Zelfs even vind ik niks.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja!
sneeuw en ijs was eventjes leuk, maar nu op naar de 25°C!
Op die manier durf ik helemaal de straat niet meer opquote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt ook je nek breken over een ontooide stoeprand....
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier durf ik helemaal de straat niet meer op
Hoe dan? Dan slaap je toch ?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!
Dan maar op de bank slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
.... en de meeste mensen gaan dood in bed!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben vaak genoeg op mijn bek gegaan op Valentijnsdag...
[ afbeelding ]
Maar vandaag niet
Post.. mooi woord.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Nietszeggende post is niet nietszeggend
Net als posten hier, je moet eerst een berichtje tikken en daarna kan iedereen het lezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post.. mooi woord.
Letterlijk betekend het "na"
Oftewel.. je moet het eerst verzenden en daarNA, kan de ontvanger het pas krijgen.
"weghalen" .. bestaat dat nog in deze wereld?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als posten hier, je moet eerst een berichtje tikken en daarna kan iedereen het lezen.
Tenzij je het weg haalt
En geen gezeur over dat je al online gezien bent maar nog geen reactie hebt gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De postkoets... wie verlangt er niet naar terug?
Heerlijk... gedoe en gezeur pas weken laten mogen aanhoren..![]()
Ja ik kan hem zo weer terug zettenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"weghalen" .. bestaat dat nog in deze wereld?
Is mijn post nog ergens terug te halen ?
Dat jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En geen gezeur over dat je al online gezien bent maar nog geen reactie hebt gegeven.
Ik ken trouwens iemand met die naam, dus ik heb even gekeken, maar ze is het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You are a dangerous woman!
Magic Fingersquote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef chufi het volgende:
Hoe wijzig je 76% van je post en het is voor 100% verwijderd?
Ik heb dat wel gedaan, ik ben ook nog eens een mysterious womanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Ik ken er genoeg die hun zichtbaarheid op de telefoon om die reden uit hebben staan.
Daar ga ik niet aan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |