popeye on the rescuequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, hebben ze zelf uitgekozen.
Ow... Zoey gaat twerken... heeft iemand d'r kont al afgeveegd?
Ja och, het is meer dan wij momenteel mogen. Dit zou voor mij al heftige party zijn... Ik vind het hilarisch hoe erg Jerrel het vindt als hij niet de beste is in t werken of wat dan ook.quote:
Wat een mening, courage om zo verder te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef DKUp het volgende:
Die vier domme saaie Vlaamse wijven weer draaien en geile Miesje kijkt naar zijn prooien
Belachelijk dit!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef suzi1 het volgende:
zo gaat t snel. eerst een nr van halve minuut, dan eentje van een minuut...
wees eens gezelligquote:
Geef hem geen ongelijk, waar moet hij anders naar kijken, meer is er niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef DKUp het volgende:
Die vier domme saaie Vlaamse wijven weer draaien en geile Miesje kijkt naar zijn prooien
tis cos,he, bamboedhaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:22 schreef lyo het volgende:
[..]
Wat een mening, courage om zo verder te kijken
Buiten Julie valt het zwaar tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geef hem geen ongelijk, waar moet hij anders naar kijken, meer is er niet.
Moa, dis dan het eerste dat ik wel kan waarderen.quote:
slaat die serieus thomas met die hak ????quote:
Ja, alleen draaien ze meeste nummers maar een minuut... Dus zal wel 15-20 min max zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Toweler het volgende:
20 liedjes gemiddelde van een liedje is ongeveer 3minuten dus ongeveer 1uur muziek
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
slaat die serieus thomas met die hak ????
neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee deed alsofquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou, hier wordt anders op dit moment net een lekkere fles Mirabelle op tafel gezet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
:
[..]
Ja och, het is meer dan wij momenteel mogen. Dit zou voor mij al heftige party zijn... Ik vind het hilarisch hoe erg Jerrel het vindt als hij niet de beste is in t werken of wat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
echt weer zo'n jerrel streek, maar vind dat echt niet kunnen wat belachelijkquote:
quote:
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok anders had ik seriues belachelijk gevondenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.![]()
Deed alsof sloeg nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en niet zo'n klein beetje ook volgens mij. had het ook nog niet gezien.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Moest het nick vs Michel zijn volgende nominatie dan is dit toch gewoon de finale; en de winnaar zal ook de winnaar van het spel zijn ?
Of de cover is leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef DKUp het volgende:
Imagine Dragons mag niet dus een cover......
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:30 schreef DKUp het volgende:
Miesje beweegt als een houten Klaas, onze seksfeestganger.
De finale gaat nog wel even duren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Moest het nick vs Michel zijn volgende nominatie dan is dit toch gewoon de finale; en de winnaar zal ook de winnaar van het spel zijn ?
Zonder geluid is het goed te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:32 schreef DKUp het volgende:
Weer een dramatische hardcore/hardstyle aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |