De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:01 schreef BB-King het volgende:
Iemand een idee wat die Mike in de douche staat te vertellen?
ja na 4 keer herluisteren en heel hard kwam ik ook op dat met haar kan die het wel iddquote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas legt buiten aan Jill uit dat hij soms even alleen wil zijn, om gewoon even nergens aan te denken. Dat betekent niet dat er iets is, maar gewoon. Hij vindt het niet erg als Jill er dan bij is, want dan kan hij het ook heel goed, maar meer mensen vind Thomas te druk. Zoals net op de slaapkamer, toen Matt er bij kwam, vraagt Jill.
Thomas zegt: "ja, ik snap het van Matt, maar dat vind ik te druk. Als jij andersom met iemand zit en ik kom binnen, dan moet je dat gewoon zeggen hoor" (ongeveer)
Ik verdacht hem ervan meteen aan Thomas door te vertellen wat hij met Naomi besprak.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellen
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef Toweler het volgende:
Thomas en jill hebben elkaar egt gevonden in BB kunnen bijna alles tegen elkaar zeggen als ze ergens mee zitten
Ja. Dat is ook wel een kunst op zichquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Hij is de oudste, dat is de leeftijdquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Michel moet standaard pissen om een uur of 5.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
En ik ben bijna iedere dag wakker voordat er daar iemand wakker is. Zonder wekker. Zo indrukwekkend is dat niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Denk liever Mike dan Mattquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill weer op bed. Nu stoort Mike ze
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.
Die vriendschap blijft denk ik ook wel buiten het huis
op die kaart staat dat over het fluiten in de orenquote:
Slechte actie van haar valt me echt tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zit de kaarten van Matt voor te lezen . Ze komen bij een kaartje van Bart 27 jaar. Matt is Bart heel positief opgevallen... Bart heeft ook z'n 06 opgegeven, welke Jill vrolijk wil gaan voorlezen. Thomas heel hard er doorheen ..'NIET VOORLEZEN HIHI'
Stemmen willen ronselenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doen
Ja kansloos weer inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.
Verbaast me niks.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Slechte actie van haar valt me echt tegen
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, als hij eerder er niet aan gedacht dat had hij helemaal smorgens vroeg er niet aan gedacht. En alles ging op goede volgorde.....daar is echt wel over na gedacht.
Ah oké, dan is het wel knap om zonder wekker zo vroeg wakker te worden, ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vertelt net dat hij dag ervoor BB inlichte erover en die vroegen ook nog of hun wat moesten doen
Kind is gewoon domquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Slechte actie van haar valt me echt tegen
Pestgedragquote:Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kinderen. Thomas, Jill en Mike willen alle kaartjes en valentijnsspullen van Matt gaan verstoppen....
Dacht dat alles toch boven de twintig was daar en vindt dit zo respectloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zitten in princiepe Matt in de zeik te nemen met die kaarten voor te lezen zoals die kaart van die jongen lachen ze om het feit dat matt als homo overkomt dus dus niet de schrjivers nemen ze in de zeik
Mike en Matt hebben ook zinquote:Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik wil best seksgeluiden maken, maar dan moet er ook wat gebeuren'
Want dat is wat de 'kids' dus aan het doen zijn
u loopt voor met de stream en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Ik wil best seksgeluiden maken, maar dan moet er ook wat gebeuren'
Want dat is wat de 'kids' dus aan het doen zijn
Dit is wel waar inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
De volwassenen in de woonkamer horen de 'kids' schreeuwen.
Liese zegt dat ze eigenlijk helemaal geen contact meer heeft met Jill. Ze zegt dat ze wel eens aanbiedt om de haren van Jill te doen, en Jill zegt, dat is goed. Maar dan komt ze nooit. Liese : 'Misschien ligt het ook aan mij'
Dan zal het dus van Mike afhangen.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt dus Jerrel en Jill vanuit kamp Belgie
Heeft ze dat al verteld?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Juli had gehoord dat Nick en Michel genomineerd zouden gaan worden.
Ze staat nog boven de wezel bij mij, maar dat bied geen garantie...quote:Op zondag 14 februari 2021 22:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Bij mij stond ze op 1 nou is zwaar gekelderd
Eigenlijk bedoelde ze dus met 'het is moeilijk' dat ze op Michel en Nick overweegt te stemmen om haar eigen **** te redden?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Juli had gehoord dat Nick en Michel genomineerd zouden gaan worden.
ze is al ver hahahaquote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
Heeft Nathalie op haar insta staan![]()
[ afbeelding ]
Dat zou een rare actie zijn. Ze weet nu dan toch dat ze vrijwel geen stemmen gaat krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ze dus met 'het is moeilijk' dat ze op Michel en Nick overweegt te stemmen om haar eigen **** te redden?
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ireth het volgende:
Heeft Nathalie op haar insta staan![]()
[ afbeelding ]
Da's ook weer waarquote:Op zondag 14 februari 2021 22:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou een rare actie zijn. Ze weet nu dan toch dat ze vrijwel geen stemmen gaat krijgen
Vraag me af met welke gedachte hij het huis in is gegaanquote:Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Schrijnend hoe Met keer op keer (lichamelijk) contact zoekt met Djill, en vervolgens wordt afgewezen.
Hij doet me dan ook denken aan die Alex uit Secret Story die elke keer kansloos werd afgewezen door Laura.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Schrijnend hoe Met keer op keer (lichamelijk) contact zoekt met Djill, en vervolgens wordt afgewezen.
Misschien bij een gelijk spel? Dan saved Zoey Jill.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
Ze gaan op Jill stemmen, denkend dat ze het wel gaat winnen van Michel?
Dus nu komt Michel tegen Jill?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
Ze gaan op Jill stemmen, denkend dat ze het wel gaat winnen van Michel?
Denk het niet, de kinderen hebben samen meer stemmenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Kinga het volgende:
Jerrel zit sowieso op de bank, das wel duidelijk.
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michelquote:Op zondag 14 februari 2021 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien bij een gelijk spel? Dan saved Zoey Jill.
laten we dat niet hopen zeg, dat is een horrorscenario!quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus nu komt Michel tegen Jill?
Het wordt steeds beroerder.
Ik kan leven met dit scenarioquote:Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michel
Tv kijkers stemmen massaal voor Jill helaas. Vrij kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Of Jill heeft de meeste stemmen, Zoey mag kiezen tussen Michel en Jerrel, kiest Jerrel, en wij kiezen voor Michel
Jill naar huis zou wel een spreekwoordelijke bom in huis zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus nu komt Michel tegen Jill?
Het wordt steeds beroerder.
En anders houd BB Djill er wel inquote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tv kijkers stemmen massaal voor Jill helaas. Vrij kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |