm van autisme maar die herken ik niet in jouw lijstje.
Elk mens heeft een stukje ASS in zich.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat is een echte autist. Iemand met klassiek autisme? Dat kan.
ASS (zoek maar op) is zeer breed. Susan Boyle (BgT) trad met haar Asperger op voor een miljoenenpubliek, om maar eens iemand te noemen.
de 1 wat groter dan de ander. en als het te klein stukje is laten ze het opvullen. kan allemaalquote:Op zondag 14 februari 2021 23:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Elk mens heeft een stukje ASS in zich.
Tekkel wel hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Michel heeft een probleem, is best lastig geweest voor BB en zij gaan dus echt Djill of Tekkel niet laten vertrekken tegen hem.
Nick tegen Tekkel is een lastige.
Welke socials?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tekkel wel hoor.
Ze hebben een field day met het moderaten van de socials door hem.
zij gaan het van niemand winnen daar in huisquote:Op zondag 14 februari 2021 23:35 schreef Kinga het volgende:
Jill's geflirt en gefriemel werpt wel zijn vruchten af. 3 mannen die haar willen beschermen van de nominatiebank![]()
Matt en Mike, denk eens aan jezelf. Jullie winnen het NOOIT van Thomas en Jill.
Ik snap er niks van, ik denk ook soms te horen dat ze Jerrel erbij willen gooien om te voorkomen dat Jill op de bank komt tegen Michel. Volgens mij speelt met name Matt met dat idee...quote:Op zondag 14 februari 2021 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Maar op wie gaan ze nou? Nick en Michiel ?
over jill zekerquote:Op zondag 14 februari 2021 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Oh Matt kan met Nick gesprekken hebben die hij met niemand anders kan hebben
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef Kinga het volgende:
Ugh. Het wordt nu toch al zo gestuurd naar Thomas/Jill in de finale. Kan beter gelijk stoppen met kijken.
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
Nick en Michel op de bank...
Dan loopt daarna kinderkamer helemaal leeg
ze zei ook geen truste tegen hemquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef cheanny het volgende:
Jill naar bed! Ze is het zat, dat gezeur van Matt
huh ? hoezo , dan gaat de rest er zo achteraanquote:Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
Ik verwacht dat de kinderkamer dat doet.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Maar op wie gaan ze nou? Nick en Michiel ?
Dit is waar.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef Kinga het volgende:
Ugh. Het wordt nu toch al zo gestuurd naar Thomas/Jill in de finale. Kan beter gelijk stoppen met kijken.
Ik vraag me af of Mike voor Naomi zal durven gaan om te nomineren, en ik denk dat Zoey geen Julie, Naomi of Liese zal doen... dus per saldo is het dan nog wel steeds 5 tegen 5quote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
huh ? hoezo , dan gaat de rest er zo achteraan
Hoezo? Dan is het 6 (kinderkamer) tegen 4.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
Laten we het hopen!quote:Op zondag 14 februari 2021 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de dingen in de media zo lees, dan denk ik dat Jerrel de sjaak is donderdag
hij heeft weer even voor kijkers gezorgd en mag weer weg?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de dingen in de media zo lees, dan denk ik dat Jerrel de sjaak is donderdag
Ik vind dat wel mooi. Als er op het einde weer zo'n moment komt, dat ze alle voorgaande nominaties moeten optellen, door een gelijke stand ofzo.... Heeft zij mooi ene van haar BIG BEST FRIEND op haar naam staanquote:Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef suzi1 het volgende:
voor hetzelfde geld doet matt een thomasje, en stemt hij op jill
Over lijken moet je gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Laat Matt zijn eigen keuze maken.
Iemand manipuleren vind ik niet oké.
Ik ga het even narekenen als ik weer helder benquote:Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoezo? Dan is het 6 (kinderkamer) tegen 4.
Als hij niet meer mag rellen van de redactie, dan kan hij idd beter naar huis gaanquote:
Michel lastig geweest voor BB??quote:Op zondag 14 februari 2021 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Michel heeft een probleem, is best lastig geweest voor BB en zij gaan dus echt Djill of Tekkel niet laten vertrekken tegen hem.
Nick tegen Tekkel is een lastige.
Kijkers hebben geklaagd. Mails en aanvallen via instagram en facebook blablaba, dat Jerrel eruit moet, waarschuwingen, moet oprotten weet ik veel. Trieste gastenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft weer even voor kijkers gezorgd en mag weer weg?
Lastig omdat hij zich een aantal keer behoorlijk kritisch heeft uitgelaten over BB.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel lastig geweest voor BB??
Denk toch echt dat Michel heel veel kijkers binnen heeft gebracht....die niet eens het bestaan van BB af wisten. En Lastig snap ik niet??
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
kijk hem nou staan hoe triest ben je dan ga naar jee eigen bed Matt
Zoey hoeft niet te stemmen dat is haar voordeel. Alleen als ze moet kiezen door gelijke stemmen komt ze in het nauw en gaat met de billen bloot.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef D. het volgende:
En als Zoey meestemt ligt zij er ook uit bij K3 en consorten
Matt is nog een kind.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef Was-beer het volgende:
Thomas en Jill liggen in bed en Matt staat er bij te kijken
Precies dit, interessantdoenerijquote:Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef Flow3r het volgende:
Matt gaat gewoon met hun mee maar doet nog even of het heeeéeel moeilijk is voor hem
Echt he, het is zo overduidelijkquote:Op zondag 14 februari 2021 23:46 schreef M.Ritcher het volgende:
Die is gek. Zit een steekje bij los. Met zijn gestalk.
over een paar jaar zit ie bij kees van de baconquote:Op zondag 14 februari 2021 23:46 schreef M.Ritcher het volgende:
Die is gek. Zit een steekje bij los. Met zijn gestalk.
Ik hoop dit scenario want Zoey heeft het laatste woord als Jerrel en Jill gelijk staan.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Jill en Jerrel staan op 5, Michel in principe op 6.Ik zie Matt er nog wel voor aan om toch ook voor Jerrel te gaan en zo Jill te saven... die kaartjes hebben blijkbaar een mooie blik op de populariteit van bewoners gegooid
Wat is Matt's favoriete voedsel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat is Matt's favoriete voedsel?Dé gemiste kans om Patatje matt te typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer kans maakt om Michel naar huis te sturen? Ik hoop dat ze flink gezakt is dan in de polls.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoop dit scenario want Zoey heeft het laatste woord als Jerrel en Jill gelijk staan.
En denk dat zij Jerrel veilig speelt omdat zij waarschijnlijk vermoedt dat Jill meer kans maakt.
En blijven dat doen nu ze op sm weer van zwart af zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijkers hebben geklaagd. Mails en aanvallen via instagram en facebook blablaba, dat Jerrel eruit moet, waarschuwingen, moet oprotten weet ik veel. Trieste gasten
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat is Matt's favoriete voedsel?Wat is Jill’s minst favoriete voedsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Nee, die hoort bij de kinderkamer maar is een soort spion.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef Angelique61 het volgende:
Nu is het nog maar de vraag of Mike daadwerkelijk bij team Thomas hoort of stiekum toch zn dicng doet bij Team Michel
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Wat is Jill’s minst favoriete voedsel?Patat metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Wat is Jill’s minst favoriete voedsel?wat er nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet veel klusjes klaren voor BB. Soort aanspreekpunt in het huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lastig omdat hij zich een aantal keer behoorlijk kritisch heeft uitgelaten over BB.
Die komt op mij niet over alsof ie morgen ineens iemand van de kinderkamer nomineertquote:Op zondag 14 februari 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die hoort bij de kinderkamer maar is een soort spion.
quote:Op zondag 14 februari 2021 23:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Patat metZucht... verkeerde gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... slaap lekker
edit... jezus, nu quote ik ipv wijzigen, moet echt naar bed![]()
![]()
Morgen bij het boodschappenspel pakt Jerrel immuniteit en Julie een dubbele stem.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Oke, 3 nieuwe erin waar de 1e week niet op gestemd mag worden en een week later hebben die een bondje en stemmen alle 3 op dezelfde, als dat gaat gebeuren en BB laat dat toe dan zou het wel een heel slecht verhaal zijn.. lijkt me niet dat het zo gaat gebeuren
Zeker niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt op mij niet over alsof ie morgen ineens iemand van de kinderkamer nomineert
Kan de beste gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zucht... verkeerde gequote... slaap lekker
edit... jezus, nu quote ik ipv wijzigen, moet echt naar bed![]()
![]()
En nu denken ze dat de redaktie het er wel ff uithaalt .. Mooi niet .. het stond er net nogquote:Op zondag 14 februari 2021 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Jill gooit net d'r telefoonnummer open
op de grote mensen kamerquote:Op zondag 14 februari 2021 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Waar slapen Zoey en Jerrel nu eigenlijk? Op die andere kamer?
Zo klonk het welquote:Op zondag 14 februari 2021 23:56 schreef cheanny het volgende:
Denkt Mike nu echt dat hij kans maakt bij Naomie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |