Jankerds zijn het bij de NSquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
En de NS maar janken om een paar cm sneeuw
Nee zijn geen jankerds. Nederland is geen Alpenlandquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jankerds zijn het bij de NS
Hoe lang rijd de Siberië Express al ?
Deze is ook gaaf:
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jankerds zijn het bij de NS
Hoe lang rijd de Siberië Express al ?
Deze is ook gaaf:
Misschien is het anders hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
zondag 14 februari 2021 17:47[/url] schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
Nee zijn geen jankerds. Nederland is geen Alpenland
Het zijn wel jankers.
Als een Alpenland het voor elkaar krijgt om treinen te laten rijden bij -40 , 2 meter sneeuw en bergen... en die techniek al 200 jaar heeft...
Dan zijn wij anno 2021 met 10cm, -10 graden en platter dan plat een stel loosers.
JaZekerquote:
Ik ben geen expert die hebben we wel hier. De trams reden ook dagen niet in Amsterdamquote:Op zondag 14 februari 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JaZeker
1.90 meter minder sneeuw, 30 graden minder koud, en 45 graden minder steil.
We zijn gewoon een lamlendige watjes en snowflake maatschappij aan het creëren.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen expert die hebben we wel hier. De trams reden ook dagen niet in Amsterdam
Nee het is altijd zo geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn gewoon een lamlendige watjes en snowflake maatschappij aan het creëren.
Nee dat is een ander verhaal. Ik doe dat ook niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal. Ik doe dat ook niet meer
Wat doe je overgebleven creme fraiche? Dit en wat zalmsnippers.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Dat is wel begrijpelijk met dooi.Verraderlijk ook. Iedereen denkt oohh sneeuw is weg maar de vorst zit nog in de grondquote:Op zondag 14 februari 2021 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig geeft het knmi net weer code rood af
gaat lekker zo.
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk met dooi.Verraderlijk ook. Iedereen denkt oohh sneeuw is weg maar de vorst zit nog in de grond
Nee snap ik. Ijzel zie je nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.
Lijkt me ook niet best. Ik ben al een keer op mijn bek gegaan een paar weken geledenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep er wordt ook ijzel verwacht, ik heb daar niet zo zin in morgenochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |