quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:Michel heeft zich stapje voor stapje als leider opgeworpen en Jerrel komt binnen en rebelleert tegen dit gedrag. Dus Jerrel komt binnen, gooit roet in het eten en zijn tactiek om te winnen en dus is hij Jerrel aan het neerzetten als de stoorzender en spreekt daarbij heel tactisch uit naam van de groep. Michel is heel berekenend en speelt net als iedereen het spel. Alleen de meeste doen het op een achterbakse manier. Snap niet zo goed waarom Jerrel eruit zou moeten. Willen we weer terug naar een Big Brother waarbij iedereen aardig doet tegen elkaar en in de dagboekkamer met argumenten komt van "ja ik moet kiezen he, maar met die heb ik dan het minste", of "met die wil ik overbljven." Een Jerrel is juist de factor waarbij mensen hun ware aard eindelijk laten zien. Nee stem lekker Jerrel eruit allemaal, dan kunnen we in de ochtend net zo goed gaan kijken naar omroep Max, Nederland in Beweging en in de avond overschakelen naar Heel Holland Bakt en Hints.
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?
Ja, ze zullen hem er wel in houden want gezien het gezwijmel over 'm van de presentatie afgelopen donderdag bij de liveshow zijn ze helemaal idolaat van 'm, maar mijn god wat een misselijk ventje hebben ze erin gezet. Als je van BB DGK willen maken, dan moeten ze dat ook goed doen. Ik haak dan af overigens, want BB is niet DGK en dat moet ook zo blijven. En als ze toch vanuit de redactie hem erin houden met allerlei kunstgrepen (want natuurlijk was het 'de nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen ook niet genomineerd worden enkel en alleen op het laatste nippertje ingevoerd omdat ze al aan voelden komen dat ze deze mafklapper er meteen uit zouden werken), dan hoop ik dat de voltallige bewonersgroep gezamenlijk besluit op te stappen. Eens kijken of de redactie het programma draaiende kan houden met alléén maar jerrel.