Net iets korter maar scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, maar het gaat op zich goed.
*knuff. Jij sukkelt al honderd jaar met allerlei medische ellende...
Ah ok op die manierquote:Op zondag 14 februari 2021 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]Ja natuurlijk wel. Daarom schreef ik dat ik wel snap dat er iedere dag een paar bij komen
Dat gaat wel heel erg richting alien planetquote:Op zondag 14 februari 2021 06:49 schreef pullup het volgende:
Nooit gezien deze
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ah, the venus fly trap!quote:
erg handig tegen beestjes in de vensterbank plantenquote:Op zondag 14 februari 2021 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, the venus fly trap!
Daar heb ik vorige week zaadjes van gekocht.. moet ze nog wel planten
Wha! Dat was ook exact de achterliggende reden en ik vind ze ook gaaf.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
erg handig tegen beestjes in de vensterbank planten
hehequote:Op zondag 14 februari 2021 09:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Dat was ook exact de achterliggende reden en ik vind ze ook gaaf.
Al ben ik de vliegjes al kwijt, de strelitzia was de boosdoener.. en die heb ik kaltgestellt.
Had ooit een vleesetende plant met van die "bekertjes" maar die hield ik helaas niet in leven.
Heb wel gelkezen dat die Venus ook geen makkelijke is.. maar we gaan het zien.
De zaadjes zien er echter niet hoopvol uit.. Maar wie weet.
Goedemorgen!quote:Op zondag 14 februari 2021 10:39 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Heb vanmorgen mn gezicht in de sneeuw geduwd![]()
Dacht, doe ook eens gek.
Was behoorlijk koud maar wel grappig, heb mn voeten al geplaatst in desbetreffende topic.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Ja nu kan het nog. Misschien ga ik dat zo ook nog even doen en dan misschien ook nog met blote voeten (als ik me daartoe kan zetten).
Stoere! Koud hčquote:Op zondag 14 februari 2021 10:39 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Heb vanmorgen mn gezicht in de sneeuw geduwd![]()
Dacht, doe ook eens gek.
Ja echt wel hahahhaquote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere! Koud hč
Ik had het afgelopen maandag gedaan, toen was de sneeuw nog zacht en fluffy.
Dubbel stoer dusquote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
Was behoorlijk koud maar wel grappig, heb mn voeten al geplaatst in desbetreffende topic.
Ik deed het ook op de tafel, wel zo comfortabel en op de sneeuwfoto lijk ik op mijn moederquote:Op zondag 14 februari 2021 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ja echt wel hahahha
Kan niet goed bukken dus dacht, de tafel is er een mooie plek voor.
Manlief, dacht, ik kijk wel vanaf binnen hoe gek je doet.
STOER, Jouw gezicht zie je, nij mij niet echt. Maar gaaf he?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik deed het ook op de tafel, wel zo comfortabel en op de sneeuwfoto lijk ik op mijn moeder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de mijne zie je ook nog wat blush als je goed kijktquote:Op zondag 14 februari 2021 10:57 schreef espri het volgende:
[..]
STOER, Jouw gezicht zie je, nij mij niet echt. Maar gaaf he?
Ja dat, heerlijk gevoel.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de mijne zie je ook nog wat blush als je goed kijkt
Ja ik vond het wel tof, vooral toen mijn gezicht weer op begon te warmen en helemaal ging gloeien.
Wha, enthousiastelingquote:Op zondag 14 februari 2021 10:59 schreef espri het volgende:
Ik nam niet eens de moeite om me aan te kleden![]()
In mn sjofele huispakje zonder jas![]()
[ link | afbeelding ]
Ja dat heb ik ook enorm hoor maar schijnt vandaag de laatste dag te zijn, volgende week al 15 gradenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik zou blij zijn als die opgevroren sneeuw weg is, ik wil weer buiten kunnen lopen zonder het risico om op mijn sjchmoel te gaan.
Dat was in Spanje ook toch? De ene week een pak sneeuw en een week later 20 graden?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef chufi het volgende:
Bizarre meteorologische taferelen maken we mee deze tijden
Ja vorige maand bijna een verschil van 50 gradenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat was in Spanje ook toch? De ene week een pak sneeuw en een week later 20 graden?
Wow, zoveel. Ongelooflijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vorige maand bijna een verschil van 50 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |