Uiteraard, als je van hem wint moet je wel heeeel erg populair zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:07 schreef Benny het volgende:
Thomas is titelkandidaat volgens Patrick
wel hoor en kan er zelfs doorbreken, jan jaap van der wal en marc marie zijn nu vaste juryleden na deelnamequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Jill, maar die is Nederlands, zal wel niet mee mogen doen
Zeer onterecht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een voorspelbare uitslag. Onterecht.
Staat Liese er ook bij? Dat moet dan een foutje zijn, die moet bij de mannen staan. Ben nu lichtelijk in de war.quote:
Voel me genaaid....quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Je haalt mij de woorden uit mijn muilquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:08 schreef waxmask het volgende:
benny heeft haast, zelfde ttow al verandert tijdens de post, must feel good being the mod
Ooohhhhquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat Liese er ook bij? Dat moet dan een foutje zijn, die moet bij de mannen staan. Ben nu lichtelijk in de war.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef Was-beer het volgende:
Nick: Er is er nu 1 z'n job kwijt, ze hadden speciaal iemand aangenomen uit Antwerpen om Patje te ondertitelen
Ik ookquote:
Ja ik snap het ook niet, hij stond bijna in alle polls bovenaan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:06 schreef TheRacingElf het volgende:
Na vanavond is het wel duidelijk dat het allemaal doorgestoken kaart is hè
Absoluutquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef aswesleep het volgende:
Patje is op de play stream ook de deur uit. Jammer, ik ga de Nick en Patrick momentjes wel echt missen.
Nu wordt het dus een heeeel lange Jill en Thomas show.
Zat je er weer naast hequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
wat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, hij stond bijna in alle polls bovenaan?
halt endlijk dijn muil,komt nur mosterd heruitquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat Liese er ook bij? Dat moet dan een foutje zijn, die moet bij de mannen staan. Ben nu lichtelijk in de war.
Kan er maar 1 zijn.quote:
Het ligt er gewoon te dik bovenop dat de Febo nog niet klaar is met dat infantiele verhaallijntje. En dan die vreselijk geile genadelul van een Matt er maar bij..quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeer onterecht.
Was wel klaar met die Jill Thomas bullshit
Ik snap ook niet waarom hij er tussen staat. Grapje, ik ben niet anti transgendersquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgende week jill op de bankquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeer onterecht.
Was wel klaar met die Jill Thomas bullshit
Deel van het bondje weg hequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Komt hard aan bij Naomi, Miesjel en Nick.
Racist.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een naaistreek weer!!!!!
Alleen de vrouwen.
Dan maar Julie.
Gun het die zwarte cobra niet.
Het is wel een beetje raar jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Denk dat Tekkel, Met, Miesjel en Zjoelie de stemmen gaan krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef Windhapper het volgende:
Kunnen we weer gaan speculeren. Wie denken jullie dat er volgende week genomineerd gaan? Ik denk een splijting in de groep met K3+Nick+Michel sowieso op Jerrel en de rest sowieso op Michel.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
het was zn tijd om te gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst gestemd. Op Thomas. Was de beslissende. Sorryquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar ja
Patje stond op de belgische polls bovenaan (10% van de kijkers)quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar ja
Zorg jij dan voor de bockwurst. Is lekker bij de mosterdquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
halt endlijk dijn muil,komt nur mosterd heruit
Ik wil dit ook wetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand het adres nog? Stuur ik een kaartje namens fok.
Gelukkig maar. Zelfhaat is een lelijk ding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij er tussen staat. Grapje, ik ben niet anti transgenders
Staat erbij, niet op mn scrnquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ruimdenkendquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij er tussen staat. Grapje, ik ben niet anti transgenders
Ze is toch omgebouwd, dan is ze nu officieel vrouwquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zeker de beste peuter leidster.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie de sterkste leider is
En nee, da's niet mijn favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat nieuw rippelchips?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef mario390 het volgende:
paprikachips heb ik zelfs de
met rippels
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Patje stond op de belgische polls bovenaan (10% van de kijkers)
Thomas stond in de NL polls bovenaan (90% van de kijkers)
Lijkt me vrij duidelijk
Adres voor watquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand het adres nog? Stuur ik een kaartje namens fok.
Prachtigquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
het was zn tijd om te gaan
dan is het tijd om te gaan
waarschijnlijk was het zn tijd
het ziet er naar uit dat zn tijd dr op zat
altijd lastig
"tijd ""
je weet nooit hoeveel tijd je nog hebt
gratis spinsel
aangeboden door Cos
Die wil ik op een tegeltjequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
het was zn tijd om te gaan
dan is het tijd om te gaan
waarschijnlijk was het zn tijd
het ziet er naar uit dat zn tijd dr op zat
altijd lastig
"tijd ""
je weet nooit hoeveel tijd je nog hebt
gratis spinsel
aangeboden door Cos
Komt goed uit dusquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zeker de beste peuter leidster.
Draaikontquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
Michel wil niet meer met Tarrel praten... net in de live nog wel
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef Flow3r het volgende:
Dan NaomiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je een kaartje sturen naar Jerrelquote:
je hirn is ook omgebouwt, is komplette onzinquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is toch omgebouwd, dan is ze nu officieel vrouw
Maar de groep Jill en haar puppie's, nomineren nu waarschijnlijk één van de K4.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn in shock.. ze dachten Thomas er even uit te spelen
Beste huismeesteresquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Vond Naomi toch wel de sterkste van allemaal.
De enige die ik zou doen in het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie de sterkste leider is
En nee, da's niet mijn favoriet
Ze wordt overal onzeker en verdrietig van.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gek, ben een lekkere vent geworden al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zelfhaat is een lelijk ding.
Wat leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je een kaartje sturen naar Jerrel
en betje is vanavond teveel yepquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill moet echt niet zoveel make-up op doen.
Sorry dat ik het zeg, maar ze kan zo naast de gemiddelde oostblokprostitue gaan staan..
Nee das voor de Chickiesquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef suzi1 het volgende:
michel aangekomen? zn blouse staat op springen
Jij ging weg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus,
de grote knuffelbeer heeft gewonnen omdat mensen nog steeds vatbaar zijn voor beelden manipulatie.
Had meer verwacht van de bevolking. Hoe zwak. Hoe zielig.
hoe bedoel jequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:06 schreef TheRacingElf het volgende:
Na vanavond is het wel duidelijk dat het allemaal doorgestoken kaart is hè
Mijn stem ook naar Naomi, met de rest heb ik nauwelijks iets positiefs.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte cobra is niets racistisch aan hoor.quote:
Maar zij niet met jouquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De enige die ik zou doen in het huis
Neejoh, Jerrel gaat hierna eruit en daarna die 2 andere nieuwequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
De grote vraag is, gaat Jerrer het overleven tot de volgende nominatie
dat ligt aan BBquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
Kan ze mooi op Jill en d'r hobbits passen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zeker de beste peuter leidster.
Ik ga sturenquote:
Ow okayquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is toch omgebouwd, dan is ze nu officieel vrouw
Nee, ik moet mijn belofte nakomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
De groeten vraag is heb jij je sneeuwwitje kostuum al gekocht en gepastquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
JulieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik zie niet waarom Zoey “zwarte cobra” genoemd moet worden, maar goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zwarte cobra is niets racistisch aan hoor.
mijn kaartje voor jer relquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Windhapper het volgende:
Big Brother
Mediarena 2
1114 BC Amsterdam
Yup! Echt mooi hoe mijn heupen daar in uitkomen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De groeten vraag is heb jij je sneeuwwitje kostuum al gekocht en gepast
Mario kerel. Korreltje zoutquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je hirn is ook omgebouwt, is komplette onzin
Als het niet zo heel zielig klonk zou ik erom lachen omdat het grappig isquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn belofte nakomen.
Ik had gezegd:
Als jullie Patje naar huis stemmen, dan ga ik Jerrel erin houden ter vergelding.
Dus nu ga ik de komende 2 weken ( weekje extra, want huismeter) ook eens 1 miljoen accounts aanmaken en dan ga je wat zien.
Ze is geniepig als een slang?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom Zoey “zwarte cobra” genoemd moet worden, maar goed.
Tja... DBKquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zit de Jerrel niet bij de groep?
'De bevolking heeft gewonnen'quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus,
de grote knuffelbeer heeft gewonnen omdat mensen nog steeds vatbaar zijn voor beelden manipulatie.
Had meer verwacht van de bevolking. Hoe zwak. Hoe zielig.
Pic or it isn’t true..quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup! Echt mooi hoe mijn heupen daar in uitkomen!
waarschijnlijk in de DGK hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zit de Jerrel niet bij de groep?
allemaal fake, wat een kutventje is die padquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike aangedaan door de exit van Patje?
83 kilo 1,86quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik las dat je ‘ruim’ bent...~
Die heeft geen 3 demonen weggespeeld.quote:
ff met Lottequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:17 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel staat weer voor de dagboekkamer volgens Michel. Wil weer met zijn vrienden babbelen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft geen 3 demonen weggespeeld.
Ga je slidings maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn belofte nakomen.
Ik had gezegd:
Als jullie Patje naar huis stemmen, dan ga ik Jerrel erin houden ter vergelding.
Dus nu ga ik de komende 2 weken ( weekje extra, want huismeester) ook eens 1 miljoen accounts aanmaken en dan ga je wat zien.
Ja, die gaat aan alle kanten door de FEBO gesteund worden vrees ik ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:15 schreef Whuzz het volgende:
Dat geloof ik graag. Misschien Black cobra, dat zou iets beter klinken misschien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef Shenti het volgende:
[..]
de frodo, ik snap niet waarom hij huiltquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:18 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar zit de vrolijke Frans![]()
![]()
Voor het gemak scheer je de hele bevolking maar even over 1 kam.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus,
Had meer verwacht van de bevolking. Wat zwak. Wat zielig.
Welke stream dan? Ik hoor alleen maar herrie.quote:
Gaat eisen de liveshow terug te zien omdat hij niet verkeerd in beekd gebracht mag worden. Nat²quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waarom nu weer in godsnaam. Wat een kleuter.
beetje vreemd ja en Jerrel was ook alweer in dbk, wat is dat toch met die NL'ers? (ben er zelf een overigens)quote:
Dus ik ga Julie stemmen. Die andere 2 staan sterk genoeg tegen Jekkyl.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de groep Jill en haar puppie's, nomineren nu waarschijnlijk één van de K4.
Scherpquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:20 schreef Was-beer het volgende:
Mooie boodschap van de febo richting Jerrel dit nummer.
Sit down, be humble
ik wil niet dat je zo tegen me praatquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:20 schreef Was-beer het volgende:
Mooie boodschap van de febo richting Jerrel dit nummer.
Sit down, be humble
Jerrel gaat er nog niet uit. Die etterbak moet blijvenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus ik ga Julie stemmen. Die andere 2 staan sterk genoeg tegen Jekkyl.
humble is echt antiinstagram song maar ze luisteren blijkbaar alleen naar de beat en niet de tekstquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef Joyce-43 het volgende:
michel gaat komende week niet stemmen op Thomas
oh deze herrie is muziek van zoey
Ach, je kunt er wel mee lachen in de kroeg ,et een pilsje op. Niet dat ik dat zou doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef Rhosyn het volgende:
Mike vind ik een grote engerd. Brrrrr
jammer anders kwam ik je kruk kapenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach, je kunt er wel mee lachen in de kroeg ,et een pilsje op. Niet dat ik dat zou doen.
Ik zie ook geen scenario waarin hij genomineerd wordt. Wordt gewoon Michel tegen één van de vrouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrel gaat er nog niet uit. Die etterbak moet blijven
Michel 36quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is nu de oudste bewoner?
serieus was hij weer in de DGKquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
beetje vreemd ja en Jerrel was ook alweer in dbk, wat is dat toch met die NL'ers? (ben er zelf een overigens)
Ik heb geen gebroken poten ofsow. Dus loop niet op krukkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
jammer anders kwam ik je kruk kapen
komt de dramaqueen weer uithangenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef puzziepie het volgende:
'Nou dit is dus wat ik bedoel , Ze kijken mij de hele tijd aan, fakking irritant![]()
[ afbeelding ]
Michel?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
En die word zelfs verneuktquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat een kut "muziek"
Enige goede is die Santana Sample
Michel is 36quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is nu de oudste Mike of Michel?
Ik hoor momenteel alleen maar kattengejank.quote:
Omdat ze een snake is en een cobra toevallig die kleur heeft. Ik zal de kleur eraf laten als dat kwetsend is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef Shenti het volgende:
[..]
Maar voor dat dat gevoel weg is.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel is wel een relaxe gast. Hij laat ze teveel opnaaien, heeft hij niet nodig.
Beetje aan het janken idd. Man vier feestquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:24 schreef Sangha het volgende:
Michel is wel erg aan het slijmen nu bij Thomas hoor.
+1quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor momenteel alleen maar kattengejank.
michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kantgeloof ik dit wel. Maar waar zijn Mike en vooral die nietszeggende Matt dan op gecast?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Met Jerrel haal je een dramaqueen in huis, hij is niet voor niets door de casting gekomen. Dit was de Febo volkomen duidelijk al ver voor hij werd gekozen. Die gaat er niet zomaar uit. #nooitmeernaarhuis
Is het te laatquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar voor dat dat gevoel weg is.....
Goh krijgen ze soms visite?quote:
ze waren blij dat er sowieso nog idiots wildequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Aan de ene kantgeloof ik dit wel. Maar waar zijn Mike en vooral die nietszeggende Matt dan op gecast?
Ja!quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zou Matt eigenlijk een beetje teleurgesteld zijn met deze uitkomst?
de rest was de carantene beu of iets opgelopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Aan de ene kantgeloof ik dit wel. Maar waar zijn Mike en vooral die nietszeggende Matt dan op gecast?
Jij met je bockworsten, nu heb ik ook trekquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Mario verdomme. Jij met je mosterd, nu heb ik zin aan bockworsten
Opvullingquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
quarantainequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de rest was de carantene beu of iets opgelopen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Mario verdomme. Jij met je mosterd, nu heb ik zin aan bockworsten
godver jullie, nu heb ik zin om gepijpt te wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij met je bockworsten, nu heb ik ook trek
dat janken komt ergens vandaagquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Zou Matt eigenlijk een beetje teleurgesteld zijn met deze uitkomst?
Kanonnenvoerquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
ukkig lust ik allebei nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij met je bockworsten, nu heb ik ook trek
Tijdens het eten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
godver jullie, nu heb ik zin om gepijpt te worden
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
sauna ook, en de kinderkamer heeft geen ouwe zeur meerquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:29 schreef aswesleep het volgende:
Nick heeft nu wel de hoek van de bank weer voor hem alleen.
De kinderkamer is nu wel echt een kinderkamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
sauna ook, en de kinderkamer heeft geen ouwe zeur meer
[..]
[..]
Mike om het zuiden van Nederland te vertegenwoordigen en Matt om de romantische verhaallijn tussen Jill en Thomas op te schudden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey gaat niet voor de vrouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik zie ook geen scenario waarin hij genomineerd wordt. Wordt gewoon Michel tegen één van de vrouwen.
Volgens mij heb jij het over Mike, ik over Matt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat janken komt ergens vandaag
of zn keukenpak zat echt te strak in de naad
dus we zijn toch vunzige boeren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Mike om het zuiden van Nederland te vertegenwoordigen en Matt om de romantische verhaallijn tussen Jill en Thomas op te schudden.
Enige voordeel is dat die galbak ook naar de kinderkamer gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:32 schreef Benny het volgende:
[..]
De kinderkamer is nu wel echt een kinderkamer.
En maakt de twee kampen duidelijk
Echt een karakterventje. Die mis je nu daar. Hopelijk komt er wat vernieuwing bij want dit gaat wel erg voorspelbaar worden de komende weken hoe de boel gaat rollen...quote:
Dat vind ik ook jammer, dat de oudste bewoner nu een dertiger is. Mensen van verschillende leeftijden levert altijd een leuke dynamiek op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:16 schreef freaky40 het volgende:
Nou, laat Jeroen maar naar binnen dan om de leeftijd weer een beetje omhoog te stuwen.
[..]
[..]
Mwah BB kan genoeg streken uithalen om het spelverloop te beïnvloeden, extra immuniteit / 3 genomineerden etcquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een karakterventje. Die mis je nu daar. Hopelijk komt er wat vernieuwing bij want dit gaat wel erg voorspelbaar worden de komende weken hoe de boel gaat rollen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |