Ergens zwerft er dus nog 24%quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef chufi het volgende:
Hoe wijzig je 76% van je post en het is voor 100% verwijderd?
Geen idee, ik heb het einde van het filmpje niet gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
nou nou... 84 maakt je nog geen lijk hè
quote:
Dit maakt je of nog gevaarlijker...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het einde van het filmpje niet gezien
Bedanktquote:Op zondag 14 februari 2021 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt je of nog gevaarlijker...
Of 5 sterren eerzaam.
Vanwege de datum geef ik je de laatste
Als je het filmpje gezien had zou het je wel boeien hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef chufi het volgende:
Ah die ... Wist niet dat het een filmpje was dus boeit niet
Ah, goed punt op de dag voor jouquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben net aan de drank geholpen
Op zondag zeker, want dan wil ik ook vroeg naar bed.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, goed punt op de dag voor jou
Ja hier ook, jogging, hoedie.. verwarming hoog... buiten een zonnetje, alles nog witquote:
Daar heb jij geen hulp bij nodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben net aan de drank geholpen
Ja lekker toch, hier ook hoor, volgende week weer lekker luchten op zondag.quote:
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.quote:
Dus ik heb nu de rest van je zondag verziekt?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.
Zoiets jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hier ook, jogging, hoedie.. verwarming hoog... buiten een zonnetje, alles nog wit
Beetje relaxed aanklungelen met alleen dingen die ik leuk vind.
Heerlijk dagje.
Neeuh.. daar is meer voor nodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik heb nu de rest van je zondag verziekt?
Is je wasmachine maakbaar?
Zonder die ijsbaan hier buiten was ik een stuk gaan lopen, nu mijn stappen gewoon binnen makenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker toch, hier ook hoor, volgende week weer lekker luchten op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |