Zelfkastijding, net als dat wij er naar blijven luisterenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:58 schreef engine het volgende: [..] Hoezo zit iedereen in dat bad naar hem te luisteren
![]()
Dat valt wel op idd.. volledig uitgekeken op Jill ineens... de Biggetjes Clan met één minder , hoe gaat Roze Olifantje Jill dat houden...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Mike zit zich helemaal in te likken in de groep Liese
Mand!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat nog heel hard door de mand vallen en ik kan niet wachten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfkastijding, net als dat wij er naar blijven luisteren
Korter!quote:
dan gaat jerrel sowieso naar huisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze willen nick naast jerrel zetten![]()
als jerrel erop staat en ze moeten kiezen
Tien? Nul is al voldoende.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:03 schreef cobain1994 het volgende:
Mike lijkt mij iemand die na een biertje of tien lastig wordt en niet van de vrouwtjes af kan blijven..
c: /care mot m nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ow, je hebt de verhalen gemist over hoe hij meerdere mensen met een soa hebt besmet. Bij deze dan
Vind je Mike nu:
a) Leuker
b) Minder leuk
Denk eerder dat je bij Thomas moet zijn, die verpletterd Jerrel eerder.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick verpletterd jerrel volgende week
Iets van 98% 2%
Jerrol!? Pest gedrag?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus Jerrel ging in de douche Jill lastigvallen, hoewel ze riep dat de naakt was..
En ze gingen haar met ijskoud water spuiten? Dat is gewoon pest gedrag....
En blablabla enzoquote:
Korter!quote:
Zoey is een gehaaide tante. Ik krijg steeds meer waardering voor haar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef bb-fan-1999 het volgende:
was een mooi gesprek tussen Thomas en Zoey zitten op zelfde level het spel te bespreken.
nu komt Jerrel erbij en is het gedaan...
Hij had het er van de week echt over. Vol trots zei die dat hij meerdere dames een SOA had bezorgd . Zonder schaamtequote:
en dus weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:05 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij is gekalmeerd en is nu in die sneaky modus
Zoey en Thomas?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze willen nick naast jerrel zetten![]()
als jerrel erop staat en ze moeten kiezen
dat klinkt lekker volwassenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij had het er van de week echt over. Vol trots zei die dat hij meerdere dames een SOA had bezorgd . Zonder schaamte
Ze lokt het zelf uit. Mens is een vrouwelijke Bono Bono aap.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus Jerrel ging in de douche Jill lastigvallen, hoewel ze riep dat de naakt was..
En ze gingen haar met ijskoud water spuiten? Dat is gewoon pest gedrag....
Michel die NIET op Jerrel stemt?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey en Thomas?
Michel niet meer?
Je zou zeggen dat hij het over Jill moet hebben....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
Thomas over een zij die het alleen maar over volgers heeft
Vast Liese dan maar dan zit hij te liegen
vies ventjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij had het er van de week echt over. Vol trots zei die dat hij meerdere dames een SOA had bezorgd . Zonder schaamte
Het is gewoon een kneus, die denkt dat hij grappig is.quote:
#TeamZoeyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoey is een gehaaide tante. Ik krijg steeds meer waardering voor haar.
Vind Rattekop beter passen🤣🤣quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:06 schreef Whuzz het volgende:
Noemen ze de muis nu Jerry (Jerrel)? Waarom niet Geronimo?
Dat zou idd logisch zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat hij het over Jill moet hebben....![]()
Staat toch in de regels dat ze niet mogen pestenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrol!? Pest gedrag?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Je verwacht het NIET!
All aboard!!quote:
Ze bedoelen met evenveel stemmen dan mag Zoey kiezen wie ze vrijstelling geeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:03 schreef Kefke04 het volgende:
d
[..]
dan gaat jerrel sowieso naar huis
Ja, die regel staat naar "Overdag niet slapen"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Staat toch in de regels dat ze niet mogen pesten
Jerrel heeft deze week al een waarschuwing gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Staat toch in de regels dat ze niet mogen pesten
Dat gaat me nog even te ver, maar ze is goed bezig.quote:
Je bedoelt Bonobo,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze lokt het zelf uit. Mens is een vrouwelijke Bono Bono aap.
het is echt zo'n kneusje dat op school veel gepest is en daarom maar zelf ook pestgedrag is gaan vertonenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kneus, die denkt dat hij grappig is.
Ze is in ieder geval vrouwelijker dan Liesequote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat me nog even te ver, maar ze is goed bezig.
I know. Dan is dit toch detweede?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel heeft deze week al een waarschuwing gehad
Je wist wat ik bedoelde. Ben ik af. Okay.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt Bonobo,
Die zou Jerrel niet uitlokken.
Bonobo apen pesten de mannen om seks te krijgen, ze pesten niet de gene van wie ze weten dat ze geen seks gaan krijgen.
Jij bent af.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt Bonobo,
Die zou Jerrel niet uitlokken.
Bonobo apen pesten de mannen om seks te krijgen, ze pesten niet de gene van wie ze weten dat ze geen seks gaan krijgen.
Jij bent af.
Alle Jerrelsavers eruitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey willen Jerrel saven, zijn bang dat Mike op Jerrel gaat stemmen
maar waaromquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Zoey willen Jerrel saven, zijn bang dat Mike op Jerrel gaat stemmen
Enige wat ik weet is dat hij deze week op zijn vingers is getiktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
I know. Dan is dit toch detweede?
ik hou van winnen, en als ik de regels maak en alle sterke spelers uitschakelt door mijn slimme regels.. Win ik!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je wist wat ik bedoelde. Ben ik af. Okay.
Past er niet meer bij met zijn dikke reetquote:
Waar moet ik uit?quote:
Moa, is al beter dan: "Ruik eens aan mijn poep-wattenschijfje"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:11 schreef Ireth het volgende:
Jill, wil je mij een maandverbandje geven alsjeblieft...
Ga huppelen nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik hou van winnen, en als ik de regels maak en alle sterke spelers uitschakelt door mijn slimme regels.. Win ik!
Ik praat game
Hij zal niet blij zijn Thomas is jills haar aan het kammenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt is terug bij Jill, hij is 5 seconden weggeweest
Ik heb nog niet iedereen weggespeeld..quote:
Dan ga je daarna huppelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog niet iedereen weggespeeld..
Helaas niet.quote:
Had je wel willen zien hequote:
Dan krijgt Mike echt een sleutelrol...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, opmakend uit de gesprekjes van daarnet tussen Thomas en Zoey en tussen Jill en Zoey:
Van 5 is het al meer of minder zeker dat ze op Michel en Nick gaan, alleen Mike is nog de onzekere factor. Ze denken dat hij misschien niet op Nick wil stemmen maar op Jerrel wil stemmen. Zoey gaat morgen bij hem polsen.
Als ie verstandig is...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, opmakend uit de gesprekjes van daarnet tussen Thomas en Zoey en tussen Jill en Zoey:
Van 5 is het al meer of minder zeker dat ze op Michel en Nick gaan, alleen Mike is nog de onzekere factor. Ze denken dat hij misschien niet op Nick wil stemmen maar op Jerrel wil stemmen. Zoey gaat morgen bij hem polsen.
Jaaa doe ik!!quote:
Oh was het net even vergeten..... vanmorgen vroeg iemand wie de wc's schoon heeft gemaakt. Die was door geloof ik Mike gisteravond schoongemaakt voor Zoey erop ging.....was erg smerig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, is al beter dan: "Ruik eens aan mijn poep-wattenschijfje"
Heeft hij iets tegen Jill?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
Thomas over een zij die het alleen maar over volgers heeft
Vast Liese dan maar dan zit hij te liegen
Doe je nog wat nuttigsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa doe ik!!
Die kut Tarrel loopt door het beeld en ik krijg spontaan kotsneigingen
Calculating odds.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat Jerrel iets ga doen waar hij Thomas of een Matt ofzo diep kwetst ofzo
een ruzie ofzo of iets
Als het Michel versus Jerrel wordt dan maakt Jerrel geen schijn van kans hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan krijgt Mike echt een sleutelrol...
Die belaat dan of het Michel vs Jerrel of Michel vs Nick wordt.
Lijkt er dus op of Michel er hoe dan ook uit gaat.
...
Ga me niet vertellen dat jij denkt dat Nederland en België Jerrel gaan saven... Ten overstaan van Michel...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
...
Klote!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Hij zei het tegen Zoey , ging vast over Liese, maar dan loopt hij echt uit zijn nek te lullenquote:
Ja jammer. Maar Michel is eigenlijk nooit een leuke jongen geweest.quote:
Welk deel van "quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het Michel versus Jerrel wordt dan maakt Jerrel geen schijn van kans hoor.
Als het Michel vs Jerrel wordt lijkt het me dat Michel wel blijft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
...
publiek moet jerrel niet hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
...
Zeket wel🤣quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas niet.
[..]
Had je wel willen zien he
Mike tegen jerrel , en Mike weg zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rare beredeneringquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
...
hahahahahahah jij denkt dat mensen michel er uit willen stemmen en Jerrel laten zitten???? neverquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, kennelijk was mijn "quote:
Ik luister liever naar het gezwets van Mike dan dat ik Jerrel zwijgend zie...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike tegen jerrel , en Mike weg zou geweldig zijn
geronimo? Niet netjes om zo over Michel te sprekenquote:
Jer moet blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik luister liever naar het gezwets van Mike dan dat ik Jerrel zwijgend zie...
Mike kan ik nog om lachen...
Liefffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.....die is in een tel binnen als hij de kans krijgt.
Tuurlijk. Alleen graag op een plek zonder camera's.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Is dat nieuwe mode, een geil badpak in plaats van een bikini
Beest heeft vreten nodigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Aaaagosssiiiii De Muis
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon niet over users die hier nu niet zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je serieusjes gegeten vanavond.
Als hij gaat rellen wel, doet hij dat niet kan hij ook optyfenquote:
Gewoon naar de instelling waar ie hoortquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen graag op een plek zonder camera's.
Muis met de Covid-21 variant ... niet geteste extra bewonerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
en daar gaat de covid bubble
er zijn er 2quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:17 schreef bb-fan-1999 het volgende:
is Matt nou een stoorzender of een sleutelfiguur?
Ik maak me nu een beetje zorgen...gaat alles nog wel goed?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik luister liever naar het gezwets van Mike dan dat ik Jerrel zwijgend zie...
Mike kan ik nog om lachen...
Diertje vermaakt zich wel zo te zien..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Aaaagosssiiiii De Muis
[ afbeelding ]
Die vrouwen in de hottub hebben allemaal een badpak aan en geen bikini. Of weet je het verschil nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |