Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.quote:
Yessquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.
Nou, als die nog meer haar zelf moet worden. Dan mogen ze wel het speelpaleis voor haar neer zetten of de ballenbak.quote:
rustig, waarom zo doen over de pantoffeldiertjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft echt het IQ van een pantoffeldiertje.
Snap ik nu doen ze het zelf ook maar ze moeten anders liggen ze er allemaal binnen 4 5 weken eruutquote:
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te brekenquote:
kan ze zo naar de IKEA op de hoekquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, als die nog meer haar zelf moet worden. Dan mogen ze wel het speelpaleis voor haar neer zetten of de ballenbak.
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Michel heeft zich stapje voor stapje als leider opgeworpen en Jerrel komt binnen en rebelleert tegen dit gedrag. Dus Jerrel komt binnen, gooit roet in het eten en zijn tactiek om te winnen en dus is hij Jerrel aan het neerzetten als de stoorzender en spreekt daarbij heel tactisch uit naam van de groep. Michel is heel berekenend en speelt net als iedereen het spel. Alleen de meeste doen het op een achterbakse manier. Snap niet zo goed waarom Jerrel eruit zou moeten. Willen we weer terug naar een Big Brother waarbij iedereen aardig doet tegen elkaar en in de dagboekkamer met argumenten komt van "ja ik moet kiezen he, maar met die heb ik dan het minste", of "met die wil ik overbljven." Een Jerrel is juist de factor waarbij mensen hun ware aard eindelijk laten zien. Nee stem lekker Jerrel eruit allemaal, dan kunnen we in de ochtend net zo goed gaan kijken naar omroep Max, Nederland in Beweging en in de avond overschakelen naar Heel Holland Bakt en Hints.
Voorlopig blijft hij vast nog ffquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Jerrie blijft alleen al voor het drama.
gisteravond niet naar de streams gekeken zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te breken
Straks met die pisvlek gezellig puzzellen aan de keukentafel en mooi weer spelen zou ik minder zien zitten. Zou lekker met een grote boog om die jongen heen blijven lopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:40 schreef jameshond7 het volgende: [..] Ja gezellig om iemand te negeren die constant bij je in de buurt is
...en zit ze dus in een bondjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat meent ze ook, ze heeft ook nog nooit echt hetzelfde gestemd als thomas. Die deden tot nu toe elke keer wat ze zelf willen maar deze keer willen ze gewoon dat jerrel blijft en om die andere 5 te breken
Lezen ik zeg toch heel duidelijk dat ze het nu wel willen doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
gisteravond niet naar de streams gekeken zeker
Nog nooit genomineerd, nog nooit heeft iemand haar ergens op gewezen daar in het huis.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
Jill is echt een vervelend stuk hypocriet
Wie is het volgende slachtoffer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voorlopig blijft hij vast nog ff
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
De officiële fb pagina van BB is pleite?
Ook op zwart dusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
Oh nee Koos, Jill heeft afgelopen keer precies gestemd wat Zoey haar zei. En dat gaat ze weer doen. Thomas deed nog wat hij zelf wilde.....Jill niet die stapte al in het bontje van Zoey.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jill HEEFT een bondje grapjasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zal mensen leren!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haat
jow, hahaha, ze kregen allemaal reacties van ja BB wat je zaait zul je oogstenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef Ireth het volgende:
Waarom niet op 'wit'?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn "op zwart" gegeaan wegens alle online haat
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef danilel het volgende:
[..]
jow, hahaha, ze kregen allemaal reacties van ja BB wat je zaait zul je oogsten
En vindt ook dat Jill een voorkeurs positie heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?
Ja, ze zullen hem er wel in houden want gezien het gezwijmel over 'm van de presentatie afgelopen donderdag bij de liveshow zijn ze helemaal idolaat van 'm, maar mijn god wat een misselijk ventje hebben ze erin gezet. Als je van BB DGK willen maken, dan moeten ze dat ook goed doen. Ik haak dan af overigens, want BB is niet DGK en dat moet ook zo blijven. En als ze toch vanuit de redactie hem erin houden met allerlei kunstgrepen (want natuurlijk was het 'de nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen ook niet genomineerd worden enkel en alleen op het laatste nippertje ingevoerd omdat ze al aan voelden komen dat ze deze mafklapper er meteen uit zouden werken), dan hoop ik dat de voltallige bewonersgroep gezamenlijk besluit op te stappen. Eens kijken of de redactie het programma draaiende kan houden met alléén maar jerrel.
Nou neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... Ze houd zich er ook wel grotendeels buiten
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze ook veel kritiek krijgen over hun aanpak, en nu steken ze gewoon hun kop in het zandquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dat op zwart gaan is gewoon een publiciteitsstunt. Genereert mooi wat aandacht en over een paar dagen gaan ze gewoon weer van zwart af. Poppenkast.
Niet meer, toen patje 10 minuten uit huis was wilde ze van thomas al weten wat hij ging stemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft weinig met haatreacties temaken. Meer even afwachten tot de storm over gemanipuleerde beelden op tv een beetje is gaan liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef cvketeltje89 het volgende:
Dat op zwart gaan is gewoon een publiciteitsstunt. Genereert mooi wat aandacht en over een paar dagen gaan ze gewoon weer van zwart af. Poppenkast.
Jill zit middenin bondjes ..en daar heeft ze alle baat bijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet meer, toen patje 10 minuten uit huis was wilde ze van thomas al weten wat hij ging stemmen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigquote:
Donderdagavond begon ze er zelf overquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill zit middenin bondjes ..en daar heeft ze alle baat bij
Hypocriet wijf
o jee heftig ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat is dit voor onzin? "ik heb jullie gewaarschuwd, wij gaan op zwart"
Grotendeels. Niet volledig. Dat kan ook niet meer. Iedereen is er mee bezig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee![]()
geen idee waar je dit vandaan haalt maar dat is larie
Veel eerder alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Donderdagavond begon ze er zelf over
Ze hebben advies gevraagd aan sjerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat is dit voor onzin? "ik heb jullie gewaarschuwd, wij gaan op zwart"
Ik ben met stomheid geslagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
Klopt alleen geen reet van
Waarom als ze het spel nu niet gaat spelen kan ze opstappen Allemaal van die groep een voor een Dus ja logisch dat ze gaat spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hypocriet wijf
Dat is de achterliggende gedachte bij alle bondjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom als ze het spel nu niet gaat spelen kan ze opstappen Allemaal van die groep een voor een Dus ja logisch dat ze gaat spelen
Jill is sinds vorige stemming al bezig met haarzelf. En thomas maar dat is meer omdat ze het alleen niet redt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Grotendeels. Niet volledig. Dat kan ook niet meer. Iedereen is er mee bezig.
Maar ik zie dr wel meer bezig zijn met andere zaken dan wie blijft en wie niet
Echt hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het hele BB social media team is gewoon een groepje van jonge vogeltjes die niet eens ABN spreken.
Totaal gefaald personeelsbeleid
Het is een vies meiske (geworden?) 3 Biggetjes voor haar kutje gespannen, Thommie,Matje en Mikkie.. en maar glunderenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hypocriet wijf
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het hele BB social media team is gewoon een groepje van jonge vogeltjes die niet eens ABN spreken.
Klopt, sinds ze de video boodschap heeft aangenomen is ze bezig met bondjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill is sinds vorige stemming al bezig met haarzelf. En thomas maar dat is meer omdat ze het alleen niet redt.
Goedkoop is duurkoopquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
Niets mis meequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, sinds ze de video boodschap heeft aangenomen is ze bezig met bondjes
Klopt ,maar dan moet je niet gaan janken dat anderen bondjes hebbenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een vies meiske (geworden?) 3 Biggetjes voor haar kutje gespannen, Thommie,Matje en Mikkie.. en maar glunderen
[ afbeelding ]
Mijn mening is elke dag anders, met alle bewoners. Ben geen fan van iemand. Ik wil gewoon vermaakt worden. En soms ben ik wat te enthousiast.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:chocofan nu van de Jerrel situatie vindt
Vies simpel mennekequote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:05 schreef Hunter het volgende:
Die Mike is ook wel heel veel op de camera, he
Mee eens, ze mag wat harder worden. Gewoon enthousiast meegaan in het bondje, ze heeft nu de kans om de grootste Nederlandse concurrent eruit te kicken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ,maar dan moet je niet gaan janken dat anderen bondjes hebben
Nee ze moet niet zo hypocriet doen als ze klaagt dat anderen bondjes hebben terwijl ze zelf bondjes maakt met mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mee eens, ze mag wat harder worden. Gewoon enthousiast meegaan in het bondje, ze heeft nu de kans om de grootste Nederlandse concurrent eruit te kicken.
daarin zijn ze allemaal even hypocriet.. als een ander het doet worden ze boos, maar zelf doen ze het ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze moet niet zo hypocriet doen als ze klaagt dat anderen bondjes hebben terwijl ze zelf bondjes maakt met mensen
Michel is veranderd, mensen op het matje roepen/zetten is niet okayquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
MIchel vindt dus dat ze te lang in bed hebben gelegen..
hoor hem er nu al voor de 3de keer over
Eens, en het is en blijft een spel .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarin zijn ze allemaal even hypocriet.. als een ander het doet worden ze boos, maar zelf doen ze het ook
Dat ben ik nu eens helemaal met je eens.. maar roep het al weken..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef Sestra666 het volgende:
t kabbelt weer..gooi er eens een kutopdracht in. T gaat ze veel te makkelijk af, met opdrachtjes van een kwartiertje..
Tijd om naar buiten te gaan
vind ik ook.. en als mensen er niet op reageren zoals hij wil,.. blijft hij er over doordrammenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel is veranderd, mensen op het matje roepen/zetten is niet okay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |