had ik het toch goedquote:Op zondag 14 februari 2021 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
We hoorden even iemand ontwateren...
Dat kan al snel.quote:
Ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Nee want zij is valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Ze doet helemaal niet valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef suzi1 het volgende:
hoe valser zoey wordt, hoe leuker ik haar vind
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Zij heeft die kleuters gemanipuleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lisa .. ,Dina, Marleen
deze kutties vinden Tarrel oprecht
zij hangt hier al in sinds jowi weg isquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.
Ik vind het reuze meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef danilel het volgende:
[..]
zij hangt hier al in sinds jowi weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hebben die dan fansquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mikkie&Mattie&Fretje blijven maar klaarkomen op hun slijmige fan brieven... stuitend
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, nou ... hij gaat z'n kaarten in een kluis bewaren straks zegt ie....
Regie moest lang zoeken, nee dus zelf maar wat schrijven , ze mogen tenslotte niet geestelijk instortenquote:
Gaat krap worden met zn allenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Jerry wil de sauna in met 'zijn'groepje
Jerrel hoort zichzelf graagquote:Op zondag 14 februari 2021 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Toch knap dat je met die paar kaartje zo'n enorme veer bij jezelf in je reet kan steken ..Jerrell is nog zo niet volwassen..mijn god wat een puber is dat nog
Ze hebben alles moeten lezen, da's naderhand leuk manipuleren wie wat krijgt als Emo Ankerquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, al die Febo stagiaires moeten toch over behoorlijk wat creativiteit beschikken bij het schrijven van deze 'fanmail'.
Ik denk dat het komt omdat hij z'n mond houdt ... staat 'm veel beterquote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef engine het volgende:
Mike ziet er een stuk beter uit met die bril of ligt dat aan mij?
Noem jij Benny nou een febo stagair?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, al die Febo stagiaires moeten toch over behoorlijk wat creativiteit beschikken bij het schrijven van deze 'fanmail'.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij z'n mond houdt ... staat 'm veel beter
maar niet in de hele groep volgens mij, gebeurde in de keukenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
De K3 kaart is alleen niet echt aangekomen bij Thomas en Jill![]()
JA !!! Hij is voorgelezen
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
En wie is die eikel van het Fok forum ? Laat je niet gek maken scrijven
Goh.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Big Brother was op Social op zwart,maar daar zijn ze alweer mee gestopt
https://www.instagram.com/p/CLR7zbTqXfn
Big Brother is een beetje de Jerrel van... uh.. Big Brother.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie moest lang zoeken, nee dus zelf maar wat schrijven , ze mogen tenslotte niet geestelijk instorten
Echt super leuk, sta in de keuken en hoor hard de kaart voorlezen. top.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef Kinga het volgende:
Benny, chapeauZe zijn helemaal onderste boven van je kaartje
Iedereen heeft zijn lesje geleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Aan wie gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef Kinga het volgende:
Benny, chapeauZe zijn helemaal onderste boven van je kaartje
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt super leuk, sta in de keuken en hoor hard de kaart voorlezen. top.
dat ben je toch al Whuzzquote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.
Kan ik nu influencer worden?
Moet je bij @Benny zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.
Oh! Cool... maar hoe weten ze nu op welke rekening ze al dat internetgeld moeten storten?quote:
Het was in de slaapkamer van hun dacht ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben bang dat fok influencer je niet rijk gaat maken...je moet het groter zoeken..insta, tik tok enzoquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh! Cool... maar hoe weten ze nu op welke rekening ze al dat internetgeld moeten storten?
je moet een fans only account aanmaken joh, net als rapper sjorsquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh! Cool... maar hoe weten ze nu op welke rekening ze al dat internetgeld moeten storten?
Ja uhuh, beetje de hele dag Sea Shanties gaan lopen zingenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat fok influencer je niet rijk gaat maken...je moet het groter zoeken..insta, tik tok enzo
Of spijt heeft van haar beslissingen....om alleen door te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Kinga het volgende:
Zoey heeft een knak gehad van haar kaartjes. Wordt veel genoemd dat ze alleen en eenzaam in het huis is. Plus misschien het K3 kaartje, bevestiging dat ze nergens bijhoort![]()
is niet misschien maar echt zo, dat benoemde ze alquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Kinga het volgende:
Zoey heeft een knak gehad van haar kaartjes. Wordt veel genoemd dat ze alleen en eenzaam in het huis is. Plus misschien het K3 kaartje, bevestiging dat ze nergens bijhoort![]()
Ja daaaag, straks wordt Jerrel lidquote:Op zondag 14 februari 2021 18:12 schreef danilel het volgende:
[..]
je moet een fans only account aanmaken joh, net als rapper sjors
Ze stelt ook helemaal niets voor in het wereldje.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Succesvolle DJ, vliegt dagelijks de hele wereld over.. zegt ze, optredens teveel om op te noemen zegt ze, volgers... Miljoenen.. denkt ze
Krijg fft geen fanmail in BB
Gelijk een emotioneel wrak![]()
[ afbeelding ]
hoezo is de deze postdag ??quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef chufi het volgende:
WTF: ei, met vrouwelijke karaktereigenschappen lijkt op Jill zegt SJerrel..
Tis dat Jill het niet begrijpt maar tis nu niet bepaald een compliment
Omdat TNT sinds corona voor het eerst weer aan het werk is gegaan. Ze krijgen nu de post van de afgelopen 40 dagen.quote:
Als je zo succesvol bent vlucht je niet in zo'n kutshow als BB om de tijd tussen opdrachten te vullenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze stelt ook helemaal niets voor in het wereldje.
Naar welke festivals ben jij allemaal geweest dan afgelopen jaar?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je zo succesvol bent vlucht je niet in zo'n kutshow als BB om de tijd tussen opdrachten te vullen
Ik ben te oud voor tik tokquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ben bang dat fok influencer je niet rijk gaat maken...je moet het groter zoeken..insta, tik tok enzo
it's corona remember ?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je zo succesvol bent vlucht je niet in zo'n kutshow als BB om de tijd tussen opdrachten te vullen
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor tik tok
Ik ben nog van:
[ afbeelding ]
kan nog als leuke verdienste gelden in deze tijd. Ze mag helemaal nergens optredenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
vögelmovies?? wat?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe laat begint dat erotische feest
ken w8 op de Faliszz van Veghel moves
Valentine party
Maar moeten ze allemaal iedereen een compliment geven of hoe zit dat?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef Whuzz het volgende:
Julie en Liese samen in één douchehokje! SCHAREN!
Oh. Complimentendouche
Dan moet die Zooy ook niet zo drama janken, ze zit onder de pannen , betaald ook nog.. ondankbaar stuk vretenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Naar welke festivals ben jij allemaal geweest dan afgelopen jaar?
Ik van..quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor tik tok
Ik ben nog van:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet die Zooy ook niet zo drama janken, ze zit onder de pannen , betaald ook nog.. ondankbaar stuk vreten
Dunno. Het is iig geen échte complimentendouche. Het eigenlijke idee is dat je in een circel gaat staan met 1 iemand in het midden, die dan van iedereen een compliment krijgt. Da's veen indrukwekkender, want dan krijg je dus 10 complimenten op een rij.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar moeten ze allemaal iedereen een compliment geven of hoe zit dat?
De Huis-Zoey.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie verzint die crap zoals met die douche
Dit lijkt dan zoiets wat ingefluisterd is door de redactie .. en dus een beetje misluktquote:Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dunno. Het is iig geen échte complimentendouche. Het eigenlijke idee is dat je in een circel gaat staan met 1 iemand in het midden, die dan van iedereen een compliment krijgt. Da's veen indrukwekkender, want dan krijg je dus 10 complimenten op een rij.
Een soort van biechtstoel? Maar dan staand..quote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie verzint die crap zoals met die douche
Ah zoquote:Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dunno. Het is iig geen échte complimentendouche. Het eigenlijke idee is dat je in een circel gaat staan met 1 iemand in het midden, die dan van iedereen een compliment krijgt. Da's veen indrukwekkender, want dan krijg je dus 10 complimenten op een rij.
Oh Dear ..vast weer iets over valse Zoeyquote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou eens moeten weten Naomi
Google translate maakt hiervan: "tueter de drims"quote:
Yup. Huisregel.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:21 schreef engine het volgende:
Oh lol rij voor het douchehokje![]()
Maar gaan ze dit iedere dag doen
Gemaakt aardig doen zeg maarquote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een soort van biechtstoel? Maar dan staand..
Frans en Duits door elkaar, vindt het knap.quote:
Viel wel op iddquote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb iets ontdekt
Als de regie wil schakelen in de douche van bovenaanzicht, komt er automatisch een SL
En dan moet hij terug naar de vorige camera
Gebeurt er ook op het toilet.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb iets ontdekt
Als de regie wil schakelen in de douche van bovenaanzicht, komt er automatisch een SL
En dan moet hij terug naar de vorige camera
quote:
Is een soort veiligheid denk ik.quote:
Liese... ik vind ik je een prachtige vrouw. Zelfs met die bulten op je wangen...quote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef Jockari het volgende:
Waarom zegt Matt niks over Liese haar puisten ?
... en rapporteer vooral NIET hier wat je allemaal ziet. Dank, COS.quote:
Tja, MILF is ook iets met moederquote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef suzi1 het volgende:
raar, zien ze allemaal een moeder in julie?
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... en rapporteer vooral NIET hier wat je allemaal ziet. Dank, COS.
Ja, 1 die haar kleinsten thuis kan achterlaten.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef suzi1 het volgende:
Beetje napraten uit de kaartjes ofzo. Bij Daan begreep ik het maar bij Julie niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef suzi1 het volgende:
Yayyyyquote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
En morgen zijn ze elkaar weer schijnheilig aan het nomineren
Het is dat ik weet dat ze moeder isquote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje napraten uit de kaartjes ofzo. Bij Daan begreep ik het maar bij Julie niet.
quote:
dus?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, 1 die haar kleinsten thuis kan achterlaten.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dit is vor meiden ,niet vor gays
Dom gelul Marioquote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja maar in BB is alles net iets anders ..quote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja dat. Ze praat maar met een paar bewoners....en ook daar doet ze niet moederig tegenover. Michel is eerder haar daddyquote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat ze moeder is
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die stagiaar het nog steeds niet door als je wil schakelen naar de douche camera bovenzicht, dat hij automatisch schakelt naar een SL
Liever geen billen van Zoey. Ze heeft geluk dat ze deze week niet genomineerd kan worden, want ze zou er wel eens vlugger dan Jerrel kunnen vliegen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey ziet de bui al hangen.
Die moet met de billen bloot volgende week en dat zal haar niet in dank worden afgenomen.
Maar waarom!!??quote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die stagiaar het nog steeds niet door als je wil schakelen naar de douche camera bovenzicht, dat hij automatisch schakelt naar een SL
Wat een hypocriete trutquote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
ah het diner. julie heeft zjuist gevraagd het diner met matt niet vandaag te doen, dat wilde ze niet naar vriend toe
Maar zit wel continu close met Michel....quote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
ah het diner. julie heeft zjuist gevraagd het diner met matt niet vandaag te doen, dat wilde ze niet naar vriend toe
Nog niet maar hij is er wel bang voor.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:32 schreef Whuzz het volgende:
Wat is er met Mike's gebit?
Owja... had een kunstgebit. Is die stuk dan?
Denk het niet. Hebben ze gister al gehad. Rantsoen voor de week is opquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt er nog drank in dat huis vanavond, dan kan het nog even gezellig worden.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
Zwakste aan heel dit BB-gedoe. Er komt geen beweging zonder drank.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt er nog drank in dat huis vanavond, dan kan het nog even gezellig worden.
Jammer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk het niet. Hebben ze gister al gehad. Rantsoen voor de week is op
ja moest er even voor terugspoelen. is precies nadat ze de douche uitstapt matt metquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb het niet gehoord maar bizar. Ze heeft echt overal schijt aan.
Was het niet Jerrel die dat zei? Kan het verkeerd gehoord hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Matt tegen Jill: "Ik neem jou de volgende keer anaal."
Bedankt...ik ga even kijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja moest er even voor terugspoelen. is precies nadat ze de douche uitstapt matt met
bek wrd steeds groterquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Daarom juistquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwakste aan heel dit BB-gedoe. Er komt geen beweging zonder drank.
Met het sexgehalte dat in dit BB-huis hangt, moet dit wel de finale worden denk ik, dat twee mannen in bed eindigen..quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
pffff is de vent nog gezond?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ging ervan uit dat het Matt was. Ferret leek mij om voor de hand liggende reden onlogisch.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was het niet Jerrel die dat zei? Kan het verkeerd gehoord hebben
Is anaal nemen verkeerd dan? Ruimer gaan denken Marioquote:
Wie zegt dat hij op een vrouw wil lijken?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:37 schreef odie22 het volgende:
maar als je op een vrouw wil lijken, waarom heb je dan zo'n halve kinderbaard aan je bek hangen ?
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bek wrd steeds groter
gelukkig was ie blij met een kaartje namens de Cos Foktikkers
Je hebt zijn make-up en hakken gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij op een vrouw wil lijken?
Ergens tussen Matt en Michel.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef freaky40 het volgende:
De 'vriend' van Julie weet weer even waar hij staat...
Woeiquote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mis het rode licht.
Ja. Wordt pas leuk na een dag of 5 als ze niets meer weten te zeggenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dit gaat dus de hele week gebeuren ?
ik heb niet het idee dat hij perse op een vrouw wil lijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je hebt zijn make-up en hakken gezien
oh dat dacht ik, met vrouwenkleding, makeup, schoenen met hakken, etcquote:Op zondag 14 februari 2021 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij op een vrouw wil lijken?
Jerrel geeft alleen complimenten aan Jerrel.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:40 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel geeft meer (semi-opbouwende) kritiek dan een compliment.
Hij is in elk geval geen vampier. Dat valt al weer meequote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef odie22 het volgende:
jerrol kan dus niemand iemand recht in zijn gezicht kijken, dat moet via de spiegel
Dat heet weer wat andersquote:Op zondag 14 februari 2021 18:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat dacht ik, met vrouwenkleding, makeup, schoenen met hakken, etc
Ik denk dat hij zichzelf niet eens echt in de spiegel zietquote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef odie22 het volgende:
jerrol kan dus niemand iemand recht in zijn gezicht kijken, dat moet via de spiegel
Valt mij ook op... Zulke mensen vertrouw ik niet..quote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef odie22 het volgende:
5% kansquote:Op zondag 14 februari 2021 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
Is er kans dat Mike morgen naar de tandarts moet en dan niet mee kan stemmen?
#durftevragen #durftehopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enige wat ik weet is dat zijn gebit wordt gerepareerd , maar hoe of wat geen ideequote:Op zondag 14 februari 2021 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
Is er kans dat Mike morgen naar de tandarts moet en dan niet mee kan stemmen?
#durftevragen #durftehopen
ik lag wel dubbel hij serieus en zij doet met grapjequote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Wat loopt Jill telkens te zeiken over de haarkleur van Matt
Ik snap dat niet [ afbeelding ]
In ieder grapje zit een kern van waarheid , het slaat nergens op om dat continu te herhalenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lag wel dubbel hij serieus en zij doet met grapje
Mattquote:Op zondag 14 februari 2021 18:48 schreef Toweler het volgende:
Wie hadden al een waarschuwing mike Julie en?
Wat een gaaperd aan de knoppenquote:
wat zei Lotus ook al weer ? Elk geintje is een seintje (of zoiets) ?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In ieder grapje zit een kern van waarheid , het slaat nergens op om dat continu te herhalen
heb ik hier ook iets gemistquote:
Oh dat is ook een mooiequote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zei Lotus ook al weer ? Elk geintje is een seintje (of zoiets) ?
Ah kom op. D'r allereerste zelfverzonnen grapje! Daar mag je best een beetje mee te koop lopen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In ieder grapje zit een kern van waarheid , het slaat nergens op om dat continu te herhalen
Bijnaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
u loopt op kisten en een houtakkersoverhemd aan ?
Hij kan er niet veel aan doen dat hij rood haar heeft , geen reden om daar telkens wat over te zeggenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah kom op. D'r allereerste zelfverzonnen grapje! Daar mag je best een beetje mee te koop lopen.
Wat vraag je dat mooiquote:Op zondag 14 februari 2021 18:52 schreef puzziepie het volgende:
gaat dat complimenteren de hele dag door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |