Zelfs even vind ik niks.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja!
sneeuw en ijs was eventjes leuk, maar nu op naar de 25°C!
Op die manier durf ik helemaal de straat niet meer opquote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt ook je nek breken over een ontooide stoeprand....
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier durf ik helemaal de straat niet meer op
Hoe dan? Dan slaap je toch ?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!
Dan maar op de bank slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben vaak genoeg op mijn bek gegaan op Valentijnsdag...
[ afbeelding ]
Maar vandaag niet
Post.. mooi woord.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Nietszeggende post is niet nietszeggend
Net als posten hier, je moet eerst een berichtje tikken en daarna kan iedereen het lezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post.. mooi woord.
Letterlijk betekend het "na"
Oftewel.. je moet het eerst verzenden en daarNA, kan de ontvanger het pas krijgen.
"weghalen" .. bestaat dat nog in deze wereld?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als posten hier, je moet eerst een berichtje tikken en daarna kan iedereen het lezen.
Tenzij je het weg haalt
En geen gezeur over dat je al online gezien bent maar nog geen reactie hebt gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De postkoets... wie verlangt er niet naar terug?
Heerlijk... gedoe en gezeur pas weken laten mogen aanhoren..![]()
Ja ik kan hem zo weer terug zettenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"weghalen" .. bestaat dat nog in deze wereld?
Is mijn post nog ergens terug te halen ?
Dat jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En geen gezeur over dat je al online gezien bent maar nog geen reactie hebt gegeven.
Ik ken trouwens iemand met die naam, dus ik heb even gekeken, maar ze is het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You are a dangerous woman!
Magic Fingersquote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef chufi het volgende:
Hoe wijzig je 76% van je post en het is voor 100% verwijderd?
Ik heb dat wel gedaan, ik ben ook nog eens een mysterious womanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Ik ken er genoeg die hun zichtbaarheid op de telefoon om die reden uit hebben staan.
Daar ga ik niet aan beginnen
Ergens zwerft er dus nog 24%quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef chufi het volgende:
Hoe wijzig je 76% van je post en het is voor 100% verwijderd?
Geen idee, ik heb het einde van het filmpje niet gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
nou nou... 84 maakt je nog geen lijk hč
quote:
Dit maakt je of nog gevaarlijker...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het einde van het filmpje niet gezien
Bedanktquote:Op zondag 14 februari 2021 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt je of nog gevaarlijker...
Of 5 sterren eerzaam.
Vanwege de datum geef ik je de laatste
Als je het filmpje gezien had zou het je wel boeien hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef chufi het volgende:
Ah die ... Wist niet dat het een filmpje was dus boeit niet
Ah, goed punt op de dag voor jouquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben net aan de drank geholpen
Op zondag zeker, want dan wil ik ook vroeg naar bed.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, goed punt op de dag voor jou
Ja hier ook, jogging, hoedie.. verwarming hoog... buiten een zonnetje, alles nog witquote:
Daar heb jij geen hulp bij nodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben net aan de drank geholpen
Ja lekker toch, hier ook hoor, volgende week weer lekker luchten op zondag.quote:
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.quote:
Dus ik heb nu de rest van je zondag verziekt?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.
Zoiets jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hier ook, jogging, hoedie.. verwarming hoog... buiten een zonnetje, alles nog wit
Beetje relaxed aanklungelen met alleen dingen die ik leuk vind.
Heerlijk dagje.
Neeuh.. daar is meer voor nodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik heb nu de rest van je zondag verziekt?
Is je wasmachine maakbaar?
Zonder die ijsbaan hier buiten was ik een stuk gaan lopen, nu mijn stappen gewoon binnen makenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker toch, hier ook hoor, volgende week weer lekker luchten op zondag.
niet aan denken dan, tenzij je het nu kan oplossen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.
Ook lekker, dat doe ik in de ochtends ookquote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Alleen staat hier het raam open en de verwarming niet zo hoog
Haha tnx marc, gm(an)taquote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niet aan denken dan, tenzij je het nu kan oplossen.
En anders morgen wat mee doen.
Dan hebben we het er vandaag niet meer over.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neeuh.. daar is meer voor nodig.
Geen idee, ik was vroeg op, en besloot dat het ding een voor vandaag verkeerde timing had en de gedachte verbannen.
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder die ijsbaan hier buiten was ik een stuk gaan lopen, nu mijn stappen gewoon binnen maken
En ja, is ook wel lekker
Hup hup:quote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.
Ja morgenquote:
hier staat het, als het maar een beetje kan, de hele dag open. Op zijn minst een paar cm.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook lekker, dat doe ik in de ochtends ook
Maar er komt een punt... en dan kikt behaaglijk in
Mis de sportschool ook jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.
Het is bewezen dat hersens het best functioneren bij 16.8 graden ofzo.. ff uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier staat het, als het maar een beetje kan, de hele dag open. Op zijn minst een paar cm.
16,8, toch benieuwd hoe ze die waarde hebben vastgesteld.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is bewezen dat hersens het best functioneren bij 16.8 graden ofzo.. ff uit mijn hoofd.
Al schijnt dat bij vrouwen hoger te liggen
FF zoeken, het is al een oude studie, maar ze lieten de mensen testen maken bij verschillende temperaturen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
16,8, toch benieuwd hoe ze die waarde hebben vastgesteld.
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ikquote:Op zondag 14 februari 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF zoeken, het is al een oude studie, maar ze lieten de mensen testen maken bij verschillende temperaturen.
Je kantoor is in een bejaardentehuis?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ik
Niet eens een beetje nee. Ze zijn er alleen niet zo handig met de klimaatbeheersingquote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kantoor is in een bejaardentehuis?
Tropisch... als ze de planten en het licht er bij doen.. is er hoop!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens een beetje nee. Ze zijn er alleen niet zo handig met de klimaatbeheersing
Of ze willen een tropisch kantoor.
Ik zou daar absoluut waardeloos zijn. Mijn moeder heeft het op 23 ofzo en ga daar meestal met een soort van hoofdpijn vandaan. Maar ik lucht af en toe op balkonquote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ik
Het internet is soms best wel te grootquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tropisch... als ze de planten en het licht er bij doen.. is er hoop!
Maar wel raar, zit al ff te googlen naar die studie, maar kan hem niet meer vinden.
Terwijl ik deze discussie drie weken geleden met een collega had, en toen die studie gelijk kon vinden.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het internet is soms best wel te groot
En planten gaan daar dood, te weinig zuurstof zo nu en dan
Nee, zo boeiend was het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het filmpje gezien had zou het je wel boeien hoor
Ohh scheelt niet veelquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het balkon van soury daar geen last van:
[ afbeelding ]
Ze staan allemaal te filmenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
En de NS maar janken om een paar cm sneeuw
Jankerds zijn het bij de NSquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
En de NS maar janken om een paar cm sneeuw
Nee zijn geen jankerds. Nederland is geen Alpenlandquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jankerds zijn het bij de NS
Hoe lang rijd de Siberië Express al ?
Deze is ook gaaf:
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jankerds zijn het bij de NS
Hoe lang rijd de Siberië Express al ?
Deze is ook gaaf:
Misschien is het anders hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
zondag 14 februari 2021 17:47[/url] schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
Nee zijn geen jankerds. Nederland is geen Alpenland
Het zijn wel jankers.
Als een Alpenland het voor elkaar krijgt om treinen te laten rijden bij -40 , 2 meter sneeuw en bergen... en die techniek al 200 jaar heeft...
Dan zijn wij anno 2021 met 10cm, -10 graden en platter dan plat een stel loosers.
JaZekerquote:
Ik ben geen expert die hebben we wel hier. De trams reden ook dagen niet in Amsterdamquote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaZeker
1.90 meter minder sneeuw, 30 graden minder koud, en 45 graden minder steil.
We zijn gewoon een lamlendige watjes en snowflake maatschappij aan het creëren.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen expert die hebben we wel hier. De trams reden ook dagen niet in Amsterdam
Nee het is altijd zo geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn gewoon een lamlendige watjes en snowflake maatschappij aan het creëren.
Nee dat is een ander verhaal. Ik doe dat ook niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal. Ik doe dat ook niet meer
Wat doe je overgebleven creme fraiche? Dit en wat zalmsnippers.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Dat is wel begrijpelijk met dooi.Verraderlijk ook. Iedereen denkt oohh sneeuw is weg maar de vorst zit nog in de grondquote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig geeft het knmi net weer code rood af
gaat lekker zo.
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk met dooi.Verraderlijk ook. Iedereen denkt oohh sneeuw is weg maar de vorst zit nog in de grond
Nee snap ik. Ijzel zie je nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.
Lijkt me ook niet best. Ik ben al een keer op mijn bek gegaan een paar weken geledenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |