Geluid uit, nix overbodigs aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:38 schreef D. het volgende:
Ah, het volgende overbodige item, de psycholoog
sexuoloog zonder sexquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
Voegen ook 0,0 toe die psychologen
Patje gaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:38 schreef waxmask het volgende:
wat zou er in de gameroom afgesproken zijn waar peter op doelde
Zag vooral heel veel Tarrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill Jill.
Ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
heeft die jankerd zijn paletjes al terug gevonden eigenlijk
In zijn jaszak........quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
heeft die jankerd zijn paletjes al terug gevonden eigenlijk
Nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog eens terug gaat verlangen naar Daan en Naat
in fokking gezicht swa in me fokking gezichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef Benny het volgende:
"Kom niet facking lopen schreeuwen tegen facking mij"
Ok.
Hadden ze het niet gewoon over de kip met kerst?quote:
"Hij vond z'n maatjes"quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
En van Matt zagen we ook de echte Matt, achter de kont van Jill aan
Dat event wil hij wel even managenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
En van Matt zagen we ook de echte Matt, achter de kont van Jill aan
Ja, waar hintte hij op? Leek wel echt op Thomas en Jill te slaan. Valentijns dingetje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:38 schreef waxmask het volgende:
wat zou er in de gameroom afgesproken zijn waar peter op doelde
En hij wordt verdedigd door de seksuoloog...quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Nou als iemand nog loopt te zeiken dat Jerry niet juist in beeld gebracht wordt
Haar kleedje zal wel te lang zijn voor de mannenquote:
De laatste keer dat ze DAT deden..........😉quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:41 schreef greysbones het volgende:
Ff Twitter voorlezen in de live show .. doe dat doen in het huis
Ik mis Luuk Ikink nuquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:41 schreef greysbones het volgende:
Ff Twitter voorlezen in de live show .. doe dat doen in het huis
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef waxmask het volgende:
sexuoloog vandaag verkleed als het meisje uit schindlers list?
Korter mag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar kleedje zal wel te lang zijn voor de mannen
Ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
Lotte: Niet iedereen vind mij leukIk wel hoooorrrrr
Ze is vandaag de seksuoloog EN de psycholoog tegeliijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:38 schreef D. het volgende:
Ah, het volgende overbodige item, de psycholoog
Ik vind het vooral niet kleuren bij haar haar, maar wie ben ik ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef greysbones het volgende:
Haar kleedje zal wel te lang zijn voor de mannen
Dit is veel leukerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog eens terug gaat verlangen naar Daan en Naat
alle uren zijn al opgebruikt door naat en kontkorrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is vandaag de seksuoloog EN de psycholoog tegeliijk.
Die gozer is dus waarschijnlijk al wegbezuinigd
DGK Tegengas .. toch..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet kleuren bij haar haar, maar wie ben ik ....
de seksuologe op den tvquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoeRRrrrrr
wie? bedoel je
maar echt hequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef odie22 het volgende:
we moeten lief doen tegen sherrul, want hij heeft ook buren![]()
Ja daar lijkt het heel erg op. Maar hij pakt die rol ook graag vaak.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef danilel het volgende:
hij wordt door bb in de vaderrol geduwd, hij moet van bb de orde herstellen
Als ze elkaar gaan afzuigen hebben we wel goeie tvquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef Benny het volgende:
Mevrouw zegt dat Jerrel en Michel veel gelijkenissen hebben
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Die Lotte lijkt de livestreams niet he
En Juliequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef Whuzz het volgende:
Lotte wel spijker en kop.
Iedereen vind vanalles, maar alleen Michel en Jerrel spreken zich uit. (En nick in mindere mate)
I s een leuke dame, niets mis me. Niet zo jaloers johquote:
kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill, Jill, Jill
Ferret, Ferret, Ferret.
Als je alleen de tv-uitzendingen zou kijken zou je niet eens weten dat Liese er nog in zit.
Die komt aan in de studio en krijgt het script wat ze moet zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Die Lotte lijkt de livestreams niet he
Ik las pearlbitchquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
sherrul zit te liegen en de woorden van michel te verdraaien, daarom is michel kwaad, die psychbitch gaat het nog goed lullen ook
Pf echt hoor.. En nu als boeman neerzetten. Flauw.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef danilel het volgende:
Ja wel beetje opvallend en als ik daar had gezeten had ik er ook moeite mee gehad!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:44 schreef Benny het volgende:
Nu zien we wel een beetje meer Michel als leiderfiguur waar Jerrel het over had
Omdat de rest dat toelaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jeeeeetje wat pleased iedereen Jerryl! Waarom krijgen dit soort mensen dit altijd voor elkaar!
Ja, maar alleen als je haar éch pissing genoeg maakt. Anders blijft het bij wat roddelen.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden als Jerrel naar huis gaat
uh ik zei t zelfde hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
I s een leuke dame, niets mis me. Niet zo jaloers joh
Nou en of. Ik krijg er ffe de schurft van dat soort mensenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja wel beetje opvallend en als ik daar had gezeten had ik er ook moeite mee gehad!
Jep. Van pater familias naar bemoeizuchtig haantje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Pf echt hoor.. En nu als boeman neerzetten. Flauw.
Ik ben niet zo hip, ik doe niet aan tweetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:47 schreef aswesleep het volgende:
Allemaal even tweeten over Lotte vanavond.
Denk niet dat BB orde wil eerlijk gezegd, niet best voor de kijkcijfers. Michel speelt gewoon handig in op de situatie omdat hij wil winnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef danilel het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden als Jerrel naar huis gaat
Een uur met Jerrel in een kamer zonder camera'squote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
Nick hoort zaterdagavond wat hij heeft gewonnen
Ja blijkbaar kon dat tot 20.00quote:
Voorquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zou haar voor straf een weekje in het huis zetten ....
vanaf vanmiddagquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kon dat tot 20.00
Ik denk zelf vanaf 19.59
Oi, iemand is zuur dat ze niet kon stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk zelf vanaf 19.59
Els dan, René was te saaiquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef bodemeijer het volgende:
Ik hoop dat hij mag kiezen tussen Rene terug of Els, hahahahahaha
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk zelf vanaf 19.59
Was hij al geweest toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan niet missen, Nick de nieuwe huismeester hopelijk ...
Plat water en water met bubbelkes zal het dan wel wordenquote:
flaskes met ranjaquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plat water en water met bubbelkes zal het dan wel worden
Waarom niet liever iemand die het nog niet geweest is?quote:
Ik stem voor Zoëyquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet liever iemand die het nog niet geweest is?
En wie zou dat dan zijn....Michel!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
al geweest misschien mag hij wel de nieuwe kiezen
Geef die prijs maar aan mij😅quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een uur met Jerrel in een kamer zonder camera's
ja ben er bang voor jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wie zou dat dan zijn....Michel!
Zoey mag ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Doe Mike maarquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
is meestal op de vrijdag uitzending toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef Angelique61 het volgende:
We zien thomas en Pat helemaal niet dat ze samen een spel gaan doen in de kamer van de waarheid
Huisregel 1: Niet lachen!quote:
Dat komt altijd in de vrijdag uitzending.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef Angelique61 het volgende:
We zien thomas en Pat helemaal niet dat ze samen een spel gaan doen in de kamer van de waarheid
Nee. Hij is pad geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan niet missen, Nick de nieuwe huismeester hopelijk ...
ja net als ze vandaag taart moesten bakken. wel hele kleintjes, maar tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef bodemeijer het volgende:
Ze krijgen gewoon alsnog een Karaoke avond
Allemaal de smoel dicht tot smorgens 10.00quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huisregel 1: Niet lachen!
Huisregel 2: Geen humor!
Huisregel 3: Amai gene FOKKING POLONAISE EH!?
Of de gameavond, kan Nick voor nog een titel gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef bodemeijer het volgende:
..snapte?!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er wordt heel smerig gespeeld achter de schermen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het heel erg op. Maar hij pakt die rol ook graag vaak.
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij je K4 kaart al ingestuurd?
Dat mag van mij ook. Al heb ik ook liever Zoey of Jerrel. Maar Mike..quote:
Michel:quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zei toch Nathalie??quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Lotte kletst uit haar nek.
Els is nooit een leider geweest, niet met korte ei althans.
Asmr sessiequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef Angel79 het volgende:
Gadver wie zit er zo in mijn oor te smakken
FTFYquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Michel:
ochtend sport zonder Jerrel
middag sport zonder Jerrel
avond sport zonder Jerrel
En als iemand niet meedoet als straf..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Michel:
ochtend sport
middag sport
avond sport
Iedereenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef Angel79 het volgende:
Gadver wie zit er zo in mijn oor te smakken
More dramaquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef bodemeijer het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als iemand niet meedoet als straf..
Sport
Wow dan kun je echt zien hoeveel hij is afgevallenquote:
Dat welquote:
Samequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef Joyce-43 het volgende:
oh ok begon al te twijfelen dacht ff weer dat thomas weg moest
Nou kijk.quote:
Ze mag best wat emotie hebben hoor....hele dag in spanning gezetenquote:
Ja die is al aan het tellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor het eerst emotie bij Nick!
had je hem op de wc moeten zien zitten na de chili con carnequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor het eerst emotie bij Nick!
Net als de poll op Fok?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef rinardo het volgende:
maar wat ik al eerder zei er is geen notaris of niets die de stemmen meekijkt, er is totaal geen bewijs van eerlijkheid, ze kunnen dit zo draaien als ze willen.
tommie blijft dus nu moet ze kappequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mag best wat emotie hebben hoor....hele dag in spanning gezeten
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou kijk.
Elke week kunnen de bewoners 2 personen nomineren. Dat was deze keer Patrick en Thomas.
Daarna kunnen de kijkers stemmen wie er mag blijven. Die kozen overwegend voor Thomas. Dus nu moet Patrick er uit.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou kijk.
Elke week kunnen de bewoners 2 personen nomineren. Dat was deze keer Patrick en Thomas.
Daarna kunnen de kijkers stemmen wie er mag blijven. Die kozen overwegend voor Thomas. Dus nu moet Patrick er uit.
johquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef rinardo het volgende:
maar wat ik al eerder zei er is geen notaris of niets die de stemmen meekijkt, er is totaal geen bewijs van eerlijkheid, ze kunnen dit zo draaien als ze willen.
Eens, en eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Blij dat Thomas mag blijven, maar ook jammer dat Patje moet gaan.![]()
Vind het nog steeds een naaistreek dat de nieuwen niet genomineerd konden worden.
jill had ook last vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
had je hem op de wc moeten zien zitten na de chili con carne
Dit. x1000quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Vind het nog steeds een naaistreek dat de nieuwen niet genomineerd konden worden.
Precies dat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Is hij nu oersaai of is hij nu achterbaks? Of is hij een nep-Belg? Wat is het nu?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef Denemarken het volgende:
Godverdomme waarom blijft die oersaaie Thomas er nou toch in
volgende editie slimste mens belgie zit hij erbij, wedden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij zal rusten in vrede. Net of hij is heengegaan
Helemaal mee eens, maar we gaan nu een spannende week tegemoet. Nieuwe nominaties!quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
ja is best ingewikkeld heb het iedere week weer hoorquote:
jerrel vs michel als beide kampen het goed aanpakkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week Jerrel versus Thomas of misschien Matt
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is best ingewikkeld heb het iedere week weer hoor
Echt wel!! Pat is tofquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
Dag Patje! We gaan je stiekem toch missen
Eenschquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Matt of Jerrel, Matt of Jerrel. Vind ik een moeilijke hoor. Rellen of een Jill puppy. Moeilijke dit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel vs Michel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind ik meer iets voor Jill, maar die is Nederlands, zal wel niet mee mogen doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
volgende editie slimste mens belgie zit hij erbij, wedden?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:06 schreef Whuzz het volgende:
Patje: naganekikwelduudeliekpraotenzodaalennederandermijekookverstoan.
Jaja, ok. goed verhaal. Wat
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
volgende editie slimste mens belgie zit hij erbij, wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |