niet aan denken dan, tenzij je het nu kan oplossen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat mijn dag... en nu herinner ik me ook weer dat mijn wasmachine het vanmorgen begeven heeft.
Ook lekker, dat doe ik in de ochtends ookquote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Alleen staat hier het raam open en de verwarming niet zo hoog
Haha tnx marc, gm(an)taquote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niet aan denken dan, tenzij je het nu kan oplossen.
En anders morgen wat mee doen.
Dan hebben we het er vandaag niet meer over.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neeuh.. daar is meer voor nodig.
Geen idee, ik was vroeg op, en besloot dat het ding een voor vandaag verkeerde timing had en de gedachte verbannen.
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder die ijsbaan hier buiten was ik een stuk gaan lopen, nu mijn stappen gewoon binnen maken
En ja, is ook wel lekker
Hup hup:quote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.
Ja morgenquote:
hier staat het, als het maar een beetje kan, de hele dag open. Op zijn minst een paar cm.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook lekker, dat doe ik in de ochtends ook
Maar er komt een punt... en dan kikt behaaglijk in
Mis de sportschool ook jaquote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wandelen mis ik wel door die ijsmeuk, maar komende week kan het weer. Ik moet wat nu de sportschool dicht is.
Het is bewezen dat hersens het best functioneren bij 16.8 graden ofzo.. ff uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier staat het, als het maar een beetje kan, de hele dag open. Op zijn minst een paar cm.
16,8, toch benieuwd hoe ze die waarde hebben vastgesteld.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is bewezen dat hersens het best functioneren bij 16.8 graden ofzo.. ff uit mijn hoofd.
Al schijnt dat bij vrouwen hoger te liggen
FF zoeken, het is al een oude studie, maar ze lieten de mensen testen maken bij verschillende temperaturen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
16,8, toch benieuwd hoe ze die waarde hebben vastgesteld.
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ikquote:Op zondag 14 februari 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF zoeken, het is al een oude studie, maar ze lieten de mensen testen maken bij verschillende temperaturen.
Je kantoor is in een bejaardentehuis?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ik
Niet eens een beetje nee. Ze zijn er alleen niet zo handig met de klimaatbeheersingquote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kantoor is in een bejaardentehuis?
Tropisch... als ze de planten en het licht er bij doen.. is er hoop!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens een beetje nee. Ze zijn er alleen niet zo handig met de klimaatbeheersing
Of ze willen een tropisch kantoor.
Ik zou daar absoluut waardeloos zijn. Mijn moeder heeft het op 23 ofzo en ga daar meestal met een soort van hoofdpijn vandaan. Maar ik lucht af en toe op balkonquote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
K zal hem eens meenemen naar kantoor, daar is het gemiddeld 24 graden geloof ik
Het internet is soms best wel te grootquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tropisch... als ze de planten en het licht er bij doen.. is er hoop!
Maar wel raar, zit al ff te googlen naar die studie, maar kan hem niet meer vinden.
Terwijl ik deze discussie drie weken geleden met een collega had, en toen die studie gelijk kon vinden.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het internet is soms best wel te groot
En planten gaan daar dood, te weinig zuurstof zo nu en dan
Nee, zo boeiend was het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het filmpje gezien had zou het je wel boeien hoor
Ohh scheelt niet veelquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het balkon van soury daar geen last van:
[ afbeelding ]
Ze staan allemaal te filmenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
En de NS maar janken om een paar cm sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |