had ik het toch goedquote:Op zondag 14 februari 2021 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
We hoorden even iemand ontwateren...
Dat kan al snel.quote:
Ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Nee want zij is valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Ze doet helemaal niet valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef suzi1 het volgende:
hoe valser zoey wordt, hoe leuker ik haar vind
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Zij heeft die kleuters gemanipuleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lisa .. ,Dina, Marleen
deze kutties vinden Tarrel oprecht
zij hangt hier al in sinds jowi weg isquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.
Ik vind het reuze meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef danilel het volgende:
[..]
zij hangt hier al in sinds jowi weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hebben die dan fansquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mikkie&Mattie&Fretje blijven maar klaarkomen op hun slijmige fan brieven... stuitend
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, nou ... hij gaat z'n kaarten in een kluis bewaren straks zegt ie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |