had ik het toch goedquote:Op zondag 14 februari 2021 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
We hoorden even iemand ontwateren...
Dat kan al snel.quote:
Ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe vals kun je zijn. Zoey.
Leuk alle kaartjes lezen achter de rug om alles in het werk en gezet om Nick of Michel het huis uit te krijgen.
Nee want zij is valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Ze doet helemaal niet valsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef suzi1 het volgende:
hoe valser zoey wordt, hoe leuker ik haar vind
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed. Nu mag alleen Zoey het spel niet meer spelen blijkbaar.
Zij heeft die kleuters gemanipuleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het.blijft.een.spel. Iedereen zal uiteindelijk vals moeten zijn en 2 mensen nomineren met wie ze het goed hebben naarmate het spel vordert en er minder mensen inzitten.
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
van mij mag ze het spel spelen, maar niet miepen dat je je alleen voelt want dat doet ze zich zelf aan.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lisa .. ,Dina, Marleen
deze kutties vinden Tarrel oprecht
zij hangt hier al in sinds jowi weg isquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze janken allemaal wel eens omdat ze zich alleen of onbegrepen voelen.
Ik vind het reuze meevallenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:50 schreef danilel het volgende:
[..]
zij hangt hier al in sinds jowi weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hebben die dan fansquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mikkie&Mattie&Fretje blijven maar klaarkomen op hun slijmige fan brieven... stuitend
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, nou ... hij gaat z'n kaarten in een kluis bewaren straks zegt ie....
Regie moest lang zoeken, nee dus zelf maar wat schrijven , ze mogen tenslotte niet geestelijk instortenquote:
Gaat krap worden met zn allenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Jerry wil de sauna in met 'zijn'groepje
Jerrel hoort zichzelf graagquote:Op zondag 14 februari 2021 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Toch knap dat je met die paar kaartje zo'n enorme veer bij jezelf in je reet kan steken ..Jerrell is nog zo niet volwassen..mijn god wat een puber is dat nog
Ze hebben alles moeten lezen, da's naderhand leuk manipuleren wie wat krijgt als Emo Ankerquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, al die Febo stagiaires moeten toch over behoorlijk wat creativiteit beschikken bij het schrijven van deze 'fanmail'.
Ik denk dat het komt omdat hij z'n mond houdt ... staat 'm veel beterquote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef engine het volgende:
Mike ziet er een stuk beter uit met die bril of ligt dat aan mij?
Noem jij Benny nou een febo stagair?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, al die Febo stagiaires moeten toch over behoorlijk wat creativiteit beschikken bij het schrijven van deze 'fanmail'.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat hij z'n mond houdt ... staat 'm veel beter
maar niet in de hele groep volgens mij, gebeurde in de keukenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
De K3 kaart is alleen niet echt aangekomen bij Thomas en Jill![]()
JA !!! Hij is voorgelezen
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
En wie is die eikel van het Fok forum ? Laat je niet gek maken scrijven
Goh.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Big Brother was op Social op zwart,maar daar zijn ze alweer mee gestopt
https://www.instagram.com/p/CLR7zbTqXfn
Big Brother is een beetje de Jerrel van... uh.. Big Brother.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie moest lang zoeken, nee dus zelf maar wat schrijven , ze mogen tenslotte niet geestelijk instorten
Echt super leuk, sta in de keuken en hoor hard de kaart voorlezen. top.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef Kinga het volgende:
Benny, chapeauZe zijn helemaal onderste boven van je kaartje
Iedereen heeft zijn lesje geleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef Benny het volgende:
Aan wie gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef Kinga het volgende:
Benny, chapeauZe zijn helemaal onderste boven van je kaartje
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt super leuk, sta in de keuken en hoor hard de kaart voorlezen. top.
dat ben je toch al Whuzzquote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.
Kan ik nu influencer worden?
Moet je bij @Benny zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dankzij Benny zijn we nu allemaal beroemd! In elk geval in de keuken van een BB huis.
Kan ik nu influencer worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |