Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.quote:
Yessquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.
Nou, als die nog meer haar zelf moet worden. Dan mogen ze wel het speelpaleis voor haar neer zetten of de ballenbak.quote:
rustig, waarom zo doen over de pantoffeldiertjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.
Snap ik nu doen ze het zelf ook maar ze moeten anders liggen ze er allemaal binnen 4 5 weken eruutquote:
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te brekenquote:
kan ze zo naar de IKEA op de hoekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, als die nog meer haar zelf moet worden. Dan mogen ze wel het speelpaleis voor haar neer zetten of de ballenbak.
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Michel heeft zich stapje voor stapje als leider opgeworpen en Jerrel komt binnen en rebelleert tegen dit gedrag. Dus Jerrel komt binnen, gooit roet in het eten en zijn tactiek om te winnen en dus is hij Jerrel aan het neerzetten als de stoorzender en spreekt daarbij heel tactisch uit naam van de groep. Michel is heel berekenend en speelt net als iedereen het spel. Alleen de meeste doen het op een achterbakse manier. Snap niet zo goed waarom Jerrel eruit zou moeten. Willen we weer terug naar een Big Brother waarbij iedereen aardig doet tegen elkaar en in de dagboekkamer met argumenten komt van "ja ik moet kiezen he, maar met die heb ik dan het minste", of "met die wil ik overbljven." Een Jerrel is juist de factor waarbij mensen hun ware aard eindelijk laten zien. Nee stem lekker Jerrel eruit allemaal, dan kunnen we in de ochtend net zo goed gaan kijken naar omroep Max, Nederland in Beweging en in de avond overschakelen naar Heel Holland Bakt en Hints.
Voorlopig blijft hij vast nog ffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Jerrie blijft alleen al voor het drama.
gisteravond niet naar de streams gekeken zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te breken
Straks met die pisvlek gezellig puzzellen aan de keukentafel en mooi weer spelen zou ik minder zien zitten. Zou lekker met een grote boog om die jongen heen blijven lopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:40 schreef jameshond7 het volgende: [..] Ja gezellig om iemand te negeren die constant bij je in de buurt is
...en zit ze dus in een bondjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te breken
Lezen ik zeg toch heel duidelijk dat ze het nu wel willen doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
gisteravond niet naar de streams gekeken zeker
Nog nooit genomineerd, nog nooit heeft iemand haar ergens op gewezen daar in het huis.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
Jill is echt een vervelend stuk hypocriet
Wie is het volgende slachtoffer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voorlopig blijft hij vast nog ff
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
De officiële fb pagina van BB is pleite?
Ook op zwart dusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
Oh nee Koos, Jill heeft afgelopen keer precies gestemd wat Zoey haar zei. En dat gaat ze weer doen. Thomas deed nog wat hij zelf wilde.....Jill niet die stapte al in het bontje van Zoey.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill HEEFT een bondje grapjasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zal mensen leren!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haat
jow, hahaha, ze kregen allemaal reacties van ja BB wat je zaait zul je oogstenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
Waarom niet op 'wit'?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haat
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef danilel het volgende:
[..]
jow, hahaha, ze kregen allemaal reacties van ja BB wat je zaait zul je oogsten
En vindt ook dat Jill een voorkeurs positie heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?
Ja, ze zullen hem er wel in houden want gezien het gezwijmel over 'm van de presentatie afgelopen donderdag bij de liveshow zijn ze helemaal idolaat van 'm, maar mijn god wat een misselijk ventje hebben ze erin gezet. Als je van BB DGK willen maken, dan moeten ze dat ook goed doen. Ik haak dan af overigens, want BB is niet DGK en dat moet ook zo blijven. En als ze toch vanuit de redactie hem erin houden met allerlei kunstgrepen (want natuurlijk was het 'de nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen ook niet genomineerd worden enkel en alleen op het laatste nippertje ingevoerd omdat ze al aan voelden komen dat ze deze mafklapper er meteen uit zouden werken), dan hoop ik dat de voltallige bewonersgroep gezamenlijk besluit op te stappen. Eens kijken of de redactie het programma draaiende kan houden met alléén maar jerrel.
Nou neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Ze houd zich er ook wel grotendeels buiten
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze ook veel kritiek krijgen over hun aanpak, en nu steken ze gewoon hun kop in het zandquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dat op zwart gaan is gewoon een publiciteitsstunt. Genereert mooi wat aandacht en over een paar dagen gaan ze gewoon weer van zwart af. Poppenkast.
Niet meer, toen patje 10 minuten uit huis was wilde ze van thomas al weten wat hij ging stemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft weinig met haatreacties temaken. Meer even afwachten tot de storm over gemanipuleerde beelden op tv een beetje is gaan liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dat op zwart gaan is gewoon een publiciteitsstunt. Genereert mooi wat aandacht en over een paar dagen gaan ze gewoon weer van zwart af. Poppenkast.
Jill zit middenin bondjes ..en daar heeft ze alle baat bijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet meer, toen patje 10 minuten uit huis was wilde ze van thomas al weten wat hij ging stemmen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigquote:
Donderdagavond begon ze er zelf overquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill zit middenin bondjes ..en daar heeft ze alle baat bij
Hypocriet wijf
o jee heftig ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat is dit voor onzin? "ik heb jullie gewaarschuwd, wij gaan op zwart"
Grotendeels. Niet volledig. Dat kan ook niet meer. Iedereen is er mee bezig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee![]()
geen idee waar je dit vandaan haalt maar dat is larie
Veel eerder alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Donderdagavond begon ze er zelf over
Ze hebben advies gevraagd aan sjerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat is dit voor onzin? "ik heb jullie gewaarschuwd, wij gaan op zwart"
Ik ben met stomheid geslagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
Klopt alleen geen reet van
Waarom als ze het spel nu niet gaat spelen kan ze opstappen Allemaal van die groep een voor een Dus ja logisch dat ze gaat spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hypocriet wijf
Dat is de achterliggende gedachte bij alle bondjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom als ze het spel nu niet gaat spelen kan ze opstappen Allemaal van die groep een voor een Dus ja logisch dat ze gaat spelen
Jill is sinds vorige stemming al bezig met haarzelf. En thomas maar dat is meer omdat ze het alleen niet redt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Grotendeels. Niet volledig. Dat kan ook niet meer. Iedereen is er mee bezig.
Maar ik zie dr wel meer bezig zijn met andere zaken dan wie blijft en wie niet
Echt hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het hele BB social media team is gewoon een groepje van jonge vogeltjes die niet eens ABN spreken.
Totaal gefaald personeelsbeleid
Het is een vies meiske (geworden?) 3 Biggetjes voor haar kutje gespannen, Thommie,Matje en Mikkie.. en maar glunderenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hypocriet wijf
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het hele BB social media team is gewoon een groepje van jonge vogeltjes die niet eens ABN spreken.
Klopt, sinds ze de video boodschap heeft aangenomen is ze bezig met bondjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill is sinds vorige stemming al bezig met haarzelf. En thomas maar dat is meer omdat ze het alleen niet redt.
Goedkoop is duurkoopquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Niets mis meequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, sinds ze de video boodschap heeft aangenomen is ze bezig met bondjes
Klopt ,maar dan moet je niet gaan janken dat anderen bondjes hebbenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een vies meiske (geworden?) 3 Biggetjes voor haar kutje gespannen, Thommie,Matje en Mikkie.. en maar glunderen
[ afbeelding ]
Mijn mening is elke dag anders, met alle bewoners. Ben geen fan van iemand. Ik wil gewoon vermaakt worden. En soms ben ik wat te enthousiast.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:chocofan nu van de Jerrel situatie vindt
Vies simpel mennekequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:05 schreef Hunter het volgende:
Die Mike is ook wel heel veel op de camera, he
Mee eens, ze mag wat harder worden. Gewoon enthousiast meegaan in het bondje, ze heeft nu de kans om de grootste Nederlandse concurrent eruit te kicken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ,maar dan moet je niet gaan janken dat anderen bondjes hebben
Nee ze moet niet zo hypocriet doen als ze klaagt dat anderen bondjes hebben terwijl ze zelf bondjes maakt met mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mee eens, ze mag wat harder worden. Gewoon enthousiast meegaan in het bondje, ze heeft nu de kans om de grootste Nederlandse concurrent eruit te kicken.
daarin zijn ze allemaal even hypocriet.. als een ander het doet worden ze boos, maar zelf doen ze het ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze moet niet zo hypocriet doen als ze klaagt dat anderen bondjes hebben terwijl ze zelf bondjes maakt met mensen
Michel is veranderd, mensen op het matje roepen/zetten is niet okayquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
MIchel vindt dus dat ze te lang in bed hebben gelegen..
hoor hem er nu al voor de 3de keer over
Eens, en het is en blijft een spel .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarin zijn ze allemaal even hypocriet.. als een ander het doet worden ze boos, maar zelf doen ze het ook
Dat ben ik nu eens helemaal met je eens.. maar roep het al weken..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef Sestra666 het volgende:
t kabbelt weer..gooi er eens een kutopdracht in. T gaat ze veel te makkelijk af, met opdrachtjes van een kwartiertje..
Tijd om naar buiten te gaan
vind ik ook.. en als mensen er niet op reageren zoals hij wil,.. blijft hij er over doordrammenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel is veranderd, mensen op het matje roepen/zetten is niet okay
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:10 schreef Kinga het volgende:
Maar tering. De manipulatie van BB stopt dus niet bij de muren van het huis. Nee nee, haters moeten gecensureerd worden! De eikels in het huis moeten beschermd worden! Het publiek zal maar weten wat er werkelijk gebeurt op de streams he.
Gelukkig kunnen ze Fok niet censureren en kunnen we onze frustraties hier lekker ventileren.
is leuk voor onder een lawinequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef Ireth het volgende:
Matt, Thomas, Jill en de wezel kunnen geboekt worden om skivakanties op te leuken! Per direct vertrekken graag!
Kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik ook.. en als mensen er niet op reageren zoals hij wil,.. blijft hij er over doordrammen
Er is helemaal nooit een officiële twitter geweestquote:
En maar blijven kijken, hequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ben ik nu eens helemaal met je eens.. maar roep het al weken..
het blijft gezapig
Die loopt ook enkel zijn lul achterna.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Matt heeft tegen ??? gezegd dat Jill een van de puurste mensen in BB is![]()
![]()
Matt is een schaapjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Die loopt ook enkel zijn lul achterna.
OMG veel succesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
net echt staan twijfelen of ik ook een 1000 stukjes puzzel zou halen![]()
niet gedaan hoor... dan wordt ik hier thuis echt voor gek verklaardquote:
*de puurste persoon die hij ooit ontmoet heeft, dat meent hij oprecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Matt heeft tegen ??? gezegd dat Jill een van de puurste mensen in BB is![]()
![]()
Schapentaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:19 schreef Windhapper het volgende:
[..]
*de puurste persoon die hij ooit ontmoet heeft, dat meent hij oprecht.
julie heeft het er ook wel eens over.. maar gebruikt het niet als excuus overal voorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:23 schreef schizolientje het volgende:
Hij moet eens ophouden over die maagverkleining van een jaar geleden. Ik ken de problemen en mensen, en al zouden we zo weinig eten als na een maagverkleining zouden we ook afvallen zonder maagverkleining. En gewoon regelmatig gezond eten is voldoende en zeker na een jaar. Maar lekker uitmelken is natuurlijk leuker voor hem, aandacht,aandacht,aandacht. Julie hoor je er toch ook niet over
Zal het gaan gebeuren?, de limited edition bb flaske line by sjerrel...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:21 schreef Hunter het volgende:
Freggel zit ook weer bij al zijn vrienden aan tafel, zie ik
[ afbeelding ]
Die jongen leeft voor aandacht, wat ik van de week al riep: het is een vleesgeworden "look at me, I'm an attentionwhore"- meme. Ik zou met zo'n figuur nooit bevriend kunnen zijn, levend energielekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:23 schreef schizolientje het volgende:
Hij moet eens ophouden over die maagverkleining van een jaar geleden. Ik ken de problemen en mensen, en al zouden we zo weinig eten als na een maagverkleining zouden we ook afvallen zonder maagverkleining. En gewoon regelmatig gezond eten is voldoende en zeker na een jaar. Maar lekker uitmelken is natuurlijk leuker voor hem, aandacht,aandacht,aandacht. Julie hoor je er toch ook niet over
Nee, dat slingert tussen Julie, Liese en Nickquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Zit kamp Thomas al op een lijn qua stemmen, behalve hun unanieme stem op Michel?
en is hij nu echt zo populair met zijn social media???quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen leeft voor aandacht, wat ik van de week al riep: het is een vleesgeworden "look at me, I'm an attentionwhore"- meme. Ik zou met zo'n figuur nooit bevriend kunnen zijn, levend energielek
en dan zitten ze in de dagboekkamer en dan weten ze niet meer wat ze hebben afgesprokenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat slingert tussen Julie, Liese en Nick
Natuurlijk niet, maar het is voor jezelf wel fijn om dat te denken, soort afweermechanismequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en is hij nu echt zo populair met zijn social media???
check zijn YT , FB en IG , dan kom je er wel een paar tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik zit weinig op insta en volg dat soort mensen niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel uitdraaien op Michel met 6 en een hele rits met 5 stemmen, en dan zet Zoey Nick op de bank.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat slingert tussen Julie, Liese en Nick
En ook dat Thomas zich aan het indekken is bij het publiek. Hij snapt dat een 'vol' bondje link is, want het vorige bondje is weggestemd en opgestapt. Hij zegt steeds, uiteindelijk is het je eigen keus..... Maar....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan zitten ze in de dagboekkamer en dan weten ze niet meer wat ze hebben afgesproken
Ik denk eerder dat Jill en Jerrel gelijke stemmen krijgen en dat Zoey dan Jill op de bank zet naast Michel,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel uitdraaien op Michel met 6 en een hele rits met 5 stemmen, en dan zet Zoey Nick op de bank.
en dan heeft hij jaren voor endemol gewerkt in de beveiliging(zegt hij)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:33 schreef magnaal het volgende:
Hoe je je achteraf nog kunt ergeren aan oud kandidaten...Die Theo doet echt alsof hij jaren onder een stoeptegel heeft geleefd voordat hij BB instapte. Hij schijnt het programma zelfs een andere wending willen laten nemen...Die vind zichzelf nog steeds enorm belangrijk.. (interview met hem in Shownieuws.nl)
Jammer dat het daar om gaatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ook dat Thomas zich aan het indekken is bij het publiek. Hij snapt dat een 'vol' bondje link is, want het vorige bondje is weggestemd en opgestapt. Hij zegt steeds, uiteindelijk is het je eigen keus..... Maar....
En, het is 1 week, daarna is het weer gelijk...
dus daarom "kent hij het wereldje" (zegt hij)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heeft hij jaren voor endemol gewerkt in de beveiliging(zegt hij)
Dan mag Jill weg van mijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jill en Jerrel gelijke stemmen krijgen en dat Zoey dan Jill op de bank zet naast Michel,
Dan heeft hij wel een enorme plaat voor zijn hoofd gehahd al die jarenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dus daarom "kent hij het wereldje" (zegt hij)
ja eerst leuk spelletje leren, iedereen verslaafd en dan zeggen dat het om echte knaken gaat en iedereen blut spelen, ik ken dat soort sjaggelaarsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
Mike is toch wel slim mat dat kaarten..
laat zien dat zijn hersenen toch wel iets doen
Vies mennekequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja eerst leuk spelletje leren, iedereen verslaafd en dan zeggen dat het om echte knaken gaat en iedereen blut spelen, ik ken dat soort sjaggelaars
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja eerst leuk spelletje leren, iedereen verslaafd en dan zeggen dat het om echte knaken gaat en iedereen blut spelen, ik ken dat soort sjaggelaars
Nee, dat durft ze niet...wat denk je wat de driejongetjes dan doen,,,,Jill waarvan Zoey zegt je hebt mijn rug.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jill en Jerrel gelijke stemmen krijgen en dat Zoey dan Jill op de bank zet naast Michel,
dat is geen groepsmens, maar wel een taaiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
10 bewoners binnen.. en wat zien wij..
zoey in haar eentje buiten
vind het absoluut mooi hoe zij het spel speelt.. in haar eentje en af en toe wat hulpquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:39 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat is geen groepsmens, maar wel een taaie
Zo heeft hij ook altijd tegen Jill gepraat....zeggen hoe de zaak er voor staat en dan maar U moet u eige zin doen....tegen Jill Ik zal het u niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ook dat Thomas zich aan het indekken is bij het publiek. Hij snapt dat een 'vol' bondje link is, want het vorige bondje is weggestemd en opgestapt. Hij zegt steeds, uiteindelijk is het je eigen keus..... Maar....
En, het is 1 week, daarna is het weer gelijk...
Zonder COS was ik er niet eens aan begonnenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder COs had ik het allang opgegeevn
Dat is idd iemand bespelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo heeft hij ook altijd tegen Jill gepraat....zeggen hoe de zaak er voor staat en dan maar U moet u eige zin doen....tegen Jill Ik zal het u niet zeggen.
precies.. want als je zonder Cos kijkt geef je na aflevering 1 al opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zonder COS was ik er niet eens aan begonnen![]()
Dít maakt BB leuk om te volgen
Wacht op Jerrel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
10 bewoners binnen.. en wat zien wij..
zoey in haar eentje buiten
Blijkbaar scoren die interviews wel want hij mag in iedere roddelrubriek z'n gal spuwen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:33 schreef magnaal het volgende:
Hoe je je achteraf nog kunt ergeren aan oud kandidaten...Die Theo doet echt alsof hij jaren onder een stoeptegel heeft geleefd voordat hij BB instapte. Hij schijnt het programma zelfs een andere wending willen laten nemen...Die vind zichzelf nog steeds enorm belangrijk.. (interview met hem in Shownieuws.nl)
Ze zitten daar allemaal met een opdracht. Dat is toch al jaren bekent Het programma stuurt. om zo veel mogelijk kijkcijfers te krijgen .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen leeft voor aandacht, wat ik van de week al riep: het is een vleesgeworden "look at me, I'm an attentionwhore"- meme. Ik zou met zo'n figuur nooit bevriend kunnen zijn, levend energielek
Ja, maar heeft Jerrel al met haar gesproken over het gesprek met Michel...want Michel moet er van haar uit. Dus Jerrel moet niet al te enthousiast zijn over Michel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hem ook wel eens zat is
Hij 2000 volgers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook die negatieve aandacht zoals van theo zorgt dat er mensen over het programma pratenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:45 schreef cvketeltje89 het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat BB de deelnemers geen wurgcontracten laat tekenen waar in staat dat ze geen negatieve uitlatingen mogen doen tot een jaar na afloop van deelname oid.
Bij Utiopia stonden ze toch zoveel maanden langer onder contract of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:45 schreef cvketeltje89 het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat BB de deelnemers geen wurgcontracten laat tekenen waar in staat dat ze geen negatieve uitlatingen mogen doen tot een jaar na afloop van deelname oid.
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij Utiopia stonden ze toch zoveel maanden langer onder contract of vergis ik me nu?
ze zitten nu op stream 1quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Michel net met Zoey aan het praten ,maar geluid van Mies stond zo zacht![]()
Nu jerry weer aan het kleuren
toepen kan je een aap nog lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill heeft het echt geprobeerd hoor, contact maken met de meiden. Maar ja, ze zitten altijd te kaarten of te puzzelen, en dan kan ze er wel bij gaan zitten, maar ja.. ze houdt nu eenmaal niet van kaarten of puzzelen. (Zo vertelde ze gisteren op de slaapkamer).
Jill zit nu aan tafel bij de hobbits. Te kaarten...
Ja wat moeten ze anders heel de dagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill heeft het echt geprobeerd hoor, contact maken met de meiden. Maar ja, ze zitten altijd te kaarten of te puzzelen, en dan kan ze er wel bij gaan zitten, maar ja.. ze houdt nu eenmaal niet van kaarten of puzzelen. (Zo vertelde ze gisteren op de slaapkamer).
Jill zit nu aan tafel bij de hobbits. Te kaarten...
[ afbeelding ]
Heeft in het leger gezeten hè..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
Die Michel mag van mij ook wel weg .. wat een grootbek.
You're missing the point.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders heel de dag
wie zijn de hobbits dan ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:57 schreef Yolk het volgende:
Nooit geweten dat Nick (en eerder Michel en Naomi) ook tot de hobbits werden gerekend.
dat wordt hij na Zoeyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had graag Michel huismeester gezien
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft in het leger gezeten hè..
Michel is wel slim, want dit gesprek met haar is heel bewust gekozenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vakantie talk van Zoey en Michel is wel leuk
Alleen jammer dat Zoey straks Michel nomineert
Al hoewel ik na dit gesprek er niet zo heel zeker bent.
dit leer je bij de commando's , om mensen uit te horenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Michel is wel slim, want dit gesprek met haar is heel bewust gekozen
wees blij dat ze het niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:00 schreef Ireth het volgende:
Als ik op de insta van Jerrel klikt op zijn tiktok link krijg ik "deze pagina is niet beschikbaar". Nu heb ik geen tiktok, dus misschien komt het daardoor, maar anders is zijn account pleite?
Wordt ook wel eens "Jill en haar 3 nijlpaarden" genoemd of "Jill en haar 3 biggetjes"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wordt volgens mij bedoeld als term voor Thomas, Mike en Matt.
Ik vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze niet alles overhoop gooit omdat ze een gesprekje heeft met iemand.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vakantie talk van Zoey en Michel is wel leuk
Alleen jammer dat Zoey straks Michel nomineert
Al hoewel ik na dit gesprek er niet zo heel zeker bent.
Ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:02 schreef Ireth het volgende:
Michel zijn zender zoemt als hij praat....
Hoe eerder ze hem wegstemmen hoe beter het is... zet um op Zoey.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk
Van mij mag hij nog wel ff blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoe eerder ze hem wegstemmen hoe beter het is... zet um op Zoey.
Thomas zit in slechte papieren mijn vriend. Hij moet hopen dat het bondje eens is met de stemmen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet alles overhoop gooit omdat ze een gesprekje heeft met iemand.
staat mij niets van bij dat nick , michel en naomi daarbij hoorden , ken alleen K3,4,5,6 en de teringrubbiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wordt volgens mij bedoeld als term voor Thomas, Mike en Matt.
Als die 2 weg zijn is er geen kans om Michel weg te stemmen ..k5 zullen nooit op mekaar stemmen.. tis nu of nooit en dat begrijpt Zoey hoop ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel ff blijven.
matt en Mike mogen weg
Mies moet nog ff blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Als die 2 weg zijn is er geen kans om Michel weg te stemmen ..k5 zullen nooit op mekaar stemmen.. tis nu of nooit en dat begrijpt Zoey hoop ik.
Grootbek is toch iemand die alles groter maakt dan het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootbek is toch iemand die alles groter maakt dan het is.
Michel vertelt alleen maar over zijn verhalen en vakanties.
Lieses Angels <==versus==> Jills Hobbits.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
staat mij niets van bij dat nick , michel en naomi daarbij hoorden , ken alleen K3,4,5,6 en de teringrubbies
https://www.tiktok.com/@j(...)rce=copy&source=h5_m 17.5K volgersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:00 schreef Ireth het volgende:
Als ik op de insta van Jerrel klikt op zijn tiktok link krijg ik "deze pagina is niet beschikbaar". Nu heb ik geen tiktok, dus misschien komt het daardoor, maar anders is zijn account pleite?
Ik zie liever mensen die betrouwbaar zijn , dan leugenachtige stokers,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Iemand die zich zelf graag hoort is bij mij een grootbek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootbek is toch iemand die alles groter maakt dan het is.
Michel vertelt alleen maar over zijn verhalen en vakanties.
Dat mensen uberhaupt alles volgen snap ik al nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)rce=copy&source=h5_m 17.5K volgers
en 4 week gelleden heeft hij om een vage reden een nieuwe instagram gemaakt, maar zn oude heeft 13.7K volgers https://www.instagram.com/backupvanjerrelbaumann/ zn nieuwe instagram die 4 week bestaat heeft idd veel minder volgers https://www.instagram.com/jerrelbaumann/
Niks van gezien, mag ik geen mening over hebben of juist wel omdat ik die lul nauwelijks in beeld isquote:
Ik heb al teveel gezien van die creepquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks van gezien, mag ik geen mening over hebben of juist wel omdat ik die lul nauwelijks in beeld is
Oh, hoor anders ook Zoey praten en beide eigenlijk gelijk aan het woord zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Iemand die zich zelf graag hoort is bij mij een grootbek.
Dat gebeurt continu bij hemquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is precies compleet stilgevallen
Er is altijd wel iemand de zondebok..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:11 schreef DKUp het volgende:
De Jerrel-haat is ook wel zwaar overtrokken.
Als hij zich nu een weekje rustig houdt dan waait dat zo weer over.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand de zondebok..
Gaat niet over dit gesprek , hij speelt de baas.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, hoor anders ook Zoey praten en beide eigenlijk gelijk aan het woord zijn.
Dat mensen alles zo serieus nemen snap ik ook niet . Sowieso mensen die haten vind ik al sneuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij maakt het ook wel erg gemakkelijk om zondebok te zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij het nog gaat winnen ook..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mensen alles zo serieus nemen snap ik ook niet . Sowieso mensen die haten vind ik al sneu
Maar het hele bondje draait om Jil dus dat kan nooit gewisseld worden of ze had vanaf het begin daar moeten zitten en dan zou het niet allemaal om haar draaien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mag Jill wel heel graag, maar ze zit in het verkeerde bondje
Kan ze niet wisselen met Julie ofzo
Ik haat alle BB bewonersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mensen alles zo serieus nemen snap ik ook niet . Sowieso mensen die haten vind ik al sneu
Ok, dat kan als je het zo ziet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gaat niet over dit gesprek , hij speelt de baas.
Haat is altijd koudquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor .. haat houd me warm.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:17 schreef spapaars het volgende:
Op stream 2 beweegt er nog het een en ander.
[ afbeelding ]if
Ja. Het gekanker, geboer, gefluit in het begin was naar en dom.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:11 schreef DKUp het volgende:
De Jerrel-haat is ook wel zwaar overtrokken.
Koolhydraten zijn geen vetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:14 schreef chufi het volgende:
Koolhydraten zijn vetten en andere dingen ...
Beetje Vlaamse ze tongval " Je wordt goed begeleid bedoeld ze iedereen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas wordt goed begeleid , anderen niet begrijp ik?
Nee joh ,maar voorlopig blijft hij nog lekker om de boel verder op te stoken, daarom zit hij daar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:22 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop dat Jerrel in de finale komt .. dat verdient BB 2021
Ik bedoel dat thomas goed begeleid wordt door de mensen van BB , en anderen minderquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje Vlaamse ze tongval " Je wordt goed begeleid bedoeld ze iedereen.
Zoey had al een hoop volgers als DJquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef zodeju het volgende:
Hoe weten ze het hoeveel volgers ze hebben....mogen ze dat in DBK zien.?
In de finale en dan verliest hij van Matt .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh ,maar voorlopig blijft hij nog lekker om de boel verder op te stoken, daarom zit hij daar.
In de finale staan verdient hij niet
Komt niet in de finalequote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:25 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
In de finale en dan verliest hij van Matt .
Ja oke, dus het was meer een aanname wat ze deed 1e week zoveel 2e week zoveel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey had al een hoop volgers als DJ
Oh zo... geen idee hoe of watquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja oke, dus het was meer een aanname wat ze deed 1e week zoveel 2e week zoveel.
Vreemd he....snap er niks van.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:27 schreef Cargamelk het volgende:
Mike is overal waar Naomi ook is .. valt wel op voor iemand die hij irritant vind.
Denk dat de finale uit een man of 5 bestaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt niet in de finale
Of bedoel je de nominatie van volgende week?
Jerry komt niet in de finale gekkiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:28 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk dat de finale uit een man of 5 bestaat.
Tuurlijk wel ..k5 wordt er 1 voor 1 uit gestemd dan zit hij al bijna in de finalequote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerry komt niet in de finale gekkie![]()
Jerry zit er om de boel op te stoken en dan mag hij weer weg
Finale gaat hij sowieso niet halen, en terecht
gedeeld door 2quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Nu effe serieus. Is Jill 22 jaar ???
ben geen mike fan, maar denk wel dat hij beter dan nick kan koken maar krijgt de kans nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als het bondje werkt zijn Thomas, Jill , Matt en Mike bij de laatste 4
Benieuwd wie het koken zal doen
Wordt een varkensstal de laatste weken dit huis
Eerst zien en daarna geloven. Hopelijk krijgt hij die kans eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben geen mike fan, maar denk wel dat hij beter dan nick kan koken maar krijgt de kans niet
ik ben 53 en doe soms ook nog zo gek, mijn kinderen van 29,32 vinden dat geweldig , zeggen geregeld, blij te zijn met een vader die altijd jong is geblevenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Nu effe serieus. Is Jill 22 jaar ???
Doet me denken aan die bestseller op de vlaamse TV: Down the road (zonder dat ik die deelnemers van de reeks daarvan wil schofferen, want zij doen meer normale dingen)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Jill heeft afgedaan voor mij
Wat een nep wijf![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, en mijn kinderen vinden mij een maf wijfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 53 en doe soms ook nog zo gek, mijn kinderen van 29,32 vinden dat geweldig , zeggen geregeld, blij te zijn met een vader die altijd jong is gebleven
meest saaie mus, sinds dag 1 zit ze op haar gat. Maarja, iedereen lijkt fan van dit poppetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:37 schreef Yolk het volgende:
Is spannende Liese nog aan het puzzelen? Had daar veel meer van verwacht van tevoren, beetje saai wel.
Ik zie haar continu aandacht vragen bij die mannenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:35 schreef Windhapper het volgende:
We zien dat Matt de hele dag als een hondje achter je aan loopt en je behoorlijk kickt op al die aandacht.
damn wat ligt de gemiddelde leeftijd hier hoog, duurt niet lang meer voor we vanuit een aanleunwoning of verzorgingstehuis een rls volgen tussen de wekelijkse douche en het luier verschonen doorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook, en mijn kinderen vinden mij een maf wijf
Toch niet. Heb haar eigenlijk ook nog niet veel zien doen in het huis, dan haar gezicht plamuren. Ziet altijd bruin, zonder dat ze in de zon zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
meest saaie mus, sinds dag 1 zit ze op haar gat. Maarja, iedereen lijkt fan van dit poppetje.
En wordt vervolgens ingeruild voor Jerrel die aan komt huppelen met lippenspulquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
De badkamer:
Jill zit op Thomas zijn rug. Thomas buigt voorover:
He Thomas ik heb een rokje aan hee
Owwhhh
Ondertussen druipt matt af....
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
damn wat ligt de gemiddelde leeftijd hier hoog, duurt niet lang meer voor we vanuit een aanleunwoning of verzorgingstehuis een rls volgen tussen de wekelijkse douche en het luier verschonen door
Al een pak minder hier....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
meest saaie mus, sinds dag 1 zit ze op haar gat. Maarja, iedereen lijkt fan van dit poppetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |