het is nu een ondefinieerbare strategie geworden om de boel zo te berekenen dat je er zelf in blijftquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan ook het is geen Belgie - Nederland meer
Dat was 2 uur geleden, dat gesprek hebben we hier al gehad, de drank is allang opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is en andere lied van 87
quote:
ja dat zag ik ook dus vandaar me vraagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Jill liep van keuken naar badkamer Matt kwam achter jill aan en zei jill kom wil een knuffel geven nee het maakt niet knuffel en zegt nu even niet
Ik weetquote:
nee je snapt niks,dat lied isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat was 2 uur geleden, dat gesprek hebben we hier al gehad, de drank is allang op
Je telraampje is stukquote:
owee stout geweest daar?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik kan ff niet meer in ONZ dus kom hem niet meer zo vaak tegen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik kan ff niet meer in ONZ dus kom hem niet meer zo vaak tegen
Gaat lekker lukken met dit geluidquote:
Jouw bitch-detector is stukquote:
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je snapt niks,dat lied is
van depeche mode
Ik zie alleen maar mensen met hun hoofd onder water, dus alles is welkomquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gaat lekker lukken met dit geluid
Heb die jaren geleden bij spyshop gekochtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jouw bitch-detector is stuk
Misschien bij hetzelfde bedrijf gekocht? Gaan we samen klagen
En geen checkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik begrijp het iet met dat gekut fluister
Weinig hersencellen -> Onderdruk in hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Sestra666 het volgende:
waarom je neus dichtknijpen als je onder water gaat
Ja, mafklapper, maar het IS al geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je snapt niks,dat lied is
van depeche mode
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, mafklapper, maar het IS al geweest
nee op stream was geen depeche mode muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!
Geen idee, geluid staat bijna uitquote:
Water in je neus?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Sestra666 het volgende:
waarom je neus dichtknijpen als je onder water gaat
Keuzes maken Koen ...daar gaat omquote:
lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Water in je neus?
Doe het ook altijd in het dompelbad
Ik vind het dapper dat je nog de moeite doet om het hem uit leggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!
Want Nick is een stoorzender?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
matt wil het vd rest makkelijker maken als hij op nick stemt?
Kan niet he, ze hebben Matt nodig...Thomas bontje wordt steeds kleiner op deze manier.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ze lucht der hart juist niet omdat jij er bij staat FUCK EENSOP MATT
Dat wisselt per... uh... sneller dan ik kan bijhouden in elk geval.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Jill heeft groeiende irritaties naar Matt? Begrijp ik dat nou goed. Vanmiddag zat ze hem nog telkens op te zoeken
Zei ze dat? Ze zit hem de hele dag al te sarren en zeuren om wat hij in de dagboekkamer heeft besprokenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Jill heeft groeiende irritaties naar Matt? Begrijp ik dat nou goed. Vanmiddag zat ze hem nog telkens op te zoeken
Toen kreeg ik de indruk dat hij er een beetje moe van werd, dus misschien voelt ze zich beledigdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Vanvond ook nog over de ontbijtjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Ja, want dan gaat Nick of Michel eruit en hebben ze voorlopig vrij spel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
matt wil het vd rest makkelijker maken als hij op nick stemt?
Dan is er iets mis met mijn geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ow, sorry, geluid stond hier zacht
Ik hoop Juliequote:
zou even lekker zijn.. zit er net 1wkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, want dan gaat Nick of Michel eruit en hebben ze voorlopig vrij spel.
Misschien toch ook wel , maar dan wil hij wel dat Nick terugkomtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt gaat echt niet Nick nomineren
Ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in een BB-huis bent...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Julie moet er gewoon uit. K3 gebroken en Julie is als bewoner an sich niet heel boeiend.
Ben bang dat ze zo saai is dat ze niet eens komt bovendrijven als men nadenkt over wie te nominerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Julie moet er gewoon uit. K3 gebroken en Julie is als bewoner an sich niet heel boeiend.
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
En het slechts te verstaan van allequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Alles staat max, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met mijn geluid
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar wasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef zodeju het volgende:
Badje ging onderwater praten..en kijken of ze elkaar konden verstaan.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou even lekker zijn.. zit er net 1wk
best kut als je van stream wisseltquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Alles staat max, dat dan weer wel.
Dan moet ze eens stoppen met hem uit te dagen elke keerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Het is dan klaar.....of je wil nog volgen welk kind wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat mike 100% mee gaat met het K3 bondje, of het is game over en gaan alle leuke Belgen+ de leukste Nederlander erruit
Ik kan Mike niet verstaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En het slechts te verstaan van alle
of als BB besluit van camera te wisselenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
best kut als je van stream wisselt
Ahhhw schattig...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar was
Ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of als BB besluit van camera te wisselen
Deden ze dat maarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of als BB besluit van camera te wisselen
True, maar dat zijn de struggels van streamers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
best kut als je van stream wisselt
Op de basisschool is dat schattig ja. met 30+ in een BB huis echter...quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar was
ja ik snap het ook niet echt evn ervoor lag ze ook bij hem in bed en net in de badkamer toen hij knuffel wilde geven duwde ze hem wegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Mario doe niet streams van een uur terugquote:
Dat is het probleem ja. De pijlen worden vooral gericht op de meest dominante en aanwezige bewoners. De lopers, paarden en torens. Maar de pionnen, daar zouden ze eens op moeten richten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ben bang dat ze zo saai is dat ze niet eens komt bovendrijven als men nadenkt over wie te nomineren
Vooral als Mike Naomi of Jerry op beeld zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
True, maar dat zijn de struggels van streamers.
nee dat beeld was nu hier hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario doe niet streams van een uur terug
Of BB praat een beetje in op Matt, die al twijfelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Resumerend, het worden dus Michel en Nick donderdag op de bank, tenzij Mike op Jerrel stemt. Dan wordt het Michel vs Jerrel, want dan kan Zoey Jerrel niet saven.
Super Marioland loopt een uur achter kennelijkquote:
Ik denk dat er weinig mensen zijn waar Nick van zal verliezenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan dus op NIck ?
Zou wel lachen zijn als Nick er dan uit vliegt
Zoek maar een andere favorietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in een BB-huis bent...
[...]
MIJN JULIE WAT DOE JE!?
Ik ook , sowieso Nick verdiend het zeker nog om langer te blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel zit nu op een high na al dat gedoe met Jerrel.
Zou het triest vinden ook voor Nick om er door die kleuters uit te gaan.
Verbinding naar Oostenrijk is nog via 56Kquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Super Marioland loopt een uur achter kennelijk
nee de szene is 10 min oud en nu hou opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Super Marioland loopt een uur achter kennelijk
nee jerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Schrijf je in voor BB! Wie weetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek maar een andere favoriet![]()
Te ouwe hoeren Marioquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de szene is 10 min oud en nu hou op
owetehoeren
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
De regie zal nooit willen dat het Michel vs Nick wordt omwille van kijkcijfers dus zullen ze er wel een twist aan geven zoals bv dat het publiek uitzonderlijk iemand direct uit de hele groep mag wegstemmen.
En omdat ze dan de catering moeten bellen voor het vreten daar in huis ..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
De regie zal nooit willen dat het Michel vs Nick wordt omwille van kijkcijfers dus zullen ze er wel een twist aan geven zoals bv dat het publiek uitzonderlijk iemand direct uit de hele groep mag wegstemmen.
denk dat de regie dat toch nog liever heeft dat dat hun troetelkindje Sjerrel eraan gaatquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Michel vs. Jerrel ligt voor de handquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op stream was geen depeche mode muziek
hij heeft net gezegd dat hij het voor hun wel wil doen maar staat er niet echt achter omdat hij nick wel magquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch ook wel , maar dan wil hij wel dat Nick terugkomt
Goh, meid tochquote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
als het somige hier niet snappen
stream 1 is nog de hottub nik,liese
Komt goed Mario , denk dat ze dat wel weten ..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
als het somige hier niet snappen
stream 1 is nog de hottub nik,liese
Ja dat zei ik , Matt wil tactisch , en dan op Nick maar dan wil hij wel dat Nick terugkomt.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd dat hij het voor hun wel wil doen maar staat er niet echt achter omdat hij nick wel mag
maar oweouwehoweren dat ik offtopic benquote:Op zondag 14 februari 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed Mario , denk dat ze dat wel weten ..
BB gaat mooi op zijn snuit door die immuniteit van de nieuwe.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hoop ik nog op een immuniteit proef waar Nick of Michel wint
Of een game waarbij iemand van de thomas bondje zijn stemrecht verliest
Ik heb nog nooit zoveel seksistische vrouw onvriendelijke platte grappen /verhalen gehoord van die maagdquote:
zoey hoopt op een liese moment zodat zij jerrel kan savenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Resumerend, het worden dus Michel en Nick donderdag op de bank, tenzij Mike op Jerrel stemt. Dan wordt het Michel vs Jerrel, want dan kan Zoey Jerrel niet saven.
Michel droomde vannacht dat hij seks met een medebewoonster hadquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in een huis met camera's zat
toen bleek dat ie Jerrel zat aan te duwenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel droomde vannacht dat hij seks met een medebewoonster had
Ik volg hem niet echt, alleen nu evenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel seksistische vrouw onvriendelijke platte grappen /verhalen gehoord van die maagd
Ik denk niet dat Mike maagd isquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel seksistische vrouw onvriendelijke platte grappen /verhalen gehoord van die maagd
Spoor jij eigenlijk wel?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je bent en meid in de stelling
Zal Jerrel blij mee zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen bleek dat ie Jerrel zat aan te duwen
Zou echt een nachtmerrie zijn geweest voor mij. Lijkt me vreselijkquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben je ookquote:Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar oweouwehoweren dat ik offtopic ben
Mijn droom was onschuldigerquote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken vriezen, ken dooiequote:
Gelukkig zetten zetten ze hem ook vaak op zijn plek , maar het is echt een sneu menneke met zijn Brabantse geile praatquote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik volg hem niet echt, alleen nu even
Ik was ook 'not amused'quote:Op zondag 14 februari 2021 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou echt een nachtmerrie zijn geweest voor mij. Lijkt me vreselijk
Wat een irritante kutkleuters.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Thomas krijgen op hun donder van BB
hij zit in Oostenrijkquote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Want? Jij bent degene die niet zoveel snapt
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op zondag 14 februari 2021 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mike maagd is
Die heeft er allang een keer voor betaald
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ook 'not amused'
Ik was al even wakker (in mijn droom) toen ik het doorhad, en bedacht me wat ik allemaal al had gedaan voor de camera's
IK droomde dat ik daar nieuwe bewoner wasquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet hij nietquote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welke 6 dan? Dat kan alleen als Mike Jerrel stemt... en da's nog onzeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef odie22 het volgende:
jerrol krijgt wel 6 stemmen en dan 2 met 5 stemmen, dan moet zowie kiezen
neeeeequote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef odie22 het volgende:
jerrol krijgt wel 6 stemmen en dan 2 met 5 stemmen, dan moet zowie kiezen
Ok, ik vind er niks van eigenlijk, onbelangrijk wat ik zo zie.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig zetten zetten ze hem ook vaak op zijn plek , maar het is echt een sneu menneke met zijn Brabantse geile praat
Whahahaha je Cost teveel.. daarom droom je eroverquote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ook 'not amused'
Ik was al even wakker (in mijn droom) toen ik het doorhad, en bedacht me wat ik allemaal al had gedaan voor de camera's
Vanmiddag hadden ze het er ook weer over ..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet hij niet, vanmorgen wilde Lieze het weten.....en hij zei ik weet alleen dat ik in BB zat voor de rest kan ik me geen voorstelling geven maar zag het vanmorgen.
Ik zou ze beiden een uurtje in de hoek zetten, doen ze dat iet dan gaat er 10k van de pot af.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een irritante kutkleuters.
Geef ze er even flink van langs.
de tubbies 2.0 , the nice edition en mike of matt zelfsquote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welke 6 dan? Dat kan alleen als Mike Jerrel stemt... en da's nog onzeker.
ik wile bijna iets politieks incorrects typenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, sorry
Tenzij je het een prettige MI vindt
Ik denk Michel is de rode lap , dus nog meer reden om Michel onderuit te halenquote:
Daarom mag hij ook wegquote:Op zondag 14 februari 2021 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ok, ik vind er niks van eigenlijk, onbelangrijk wat ik zo zie.
Het was niet dit huis (veel kleiner en saaier), en herinner me ook geen bewonersquote:Op zondag 14 februari 2021 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha je Cost teveel.. daarom droom je erover![]()
![]()
L:ieze is nog steeds aan het vissen ....quote:Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden ze het er ook weer over ..
Die dat maar in POLquote:Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wile bijna iets politieks incorrects typen
Ah, je bedoelde samenlevings incorrect?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig als het niet over politiek gaat
Dat vind ik dan weer een beetje vals en makkelijk van zequote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef Toweler het volgende:
Thomas en jill zijn Matt gek aan het maken top
Ik wil het ook zien!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef Toweler het volgende:
Thomas en jill zijn Matt gek aan het maken top
welke actiequote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als ze denken door die actie de sfeer terug te krijgen in huis zijn ze nog naïever dan ik dacht.
Dan breekt de pleuris uit!
strategisch stemmen doe je niet voor de sfeer maar doe je als je een plan ziet om te winnenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als ze denken door die actie de sfeer terug te krijgen in huis zijn ze nog naïever dan ik dacht.
Gaat Matt naar het andere team, hebben we Jill en Jerrel op de bankquote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje vals en makkelijk van ze
Jill doet het voor de sfeer. Dat ze weer 1 groep worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
strategisch stemmen doe je niet voor de sfeer maar doe je als je een plan ziet om te winnen
Je gaat er veel fans mee winnen..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
strategisch stemmen doe je niet voor de sfeer maar doe je als je een plan ziet om te winnen
Kijk zelfquote:
Zaten met de instellingen aan het spelen van hun zender. + dat ze er hard in roeptenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom was BB boos op Thomas en Jill??
Het grappige van RLS zoals dit is hoe snel mensen vinden dat iets van hun is , dat ze meer rechten denken te hebben , en hoe lastig ze kunnen schakelen als er nieuwen bij komen.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill zat de knopjes te verdraaien en te gillen.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom was BB boos op Thomas en Jill??
Van mij mag Jill wegquote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat Matt naar het andere team, hebben we Jill en Jerrel op de bank
eensquote:Op zondag 14 februari 2021 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die nominaties zijn zo kut
Ik wil gewoon alles zelf beslissen als kijker:
Gewoon alle 11 de namen op de lijst . De sfeer zou veel beter zijn, en de bewoners zullen zich heel anders gedragen
Dan moet ze eerst zelf eens ophouden met haar bondjequote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill doet het voor de sfeer. Dat ze weer 1 groep worden.
oeiiiquote:Op zondag 14 februari 2021 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zaten met de instellingen aan het spelen van hun zender. + dat ze er hard in roepten
laat BB niet toequote:Op zondag 14 februari 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met z’n zessen Michel en Nick op de bank zetten.
En laat ze dan af en toe gamen om save te zijn ofzo.quote:
Dat kan, maar da's niet wat ik wilquote:Op zondag 14 februari 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Jerrel nog een week blijft
iddquote:Op zondag 14 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, maar da's niet wat ik wil
Hi had er eergisteren al uit moeten zijn, maar toen stak BB daar een stokje voor
Dat kan BB ook niet willen.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hi had er eergisteren al uit moeten zijn, maar toen stak BB daar een stokje voor
Sowieso gaat Jerrel het niet lang volhouden , maar hij zorgt wel voor drama en gedoequote:Op zondag 14 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ook wel leuk zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoop dat iedereen maandag moet stemmen op twee mensen die ze het liefst in het huis houden en de twee met de minste stemmen worden genomineerd. Dan zal het waarschijnlijk Mike vs Jerrel worden.
Is het niet andersom? Insta is al afgesloten toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat kan BB ook niet willen.
Dat zijn ze de kijkers kwijt en worden ze overspoeld met mails en betichten.
Dat was nu al!
Ik zie liever drama onder de andere bewonersquote:Op zondag 14 februari 2021 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso gaat Jerrel het niet lang volhouden , maar hij zorgt wel voor drama en gedoe
En naar links geswiped?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Mike heeft Jill dus al eerder een keer op tinder gezien?
Same, geen zin om naar de kleutershow te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike kiest de verkeerde kant dus
Exit Nick of Michel
Ben dan meteen klaar met kijken
Hij zocht op jonge domme blondjes?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Mike heeft Jill dus al eerder een keer op tinder gezien?
Hij kan het spelen. Hij is niet te peilen.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:26 schreef puzziepie het volgende:
Mike vindt Club Jill veel eerlijker en oprechter
Whuttt?
Het is dus blijkbaar zoquote:Op zondag 14 februari 2021 00:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij kan het spelen. Hij is niet te peilen.
Ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike kiest de verkeerde kant dus
Exit Nick of Michel
Ben dan meteen klaar met kijken
Wat ontkent hij?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas blijft het maar ontkennen.
Dat hij met nederlanders optrekt om zo alle belgen naar huis te spelen.quote:
Ohzo jaquote:Op zondag 14 februari 2021 00:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat hij met nederlanders optrekt om zo alle belgen naar huis te spelen.
Zat ik ook al aan te denken!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoop dat iedereen maandag moet stemmen op twee mensen die ze het liefst in het huis houden en de twee met de minste stemmen worden genomineerd. Dan zal het waarschijnlijk Mike vs Jerrel worden.
Michel doet precies het omgekeerdequote:Op zondag 14 februari 2021 00:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat hij met nederlanders optrekt om zo alle belgen naar huis te spelen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Michel doet precies het omgekeerde
Michel kon niet anders. Alleen Jill was er nog.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Michel doet precies het omgekeerde
Je kan altijd anders . Michel had ook niet veel met Els ,Natt en daanquote:Op zondag 14 februari 2021 00:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel kon niet anders. Alleen Jill was er nog.
Ik kan ‘m ook moeilijk volgen, hij slikt veel woorden half in. En al helemaal met die krakende badjas tegen de microfoon constant.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg begrijp ik moeilijk Mike.
ik denk dat ik hetzelfde gedaan had hoor, vond die Belgen destijds ook stukken leuker om naar te kijken dan die jankbal, viswijf en stooksterquote:Op zondag 14 februari 2021 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan altijd anders . Michel had ook niet veel met Els ,Natt en daan
Hij heeft meer klik met de Belgen , voelt zich daar meer op zijn gemak
En Thomas heeft dat andersom
Niks mis mee,
Als Matt onze enige hoop is dan is het somber gesteld.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: “zelfs de DBK begint te lachen als ik binnen kom”
Ik heb ook meer met de Belgen , van het begin af aanquote:Op zondag 14 februari 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ik hetzelfde gedaan had hoor, vond die Belgen destijds ook stukken leuker om naar te kijken dan die jankbal, viswijf en stookster
Jill is echt raar bezig .quote:Op zondag 14 februari 2021 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Wie hebben Michel gefeliciteerd wat Jill nu pijn doet?
Jij bent ook averechts hequote:Op zondag 14 februari 2021 00:48 schreef Yolk het volgende:
Michel en Nick op de bank, ik hoop het van harte.(Vertrouw Mike nog steeds niet ergens..)
Dan ga ik wel stemmen op Nick, plezante vent wel. Misschien wel iets minder plezant na donderdag, maar het zij zo. Hij kan het Thomas moeilijk kwalijk nemen, Nick stemde vorige week ook op Thomas.
Als Nederlander begrijp ik Mike ook moeilijk trouwensquote:Op zondag 14 februari 2021 00:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg begrijp ik moeilijk Mike.
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 14 februari 2021 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent ook averechts he
Heel de meuk hier is pro nick+k3 en jij gaat Thomas supporteren
Familie van hem
Maar over wie ging dat en klopte dat verhaal van Mike überhaupt wel? Thomas zei dat hij het ook had gehoord.quote:
Ik heb het niet meegekregen , was dat net?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar over wie ging dat en klopte dat verhaal van Mike überhaupt wel? Thomas zei dat hij het ook had gehoord.
Ja, zojuist in de kinderkamer. Verhaal van Mike.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen , was dat net?
Hahaha andere mening mag niet meer?!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent ook averechts he
Heel de meuk hier is pro nick+k3 en jij gaat Thomas supporteren
Familie van hem
ff terugluisterenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, zojuist in de kinderkamer. Verhaal van Mike.
quote:
Omdat ze gehoord heeft dat als zij en Michel erop komt Michel wint.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Wie hebben Michel gefeliciteerd wat Jill nu pijn doet?
Het liedje begint weer van voor af aanquote:Op zondag 14 februari 2021 00:58 schreef BB-King het volgende:
Jill weer onzeker over het feit dat ze dom is en dat mensen haar onderschatten.
Thomas weer volop veren in haar kont steken. Puur, eerlijk, oprecht, lief, aardig, medelevend...
Bahquote:Op zondag 14 februari 2021 00:58 schreef BB-King het volgende:
Jill weer onzeker over het feit dat ze dom is en dat mensen haar onderschatten.
Thomas weer volop veren in haar kont steken. Puur, eerlijk, oprecht, lief, aardig, medelevend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |