het is nu een ondefinieerbare strategie geworden om de boel zo te berekenen dat je er zelf in blijftquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan ook het is geen Belgie - Nederland meer
Dat was 2 uur geleden, dat gesprek hebben we hier al gehad, de drank is allang opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is en andere lied van 87
quote:
ja dat zag ik ook dus vandaar me vraagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:43 schreef Toweler het volgende:
Jill liep van keuken naar badkamer Matt kwam achter jill aan en zei jill kom wil een knuffel geven nee het maakt niet knuffel en zegt nu even niet
Ik weetquote:
nee je snapt niks,dat lied isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat was 2 uur geleden, dat gesprek hebben we hier al gehad, de drank is allang op
Je telraampje is stukquote:
owee stout geweest daar?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik kan ff niet meer in ONZ dus kom hem niet meer zo vaak tegen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik kan ff niet meer in ONZ dus kom hem niet meer zo vaak tegen
Gaat lekker lukken met dit geluidquote:
Jouw bitch-detector is stukquote:
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je snapt niks,dat lied is
van depeche mode
Ik zie alleen maar mensen met hun hoofd onder water, dus alles is welkomquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gaat lekker lukken met dit geluid
Heb die jaren geleden bij spyshop gekochtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jouw bitch-detector is stuk
Misschien bij hetzelfde bedrijf gekocht? Gaan we samen klagen
En geen checkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik begrijp het iet met dat gekut fluister
Weinig hersencellen -> Onderdruk in hoofdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Sestra666 het volgende:
waarom je neus dichtknijpen als je onder water gaat
Ja, mafklapper, maar het IS al geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je snapt niks,dat lied is
van depeche mode
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, mafklapper, maar het IS al geweest
nee op stream was geen depeche mode muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!
Geen idee, geluid staat bijna uitquote:
Water in je neus?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef Sestra666 het volgende:
waarom je neus dichtknijpen als je onder water gaat
Keuzes maken Koen ...daar gaat omquote:
lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Water in je neus?
Doe het ook altijd in het dompelbad
Ik vind het dapper dat je nog de moeite doet om het hem uit leggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee jij snapt mij niet. Dat hebben wij 2 en half uur geleden gezien, je kijkt oude stream!!
Want Nick is een stoorzender?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
matt wil het vd rest makkelijker maken als hij op nick stemt?
Kan niet he, ze hebben Matt nodig...Thomas bontje wordt steeds kleiner op deze manier.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ze lucht der hart juist niet omdat jij er bij staat FUCK EENSOP MATT
Dat wisselt per... uh... sneller dan ik kan bijhouden in elk geval.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Jill heeft groeiende irritaties naar Matt? Begrijp ik dat nou goed. Vanmiddag zat ze hem nog telkens op te zoeken
Zei ze dat? Ze zit hem de hele dag al te sarren en zeuren om wat hij in de dagboekkamer heeft besprokenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Jill heeft groeiende irritaties naar Matt? Begrijp ik dat nou goed. Vanmiddag zat ze hem nog telkens op te zoeken
Toen kreeg ik de indruk dat hij er een beetje moe van werd, dus misschien voelt ze zich beledigdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Vanvond ook nog over de ontbijtjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Ja, want dan gaat Nick of Michel eruit en hebben ze voorlopig vrij spel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef Sestra666 het volgende:
matt wil het vd rest makkelijker maken als hij op nick stemt?
Dan is er iets mis met mijn geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ow, sorry, geluid stond hier zacht
Ik hoop Juliequote:
zou even lekker zijn.. zit er net 1wkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, want dan gaat Nick of Michel eruit en hebben ze voorlopig vrij spel.
Misschien toch ook wel , maar dan wil hij wel dat Nick terugkomtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt gaat echt niet Nick nomineren
Ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in een BB-huis bent...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Julie moet er gewoon uit. K3 gebroken en Julie is als bewoner an sich niet heel boeiend.
Ben bang dat ze zo saai is dat ze niet eens komt bovendrijven als men nadenkt over wie te nominerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Julie moet er gewoon uit. K3 gebroken en Julie is als bewoner an sich niet heel boeiend.
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
En het slechts te verstaan van allequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Alles staat max, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met mijn geluid
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar wasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef zodeju het volgende:
Badje ging onderwater praten..en kijken of ze elkaar konden verstaan.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zou even lekker zijn.. zit er net 1wk
best kut als je van stream wisseltquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Alles staat max, dat dan weer wel.
Dan moet ze eens stoppen met hem uit te dagen elke keerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Het is dan klaar.....of je wil nog volgen welk kind wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat mike 100% mee gaat met het K3 bondje, of het is game over en gaan alle leuke Belgen+ de leukste Nederlander erruit
Ik kan Mike niet verstaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En het slechts te verstaan van alle
of als BB besluit van camera te wisselenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
best kut als je van stream wisselt
Ahhhw schattig...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar was
Ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of als BB besluit van camera te wisselen
Deden ze dat maarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of als BB besluit van camera te wisselen
True, maar dat zijn de struggels van streamers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
best kut als je van stream wisselt
Op de basisschool is dat schattig ja. met 30+ in een BB huis echter...quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basischool bij schoolzwemmen ook, omdat ik niet aan een meisje durfde te vertellen dat ik v'liefd op haar was
ja ik snap het ook niet echt evn ervoor lag ze ook bij hem in bed en net in de badkamer toen hij knuffel wilde geven duwde ze hem wegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:49 schreef Benny het volgende:
Mario doe niet streams van een uur terugquote:
Dat is het probleem ja. De pijlen worden vooral gericht op de meest dominante en aanwezige bewoners. De lopers, paarden en torens. Maar de pionnen, daar zouden ze eens op moeten richten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ben bang dat ze zo saai is dat ze niet eens komt bovendrijven als men nadenkt over wie te nomineren
Vooral als Mike Naomi of Jerry op beeld zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
True, maar dat zijn de struggels van streamers.
nee dat beeld was nu hier hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario doe niet streams van een uur terug
Of BB praat een beetje in op Matt, die al twijfelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Resumerend, het worden dus Michel en Nick donderdag op de bank, tenzij Mike op Jerrel stemt. Dan wordt het Michel vs Jerrel, want dan kan Zoey Jerrel niet saven.
Super Marioland loopt een uur achter kennelijkquote:
Ik denk dat er weinig mensen zijn waar Nick van zal verliezenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan dus op NIck ?
Zou wel lachen zijn als Nick er dan uit vliegt
Zoek maar een andere favorietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in een BB-huis bent...
[...]
MIJN JULIE WAT DOE JE!?
Ik ook , sowieso Nick verdiend het zeker nog om langer te blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel zit nu op een high na al dat gedoe met Jerrel.
Zou het triest vinden ook voor Nick om er door die kleuters uit te gaan.
Verbinding naar Oostenrijk is nog via 56Kquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Super Marioland loopt een uur achter kennelijk
nee de szene is 10 min oud en nu hou opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Super Marioland loopt een uur achter kennelijk
nee jerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop Julie
Schrijf je in voor BB! Wie weetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek maar een andere favoriet![]()
Te ouwe hoeren Marioquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de szene is 10 min oud en nu hou op
owetehoeren
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
De regie zal nooit willen dat het Michel vs Nick wordt omwille van kijkcijfers dus zullen ze er wel een twist aan geven zoals bv dat het publiek uitzonderlijk iemand direct uit de hele groep mag wegstemmen.
En omdat ze dan de catering moeten bellen voor het vreten daar in huis ..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
De regie zal nooit willen dat het Michel vs Nick wordt omwille van kijkcijfers dus zullen ze er wel een twist aan geven zoals bv dat het publiek uitzonderlijk iemand direct uit de hele groep mag wegstemmen.
denk dat de regie dat toch nog liever heeft dat dat hun troetelkindje Sjerrel eraan gaatquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
Michel vs. Jerrel ligt voor de handquote:Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op stream was geen depeche mode muziek
hij heeft net gezegd dat hij het voor hun wel wil doen maar staat er niet echt achter omdat hij nick wel magquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch ook wel , maar dan wil hij wel dat Nick terugkomt
Goh, meid tochquote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
als het somige hier niet snappen
stream 1 is nog de hottub nik,liese
Komt goed Mario , denk dat ze dat wel weten ..quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
als het somige hier niet snappen
stream 1 is nog de hottub nik,liese
Ja dat zei ik , Matt wil tactisch , en dan op Nick maar dan wil hij wel dat Nick terugkomt.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft net gezegd dat hij het voor hun wel wil doen maar staat er niet echt achter omdat hij nick wel mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |