abonnement Unibet Coolblue
pi_198258142
Salamander Klöpping _O_
pi_198258209
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:31 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Whatabout telt niet. Je kan toch prima excuses maken ongeacht wat andere landen doen?
Ja dat kan jij wel zeggen maar dan maakt dat niet waar. _O-


Natuurlijk maakt dat wel uit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198258304
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
Salamander Klopping

Eindelijk een vervolg op Kamergotchi: kiezersquest. ^O^
https://keezersquest.nl/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2021 @ 21:51:00 #154
88815 The_Emotion
98.3
pi_198258330
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef bamibij het volgende:
Salamander Klöpping _O_
Dat was nog het enige leuke aan dit seizoen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 21:56:53 #156
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198258482
Oei, dat stemadvies in het spel is hopelijk niet bindend, kom op bij1 uit :{
pi_198258496
quote:
9s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Dat was nog het enige leuke aan dit seizoen.
Waarom kijk jij iets wat je eigenlijk niet leuk vindt dan.
pi_198258532
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef noodgang het volgende:
Oei, dat stemadvies in het spel is hopelijk niet bindend, kom op bij1 uit :{
Ik bij de PvdA. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_198258545
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef noodgang het volgende:
Oei, dat stemadvies in het spel is hopelijk niet bindend, kom op bij1 uit :{
Volgens DeMart heb je nu geen keus (of nogmaals/een andere stemwijzer doen)
pi_198258719
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:27 schreef Ronald het volgende:
Jeetje gaat Lubach nu ook al janken over slavernij excuses.
De boodschap was duidelijk voor een sorry.
pi_198258727
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik bij de PvdA. :P
Ik SP. :')
pi_198259006
pi_198259021
Wacht eens even! Weltschmerz = Salamander Klöpping?! :o
  zondag 28 februari 2021 @ 22:14:54 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198259045
Henk Trol. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_198259200
Hoe heette jullie hondje? De mijne kontje :')
pi_198259597
Wat een matig slotseizoen toch.
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2021 @ 22:40:02 #167
88815 The_Emotion
98.3
pi_198259844
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef Fugue het volgende:

[..]

Waarom kijk jij iets wat je eigenlijk niet leuk vindt dan.
Omdat Lubach soms wel leuke/sterke items heeft. Dit seizoen valt tot nu toe wat tegen, maar volgende week kan weer een pareltje zijn.
Nou, daarom kijk ik.
Heb ik jouw vraag met antwoord bevredigd?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_198260088
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:19 schreef Blues het volgende:
Hoe heette jullie hondje? De mijne kontje :')
Bertus
  zondag 28 februari 2021 @ 23:02:28 #169
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198260526
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:19 schreef Blues het volgende:
Hoe heette jullie hondje? De mijne kontje :')
Arjen. Bij PVDA uitgekomen hmmmm
Isn't it ironic, don't you think
pi_198260638
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:19 schreef Blues het volgende:
Hoe heette jullie hondje? De mijne kontje :')
Als je hem Christenhondje had genoemd was je wellicht bij CU uitgekomen.
pi_198260673
quote:
Eerste keer spelen: Baudet op zijn vleugel, Henk Trol, Koene Ridder _O-

Kwam uit op een rood/groene tuinkabouter btw :+
mag het weten
  maandag 1 maart 2021 @ 09:51:12 #172
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198264057
quote:
16s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
En hoe ver moet je dan teruggaan met excuses dan? Van wie kunnen Nederlanders wel niet excuses krijgen.
Ik vond het verband wel sterk dat het om de overheid gaat, niet om de bevolking. Jij en ik hoeven geen excuses te maken, de overheid wel. Waarom zou je dat niet doen?

De Duitse regering bood excuses aan voor de holocaust aan het Joodse volk en zo hebben wel meer regeringen dat gedaan:
https://www.groene.nl/artikel/het-rommelt-aan-het-sorryfront

Juist door er zo bekrompen over te doen wordt het een dingetje. Want waarom zou je het niet doen als het wel gebeurd is?
Rini dankjewel.
pi_198265010
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De Duitse regering bood excuses aan voor de holocaust aan het Joodse volk en zo hebben wel meer regeringen dat gedaan:
Dat vind ik gevoelsmatig toch anders. In het geval van de holocaust waren er nog allerlei mensen in leven die hier werkelijk slachtoffer van geweest zijn. Hetzij rechtstreeks, hetzij als directe familie (bijv. kinderen die te maken hadden met een zwaar getraumatiseerde ouder).

In het geval van de slavernij maak je je excuses een beetje in het luchtledige. Of aan mensen wiens grootovergrootvaders grootovervader daar wellicht nog iets mee van doen had.
pi_198265036
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 22:31 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wat een matig slotseizoen toch.
Ja een van de slechtste. Heel jammer wel want vorige 2/3 waren juist zo goed.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198265065
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat vind ik gevoelsmatig toch anders. In het geval van de holocaust waren er nog allerlei mensen in leven die hier werkelijk slachtoffer van geweest zijn. Hetzij rechtstreeks, hetzij als directe familie (bijv. kinderen die te maken hadden met een zwaar getraumatiseerde ouder).

In het geval van de slavernij maak je je excuses een beetje in het luchtledige. Of aan mensen wiens grootovergrootvaders grootovervader daar wellicht nog iets mee van doen had.
Precies wat ik net aan het typen was.

Dan zouden we ook excuses moeten krijgen van Spanje. We voerden toen oorlog tegen Spanje en Spanje had een groot deel van de Nederlandse republiek bezet.

Overigens wilde Lubach niet alleen excuses, Keti Koti kan wat hem betreft ook een nationale feestdag worden.
pi_198265123
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:51 schreef luxerobots het volgende:
Overigens wilde Lubach niet alleen excuses, Keti Koti kan wat hem betreft ook een nationale feestdag worden.
Het één hoeft natuurlijk niet noodzakelijkerwijs gepaard te gaan met het ander. Je kunt die feestdag ook introduceren zonder excuses - en vice versa.
pi_198265139
Ik heb sowieso sterk het idee dat Lubach een slim D66 journaal maakt. Vorige keer werd ik hier nog uitgelachen dat hij toch wel erg veel rechts, zoals Baudet en Rutte, aanpakt, en anderen zoals GroenLinks en D66 laat liggen.

Nu ging hij verder met het gebash op Rutte, en wilde hij nog slavernijexcuses ook.
  maandag 1 maart 2021 @ 11:09:05 #178
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198265328
Waarom kun je de dag dat slavernij illegaal is gemaakt niet vieren?
Stil staan bij dat soort dagen geeft ook perspectief voor je het heden en toekomst. Zoals moderne vormen van slavernij etc. Of het feit dat we ons zelf gelukkig mogen prijzen dat we niet als slaaf zijn geboren.
Dit heeft wat mij betreft niets te maken met rechts, links of midden.

Betreft politieke voorkeur van het programma ZML ja die is aan de linkerkant. Weet je waarom? Progressiviteit. Onderwerpen die aangedragen worden gaan over verandering die daadwerkelijk beter zijn voor de mensheid en samenleving. Maar hé kan ook maar mijn mening zijn van een linkse trut.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_198266560
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb sowieso sterk het idee dat Lubach een slim D66 journaal maakt. Vorige keer werd ik hier nog uitgelachen dat hij toch wel erg veel rechts, zoals Baudet en Rutte, aanpakt, en anderen zoals GroenLinks en D66 laat liggen.

Nu ging hij verder met het gebash op Rutte, en wilde hij nog slavernijexcuses ook.
Hangt kennelijk af van de bril waarmee je ernaar kijkt. Weltschmerz komt hier elke week melden dat Lubach zo 'gezachtstrouw' is en dat-ie Rutte en de rest van het kabinet met alles weg laat komen.

Ik vind het wel logisch dat de focus vooral gericht is enerzijds op de mensen die het nu voor het zeggen hebben (wat toch vooral VVD en CDA is) en anderzijds op de strapatsen van onze favoriete joker (Baudet). Het grote manco van links is dat ze zo onzichtbaar zijn. Nou vraagt een grote crisis wellicht om eenheid in plaats van keiharde oppositie, maar het betekent wel dat links de afgelopen tijd geen rol van betekenis speelt en zodoende logischerwijs ook minder aandacht krijgt.

Ik denk overigens dat die 'verspreking' aan het begin meer was dan alleen grapje. Ik kan me goed voorstellen dat Volt inderdaad de partij is waar Lubach zich goed bij voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 12:25:30 ]
  Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 12:29:48 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198266672
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hangt kennelijk af van de bril waarmee je ernaar kijkt. Weltschmerz komt hier elke week melden dat Lubach zo 'gezachtstrouw' is en dat-ie Rutte en de rest van het kabinet met alles weg laat komen.

Ik vind het wel logisch dat de focus vooral gericht is enerzijds op de mensen die het nu voor het zeggen hebben (wat toch vooral VVD en CDA is) en anderzijds op de strapatsen van onze favoriete joker (Baudet). Het grote manco van links is dat ze zo onzichtbaar zijn. Nou vraagt een grote crisis wellicht om eenheid in plaats van keiharde oppositie, maar het betekent wel dat links de afgelopen tijd geen rol van betekenis speelt en zodoende logischerwijs ook minder aandacht krijgt.

Ik denk overigens dat die 'verspreking' aan het begin meer was dan alleen grapje. Ik kan me goed voorstellen dat Volt inderdaad de partij is waar Lubach zich goed bij voelt.
Volt zegt dan ook uiterst verstandige dingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198266919
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik vond het verband wel sterk dat het om de overheid gaat, niet om de bevolking. Jij en ik hoeven geen excuses te maken, de overheid wel. Waarom zou je dat niet doen?

De Duitse regering bood excuses aan voor de holocaust aan het Joodse volk en zo hebben wel meer regeringen dat gedaan:
https://www.groene.nl/artikel/het-rommelt-aan-het-sorryfront

Juist door er zo bekrompen over te doen wordt het een dingetje. Want waarom zou je het niet doen als het wel gebeurd is?
Er leven nog vele joodse slachtoffers, en genocide was toen ook niet nornaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 maart 2021 @ 14:10:59 #182
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_198268175
Ik vind het een lastige kwestie, die excuses. Al eerder is opgemerkt dat de Spaanse regering ons dan ook maar excuses moet maken voor de 80-jarige oorlog. En waar blijven de excuses van Noorwegen, Denemarken en Zweden voor de Vikingen die plunderend en verkrachtend door Europa trokken? Of, wat recenter, excuses van Frankrijk voor wat Napoleon heeft aangericht?

Anderzijds moet je de slavernijkwestie misschien ook wel breder zien. De slavernij ligt ver achter ons, maar ook na de afschaffing bleven zwarten behandeld worden als tweederangsburgers. Dat is inmiddels wel een stuk verbeterd, maar nog steeds is er geen volledige gelijkheid tussen zwart en wit.

De betrekkingen tussen Nederland en Spanje zijn inmiddels al lang en breed genormaliseerd. Er is geen sprake van discriminatie over en weer, en dat geldt ook voor de andere voorbeelden die ik aanhaalde.

Als je de slavernij niet puur ziet als iets uit een ver verleden wat binnen de context van die tijd een volkomen normale gang van zaken was, maar als een misstand waarvan de uitvloeisels tot de dag van vandaag doorwerken in de verhoudingen tussen zwarte en witte mensen, dan is excuses van de regering (excuses namens de Staat der Nederlanden) wellicht toch wel op z'n plaats.

Aan de andere kant ben ik toch weer bang dat die excuses niets gaan oplossen, en dat het gewoon weer het zoveelste loze gebaar wordt (vergelijkbaar met het afschaffen van negerzoenen en moorkoppen) dat helemaal niets zal bijdragen aan het kleiner maken van de ongelijkheid tussen bevolkingsgroepen. Want excuses maken voor een misstand uit het verleden is natuurlijk veel makkelijker dan iets doen aan misstanden die nu nog steeds actueel zijn. Want de slavernij mag dan officieel afgeschaft zijn, hij bestaat nog steeds, dat bleek ook maar weer uit Lubach's Qatar-item. Als Nederland echt ballen heeft en echt wil laten zien dat we tegen slavernij zijn dan moeten we dat WK boycotten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kramerica-Industries op 01-03-2021 14:34:07 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 1 maart 2021 @ 15:07:30 #183
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_198268891
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vind het een lastige kwestie, die excuses. Al eerder is opgemerkt dat de Spaanse regering ons dan ook maar excuses moet maken voor de 80-jarige oorlog. En waar blijven de excuses van Noorwegen, Denemarken en Zweden voor de Vikingen die plunderend en verkrachtend door Europa trokken? Of, wat recenter, excuses van Frankrijk voor wat Napoleon heeft aangericht?

Anderzijds moet je de slavernijkwestie misschien ook wel breder zien. De slavernij ligt ver achter ons, maar ook na de afschaffing bleven zwarten behandeld worden als tweederangsburgers. Dat is inmiddels wel een stuk verbeterd, maar nog steeds is er geen volledige gelijkheid tussen zwart en wit.

De betrekkingen tussen Nederland en Spanje zijn inmiddels al lang en breed genormaliseerd. Er is geen sprake van discriminatie over en weer, en dat geldt ook voor de andere voorbeelden die ik aanhaalde.

Als je de slavernij niet puur ziet als iets uit een ver verleden wat binnen de context van die tijd een volkomen normale gang van zaken was, maar als een misstand waarvan de uitvloeisels tot de dag van vandaag doorwerken in de verhoudingen tussen zwarte en witte mensen, dan is excuses van de regering (excuses namens de Staat der Nederlanden) wellicht toch wel op z'n plaats.

Aan de andere kant ben ik toch weer bang dat die excuses niets gaan oplossen, en dat het gewoon weer het zoveelste loze gebaar wordt (vergelijkbaar met het afschaffen van negerzoenen en moorkoppen) dat helemaal niets zal bijdragen aan het kleiner maken van de ongelijkheid tussen bevolkingsgroepen. Want excuses maken voor een misstand uit het verleden is natuurlijk veel makkelijker dan iets doen aan misstanden die nu nog steeds actueel zijn. Want de slavernij mag dan officieel afgeschaft zijn, hij bestaat nog steeds, dat bleek ook maar weer uit Lubach's Qatar-item. Als Nederland echt ballen heeft en echt wil laten zien dat we tegen slavernij zijn dan moeten we dat WK boycotten.
Is 'volledige gelijkheid' ook niet een onhaalbaar utopie? ik ben anders dan jou dus op het moment dat ik een wit voetje wil halen ga ik het echt niet over jouw inzet hebben...

heeft weinig met ras, geloof of politieke opvatting te maken, als jij die euro eerder op straat ziet liggen dan een ander ben jij die euro rijker en ongelijker.
  maandag 1 maart 2021 @ 15:26:07 #184
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_198269190
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Is 'volledige gelijkheid' ook niet een onhaalbaar utopie? ik ben anders dan jou dus op het moment dat ik een wit voetje wil halen ga ik het echt niet over jouw inzet hebben...

heeft weinig met ras, geloof of politieke opvatting te maken, als jij die euro eerder op straat ziet liggen dan een ander ben jij die euro rijker en ongelijker.
Ik denk dat volledige gelijkheid inderdaad niet haalbaar is, maar dat was het punt ook niet dat ik wilde maken. Daarbij bedoel ik ook niet met gelijkheid dat iedereen exact evenveel geld zou moeten hebben of dezelfde kleren zou moeten dragen of zo. Ik bedoel gelijkheid in de zin van gelijkwaardigheid, niet van uniformiteit.

Mijn punt is dat ik op zich niet tegen excuses ben, maar niet denk dat ze op enigerlei wijze iets gaan bijdragen aan het reduceren van ongelijkwaardigheid tussen mensen. Het is een loos gebaar en zal maar al te gemakkelijk kunnen leiden tot zelfgenoegzaam achterover leunen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 1 maart 2021 @ 15:45:18 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_198269508
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik denk dat volledige gelijkheid inderdaad niet haalbaar is, maar dat was het punt ook niet dat ik wilde maken. Daarbij bedoel ik ook niet met gelijkheid dat iedereen exact evenveel geld zou moeten hebben of dezelfde kleren zou moeten dragen of zo. Ik bedoel gelijkheid in de zin van gelijkwaardigheid, niet van uniformiteit.

Mijn punt is dat ik op zich niet tegen excuses ben, maar niet denk dat ze op enigerlei wijze iets gaan bijdragen aan het reduceren van ongelijkwaardigheid tussen mensen. Het is een loos gebaar en zal maar al te gemakkelijk kunnen leiden tot zelfgenoegzaam achterover leunen.
Excuses maken is idd een zwak excuus om geen manieren te creeren om dat verleden wat meer op te nemen als het om geschiedsschrijving of onderwijs gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 01-03-2021 17:14:16 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 17:05:05 #186
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198270786
Deze aflevering was wat minder, maar om de 2e heb ik dubbel gelegen.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198273309
De makers van de game hadden erop gerekend dat mensen hun hondje Mark Rutte gingen noemen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198275414
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vind het een lastige kwestie, die excuses. Al eerder is opgemerkt dat de Spaanse regering ons dan ook maar excuses moet maken voor de 80-jarige oorlog. En waar blijven de excuses van Noorwegen, Denemarken en Zweden voor de Vikingen die plunderend en verkrachtend door Europa trokken? Of, wat recenter, excuses van Frankrijk voor wat Napoleon heeft aangericht?
En aan wie kun je met goed fatsoen excuses aanbieden voor aangedaan onrecht? Nazaten van mensen die zelf ook onrecht prlegen?

quote:
Anderzijds moet je de slavernijkwestie misschien ook wel breder zien. De slavernij ligt ver achter ons, maar ook na de afschaffing bleven zwarten behandeld worden als tweederangsburgers. Dat is inmiddels wel een stuk verbeterd, maar nog steeds is er geen volledige gelijkheid tussen zwart en wit.
Onzin. Het is hier Amerika niet. Je moet niet al dat gelul van die racistische beweging uit op baantjes en geld geloven.

quote:
De betrekkingen tussen Nederland en Spanje zijn inmiddels al lang en breed genormaliseerd. Er is geen sprake van discriminatie over en weer, en dat geldt ook voor de andere voorbeelden die ik aanhaalde.

Als je de slavernij niet puur ziet als iets uit een ver verleden wat binnen de context van die tijd een volkomen normale gang van zaken was, maar als een misstand waarvan de uitvloeisels tot de dag van vandaag doorwerken in de verhoudingen tussen zwarte en witte mensen, dan is excuses van de regering (excuses namens de Staat der Nederlanden) wellicht toch wel op z'n plaats.
Wie zegt dat dat zo is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198276010
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hangt kennelijk af van de bril waarmee je ernaar kijkt. Weltschmerz komt hier elke week melden dat Lubach zo 'gezachtstrouw' is en dat-ie Rutte en de rest van het kabinet met alles weg laat komen.

Ik vind het wel logisch dat de focus vooral gericht is enerzijds op de mensen die het nu voor het zeggen hebben (wat toch vooral VVD en CDA is) en anderzijds op de strapatsen van onze favoriete joker (Baudet). Het grote manco van links is dat ze zo onzichtbaar zijn. Nou vraagt een grote crisis wellicht om eenheid in plaats van keiharde oppositie, maar het betekent wel dat links de afgelopen tijd geen rol van betekenis speelt en zodoende logischerwijs ook minder aandacht krijgt.
Hij was voor de verandering eens een keer niet op FvD corvee, kon zeker niks meer opdiepen van 3 maanden geleden om uit zijn verband te trekken. Het is niet dat hij niet met Rutte of het CDA spot of zo, maar hij is gewoon niet iemand die overal tegenaan wil schoppen en neigt naar gezagsvriendelijke satire. En dan krijg je dus ook dat hij dingen mist terwijl hij het er wel over heeft, dat vind ik jammer, vaak ergerlijk zelfs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198383291
Begonnen
  zondag 7 maart 2021 @ 21:27:14 #191
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_198383501
Waarom is een jaar geen klachten zo raar Arjen? Heb ik ook niet gehad..
sig verwijderd door FA
  zondag 7 maart 2021 @ 21:29:11 #192
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198383549
Eerste Rutte bash was goed, de tweede behoorlijk minder.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:33:11 #193
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198383655
Oei dit is heel slecht.
pi_198383658
Papa en Francien is hetzelfde gebleven.

  zondag 7 maart 2021 @ 21:36:52 #195
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_198383746
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef luxerobots het volgende:
Papa en Francien is hetzelfde gebleven.

Dit _O_
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_198383751
Dan liggen de IC's vol met jongeren? Kom op zeg, propagandahoertje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198383955
Inderdaad, trekpop van D66. Om te kotsen
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 21:43:48 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198383961
Gelachen om Segers met z'n eeuwige U2.
  zondag 7 maart 2021 @ 21:44:41 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198383980
Matig showtje dit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198384020
Zwakke aflevering vandaag zeg.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')