popeye on the rescuequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, hebben ze zelf uitgekozen.
Ow... Zoey gaat twerken... heeft iemand d'r kont al afgeveegd?
Ja och, het is meer dan wij momenteel mogen. Dit zou voor mij al heftige party zijn... Ik vind het hilarisch hoe erg Jerrel het vindt als hij niet de beste is in t werken of wat dan ook.quote:
Wat een mening, courage om zo verder te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef DKUp het volgende:
Die vier domme saaie Vlaamse wijven weer draaien en geile Miesje kijkt naar zijn prooien
Belachelijk dit!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef suzi1 het volgende:
zo gaat t snel. eerst een nr van halve minuut, dan eentje van een minuut...
wees eens gezelligquote:
Geef hem geen ongelijk, waar moet hij anders naar kijken, meer is er niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef DKUp het volgende:
Die vier domme saaie Vlaamse wijven weer draaien en geile Miesje kijkt naar zijn prooien
tis cos,he, bamboedhaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef lyo het volgende:
[..]
Wat een mening, courage om zo verder te kijken
Buiten Julie valt het zwaar tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk, waar moet hij anders naar kijken, meer is er niet.
Moa, dis dan het eerste dat ik wel kan waarderen.quote:
slaat die serieus thomas met die hak ????quote:
Ja, alleen draaien ze meeste nummers maar een minuut... Dus zal wel 15-20 min max zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Toweler het volgende:
20 liedjes gemiddelde van een liedje is ongeveer 3minuten dus ongeveer 1uur muziek
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
slaat die serieus thomas met die hak ????
neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee deed alsofquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou, hier wordt anders op dit moment net een lekkere fles Mirabelle op tafel gezet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
:
[..]
Ja och, het is meer dan wij momenteel mogen. Dit zou voor mij al heftige party zijn... Ik vind het hilarisch hoe erg Jerrel het vindt als hij niet de beste is in t werken of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
echt weer zo'n jerrel streek, maar vind dat echt niet kunnen wat belachelijkquote:
quote:
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok anders had ik seriues belachelijk gevondenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.![]()
Deed alsof sloeg nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Moest het nick vs Michel zijn volgende nominatie dan is dit toch gewoon de finale; en de winnaar zal ook de winnaar van het spel zijn ?
Of de cover is leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
Imagine Dragons mag niet dus een cover......
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef DKUp het volgende:
Miesje beweegt als een houten Klaas, onze seksfeestganger.
De finale gaat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Moest het nick vs Michel zijn volgende nominatie dan is dit toch gewoon de finale; en de winnaar zal ook de winnaar van het spel zijn ?
Zonder geluid is het goed te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef DKUp het volgende:
Weer een dramatische hardcore/hardstyle aids
Helemaal in zijn element....leuk om te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:34 schreef rinardo het volgende:
Nick kan eindelijk doen waar hij van houd haha geweldig hem zo te zien
Nou lijkt mij een seksfeestje ook nog vele malen interessanter dan deze brol.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:34 schreef DKUp het volgende:
Miesje praat liever over seksfeestje.
Nou ja begrijpelijk hij wordt overschreeuwt door bagger, Brabanders en Belgen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Sestra666 het volgende:
die laarzen van jerrelveul te groot
Allebei dan maar nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou lijkt mij een seksfeestje ook nog vele malen interessanter dan deze brol.
Ik zou zeggen; organiseer een COS-seksfeest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Nickquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enigen in Nederland en België die een legale party hebben
Is ook de leeftijd van Michel toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
weet niet echt wat ze moet doen met die muziek
Ja da's een zootje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Whuzz het volgende:
De volgorde van die muziek ook.... bouw het dan een beetje op
krijg de neiging met een groep avn 14 in quarantaine te gaan en dan huis huren voor week of wat en dan je eigen bb spelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enigen in Nederland en België die een legale party hebben
I'm in!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg de neiging met een groep avn 14 in quarantaine te gaan en dan huis huren voor week of wat en dan je eigen bb spel
en dan dus meer alc en evt wat van dittum en dattum
5 cams erop. heb je nog wat privaat enzo
maar of ik t volhou....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zouden toch muziek krijgen vanavond, of gaat dat niet door?
Mijn hemel, Mike heeft toch zijn GHB in het huis gesmokkeld?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zouden toch muziek krijgen vanavond, of gaat dat niet door?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet. Naomi staat nog overeind.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mijn hemel, Mike heeft toch zijn GHB in het huis gesmokkeld?
En Jill gedraagt zich altijd zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Naomi staat nog overeind.
Nee man. In sektes wordt geneukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
Begint net op een sekte te lijken zo
Ja mooi héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:41 schreef rinardo het volgende:
geweldig om nick uit zn dak te zien gaan
Mike is idd beter blurry...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
net kreeg je wel een mooie shot in de gang van mike. helemaal blurry met lichteffecten
Mijn gevoel zegt ongeveer nr 78quote:
Met alleen maar 10 flesjes paardenpis en 2 flessen Chateau Migraine grand cru?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:41 schreef DKUp het volgende:
Er mag wel iemand flink op zijn of haar muil gaan om de avond een beetje te breken.
go noami !!!quote:
SEH's genoeg te doen gehad vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:41 schreef DKUp het volgende:
Er mag wel iemand flink op zijn of haar muil gaan om de avond een beetje te breken.
Ging meer om het gespring telkens, zelfs zonder alcohol kan dat net mis gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met alleen maar 10 flesjes paardenpis en 2 flessen Chateau Migraine grand cru?
Gaat 'm niet worden?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ging meer om het gespring telkens, zelfs zonder alcohol kan dat net mis gaan
Liese houdt van klassiek?quote:
Meedansenquote:
DnB en Dubstepquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Techno![]()
[ afbeelding ]
Maar ze houdt ook van DnB en Dubstep
ja waar is de duct tape als je m nodig hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:49 schreef DKUp het volgende:
Matt: Vol op die bors......
Jerrie: Laat je lih lih likken likken
gecorrigeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:49 schreef DKUp het volgende:
Matt: Vol op die bors......
Jerrie: Laat je lih lih likken likken rim rim rimmuhhhhhhhhh
All Greek 2me, I'm afraidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Techno![]()
[ afbeelding ]
Maar ze houdt ook van DnB en Dubstep
Ssst.. Het is net rustig hier.quote:
Danssalonquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:50 schreef danilel het volgende:
dit laat me denken aan mijn jeugd, Katsu Club in Heers, Danssalon Eindhoven
quote:
Frenchcore vink niksquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar liever hardcore/frenchcore/early/happy
Of een paar uur later als je te dronken was er af flikkerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ja zekers, en dan op de tafels of blokken staan............
bedrog van BB zelf waarschijnlijk hahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:52 schreef TheLuckyman het volgende:
Weet iemand al waarom de stemming was voor sterkste vrouwelijke leider eigenlijk?
neej joh, de hele avond dansen op 2-3 cola en een pakje cigarettenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of een paar uur later als je te dronken was er af flikkeren
Van die van mij ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
God, deze muziek ligt toch mijlenver verwijderd van mijn smaak.
van ik ook, en ben maar 30quote:
Is prima! (Eeeej psst, barman... giet maar wat wodka bij de mijne... ja... beetje meer... topquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
neej joh, de hele avond dansen op 2-3 cola en een pakje cigaretten
Nah ja.. je herkent echt niet die gratis rechtenvrije shit van Utopia meer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
God, deze muziek ligt toch mijlenver verwijderd van mijn smaak.
Als ik Nick mag geloven... "Sit your ass down!"quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:54 schreef mario390 het volgende:
heeft zich die nik nur
deze ravemuziek uitgezoekt?
Jawel hoor. Iesjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
Nog geen goede muziek gehoord, ook toen bij Uto niet
Doet mij denken aan mijn commodore amiga tijd..quote:
quote:
gluren bij de burenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 vindt out-of-focus zoomen leuk
Om het even. Pissebed of kakkebed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Jill deze opdracht winnen
Zaten we 1 uur aan snollebollekes en schlagrmuziek te luisteren
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:57 schreef cobain1994 het volgende:
Zolang er maar geen cylie myrus wordt gedraaid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste onderschatte artieste
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]Al sinds Disney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste onderschatte artieste'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik ga stuk...ik ben andere muziek aan het luisteren en dit nummer komt tegelijkquote:
Buiten het hek? We can dream....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. zou Matt nu ook buiten gaan dansen?
prachtig was datquote:
Wat toevalligquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga stuk...ik ben andere muziek aan het luisteren en dit nummer komt tegelijk
Oh echt he... je gelooft het niet .. dat duurde 30 seconden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. zou Matt nu ook buiten gaan dansen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh echt he... je gelooft het niet .. dat duurde 30 seconden.
Ja. twee sneeuwwitjes en een mocktail mohito.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]ben ik niet met je eens ze heeft echt wel goeie nummers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meeste onderschatte artiesteI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |